Bomb Jack arcade (στρατηγική)

filip72

RetroWannaBe
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
62
Αντιδράσεις
1
Δε θα κάνω παρουσίαση του παιχνιδού σ αυτό το post μιά και έχει γίνει ήδη. Αυτό που θα ήθελα να παρουσιάσω και να βάλω αρκετούς gamers σε σκέψεις, είναι η στρατηγική του παιχνιδιού

Πολύ απλό φαινομενικά game play, αλλά κάτω απ τον απλοικό αυτό μανδύα, κρύβει έναν ευφυέστατο αλλά και απλό καθαρά μαθηματικό συλλογισμό..

Κάθε βόμβα που τρώς, σου δίνει 200 βαθμούς αν είναι αναμμένη, και 100 αν είναι σβηστή.

Άν τις φάς όλες αναμμένες 23, είναι το ιδανικό , καί παίρνεις 50.000 βαθμούς

Άν φάς 22 αναμμένες, παίρνεις 30.000 βαθμούς επιπλέον

Άν φάς 21 αναμμένες, παίρνεις 20.000 βαθμούς επιπλέον

Άν φάς 20 αναμμένες, παίρνεις 10.000 βαθμούς.επιπλέον

Και απο κέι και πέρα, αν φάς λιγότερες αναμμένες, δέν παίρνεις τίποτα επιπλέον.

Εντωμεταξύ, βγαίνουν και τα γνωστά γράμματα B, E, και S.

Το Β, βγαίνει ανά 5.000, απ τις πρώτες 5.000, και σου πολλαπλασιάζει τους πόντους που παίρνεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, στο πρώτο δίνοντας τους πόντους που παίρνεις εφεξής χ2 στο δεύτερο χ3, μέχρι το τέταρτο που δίνει τους ποντους σου όλους χ5, μέχρι να τελειώσεις την πίστα. Η επόμενη πίστα ξεκινάει απο μηδενική βάση.(δηλαδή από χ1)

επείσης, ακόμα και τα πηδηματάκια που κάνει ο jack,δίνουν κι αυτά πόντους 10 όνταν ξεικνάς την κάθε πίστα και πάνε ανάλογα με τα Β πυ έχεις πάρει μέχρι 50 αν έχεις χ5

Το P, που σημαίνει power, εμφανίζεται ανά 10 αναμμένες βόμβες, ή 14 σβηστές, ή οποιοςδήποτε άλλος συνδυασμός των δύο(αναμμένες με σβηστές)

Μετηρητής που δείχνει πότε θα βγεί το Ρ υπάρχει την επάνω μεριά, και ανάμεσά του βρίσκεται το x1 x2 μέχρι χ5 ανάλογα με τα Β που έφαγες. Ο μετρητής αυτός είναι γύρω γύρω απ το χ..(όσα Β έχεις) και μεγαλώνει καθώς τρώς βόμβες προς τα πλάγια, μέχρι να ακουμήσει στους πόντους σου. Όταν ακουμπήσει, τότε βγαίνει και το Ρ.Διαρκεί για 5 δευτερόλεπτα, καί πρέπει σ αυτά τα 5 δεύτερα, να φάς όλους τους εχθρούς που βρίσκονται στην πίστα.

Το Ρ το ίδιο, κάθε φορά που πηδάς, αλλάζει χρώμα και κάθε διαφορετικό χρώμα, δίνει και άλλους βαθμούς όταν το παίρνεις

Αρχικά, είναι μπλέ και αλλάζει μόλις πηδήξεις μία φορά, και γίνεται μώβ. Το χρώμα αυτό το παίρνει καί ο μετρητής των Β μαζί με ότι επί έχει μέσα.

Τα χρώματα που παίρνει το Ρ κάθε φορά που πηδάς, είναι τα εξής:

Μπλέ , κόκκινο, μώβ, πράσινο, μπλέ, κίτρινο, μαύρο, και οι πόντοι που σου δίνει ποικοίλλουν απο χρώμα σε χρώμα, ώς εξής:

Μπλέ,= 100 κόκκινο,=200 μώβ=300 πράσινο=500 μπλέ=800 κίτρινο=1200, και μαύρο,2000

Όσο κοντύτερα είσαι στο μαύρο και παίρνεις αντίστοιχα περισσότερους πόντους, τόσο γρηγορότερα παίρνεις το Ε, το οποίο σου δίνει ένα κανονάκι επιπλέον(ζωή). Και το οποίο, ανάλογα με τη ρύθμιση που έχουμε επιλέξει, δύναται να βγαίνει ανά δύο πίστες στήν εύκολη ρύθμιση, καί κατά 3 στή δύσκολη ρύθμιση, αλλά σε θεωρητικό επίπεδο όμως.. Επειδή όλο τό παίξιμό σου έχει να κάνει με τους πόντους που μαζεύεις, και κατά συνέπεια με τη συχνότητα με την οποία βγαίνει το Ε, πρακτικά είναι ανδύνατον να κάνεις τόσο τέλειο παίξιμο, ώστε συνέχεια να το έχεις ανά 2 πίστες η 3.

Το πρώτο, και με τα Β μόνο θα στο δώσε κανονικά στην 3η το πρώτο Πώς γίνεται να είναι κανονικά στην 3η(στην εύκολη ρύθμιση αφού ειπαμε πως βγαίνει ανά 2;) Πολύ απλά:Για να πάρεις στο χ1 της τρίτης το πρώτο Ε, σημαίνει πως έπαιξες την πρώτη, την τελείωσες με επί 5, και τελείωσες καί τη δεύτερη με χ 5. Σωστά μέχρι εδώ; Πάμε παρακάτω λοιπόν: Αφού βγάζει το πρώτο στο χ1 της τρίτης, τελείωσες με το πρώτο έψιλον έτσι δεν είναι; Οπότε απο κεί και πέρα, το παίξιμό σου αφορά το επόμενο Ε.Για να το πάρεις, θα πρέπει να παίξεις σωστά όλη την 3η, και όλη την 4η(άλλες δύο πίστες δηλαδή).Οπότε, το επόμενο Ε, είναι στό χ1 τής πέμπτης. Τελειώνεις λοιπόν και μ αυτό το Ε, και παίζεις για το επόμενο:όλη την πέμπτη σωστά,(μάυρα Ρ και όλοι οι πόντοι χ5) καθώς καί στήν 6η, και το τρίτο βγαίνει στην έβδομη, και ούτω καθεξής:

Το απόλυτο παίξιμο με το οποίο μπορεί κανείς να πετύχει τέτοια επίπεδα γίνεται άν όλες τις πίστες τις βγάζεις 50αρες όπως λέγαμε τότε στα ουφάδικα όταν έτρωγες όλες τις βομβες με τη σειρά και έπαιρνες 50.000. (τριαντάρες για τις 30.000 εικοσάρες και δεκάρες)

Αν παίρνεις όλες τις πίστες πενηντάρες χ5 και με συνεχόμενα μαύρα Ρ, τότε θα έχεις το τέλειο παίξιμο, κάτι πρακτικά αδύνατον βέβαια..

Όσο παιζόταν στα ουφάδικα, κανένας δεν έφτασε αυτό το επίπεδο πλήν ενός, κι αυτό στην εύκολη ρύθμιση game play, αλλά με δύσκολη ρύθμιση στο E( γιά κάθε 3 πίστες) και τό πήγαινε λοιπόν ανά 3 πίστες, είς αή.. Αυτός ήταν ένας όμως.. (Το είχα συναντήσει σε 60 διαφορετικά μαγαζιά με ποικοίλλες ρυθμίσεις απ ότι αντιλαμβάνεστε, και εκατοντάδες παίχτες αν όχι χιλιάδες μιά καί έφαγα ώωωρε και ώρες ατελείωτες σ αυτό το μηχάνημα τότε.. μέεερες μήνες χρόνια.. Τόσο τέλειο παίξιμο δέν κατάφερα ποτέ ούτε εγώ ούτε κάποιος άλλος..

Ο τρόπος πάντως για να πλησιάσουμε αυτό το παίξιμο, είναι ο προαναφερθέντας

Κάθε παρέκκληση απο αυτό, σημαίνει καθυστέρηση στο Ε άρα και λιγότερα κανονάκια κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού

Το ρεαλιστικό και πρακτικό, είναι ότι κάποιες θά τις πάρουμε με χ5 χωρίς να χάσουμε και με μαύρα Ρ, καί 50άρες, σέ άλλες θά πάρουμε μόνο τα μαύρα Ρ, άλλες μόνο 50άρες άλλες μόνο χ5 η πολύ συχνά καί λιγότερο, καί πολύ συχνά συνδυασμός όλων αυτών ή μέρος αυτών, είτε στο μέγιστο, είτε κατά ένα μέρος.

Θέλει μεγάλη προσοχή λοιπόν, γιατί συνήθως (ας πούμε το παίξιμο που κάνω στην εύκολη ρύθμιση του Ε και στην medium ρύθμιση του υπόλοιπου game play) : Το Ε έτσι όπως παίζω, κατά μέσο όρο βγαίνει κάθε 3 πίστες ορισμένες φορές, καί κάποιες άλλες ανά 5 ανάλογα το παίξιμο που εξαρτάται απ τη δυσκολία των εκάστοτε πιστών.

Τα Β είπαμε, και ανάμεσά τους τα Ε είναι κάθε 5.000 ακριβώς Αν μόλις πήρα το Ε, όπως και να είναι η πίστα από θέμα πόντων, δέν υπάρχει πρόβλημα. Το πολύ πολύ, να βγεί ένα Β στο τέλος της πίστας άν συμπληρωθούν οι τελικοί πόντοι ακριβώς, άν και καλό είναι άν μπορείτε ούτε κι αυτό να μήν το αφήνετε, γιατί και ένα Β έχει να κάνει μέ το Ε.

Τί πρέπει να γίνεται γιά αυτό; πολύ απλό ας πούμε πως έχουμε 1.184.680 βαθμούς (το νούμερο το επέλεξα στην τύχη Σημασία έχει η κατάληξη που είναι 4.680 και κοντεύει τις 5.000 ή τις 10.000 άν ήταν 1.189.680 βαθμοί

Έχουμε λοιπόν 1.184.680 και έχουμε χ3 και έμεινε η τελευταία βόμβα για να τελειώσουμε και απο Β σέ Β περιμένουμε το Ε άρα δέν είμαστε σίγουροι γιά τό άν θά είναι Β η Ε. Τί κάνουμε εκεί; Έχουμε δύο εκδοχές: Η πρώτη είναι νά πηγαίνουμε γύρω γύρω, παίρνοντας το βαθμούς κάθε φορά που πηδάμε καί όταν βρισκόμαστε κοντά σε τοίχο "χτυπιόμαστε δεξιά αριστερά", παίρνοντας 30άρια μιά καί είμαστε στό χ3, μέχρι νά περάσουμε τό 1.185.000, καί νά πάρουμε τό Ε άν βγεί Ε βέβαια καί όχι Β

Άν όμως είτε δέν αντιληφθούμε πόσο κοντά στις 5.000 είμαστε, είτε το δούμε, αλλά δέν προλαβαίνουμε να τις συμπληρώσουμε γιατί δυσκολευόμαστε και πιό πολλές πιθανότητες είναι να χάσουμε καί αυτό που παίζουμε άπ τό νά πάρουμε τό επιπλέον, τότε το παρατάμε στήν τύχη του, καί ο "θεός βοηθός" πού λένε, καί άν τελικά βγεί Ε εφόσον θά φτάσουμε μέ τήν βόμβα αυτή τό 1.185.280, γιατί 1.184.680+ 200χ3 που δίνει η βόμβα εφόσον είναι αναμμένη μιά και είναι η τελευταία και είμαστε καί χ3 κατά το παίξιμό μας, σημαίνει πώς μάς δίνει 600 βαθομούς οπότε πάμε 1.185.280 (1.184.680+600=1.185.280)

Στήν περίπτωση που τήν βγάλουμε έτσι τήν πίστα και εμφανιστεί τελικά το Ε αφού συμπληρώσαμε τους απαιτούμενους πόντους, του κουνάμε το αποχεραιτιστήριο μαντήλι και πάμε για τό επόμενο.. Εκτός άν είμαστε τυχεροί και βγεί Β αντί γιά Ε ποτ αναμέναμε..

Αυτό είναι ένα σημείο πού θέλει πολύ μεγάλη προσοχή.. Πολλές χιλιάδες κανονάκια έχασα έτσι(καί εγώ καί όσοι το παίξαμε ή και το παίζουμε ακομα..Και σε παγκόσμιο επίπεδο.. πόσα εκατομμύρια αδικοχαμένα κανόνια θα είναι έτσι.. ένας θεός το ξέρει..

ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΕΝΩ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ Ε ΛΟΙΠΟΝ....!!!!!!!

Όπως θέλει πολύ καλή εκτίμηση, η περίπτωση που λίγο πρίν φάμε τήν τελευταία βόμβα μας εμφανίστηκε Ε αλλά είναι αμφίβολο άν θα το πάρουμε η θα χάσουμε στήν προσπάθεια να το πάρουμε, οπότε όχι μόνο δέν πήραμε το επιπλέον που περμέναμε μέ το Ε, αλλά χάσαμε και αυτό που παίζαμε οπότε ο απολογισμός όχι μόνο ένα, αλλά κατ αυτόν τόν τρόπο, χάσαμε δύο κανόνια ταυτόχρονα.. οπότε προκειμένου να γίνει αυτό ίσως είναι προτιμότερο να το αφήσουμε στην τύχη του και να περάσουμε την πίστα αγνοόντας το, χάνοντας σίγουρα ένα κανόνι, παρά δύο μ αυτό πού παίζουμε... Καί νά έχουμε καβάτζα.. πάει καλά.. να είναι το τελευταίο.. τί γίνεται; Τότε θα μας φιγουράρει φαρδύ πλατύ καί μέ δυνατή φωνή τό πασίγνωστο καί μή εξερεταίο.. GAME OVER..

Όλα αυτά, ανάγουν το παιχνίδι σέ κάτι τελείως διαφορετικό απ ότι έχουμε συνιθήσει στά περισσότερα παιχνίδια.. καί στά τότε καί στα τωρινά...

Πολύ απλό gameplay, αλλά με απλό μαθηματικό συλλογισμό τον οποίο πρέπει να έχεις συνέχεια στο νού σου, γιά να επιτύχεις τό μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, τρόγωντας τις βόμβες μέ τόν καλύτερο δυνατό τρόπο, μέ βάση τά όσα περιγράφησαν παραπάνω..

Οπότε τρώμε βόμβες με τη σωστή σειρά, αναμμένες, όσο το δυνατόν περισσότερα μαύρα Ρ, προσέχοντας τους πόντους.

Ένα άλλο μυτστικό, είναι το εξής: Όταν τρωμε βόμβες και είμαστε κοντά στη συμπλήρωση των 5 ή 10.000 τόσο κοντά πού μέ μερικά πηδηματάκια χτυπήματα στον τοίχο τις φτάνουμε,είναι προτιμότερο αυτό, καί την βόμβα να την φάμε αμέσως μετά συνεχίζοντας το παιχνίδι. Έτσι καί περισσότερους πόντους επιτυγχάνουμε, καί επιταχύνουμε τό επόμενο Ε, άν προσέχουμε καί τη λεπτομέρεια αυτή συνεχώς. !!!!!!

Όσο γιά τό S, γιά τό οποίο δέν αναφέρθηκα καθόλου πλήν τής αρχής, σου δίνει ένα extra CREDIT!!!!! όπως ήδη θα γνωρίζετε.. Όσοι δέν το ζήσατε το μηχάνημα στην εποχή του.. φανταστείτε νά σού βγαίνει ένα S φαρδύ πλατύ κι έτσι μόλις τό έπαιρνες γλύτωνες ένα δεκάρικο εικοσάρικο ή και πενηντάρικο ακόμα..(ανάλογα την εποχή μιά καί βρισκόταν γιά πολλά χρόνια στις αίθουσες..) μέχρι που απαγορεύτηκαν τα arcade στις λέσχες, το έβρισκες, αλλά όσο παιρνούσε ο καιρός όλο και σπανιότερα πλέον.. Μέχρι το 87-88 πάντως που ήταν ή εποχή του άπ τό '84 μιά και εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα παντού έδωσε ρέστα που λένε το μηχάνημα..Μετά είτε τά αποσύρανε γιατί μέ ένα κέρμα έπαιζαν λίγοι πού τό ήξεραν ώρες ατέλειωτες καί μετά όσα credits παίρνανε από τα S πού παίρνανε κατά τή διάρκεια τού παιχνιδιού τους τα πούλαγαν στούς επόμενους πού περίμεναν εναγωνίως τό χάσιμό μας,( έχω πουλήσει τέτοια credits..ούκ ολίγα.. Μία φορά κιόλας είχα 7 είχα βαρεθεί νά παίζω, καί τα έχανα τα κανόνια μου ένα ένα.Είχα στη μνήμη ένα περίδρομο...με ρώτησε ένας γιατί τα καίς; βαρέθηκα του λέω.. και θέλω να φύγω.. έχω και 7 παιχνίδια μέσα.. ούτε του χρόνου δέν πρόκειται νά τελειώσ.. Τά παίρνω εγώ μού λέει.. καί πήρα 160 δραχμές μαζι μέ τό παιχνίδι πού επαιζα... Ήμουν κοντά στα 20 τότε αυτός 40 + ήταν σέ καφενείο, καί ήθελε να κάνει το κομμάτι του μόλις θά έφευγα..Πόσο σκόρ έκανε καί ποσα παιχνίδια κέρδισε..) Ήταν πολλοί τέτοιοι..Πολλές φορές βέβαια όταν πέρασε η "μπογιά" του μηχανήματος, αναγκαστικά τα παράταγα όπως ήταν.. καί όσα παιχνίδια είχε.. είχε.. Τι να έκανα.. Αν έπαιζα ένα παιχνίδι 4 ώρες καί βάλε καί κέρδιζα καί άλλα 4-5 συνήθως μέχρι νά τα τελειώσω κι αυτά θα έπαιρνα και άλλα τόσα άπ' τό κάθε παιχνίδι, οπότε ακόμα εκεί θα ήμουνα που λέει ο λόγος... κι έτσι τά πραράταγα.. καί όποιος τυχερός ερχόταν να παίξει άν ερχόταν... θα τα καρπονώταν εκείνος χαλάλι ομως :) Ας τα έπαιρνε όποιος ήθελε στο κάτω κάτω τό είχα ευχαριστηθεί καί μέ τό παραπάνω..

Όσο καλύτερο παίξιμο κάνεις, τόσο περισσότερα S(σίγμα τα λέγαμε τότε), σου έβγαζε

Τα σίγμα είτε μέ το τελειότερο δυνατό παίξιμο τα επαιρνες(Αν τά έπαιρνες από τό τελειότερο παίξιμο έβγαινε στη θέση του Ε) καί το Ε έβγαινε στο χ1 της αμέσως επόμενης πίστας μιά και μέ το πού πάρεις σίγμα περνάς αυτομάτως στήν αμέσως επόμενη πίστα

Καί άν πετύχει αυτό, βγαίνει στό χ1 της τρίτης, ή της τέταρτης, αναλόγως ρύθμισης που έχει επιλεχθεί γιά το Ε

To dip swich Που ρυθμίζει τό σίγμα καί τό έψιλον αντίτοιχα, είναι κοινό( Στήν εύκολη ρύθμιση, βγάζει καί περισσότερα σίγμα) Επηρρεάζει επιπλέον, αλλά ελαφρώς όμως, η δυσκολία του υπόλοιπου παιχνιδιού που έχουμε καθορίσει( υπόλοιποι εχθροί καί τό πουλί τό οποίο έχει ξεχωριστά σουιτσάκια γιά τη ρύθμιση δυσκλίας του) καί έχουν καί οί υπόλοιποι εχθροί καί το πουλί από 4 διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας το καθένα και η ρύθμιση του ενός δέν επηρρεάζει το άλλο όπως σέ άλλα παιχνίδια (πχ galaga άν βάλεις 5 κανονάκια στο galaga, το πρώτο κανόνι θά το πάρεις στίς 30.000 τό επόμενο στίς 100.000, καί μετά κάθε 100.000, ασχέτως μέ τό τί έβαλες εσύ.. Το πρώτο στίς 20.000 να βάλεις τό επόμενο στίς 60.000 καί μετά κάθε 60.000 νά έχεις βάλει, δέ θά στο δώσει άν δέ μειώσεις τά κανονάκια σου(ζωές) σέ 4 τουλάχιστον ) Τέτοιους περιορισμούς στή ρύθμιση, το bomb jack δέν έχει.. τό κάνεις όπως θέλεις..

Πολύ μεγάλη παρένθεση έκανα αλλά δέν μπορούσα μέ άλλο τρόπο να αποδώσω αυτό πού ήθελα να εξηγήσω

Τό σουιτσάκι πού καθορίζει τή ρύθμιση τού σίγμα καί τού έψιλον λοιπόν, είναι ένα, και είναι το μόνο που επηρρεάζεται ελαφρώς απ τη ρύθμιση δυσκολίας των εχθρών, κυρίως όμως τού πουλιού, αλλά ελαφρώς όμως

Οι πίστες του παιχνιδιού επείσης, παρουσιάζουν κι αυτές πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.. Κι αυτές είναι υπολογισμένες βάσει μαθηματικής εξίσωσης

Κάθε 5 πίστες, βγάζει καί μία ανοιχτή( χωρίς κανένα εμπόδιο) Πάνε λοιπόν, ανά 5 ώς εξής :5,10,15,20,25, κλπ μέχρι τις 60. Απο εκεί καί πέρα. αλλάζει αυτό. Μετά την 60 η πρώτη ανοιχτή βγαίνει στήν 68, καί μετά οί υπόλοιπες πάνε ανά 5 πάλι αλλά επειδή έγινε αυτή η μετατόπιση πλέον, συνεχίζουμε ώς εξής: 60,73,78, 83, κλπ. Μετά τήν 99 ο μετρητής της πίστας, γράφει 0 αντί για 100 καί μετά 1 2 κλπ, οί πίστες όμως συνεχίζουν δέν τερματίζει νά ξεκινήσει απ τήν πρώτη.. συνεχίζει να "τρέχει το παιχνίδι κανονικά, μέχρι την 130. Η 131, είναι ή 32. Από εκεί συνεχίζει τίς πίστες μέ τη σειρά που είχε πρίν. Αφού οι πίστες λοιπόν αναφέρονται ώς μία λιγότερη ας πούμε παραδείγματος χάρη τήν 32 είναι η τρίτη πίστα σέ πράσινο χρώμα μέ την ακρόπολη. Όταν περάσεις τις 100 η 32 γράφεται στο μετρητή σάν 31 Η 35 πού είναι σάν τήν έβδομη αλλά ανοιχτή, γίνεται 34 καί η αρχική 68 πού αλλάζει ή σειρά τών ανοιχτών, γίνεται 67 καί μετά τρέχει 67,72,77 κλπ καί ή 100 που είναι ίδια μέ τήν 34(δηλαδή ή 16 μέ τά χρώματα καί τό φόντο τής τέταρτης) γίνεται 99 καί μετά ή αρχική 32 έγινε 31 δηλαδή 131 καί τώρα 230 και γράφει 30 καί ούτωκαθεξής. ΟΙ ανοιχτές επείσης ή αρχική 35 έγινε 134(34 μιά καί δέν έχει τρίτο φηφίο ό μετρητής πιστών) μετά 233(33) κλπ Κάθε 100 πίστες δηλαδή όλα μεταφέρονται κατά μία πίστα πίσω..

Επείσης υπάρχει καί ένας μαθηματικός τύπος βάση του οποίου μπορείς νά γνωρίζεις ποιά θα είναι ή επόμενη πίστα σου..

Έχουμε λοιπόν σάν βάση ότι θυμόμαστε απέξω τις 20 πρώτες πίστες (17 διαφορετικές) και με βάση αυτό βρίσκουμε τι πίστα θα μας βγεί Προσοχή ξαναλέω: Αυτός δέν είναι ο σωστός τύπος αναφέρω σάν παράδειγμα για να πώ πώς είναι ένας τύπος αυτής τής μορφής τον οποίο δυστυχώς έχω ξεχάσει πλέον... είχε πάντως αυτή τη μορφή που λέω αλλα άλλα νούμερα η συν και πλήν:

Θυμάμαι τώρα πρόχειρα τήν 46 που είναι ή3 αρχική . 47, είναι ή 13. 48, είναι ή 9, 49 είναι ή 2, 50 ή 9 (ανοιχτή εννοείται), 51 ή 11, 52 είναι η 16, 53 είναι η 12, 54 είναι ή 14, 55 ή 7(ανοιχτή όπως πάντα αφού είναι 5) καί πρίν 60 που κι εκείνη είναι η τρίτη ανοιχτή λοιπόν

έχουμε 46=3 λοιπόν Το άρθροισμα τής κάθε πράξης αντιστοιχεί στην εκάστοτε πίστα που θα βγεί εφόσον όμως θυμόμαστε τίς πρώτες πίστες απ έξω με τη σειρά τους

3+10=13-4=9-7-2+7=9+2=11+5=16-4-12+2=14-7=7

Είχα βρεί έναν τύπο αυτής της μορφής που έβρισκε την επόμενη πίστα(μετά από κάθε ίσον είναιστην προκειμένη περίπτωη υποτίθεται ή επόμενη)

Τώρα αυτή η πράξη είναι τυχαία γιατί απλώς θυμάμαι τις συγκεκριμένες πίστες απ έξω Η σωστή και απόλυτη είναι άλλη και δέ θυμάμαι επείσης άν ισχύει μετά τις πρώτες 20 30 η παραπάνω και μέχρι ποιά πίστα καί καθώς επείσης μετά τί τύπος υπάρχει άν έχει άλλον καί δέν είναι τυχαίες απο κεί και πέρα.. Όποιος το ανακαλύψει αυτό καί μού τό πεί θά τόν ευχαριστήσω απ τά βάθη τής καρδιάς μου..

Πάντως δέν έχω δεί άλλο παιχνίδι στά χρονικά και ούτε θα επαναληφθεί πιστεύω να συνδυάζει απλοικό διασκεδαστικό παίξιμο μαζί μέ απλούς μαθηματικούς υπολογισμούς ίσα ίσα να σε κρατάνε σε εγρήγορση καί ετοιμότητα, χωρίς νά σέ κουράζουν είτε σωματικά είτε πνευματικά. Καί δέ νομίζω πώς θα επαναληφθεί ποτέ ξανά κάτι ανάλογο.. (Συνδυασμός όλων των παραπάνω σε ένα απλό παιχνίδι πού δέν είναι ουτε adventure ουτε shoot emup role playing η άλλου πολύπλοκου σύγχρονου τύπου παιχνίδι μιά καί τό απλό διασκεδαστικό παιχνίδι χάθηκε στίς μέρες μας..παρά ένα απλό arcade πού τα συνδυάζει όλα..)

Όλα αυτά το κάνουν μοναδικό στο είδος του καί ανεπανάληπρο for ever.. Όσους κλώνους κι άν βρήκα στό ίντερνετ άλλους κανένα άλλλο είτε bomb jack είτε άλλος τίτλος δε μπορεί να επαναλάβει τη μοναδικότητά του..

Ενα τέτοιο βγήκε καί χάσανε τη συνταγή.. Συμφωνείτε;

(Αν ξέχασα ή παρέλειψα ή έκανα κάπου λάθος θά ήθελα νά το συμπληρώσετε ή διορθώσετε ανάλογα.. Η άν θέλει κάποιος περισσότερες διευκρινίσεις σέ κάτι νά τού απαντήσω.. Review δέν κάνω, μιά καί έχει ήδη γίνει, αυτό που κάνω είναι μία απλή ανάλυση, τής βαθύτερης φιλοσοφίας τού παιχνιδιού καί τίποτε άλλο..

Περιμένω τίς γνώμες σας..
 
Ερώτηση: Οταν παίζεις το παιχνίδι, όλα αυτά τα σκέφτεσαι κιόλας;;; :D :D

Ολα αυτά που γράφεις, αλλα και καποια παρόμοια που έχουν γράψει αλλα παιδιά για παιχνίδια arcades των 80'ς, αποδεικνύουν ενα πραμα. Οτι δεν προσπαθούσαν απλά να φτιάξουν ενα παιχνίδι και τελος, αλλα του εδιναν και το απαραίτητο ΑΙ. Για το συγκεκριμένο παιχνίδι σίγουρα θα χρειάστηκαν αρκετά χρόνια μεχρι να αποκρυπτογραφηθούν όλες οι πιθανές περιπτώσεις. Η ερώτηση που σου κάνω πιο πανω ειναι ρητορική και ειρωνική αλλα όχι προς εσένα εξυπακούεται. Εχεις κανει ενα τεράστιο ποστ, από τα μεγαλύτερα που δεν περιλαμβάνουν και εικόνες για να περιγράψεις το ΑΙ του παιχνιδιού. Εντάξει, δεν είναι ακριβώς ΑΙ αλλα στρατηγική, αλλα εμένα μου φαίνεται βουνό! Και μπράβο που τα θυμάσαι όλα αυτά!

:thumbup:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
πονοκεφαλιασα αλλα respect εισαι απιστευτος filip72.. :worship:
 
Ωραια φιλε η αναλυση σου και θα βοηθηση αρκετα τους αρχαριους η αυτους που δεν εχουν μεγαλη εμπειρια απο το Bomb jack.Τωρα για μαθηματικες πραξης κλπ δεν ασχολουμαι εγω μαυτα εξαλου παντα εμενα στασιμος στα μαθηματικα :D Εγω επαιζα ωρες ολοκληρες Bomb jack μεχρι που βαριομουνα η επρεπε να φυγω και αφηνα τα credits να τα παιξουν αλλοι.Γενικοτερα παντως το bomb jack δεν ειναι καποιο arcade που χρειαζεται μεγαλη αναλυση.Το μονο που χρειαζεται ειναι ικανοτητα και καλα αντανακλαστικα τιποτα αλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Rygar είπε:
Ερώτηση: Οταν παίζεις το παιχνίδι, όλα αυτά τα σκέφτεσαι κιόλας;;; :D :D
Ολα αυτά που γράφεις, αλλα και καποια παρόμοια που έχουν γράψει αλλα παιδιά για παιχνίδια arcades των 80'ς, αποδεικνύουν ενα πραμα. Οτι δεν προσπαθούσαν απλά να φτιάξουν ενα παιχνίδι και τελος, αλλα του εδιναν και το απαραίτητο ΑΙ. Για το συγκεκριμένο παιχνίδι σίγουρα θα χρειάστηκαν αρκετά χρόνια μεχρι να αποκρυπτογραφηθούν όλες οι πιθανές περιπτώσεις. Η ερώτηση που σου κάνω πιο πανω ειναι ρητορική και ειρωνική αλλα όχι προς εσένα εξυπακούεται. Εχεις κανει ενα τεράστιο ποστ, από τα μεγαλύτερα που δεν περιλαμβάνουν και εικόνες για να περιγράψεις το ΑΙ του παιχνιδιού. Εντάξει, δεν είναι ακριβώς ΑΙ αλλα στρατηγική, αλλα εμένα μου φαίνεται βουνό! Και μπράβο που τα θυμάσαι όλα αυτά!

:thumbup:
Αυτά όλα, βγαίνουν από μόνα τους μιά καί μού είναι πλέον "βίωμα" κατά τή διάρκεια τού παιχνιδιού όλα αυτά υπάρχουν μέσα μου πού λένε καί λειτουργώ αναλόγως εντελώς μηχανικά

Γιά έναν αρχάριο, όπως λέει καί ο φίλος μας metalcandyman, γιά έναν αρχάριο, είναι χρήσιμες οδηγίες. Καιί αυτός όμως απ ότι κατάλαβα είναι γνωστης τού παιχνιδιού κι εκείνος λειτουργούσε έτσι λογικά.. (αλλοιώς δέν προχωράει πολύ τό συγκεκριμένο παιχνίδι)

Ένας αρχάριος δέν είναι λογικό νά έχει κατά νού του όλα αυτά.. δε χρειάζονται κιόλας αν δεν μπορεί νά πάρει μερικές πενηντάρες και χ5.. καί μάυρα Ρ.

Προτείνω λοιπόν, γιά όσους τό ξεκινάνε τώρα, νά μαζεύουν τίς βόμβες απλώς έστω καί σβηστές. παίρνοντας τά Ρ όποτε βγαίνουν, νά χειρίζεται καλά τό μοχλό πηγαίνοντας από τή μία μεριά στήν άλλη χωρίς να πέφτει κάτω χρησιμοποιώντας τίς επάνω διαγώνιες κινήσεις (δεξιά καί αριστερή) φρεναρίσματα κλπ.

Όταν μαθει τό βασικό χειρισμό, σιγά σιγά ας προσπαθήσει νά μάθει νά βγάζει πενηντάρες, μετά νά παίρνει χ5 μέ μάυρα Ρ, καί σιγά σιγά εφόσον όλα τά παραπάνω είναι συγκεκριμένα, βγαίνουν από μόνα τους , χωρίς σκέψη Απλώς θέλει εξάσκηση
 
Rygar είπε:
Ολα αυτά που γράφεις, αλλα και καποια παρόμοια που έχουν γράψει αλλα παιδιά για παιχνίδια arcades των 80'ς, αποδεικνύουν ενα πραμα. Οτι δεν προσπαθούσαν απλά να φτιάξουν ενα παιχνίδι και τελος, αλλα του εδιναν και το απαραίτητο ΑΙ.
Πολύ σωστά, και θεωρώ πως αυτό ισχύει γενικά για πάρα πολλά παιχνίδια των 80s όχι μόνο σε arcades αλλά και σε home computers.

Έχω βάλει ατέλειωτες ώρες στο Bomb Jack αφού είναι από τα αγαπημένα μου arcades, αλλά πολλά από αυτά που γράφει το παλικάρι δεν τα γνώριζα! Θα τα εφαρμόσω με την πρώτη ευκαιρία. Χίλια ευχαριστώ!
 
metalcandyman είπε:
Ωραια φιλε η αναλυση σου και θα βοηθηση αρκετα τους αρχαριους η αυτους που δεν εχουν μεγαλη εμπειρια απο το Bomb jack.Τωρα για μαθηματικες πραξης κλπ δεν ασχολουμαι εγω μαυτα εξαλου παντα εμενα στασιμος στα μαθηματικα :D Εγω επαιζα ωρες ολοκληρες Bomb jack μεχρι που βαριομουνα η επρεπε να φυγω και αφηνα τα credits να τα παιξουν αλλοι.Γενικοτερα παντως το bomb jack δεν ειναι καποιο arcade που χρειαζεται μεγαλη αναλυση.Το μονο που χρειαζεται ειναι ικανοτητα και καλα αντανακλαστικα τιποτα αλλο.
Όντως θέλει ικανότητα αντίληψη, καί καλά αντανακλαστικά Όλα τά υπόλοιπα δέ χρειάζεται νά κάθεται κανείς νά τά σκέφτεται.. βγαίνουν από μόνα τους Αυτό μέ τό μαθηματικό τύπο είναι περιττό όντως απλώς έτσι ήξερα ποιά θα ήταν μετά ή επόμενη πίστα οπότε μέ βάση τις αναμμένες βόμβες πού είχα υπολόγιζα πόσες πρέπει νά φάω γιά τό επόμενο Ρ, καί μέχρι νά ξεκινήσει η πίστα είχα αποφασίσει γιά τό από πού θά ξεκινήσω

Καί νά μή το πετύχει κάποιος αυτό δέν αλλάζει τίποτα.. ούτως ή άλλως άν είσαι έμπειρος παίχτης, ξέρεις πως θά χειριστείς τήν κάθε πίστα δέ τό έχεις ανάγκη απλώς είναι ένα βοήθημα, αλλά όχι απαραίτητο.
 
Τα παιχνιδια που χρειαζονται στρατηγικη και μελετη ειναι πολυ λιγα και καποια απο αυτα ειναι το pacman και το Donkey kong.Σε ολα τα αλλα παιχνιδια ο παικτης που τα ξερει σε τελειο βαθμο ειναι δεδομενο οτι λειτουργη μηχανικα οπως για παραδειγμα το wonder boy πχ που αφου ξερω που βγαινει το καθε φυδι,σαλιγκαρι,μελισσα κτλ θα πεταξω το τσεκουρι και θα το σκοτωσω πριν ακομα εμφανιστη στην πορεια μου.Και δεν μιλαω μονο για μενα αλλα γενικα για τον οποιονδηποτε που ξερει καποιο παιχνιδι τελεια.Τωρα για το Bomb jack οπως ειπα μετα απο εκκατομυρια ωρες που το παιζω απο τοτε που το πρωτοσηναντησα το μονο πραγμα που μετραει ειναι η ικανοτητα και τα γρηγορα αντανακλαστικα.Οι συνδιασμοι για τους ποντους κλπ μαθαινονται στην πορεια.Kαι επειδη το παιχνιδι ξεφευγε οταν εβαζα στοιχημα με εναν κολητο μου που το ηξερε πολυ καλα οπως εγω και τα σκορ μας ηταν απο 10 εως 40 εκκατομυρια αναλογα την ορεξη και της ωρες που ειχαμε στην διαθεση μας βαζαμε στοιχημα τι ρεκορ θα εχουμε κανει μεχρι να χασουμε 5 ζωες.Φυσικα ολα αυτα τα στοιχηματα και τα μεγαλα σκορ τα περισσοτερα δηλαδη γεινοταν οταν δουλευα πιτσιρικας σε μαγαζι με ηλεκτρονικα και ειχα με τους κολητους και ολη την νυχτα στην διαθεση μας αν θελαμε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ένα σημαντικό στοιχείο πού ξέχασα, είναι πώς μπορείς νά κανονίσεις από ποιά πλευρά θά βγούν οί εχθροί σου.

Άν όσο έχει το startστήν πίστα λίγο πρίν ξεκιήσεις κρατάς τό μοχλό αριστερά οί εχθροί θά βγούν από δεξιά. Καί ενόσω βγαίνουν από δεξιά άν πάς τον jack στη δεξιά μεριά τής οθόνης πρίν εμφανιστούν όλοι, οι υπόλοιποι εφόσον πλέον είσαι δεξιά, θά βγούν από αριστερά.

Επείσης τά αγαλματάκια πού βγαίνουν αρχικά καί μετά μεταμορφόνωνται στούς εχθρούς, τήν ώρα πού "σκάνε στό έδαφος",βγαίνει μία λάμψη. Τήν ώρα πού υπάρχει αυτή η λάμψη, άν είναι απαραίτητο μπορείτε νά περάσετε από μέσα χωρίς νά χάσετε

Επείσης, καί μόλις εμφανιστούν οί εχθροί, τά πρώτα 2-3 δευτερόλεπτα τής δράσης τους, μπορείς νά περάσεις ανάμεσά τους χωρίς νά χάσεις

Οί εχθροί είναι οί εξής:

1) Ο μάγος (μέ τό σκουφί) ό πιό επικίνδυνος όλων κατά τή γνώμη μου τουλάχιστον, ειδικά στίς μεγάλες πίστες, γιατί κατευθύνεται όπως θέλει καί όπου θέλει εντελώς ελεύθερα(εκτός κι' άν συναντήσει εμπόδιο μπροστά του, όπως καί όλοι οί υπόλοιποι...

Ένα κολπάκι γιά νά τόν ξεγελάσετε, τό οποίο έχει νόημα στίς μεγάλες πίστες πού τρέχει σά δαιμονισμένος που λένε είναι τό εξής

Όταν έρχεται κατά πάνω σου φουριόζος καί είσαι πολύ κοντά, είναι αδύνατον νά τόν αποφύγεις μέ τρέξιμο. Συμφέρει καλύτερα, νά μείνεις ακίνητος, κάνοντας ένα μικρό πηδηματάκι κο σταματάς καί ξαναπέφτεις κάτω. Εκείνη τήν ώρα θά λοξοδρομήσει χαλώντας την εύθεία πορεία κατά πάνω σας,καί κατευθύνεται στό σημείο πού πίδηξες. Εσύ όμως αφού τό σταμάτησες τό σάλτο, είσαι ήδη στήν αρχική σου θέση, καί ό μάγος περνάει από πάνω σου. Εκείνη τήν ώρα "τόν χαιρετάς" καί φεύγείς αστραπιαία "κουνώντας του το μαντήλι(να αστειευτούμε καί λιγο) :) καί ό μάγος βρίσκεται πλέον από πίσω σου. Αυτά τά΄ελάχιστα δευτερόλεπτα, αρκούν γιά νά βρείς χρόνο νά τόν αποφύγεις

Ένα άλλο κολπάκι για τό μάγο όταν είσαι πάνω σε μπάρα καί ό μάγος είναι από κάτω σου,κάθεσαι ακίνητος αρχικά Πλησιάζεις σιγά σιγά πρός τό τέρμα τής μπάρας ή εμποδίο πείτε το όπως θέλετε. Ό μάγος, σέ ακολουθεί αλλά αφού είναι κάτω απ' τή μπάρα δέ σε φτάνει. Περιστρέφεται απλώς δεξιά αριστερά. Άν εσύ θές νά φύγεις από δεξιά, τό κάνεις αστραπιαία κάποια στιγμή πού ό μάγος στράφηκε πρός τά αριστερά(προσοχή γιατί οι περιστροφές του αυτές είναι πολύ γρήγοες καί θέλει πολύ καλά αντανακλαστικά καί από σάς) εσύ φεύγεις αστραπιάια απ τά δεξιά κερδίζοντας έναντι τού μάγου ένα μικρό προβάδισμα

Άν κοιτάει από δεξιά τήν ώρα πού ξεκινάς από δεξιά θά σέ πετύχει σχεδόν στά σίγουρα. Ενώ έτσι τού φεύγεις μέ απόλυτη ασφάλεια

2) Ιπτάμενος δίσκος: Ό ιπτάμενος δίσκος, κινείται πάντοτε μέ ευθείες κινήσεις (μπορεί καμιά φορά νά λοξοδρομήσει άν αλλάξεις θέση, αλλά σέ γενικές γραμμές πάντα κινείται ευθεία, μέχρι νά βρεί εμπόδιο μπροστά του, καί νά χαράξει πορεία κατά πάνω σου.

Θέλει μεγάλη προσοχή, γιατί κινείται αστραπιαία. Επείσης, καλό είναι να μήν τόν παγιδεύετε σέ εμπόδια τά οποία βρίσκονται πολύ μακριά σας καί έχουν γωνίες, γιατί τίς γωνίες τις διαπερνάει καί έρχεται κατά πάνω σου όχι σφεντόνα πού λένε.. νά μή μπω καλύτερα πώς... άν όμως έιναι απαραίτητο, προετοιμαστείτε γι αυτή τη δράση του εγκαίρως καί όταν κοντεύει νά περάσει να κάνετε εγκάιρως τίς ανάλογες κινήσεις..

Ένα κολπάκι πού τόν καθυστερεί κατά πολύ ή σχεδόν τον "παγώνει" που λένε, είναι τήν ώρα πού σκάει ανθρωπάκι κάτω καί βγαίνει ή λάμψη νά μπούμε μέσα στή λάμψη. Μόλις εμφανιστεί ό δίσκος, καθόμαστε κανα δύο δευτερόλεπτα μέσα του. καί φεύγουμε. Στίς εύκολες ρυθμίσεις, τόν ακινητοποιεί σχεδόν άν τό κάνουμε σωστά άν όχι καί πάλι τόν καθυστερέί κάμποσο αυτή η " κομπινούλα" τό ίδιο καί στίς δυσκολότερες ρυθμίσεις δυσκολίας τού μηχανήματος, αλλά όχι τόσο πολύ όσο στίς ευκολότερες. Καί πάλι όμως τού προκαλούμε αξιοσημείωτη καθυστέρηση όπως καί νά χει..

3) Μπάλες μαύρες : Αυτές κινούνται με ημικυκλικές κινήσεις ή κυκλυκές άν πρόκειται νά δυανύσουν μεγάλη απόσταση. κινούνται δεξιά αριστερά ή όπως κρίνουν πάντα όμως σέ φτάνουν μέ κυκλικές κινήσεις Όταν βρίσκεσαι απέναντί τους (στό "έδαφος τής πίστας") γιά νά σέ φτάσουν κάνουν μικρά πηδηματάκια(σάν ένα τόπι πού αναπδάει ή τόν αναβάτη σούστας πού κάνει αλματάκια χάρη στό ελατήριο όπως θέλετε πείτε το πάντως σαν βάση έχουν κυκλική κίνηση καί κινούνται μέ βάση αυτό

4) Γκρίζα μπάλα: Αυτή ή μπάλα κάνει ευθείες κινήσεις όπως ό δίσκος, υπερβολικά γρήγορες στήν πολύ δύσκολη ρύθμιση, ανεκτό στήν αρχή, καί στίς εύκολες ρυθμίσεις πολύ αργά αρχικά αλλά εξίσου επικίνδυνα μέ μικρές διαφορές στήν ταχύτητα στά ευκολότερα

Κινείται σάν τόν δίσκο μέ ευθείες κινήσεις αρχικά, αλλά έχει τήν ικανότητα στροφής τής ευθείας ή να σταματήσει καί νά γυρίσει πρός τά κάτω σπάνια μέν αλλά ναί.Συνήθως γυρνάει πίσω όταν βρεί εμπόδιο(εκτός των αρχικών πιστών πού γυρνάει όποτε θέλει μια καί κινείται πολύ αργά)

5) καί τελευταίο, τά διαγώνια. Τά διαγώνια, κινούνται με διαγώνιες κινήσεις, οί οποίες ανακόπτονται μόνο από εμπόδια ή τά τοιχώματα τής πίστας, καί τότε κάνουν την αντίστροφη πορεία πρός τά κάτω.

Αυτές τίς λεπτομέρειες τίς είχα ξεχάσει πρίν. Άν έχεις υπόψη πώς κινείται μέσα στήν εκάστοτε πίστα τό κάθε τί, έχεις καλύτερο έλεγχο τού παιχνιδιού, καί λιγότερες πιθανότητες νά χάσεις

Δέ χρειάζεται κανένας νά απομνημονεύσει όλα αυτά εννοείται.. απλώς είναι μία γενική εικόνα γιά τό τή φιλοσοφία τού παιχνιδιού, καί απο κεί καί πέρα οποιοσδήποτε μπορεί να δοαμορφώσει τό δικό του παίξιμο μαθαίνοντας σιγά σιγά όλο καί κάτι καινούριο παίζοντάς το..

Σας ζάλισα μέ την υπερβολική ανάλυση όλων αυτών σίγουρα. Όλα αυτά τά είπα γιατί όπως είπα καί στήν αρχή είναι ένα παιχνίδι βασισμένο σέ λογική και απλή μαθηματική σκέψη(περιμένοτας να συμπληρωθούν οί πόντοι γιά τά Β περιμένοντας τό πότε θά βγεί τό Ε προσέχοντας μή γίνει η συμπλήρωση τών πόντων στό τέλος τής πίστας καί είναι αργά προσπαθώντας τά μαύρα Ρ πενητάρες κλπ πιστεύω πώς σέ κρατάει σέ συνεχή εγρήγορση..

Όλα αυτά τά βρίσκει κανείς μόνος του σιγά σιγά καί παίζει όπως θεωρεί καλύτερα κατά τήν κρίση του.( είτε μαζεύοντας όντους μέ όλους τούς τρόπους είτε περνώντας πίστες απλώς πού σημαίνει καί λιγότερες ζωές, ή όπως αλλοιώς θέλει) απλά αυτά όλα είναι μία βάση πού πιστεύω πως ίσως βοηθήσει κάποιους περισσότερο..

Σάν παιχνίδι, είναι αρκετά απλό το παίξιμό του.Επειδή όμως πολλοί δέν κατάφερναν νά φτάσουν όχι ψηλά αλλά ούτε στά βασικά πού τούς φαινόντουσαν βουνό γιατί τά επιδίωκαν όλα μαζί κάτι αδύνατον σέ αρχάριο, τό παιχνίδι αυτό είχε δύο κατηγορίες οπαδών τουλάχιστον στις περιοχές μου απ όσο θυμάμαι..

Φανατικούς φίλους, αλλά καί φανατικούς εχθρούς... Δέν συνάντησα μέση κατάσταση όπως σέ άλλα παιχνίδια( η μάλλον υπήρχαν καί τέτοιοι αλλά ήταν πολύ ελάχιστοι.Η πλειοφηφία ήταν ή στο ένα ακρο πάντως ή στό άλλο) Γιατί άραγε;;; χμμ χαχαχα :)

Εύχομαι νά βοθήσω αρκετούς πού τους αρέσει τό παιχνίδι και να μή με "βρίζουν"χαχα :)

Οποιαδήποτε διευκρίνηση η απορία γιά τό παιχνίδι, πάντα θά είμαι πρόθυμος νά τήν λύσω άν μπορώ βέβαια..μιά καί όλα δέν τά έμαθα ακόμα.. ακόμα κι εγώ μαθαίνω..

metalcandyman είπε:
Τα παιχνιδια που χρειαζονται στρατηγικη και μελετη ειναι πολυ λιγα και καποια απο αυτα ειναι το pacman και το Donkey kong.Σε ολα τα αλλα παιχνιδια ο παικτης που τα ξερει σε τελειο βαθμο ειναι δεδομενο οτι λειτουργη μηχανικα οπως για παραδειγμα το wonder boy πχ που αφου ξερω που βγαινει το καθε φυδι,σαλιγκαρι,μελισσα κτλ θα πεταξω το τσεκουρι και θα το σκοτωσω πριν ακομα εμφανιστη στην πορεια μου.Και δεν μιλαω μονο για μενα αλλα γενικα για τον οποιονδηποτε που ξερει καποιο παιχνιδι τελεια.Τωρα για το Bomb jack οπως ειπα μετα απο εκκατομυρια ωρες που το παιζω απο τοτε που το πρωτοσηναντησα το μονο πραγμα που μετραει ειναι η ικανοτητα και τα γρηγορα αντανακλαστικα.Οι συνδιασμοι για τους ποντους κλπ μαθαινονται στην πορεια.Kαι επειδη το παιχνιδι ξεφευγε οταν εβαζα στοιχημα με εναν κολητο μου που το ηξερε πολυ καλα οπως εγω και τα σκορ μας ηταν απο 10 εως 40 εκκατομυρια αναλογα την ορεξη και της ωρες που ειχαμε στην διαθεση μας βαζαμε στοιχημα τι ρεκορ θα εχουμε κανει μεχρι να χασουμε 5 ζωες.Φυσικα ολα αυτα τα στοιχηματα και τα μεγαλα σκορ τα περισσοτερα δηλαδη γεινοταν οταν δουλευα πιτσιρικας σε μαγαζι με ηλεκτρονικα και ειχα με τους κολητους και ολη την νυχτα στην διαθεση μας αν θελαμε.
Όπως καί νά χει πρέπει νά προσέχεις τούς πόντους σου καί το πώς κινείσαι γιά νά έχεις τά μέγιστα αποτελέσματα είτε σέ Ε είτε σέ πόντους είτε καί τά δύο θέλει κάποιους υπολογισμούς πού γίνονται αυτόματα εφόσον τό ξέρεις τό παιχνίδι. Αυτό είναι πού μέ έχει κολλήσει μαζί του εις αή

(Δέν αμφισβητώ καί τά άλλα παιχνίδια όπως αυτά πού είπες όλα καί ιστορία έχουν καί στρατηγική θέλουν απλώς επειδή αυτό έχει μαθηματικά ακόμα καί στο τέλος τής πίστας πού προσέχεις νά μη χάνεις Β ή Ε, είναι μία άλλου τύπου εγρήγορση πού δέν τήν έχει άλλο.)

Ίσα ίσα τώρα όπως σού είπα καί στήν παρουσίαση τών κόλπων τού crazy kong τώρα ξεκινάω νά μαθαίνω το donkey kong μιά καί είναι τελείως άλλο άπ τό crazy Όσο γιά τό packman εννοείται πώς έχει στρατηγική.. αλλοιώς δεν πάς ψηλά.. Όλα αυτά τά παιχνίδια μού αρέσουν απλώς γιά μένα αυτό είναι ή κορυφή
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
filip72 είπε:
(Δέν αμφισβητώ καί τά άλλα παιχνίδια όπως αυτά πού είπες όλα καί ιστορία έχουν καί στρατηγική θέλουν απλώς επειδή αυτό έχει μαθηματικά ακόμα καί στο τέλος τής πίστας πού προσέχεις νά μη χάνεις Β ή Ε, είναι μία άλλου τύπου εγρήγορση πού δέν τήν έχει άλλο.)
Απλά για την ιστορία: ένα άλλο κλασσικό παιχνίδι που δεν έχει πρακτικά τίποτα random και όλα τα συμβαίνοντα καθορίζονται με μαθηματικά είναι το Bubble Bobble.
 
Συμφωνώ απόλυτα.. απ τίς κορυφές τής εποχής, τό οποίο τό έπαιξα πολύκαί αυτό

Γιά όποιον γνωρίζει αγγλικά καί θέλει, μπορεί νά παρακολουθήσει καί τό video αυτό στό youtube τού twin galaxies, μιά καί εξηγεί αναλυτικά κι εκείνος μαζί μέ παίξιμο τήν τακτική του με μυνήματα πού εξηγεί πολλές λεπτομέρειες,, καί περισσότερες απ ότι εγώ προφορικά.. Άλλο τό ζωντανό άλλωστε.. πώς να τό κάνουμε :)

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
πολυ καλο παιχνιδι..

δεν ηξερα ΤΙΠΟΤΑ για ολα αυτα που ειπες φιλε,μπραβο..

μετα απο ολα αυτα που μας ειπες και καταλαβα, μπορω να πω οτι ανεβηκε ενα κλικ στα ματια μου το παιχνιδι..

οπως και για την εξηγηση του φιλου metalcandyman για το pacman, σε αλλο θρεντ..

πρεπει παντως να εισαι πολυ καλος σ αυτο το παιχνιδι ..

Υ.Γ. Με χαλασε λιγο που εμαθα οτι στην ουσια το παιχνιδι δεν τ2λειωνει ποτε..!!??
 
viking4a είπε:
πολυ καλο παιχνιδι..δεν ηξερα ΤΙΠΟΤΑ για ολα αυτα που ειπες φιλε,μπραβο..

μετα απο ολα αυτα που μας ειπες και καταλαβα, μπορω να πω οτι ανεβηκε ενα κλικ στα ματια μου το παιχνιδι..

οπως και για την εξηγηση του φιλου metalcandyman για το pacman, σε αλλο θρεντ..

πρεπει παντως να εισαι πολυ καλος σ αυτο το παιχνιδι ..

Υ.Γ. Με χαλασε λιγο που εμαθα οτι στην ουσια το παιχνιδι δεν τ2λειωνει ποτε..!!??

Δέν τελειώνει παρά μόνο όταν χάσεις εσύ όλες σου τίς ζωές

Μετά τήν 100 πίστα όπως αναφέρω συνεχίζει αλλά ή 131 είναι ή αρχική 32 καί εν συνεχεία προχωράει μέ τήν ίδια σειρά πχ (ή 35 είναι 34 πλέον, ή 68 67 κλπ) καί όλο αυτό κάθε 100 πίστες πάει -1 ( ή αρχική 32 γίνεται 31 όταν περάσεις τίς πρώτες 100 όταν περάσεις τίς 200 30 στίς 300 29 καί ούτω καθ εξής)

Παίζω αρκετά παιχνίδια, αλλά αυτό είναι ή κορυφή όλων (γιά τά γούστα μου τουλάχιστον) λόγω τής απλότητάς του αλλά καί τό μαθηματκό συλλογισμό πού σέ βάζει. Δέν εννοώ όλα αυτά πού είπα στήν ανάλυσή μου βέβαια.Καί μόνο ότι πρέπει νά έχεις τό νού σου τό Ρ, τό Β κάθε 5.000 τίς 50άρες κλπ είναι αρκετά γιά νά κρατάνε τό μυαλό τού παίχτη σέ συνεχή εγρήγορση μιά καί πρέπει νά παρακολουθεί συνεχώς ότι μπορεί περισσότερο γιά νά μπορέσεις νά συνεχίσεις

Μειονέκτημα οπως είπες κι εσύ είναι τό ότε δέν τελειώνει ποτέ( έχω φωτογραφία από τήν πιστα 1540) καί έχασα λίγο παρακάτω επειδή είχα βαρεθεί πλέον( μιά καί έιχα ενεργοποιήσει στό mame τό save state) μετά από 20 μέρες περίπου πού έπαιζα όταν είχα χρόνο κάποια στιγμή κουράστηκα καί αρχισα νά χάνω τό 1 κανόνι πίσω άπ τό άλλο μιά καί είχα βαρεθεί

Αλλά άν υπολογίσουμε ότι είναι παιχνίδι τού 1984 (30 χρόνια σέ λίγους μήνες) είναι πταίσμα αυτό γιά τά δεδομένα τής εποχής εκείνης Άλλωστε είναι πάρα πολλά τά παιχνίδια πού δέν τελείωναν ποτέ εκείνα τά χρόνια άλλωστε
 
μπραβο ρε φιλε,μπραβο για την υπομονη και για το ταλεντο σου στο παιχνιδι και ολα..

για πες μερικα παιχνιδια που δε τελειωνουν ποτε, ετσι,για να μαθαινω..?
 
Τα παιχνιδια που δεν τελειωνουν ποτε ειναι κατα βαση τα παλια 8μπιτα arcades και ο μαγικος αριθμος 256 εχει ρολο σε ολα.Απο τεχνικης αποψης δεν μπορω να στο εξηγησω γιατι γεινεται αυτο καποιος που γνωριζει απο αυτα μπορει να μας το ξηγησει αλλα παιχνιδια που εχουν θεμα ειναι πολλα με πρωτο και καλητερο το pacman που στην τελευταια 256 πιστα την λεγομενη kill screen που ειναι μιση καλη και μιση σαν κατεστραμενη το παιχνιδι τελειωνη εκει και δεν μπορει να συνεχισει.Μολις βγαλεις την πιστα δηλαδη χανει ζωη απο μονο του μεχρι να τελειωσουν ολες και να τελειωση το παιχνιδι και το ιδιο σημβαινει και στο Donkey kong που η kill screen ειναι στην 22 πιστα και στην 117 οθονη η οποια στην ιαπωνικη εκδοση ειναι η 85.Το ιδιο σημβαινει και στο Dig Dug που μετα την 256 πιστα μηδενιζει οπως και τα Galaga,galaxian,asteroids,Defender και πολλα αλλα.
 
Για όσους δεν "διατέλεσαν" Pixelάδες/κομπιουτεράδες την oκτάμπιτη εποχή, επαναφέρω στο προσκήνιο μία πολύ ωραία εξήγηση απο τον φίλτατο angel_grig (με αφορμή το pac-man). ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
viking4a είπε:
μπραβο ρε φιλε,μπραβο για την υπομονη και για το ταλεντο σου στο παιχνιδι και ολα..για πες μερικα παιχνιδια που δε τελειωνουν ποτε, ετσι,για να μαθαινω..?
Ό φίλος μας metalcandyman μάς κάλυψε πληρως άν έχεις mame, θά βρείς πάρα πολλά. Τά περισσότερα τής εποχής εκείνης δέν τελείωναν πλήν ορισμένων εξεραίσεων απ όσο θυμάμαι: ή σειρά wonder boy ας πούμε καί άλλα τά οποία όμως ήταν μειοψηφεία

Έχω παίξει πολλά παιχνίδια τής εποχής εκείνης,χωρίς όμως νά σημαίνει πώς απορρίπτω τά υπόλοιπα ή τά υποβαθμίζω, μιά καί τό καθένα έχει τή δική του χάρη καί ομορφιά καί πολλά απ τά σημερινά παιχνίδια δέ φτάνουν ούτε στό μικρό τους δαχτυλάκι τήν ατμόσφαιρα τής εποχής όσο φαντασμαγορικά κι άν είναι..

Καί στή μαγειρική μπορείς νά φτιάξεις ένα απλό φαγητό μέ μία σάλτσα κόκκινη ή άσπρη όπως παλιά καί νά είναι καταπληκτικό, αλλά μπορείς νά φτιάξεις καί πολύπλοκα φαγητά μέ πληθώρα υλικών πού νά χρειάζονται άτομα γιά βοήθεια.. Όσο εκλεπτυσμένη γεύση όμως κι άν έχουν ή πολυτελή εμφάνιση, δέν αντικαθιστούν τά απλά καί νόστιμα πού μάθαμε απ τούς προγόνους μας .. Τό καθένα έχει τή δική του χάρη.

Έτσι καί μέ τά παιχνίδια. Μπορεί σήμερα νά υπάρχουν Online games στρατηγικής καί ατελείωτων ωρών, αλλά ότι καί νά κάνουν, τά παλιά arcades, είναι οί πρόγονοί τους, δέ γίνεται νά τούς αντικαταστήσουν.. Δέν έχουν τήν αίγλη τους ούτε στό μικρό τους δαχτυλάκι.. αλλά καί τά arcade όμως, καμμία σχέση ούτε μέ τά γραφικά τών σύγχρονων, τήν πλοκή, game play ήχο.. κλπ κλπ είναι απλώς δύο κατηγορίες εντελώς διαφορετικές πού ή κάθε μία έχει τούς λάτρεις της..

Σέ ότι αφορά τό bomb jack πάντως τό game play του παιχνιδιού μέ τά μαθηματικά ού έχεις κατα νού πχ τούς πόντους ανά 5000 προσέχοντας τό παραμικρό, τά Β τό Ρ κλπ σέ συνδυασμό τήν αποφυγή τών εχθρών, δίνουν μία νοητική εγρήγορση εντελώς διαφορετική από οποιοδήποτε άλλο έχω δεί μέχρι στιγμής παραμένοντας όμως στήν απλότητά του..(Όπως ανέφερα καί πρίν μέ τό παράδειγμα τής μαγειρικής, είναι πολλά τά παιχνίδια πού μού αρεσουν, γιά διαφορετικούς λόγους τό καθένα βέβαια. Απλώς τό συγκεκριμένο τό έχω άν όχι τό πρώτο από τά πρώτα στή λίστα μου.. μαζί μέ τό ms pacman crazy kong(μιά καί τό donkey τό γνώρισα μέσα απ τούς υπολογιστές αγνοώντας τήν ύπαρξή του σαν coin op μέχρι τήν πρώτη μου επαφή μέ τό mame και εν συνεχεία νά μάθω εδώ από τόν metalcandyman κάποια πράγματα γιά τό πώς δέν έφτασε πλακέτα donkey kong εδώ στήν αθήνα τουλάχιστον, καί ένα σωρό άλλα.. ποιό νά πρωτοπώ..

Απλώς τό bomb jack τό βρήκα πολύ απλοικό στό gameplay του, αλλά μέ αρκετά περίπλοκο τρόπο σκέψης/δράσης.. πώς νά τό πώ δέν ξέρω γιά τήν εποχή του.

Σέ κρατάει σέ συνεχή εγρήγορση καί παρατηριτικότητα, χωρίς νά είναι κουραστικό ιδιέταιρα γιά τά δεδομένα του

'Αν καί κάποια μελανά σημεία είναι ότι έχει συνέχεια τίς ίδιες πίστες. Δέν βγαίνουν ποτέ άς πούμε ή 2 ή 8 ή 11 ανοιχτές ή ότι έχει μόνο 3 μουσικές.Όσο καί νά μη σέ κουράζει κάποια στιγμή γίνεται κι αυτό μονότονο όπως όλα τής εποχής άλλωστε Γι αυτό τό πάιζω όποτε θυμηθώ πλέον δέν έχει νόημα νά κάνω τίς ίδιες καί τίς ίδιες κινήσεις συνέχεια δεκαετίες ολόκληρες.. Τό 1998 επιδή πλέον ήταν πολύ δυσεύρετο σέ μαγαζί τό παιχνίδι αυτό, τό αγόρασα σέ πλακέτα αργότερα ανακάλυψα τό mame. συνέχισα νά αγοράζω πλακέτες γιά κάμποσα χρόνια. Τώρα έχω σταματήσει από τό 2005 νά αγοράζω πλακέτες καί όσε έχω κάποια στιγμή θά τίς πουλήσω μιά καί έχω πάψει νά τίς χρησιμοποιώ.. ¨εχουν βέβαια άλλη αίσθηση παρότι πρόκειται γιά τό ίδιο παιχνίδι, αλλά δέν υπάρχουν χώροι γιά κάτι τέτοιο πλέον ούτε χρόνος νά τίς ανεβοκατεβάζω στήν ντουλάπα μου)

Τώρα τό παίζω στό mame όπως καί τά υπόλοιπα παιχνίδια καί οκ Τό μόνο πρόβλημα ότι οί μοχλοί τής cms πού έχω δέν κρατάνε επ άπειρον όπως οί μοχλοί τών arcade κι έτσι έχω περιοριστεί στό πληκτρολόγιο κάποτε είχα φτιάξει έναν τετραθέσιο από τόν ιορδάνη αλλά χάθηκε.. έχω αγοράσει ένα κουτί μεταλλικό απ τό βενιέρη έχω βάλει επάνω κουμπιά καί ένα joystick αλλά δέν έχω ασχοληθεί ακόμα μέ τό να βρώ κάποιον νά μού τό προσαρμόσει ένα joypad επάνω μέ usb ώστε νά δουλέψει.. είδωμεν..

Γενικά γιά νά παίξεις τέτοια παιχνίδια νά τα ευχαριστιέσαι καί νά μή σέ νοιάζει τό πόσες ώρες παίζεις(αν τύχει καί εχεις ελεύθερο χρόνο χωρίς υποχρεώσεις πράγμα σπάνιο στίς μέρες μας) θέλει νά έχεις παρέα γιά νά παίζεις (πχ 2 νά παίζουνε διπλό ή ένα τουρνουά.. κάτι..) νά κάθεσαι κλεισμένος σ ένα δωμάτιο νά παίζεις μόνος σου ξεκομμένος απ όλους καί απ όλα δέ λεει..) αυτό είναι τό μόνο πρόβλημα γιά τά παιχνίδια αυτά πιστεύω

Καλό θά ήταν νά διοργανόνονταν συναντήσεις μέ σκοπό νά παίζουμε τά αγαπημένα μας arcade παρέα, είτε έτσι είτε νά κάναμε τουρνουά..πχ στό pacman, ms pacman, crazy kong, donkey kong, nibbler lady byg moon patrol exerion, galaga, galaxian, moon cresta, καί ένα σωρό άλλα.. ποιό νά πρωτοπείς. κατεβατά ολόκληρα... άν καί σίγουρα θά αναδειχθεί ό πρώτος απ τό κάθε παιχνίδι, αλλά ό σκοπός είναι νά ανταλλάσουμε απόψεις γύρω άπ τά παιχνίδια μας καί νά τά παίζουμε παρέα
 
filip72 είπε:
Καλό θά ήταν νά διοργανόνονταν συναντήσεις μέ σκοπό νά παίζουμε τά αγαπημένα μας arcade παρέα, είτε έτσι είτε νά κάναμε τουρνουά..πχ στό pacman, ms pacman, crazy kong, donkey kong, nibbler lady byg moon patrol exerion, galaga, galaxian, moon cresta, καί ένα σωρό άλλα.. ποιό νά πρωτοπείς. κατεβατά ολόκληρα... άν καί σίγουρα θά αναδειχθεί ό πρώτος απ τό κάθε παιχνίδι, αλλά ό σκοπός είναι νά ανταλλάσουμε απόψεις γύρω άπ τά παιχνίδια μας καί νά τά παίζουμε παρέα
Αυτο που λες φιλε θα ηταν ολα τα λεφτα αλλα δυστηχως καποιους οπως εγω πχ μας χωριζει η αποσταση,καποιοι αλλοι μπορει να μην εχουν πολυ μεγαλη ορεξη για arcades κλπ.Παντως ειναι πολυ ωραια ιδεα και μακαρι να μπορουσε να γιννει.
 
Όπως είχες γράψει κάπου αλλού συνέχιζες να το παίζεις στο κινητό σου.Το ίδιο και εγώ(παλιού τύπου κινητό) και είχε ως συνέπεια να αποκολληθεί το κεντρικό κουμπί του.Τις αναμνήσεις μου όμως απο το παιχνίδι αυτό τις αποκόμμισα απο την πράσινη οθόνη του amstrad 6128.

Αν θυμάμαι καλά στη δημιουργία του παιχνιδιού πήρε μέρος και ένας Έλληνας με το όνομα Διαμαντόπουλος και το όνομά του εμφανίζοταν στα credits.Ένα άλλο που θυμάμαι είναι οτι όταν έχανες έβγαινε ένα σόκιν μήνυμα που έλεγε 'you have been f...ed' η κάτι τέτοιο...

Πολύ καλή παρουσίαση απο μέρους σου αν και στα 80'ς είμασταν όλοι παιδια...

Bomb-Jack-Amstrad-CPC-s28987-20150619032950.jpg

extra_lire_fichier.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα