Batman Group Vespertino.

Καταπληκτικό!

Θα βγει σε cartidge και disk version λέει, το cartidge θα έχει όλο το content και θα τρέχει και σε 464 χωρίς memory expansion, αλλιώς θέλεις 128k.
 
τρια χρονια μετα... ουτε ενα demo preview... τιποτε...
μακαρι να βγει κατι αν και πιστευω πλεον οτι δεν θα βγει τοσο καλο οσο δειχνει στο βιντεο.
 
Σχεδον σιγουρα δεν θα εχουμε καποια εξελιξη ουτε φετος με το Vespertino.
 
Ενα νεο video που αποδεικνυει οτι το παιχνιδι πραγματικα υπαρχει κσι μια ανακοινωση απο το Batman Group οτι μας ετοιμαζουν μια εκπληξη για τα Χριστουγεννα!
 
Ενα νεο video που αποδεικνυει οτι το παιχνιδι πραγματικα υπαρχει κσι μια ανακοινωση απο το Batman Group οτι μας ετοιμαζουν μια εκπληξη για τα Χριστουγεννα!

Tωρα αυτο τρέχει σε Amstrad CPC? Ούτε σε 16bit σύστημα δεν έχω δει τέτοιο performance. Κάτι άλλο πρέπει να παίζει εδω πέρα.
 
μην τρελαινεστε με τον crtc ! ειδικα σε τετοιο παιχνιδι δεν μπορει να προσφερει πολλα.
ολο το speed gain μπορει να ερθει με optimization κωδικα (full unrolled codes πχ) που χρειαζεται πολυ μνημη,
γιαυτο θελει τουλαχιστον 128kb ram και cartridge/roms .. για προσβαση σε εξτρα μνημες αμεσα.
 
  • Like
Reactions: Ace
ειδικα σε τετοιο παιχνιδι δεν μπορει να προσφερει πολλα.
Προσφέρει "line scrolling" (ή έστω zone scrolling, αν μου επιτρέπεται ο όρος) και overscan. Το γράφει και στο trailer. Πολλά από τα υπόλοιπα είναι θέμα μνήμης ναι, όπως το "smooth" scaling στα side objects...
 
ο Rhino εχει την ταση να τα παραλεει ...
Προσφέρει "line scrolling" (ή έστω zone scrolling, αν μου επιτρέπεται ο όρος) και overscan.
αυτα που λες δεν ειναι καινουρια εφε.
αλλα ΙΜΗΟ δυστυχως δεν εξυπηρετουν στο συγκεκριμενο engine.

κατι αλλο που βοηθαει σιγουρα ο crtc ειναι να μπορεις να χρησιμοποιησεις ολη τη ram (64kb) ως videoram.
υποψην μια overscan οθονη απαιτει 24kb αντι των 17kb της κανονικης
οποτε εχεις τη δυνατοτητα πχ για hardware double buffer.
 
ΙΜΗΟ δυστυχως δεν εξυπηρετουν στο συγκεκριμενο engine.

Η κάθετη κίνηση του δρόμου και των στοιχείων είναι fast drawing lines και software scaling να το πούμε.

Νομίζω όμως ότι η τόσο απαλή-οριζόντια κίνηση του δρόμου, είναι από το hardware scrolling του CRTC. Όσο περισσότερο μάλιστα, βλέπω το βασικό sprite, που μένει στην ουσία ακίνητο και το background να κινείται γύρω του στον οριζόντιο άξονα, τόσο περισσότερο μου ενισχύεται αυτή η εντύπωση, αλλά πάλι μπορεί να κάνω εγώ λάθος.
 
Πίσω
Μπλουζα