Bomb Jack

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.467
Αντιδράσεις
2.773
Koιτα να δεις καποιες δεκαετιες μετα εμαθα που "βγηκε" το κανονακι.

Δεν ειχα κανει το κονε.
 

circleag

RetroJunkie™
Joined
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.405
Αντιδράσεις
486
Θρυλικό παιχνίδι αλλά και πολύ δύσκολο!!!
 

spyros_s

Human RetroDatabase
Joined
27 Ιαν 2008
Μηνύματα
2.890
Αντιδράσεις
181
billy είπε:
Oσο για το "κανονάκι", αυτό καθιερώθηκε αρχικά σαν έκφραση για τα shoot'em ups όπως το space invaders.
Με πρόλαβες Βασίλη! Πως φαίνονται οι παλαιοί gamers
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.568
Αντιδράσεις
3.726
Χαιρομαι οταν βλεπω ειδημονες πανω στο Bomb Jack οπως ο filip72 να δηλωνει οτι ο Spectrum ειχε το καλυτερο conversion.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.090
Αντιδράσεις
617
καλύτερο στο Spectrum αλλά παίζεται και στον Amstrad.

γενικά ήταν ένα απο τα κορυφαία conversions σε 8μπιτα.
 

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.467
Αντιδράσεις
2.773
Wally είπε:
Χαιρομαι οταν βλεπω ειδημονες πανω στο Bomb Jack οπως ο filip72 να δηλωνει οτι ο Spectrum ειχε το καλυτερο conversion.
Τι ειδημονες ,εμεις τι κανουμε εδω μεσα 4 χρονια,ψυλους πεταλωνουμε,απο 2600 και pacman ξεκινησαμε.

Οταν σου λεμε οτι το Spectrum δεν τραβαγε τοτε για το καλο σου το λεμε.

Να μην ζεις σε ψευδαισθησεις.
 

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
219
Wally είπε:
Χαιρομαι οταν βλεπω ειδημονες πανω στο Bomb Jack οπως ο filip72 να δηλωνει οτι ο Spectrum ειχε το καλυτερο conversion.
Πλανάσαι πλάνη οικτρά, μουσταρδολάγνε φίλε μου !! :D

Ο filip είπε "με βαση παντα τις δυνατοτητες του καθενος".

Για τις δυνατότητες λοιπόν του μικρούλη γομολάστιχα, το conversion είναι όντως πολύ καλό.

Ο Amstrad που υπερέχει σαφώς σαν μηχάνημα, μπορούσε να βγάλει ακόμα καλύτερη έκδοση. Τηρουμένων των αναλογιών λοιπόν, και αποκλειστικά και μόνο κάτω απο το συγκεκριμένο "πρίσμα", δόθηκε ένα -ας πούμε- προβάδισμα στην έκδοση του γομολάστιχα.
 

phil_vr

RetroNuts!
Joined
7 Μάρ 2007
Μηνύματα
1.944
Αντιδράσεις
50
O billy παντα λεει αληθειες.

Το πως θα μπορουσε να ειναι το bomb jack στον amstrad? Mαλλον στα επιπεδα του Zap't'balls, με χρωματα και υπεροχη κινηση και με background μουσικη.

To πως θα μπορουσε να ειναι το bomb jack στον spectrum? Mαλλον στα επιπεδα του Spectrum οπως βγηκε! :)

Το Bomb Jack το ελιωσα πολυ στον ST μιας και ειχε ερθει με το Power Pack. Απλα υπεροχο παιχνιδι και μανικι αν παει κανεις για high score κυνηγωντας με την σειρα τις αναμενες μπαλες.
 

filip72

RetroWannaBe
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
62
Αντιδράσεις
0
η καλυτερη εκδοση του απο gamerplay ηταν στον spectrum απο πλευρας γραφικων στον amstrad

Οσο αφορα τωρα τα 16μιτα μηχανηματα της εποχης, (amiga και atari st) ειναι απογοητευτικο γιατι περιμενα να αγγιζει την coinop εκδοση αλλα και παλι απηχε πολυ παρολο που υπηρχαν αρκετες βελτιωσεις, αλλα οχι τοσες που να σε παροτρυνουν επρεπε το gamerplay στα δυο αυτα μηχανηματα και ο ηχος, να ειναι πανομοιοτυπα με το coinop..γιατι υπηρχαν οι δυνατοτητες να γινει πιστευω.. δεν ειναι δυνατον ενα παιχνιδι το οποιο ολο κι ολο να καταλαμβανει το προγραμμα του 56 kb στο set1 η μολις 3 kb στο set2.. να μη μπορουσε να μεταφερθει.. οπως και στο ghosts.n goblins στην amiga ειναι πολλες κλασεις ανωτερο απο το ηλεκτρονικο το παιχνιδι ακριβως ίδιο, αλλα με πολυ βελτιωμενο ηχο

Σιγουρα μπορουσε να γινει και στο bomb jack αλλα πιο πιθανον η tehkan η tecmo δεν αφησε προφανως να μεταφερθει αυτουσιο για λογους που εκεινη ξερει και αντιλαμβανομαστε.. στον amstrad και στον commodore το gamerplay σιγουρα μπορουσε να ειναι αυτουσιο με παραχωρησεις στα γραφικα... αλλα στα 16μπιτα μηχανηματα να εχει τετοιες διαφορες.. απαραδεκτο εντελως..

Η εκδοση του c64 ηταν οντως η χειροτερη παντως φιλε Wally..

Θα ηθελα να ρωτησω με την ευκαιρια .. ξερει κανεις αν γινεται πουθενα διαγωνισμος τετοιων παιχνιδιων?
 

filip72

RetroWannaBe
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
62
Αντιδράσεις
0
Ουπς.. συγγνωμη που εστειλα δυο φορες την ιδια απαντηση στο ιδιο θεμα την πρωτη φορα νομισα οτι δεν ηρθε ξανα εστειλα σημερα και τωρα διαπιστωσα οτι ειχε ερθει και την πρωτη (μολις ειχα γραφτει και μου εμφανιζε κατι περιεργα κανοντας με να νομιζω οτι δεν ειχε καταχωρηθει ακομα ) συγγνωμη και παλι :)
 

Maddog

Immense Cult RetroFigure
Joined
10 Νοέ 2006
Μηνύματα
4.887
Αντιδράσεις
109
filip72 είπε:
γιατι υπηρχαν οι δυνατοτητες να γινει πιστευω.. δεν ειναι δυνατον ενα παιχνιδι το οποιο ολο κι ολο να καταλαμβανει το προγραμμα του 56 kb στο set1 η μολις 3 kb στο set2.. να μη μπορουσε να μεταφερθει..
Λεπτομέρεια άξια αναφοράς: το set 2 (προφανώς εννοείς στο MAME) δεν είναι μόνο 3 KB. 3 ΚΒ είναι η μοναδική διαφορετική rom συμπιεσμένη, για τις υπόλοιπες χρησιμοποιεί τις κοινές roms από το set 1 για λόγους οικονομίας χώρου. 112 ΚΒ είναι ολόκληρο το arcade Bomb Jack ασυμπίεστο. Αυτό βέβαια δεν αναιρεί αυτά που γράφεις, η Amiga θα έπρεπε να έχει πρακτικά τέλειο port.
 

filip72

RetroWannaBe
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
62
Αντιδράσεις
0
Σ ευχαριστω για τη λεπτομερεια που μου διευκρινησες και την ειχα αυτη την απορια.. οπως εχω και αλλη μια το set 2 δεν εχω δει καμια εμφανη διαφορα απο το set 1 ουτε στις ρυθμισεις ουτε στα επιπεδα δυσκολιας η καπου αλλου ειναι απλως επανεκδοση του set 1 μετα απο καποιο διαστημα η υπαρχουν διαφορες που ειναι κρυμμενες? πχ ρυθμισεις στις roms οι οποιες δινουν διαφορετικα επιπεδα δυσκολιας η οτιδηποτε αλλο?
 

Maddog

Immense Cult RetroFigure
Joined
10 Νοέ 2006
Μηνύματα
4.887
Αντιδράσεις
109
Εδώ λέει το εξής:

The older version (set 2) says 'YOU ARE LUCY' instead of 'YOU ARE LUCKY'.
Οπότε προφανώς την βγάλανε μόνο για να διορθώσουν αυτό το κοσμητικό λάθος.

Έκανα από περιέργεια και binary σύγκριση μεταξύ των 2 roms, όντως οι συνολικές διαφορές είναι σε 5-6 bytes. Οπότε μόνο αυτή η διαφορά υπάρχει και τίποτα άλλο.
 

filip72

RetroWannaBe
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
62
Αντιδράσεις
0
wally τωρα ειδα την απαντηση που εδωσες μια και λιγο πολυ ειχα μπερδευτει και βρηκα τις προηγουμενες απαντησεις..

τελικα οντως πρεπει να επικοινωνησω με το twin galaxies.. μπηκα μεσα να δω τα score στο bomb jack και με εκπληξη μου ειδα πως ειναι μολις 20.000.000 σε ευκολοτερη εκδοση απο εκει που εχω εγω τα 38. Το μονο αποδεικτικο στοιχειο ειναι φωτογραφιες οπως αυτη0021.png και το ωραιο ειναι πως στα 36.000.000 ειχα ενα βουνο ζωες στη μνημη και στα 38 game over.. :p επεισης θα ηθελα να μου πεις αν ξερεις πως μπορω να κανω βιντεακι το παιχνιδι που παιζω εκτος απο φοτογραφιες με το F12

0026.png
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.568
Αντιδράσεις
3.726
How Do I Submit A Score?First, search for the game title on which you wish to submit a score. To do this, you go to the "Search Scores" page and use the search score tool. After you find your game and see the current scores, take notice of any rules for your game. The rules for the game must be followed. Before you start recording your game, check the "Recording FAQ" section to see the proper recording procedure for your platform.

When you're ready to submit your recordings for verification, don't forget to submit a hardcopy of the Twin Galaxies submission form along with it. If you have a wide variety of submissions, you may submit just the main submission form (The one that requires your signature) and a piece of paper detailing all your records, or you may submit online and send the printed submission form.

Ship your tape/dvd with the submission form included to the appropriate platform referee.

The name and address of the appropriate platform referee will appear at the bottom of our online submission form.

If you have numerous scores to submit all at once and wish to save time and printing supplies, feel free to use our generic submission form and include it with your submissions. Twin Galaxies Submission Form
Για την μαγνητοσκοπιση κοιτα το Recording FAQ

Ορμα να δουμε καναν Ελληνα στη λιστα!
 

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.353
Wally είπε:
H υψηλη αναλυση σου επεσε βαρια? :tease:
Η εκδοση Amstrad ειναι lowdef αλλα παλευεται.(το ζορισμα να φτιαξει τα background στην αρχη καθε πιστας ειναι απλα αποτυχημενο εφε ή κατι αλλο? :D )

Η εκδοση για C64 αποτελει προφανως ανεκδοτο.


billy είπε:
...κατ' αρχήν είμαι συνηθισμένος και σε 320χ200 (για να μην πάμε και στα 640χ200), συνεπώς δεν έχω τίποτα με τις υψηλές αναλύσεις, απλά αυτό που μου κάθεται στο στομάχι είναι το clashάρισμα και ενίοτε και οι μουστάρδες (ειδικά οι ληγμένες :biglaugh: )Oσο για το ότι αργεί να σχεδιαστεί η οθόνη μισό δευτερόλεπτο παραπάνω, δεν καταλαβαίνω τι αντίκτυπο έχει στο gameplay... :p

(παρεπιπτώντως, την cbm έκδοση την θεωρώ σαφώς κατώτερη οπτικά απο εκείνη του amstrad).

Stanfromgreece είπε:
Καλά...ειδικά στον Commodore 64, έχει πολύ χοντροκομένα γραφικά. Εχει όμως πολύ όμορφη in game μουσικούλα! Αν δεν κάνω λάθος, το κομμάτι μάλιστα που ακούγεται στο παρακάτω βιντεάκι πρέπει να είναι του γνωστού σε όλους μας Jean-Michael Jarre,"Magnetik Fields"! Καραρετρό κομματάκι έτσι? :flower:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Eer6CSb2mOY]YouTube Bomb Jack C64



Μερικα arcade conversions "τρωγονται" Προβολή συνημμένου 138453ΡΥΑ .

rez64_1.gif
 

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
219
Πολύ, ωραία. :thumbup:

Ηταν απαραίτητο ένα "lifting" μετά την "γραφική ψυχρολουσία" της αυθεντικής έκδοσης για CBM.

Eστω και με σχεδόν 30 χρόνια καθυστέρηση, η ανανεωμένη "DX" έκδοση είναι κάτι παραπάνω απο καλοδεχούμενη - όπως ανέφερα και πρόσφατα.
 

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.353
Ουπς :eek: (το ειχα ξεχασει οτι ειχα ηδη κανει αναφορα εδω )
 

spyros_s

Human RetroDatabase
Joined
27 Ιαν 2008
Μηνύματα
2.890
Αντιδράσεις
181
Τρομερό το ρετουσαρισμενο bomb jack.Τελικά τα μηχανηματακια της εποχής μπορούν ακόμα και μας εκπλήσσουν ευχάριστα...
 
Μπλουζα