assembly z80/c κανείς?

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.188
Αντιδράσεις
742
Εδώ και καιρό σκεφτόμουν οτι ένα παιχνίδι που λείπει απο τη συλλογή του Spectrum είναι το Snow Bros.

Είναι πολύ εύκολο να rippάρεις τα data απο την έκδοση του NES π.χ και είναι και αρκετά κοντά στο Speccy δηλαδή γραφικά σχετικά απλοικά κλπ.

με ένα εργαλείο όπως το tommygun

http://en.wikipedia.org/wiki/TommyGun

και εφαρμογές όπως bmp2scr είναι παιχνιδάκι να μετατρέψεις γραφικά για το speccy.

κανένας προγραμματιστής? :cool:

snowbros002.png


NES

snowbros001zx1.png


spectrum

snowbros0031.png


NES

snowbros003zx1.png


spectrum
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To ειχα σκεφτει κι εγω. Συγκεκριμενα για τα παιχνιδια που εβγαλε η Rare (πρωην Ultimate) για το NES. Σιγουρα θα ειχαν καποιες μικρες σπεκτρουμικες καταβολες.

Αφου το ριπαρισμα των γραφικων ειναι ευκολο καποιος που εχει τις γνωσεις πρεπει να δει το θεμα του gameplay (προγραμματισμο, κινηση, χειρισμο, attributes κτλ).

Θυμαμαι παντως ποσο ομοιο ειναι το Robocop μεταξυ των 2 εκδοσεων. Το Fire 'n Ice δεν ηταν μεταφορα του Solomon's Key 2 απο NES?
 
Δεν θα πω "δεν γίνεται", γιατί μπορεί θεωρητικά να γίνει.

Αλλά η προσπάθεια που απαιτείται είναι σχεδόν (για να μην πω εντελώς...) σαν να γράφεις το παιχνίδι από την αρχή. Οπότε ποιός ο λόγος να χρησιμοποιήσεις την NES έκδοση σαν βάση; Και από το μηδέν να ξεκινήσεις, έχεις σχεδόν ίδιες πιθανότητες να πετύχεις...

2 είναι τα βασικά προβλήματα:

Η CPU του Spectrum και η CPU του NES είναι εντελώς "ξένες" μεταξύ τους. Η μεταφορά της assembly του ενός σε assembly του άλλου είναι πρακτικά ισοδύναμη του να ξαναγράψεις όλο τον κώδικα από την αρχή.

Σε επίπεδο γραφικών, μπορεί η στατική εικόνα που πόσταρες να μοιάζει αρκετά με του NES, αλλά όταν βάλεις κινούμενα γραφικά επάνω θα αντιμετωπίσεις 2 άλυτα προβλήματα: Πρώτον, ο Spectrum δεν χρησιμοποιεί hardware sprites. Κάτι που σίγουρα εκμεταλλεύεται ο κώδικας του NES. Δεύτερον, δεν έχεις αρκετά χρώματα για να απεικονίσεις έστω και software sprites πάνω στην εικόνα με την παλέτα που δείχνεις. Στα σημεία με το μπλε-άσπρο background, δεν έχεις άλλο χρώμα για να απεικονίσεις τους χαρακτήρες...και αν τους κάνεις επίσης μπλε-άσπρους το αποτέλεσμα θα είναι χάος. Το να δουλέψεις "γύρω" από το attribute clash του Speccy προσπαθώντας να έχεις έγχρωμο παιχνίδι δεν είναι καθόλου απλό, απαιτεί "έξυπνο" σχεδιασμό των γραφικών του παιχνιδιού και σίγουρα δεν μπορεί να γίνει με ripped γραφικά από NES. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που συνήθως οι προγραμματιστές δεν δοκίμαζαν καν και έμεναν στις κλασσικές διχρωμίες.
 
Υποθετω οτι ο Shinobi δεν μιλαγε για port αλλα για χρηση των πιο περιποιημενων background γραφικων του NES με σπεκτρουμικη περιποιηση μεσω των νεων εργαλειων.

Ο προγραμματισμος, η σχεδιαση περι attributes θελει δουλεια from scratch
 
δεν είπα για μεταφορά assembly μια και δεν έχω τον κώδικα! :D

απλά με καλό προγραμματισμό όλα γίνονται!

βλέπε karnov.

karnov.gif
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα