Caching / Streaming

Εξαίσιο άρθρο. Πάντα ήταν δύσκολη η δημιουργία ενός παιχνιδιού αλλά σήμερα έχει γίνει επιστήμη από μόνη της
 
Οντως πολυ ενδιαφερον το αρθρο (αν και καταλαβα περιπου τα μισα)...αλλα νομιζω οτι υπερβαλεις Αντωνη...τωρα με το XNA και την απλη C# το να φτιαξεις κατι καλο ειναι θεμα.....εμμ δευτερολεπτων ?? :help:
 
To XNA θα χρησιμοποιηθεί σε mainstream παιχνίδια μόνο όταν περάσουν μέσα στον επεξεργαστή το instruction set του cli (ή όπως διάολο λέγεται) και γίνει native η εκτέλεση του κώδικα. Ακόμα και οι jit compilers είναι αργοί για τις ταχύτητες που χρειάζεται ένα σοβαρό 3D παιχνίδι.

@telamonas. Η Μ$ αγόρασε από την SGI όταν οι τελευταία πούλαγε τα πάντα για να επιβιώσει τα δικαιώματα της OpenGL. Τα DX μετά το 8 νομίζω (δεν είμαι σίγουρος) έχουν δανιστεί πολύ πράμα από εκεί για αυτό και έχει βελτιωθεί πολύ το γράψιμο κώδικα σε DirectX. Κοινώς έχουμε χαμένο το παιχνίδι, μόνο η εξομοίωση του DirectX μας έχει μείνει γιατί η OpenGL που είναι η πιο εύκολη και καλύτερη βιβλιοθήκη για 3D θα μας έχει τελειώσει σε μια 5ετία :(
 
Έυκολη και εύχρηστη μπορεί να είναι αλλα το οπτικό αποτέλεσμα του DX10 δύσκολα θα πιάνεται.

Και την σήμερον ημέρα αν δεν είσαι next gen είσαι χαμένος απο χέρι

( οπότε αρχίστε να κάνετε το DX10 port σε Linux :D )
 
ακομα και ο Carmack,ευαγγελιστης του OpenGL,αλλαξε αποψη...φυσικα περιμενω το σχολιο του Shock για το ποσα μπικικινια πηρε απο την MS
 
Σε μενα τα γραφει ο Shock μπας και τα διαβασεις εσυ Wally αλλα και παλι.... :biglaugh:

ακομα και ο Carmack,ευαγγελιστης του OpenGL,αλλαξε αποψη...φυσικα περιμενω το σχολιο του Shock για το ποσα μπικικινια πηρε απο την MS

...μα δεν υπαρχει πια OpenGL σε εξελιξη λεμε...τι θες να κανει ο Carmack και ο καθε Carmack ?...τεσπα...ηταν μια ηττα αναμεσα σε 1000 νικες...κατι θα σκεφτουν οι "κεφαλαδες" του OSS...

μεχρι τοτε θα μοιρασει η M$ βιβλια της C# (σχεδον) τσαμπα για να μορφωθουμε ολοι ... :biglaugh::biglaugh::biglaugh: (γεια σου Βασιλακη !!!!)
 
δεν πρεπει να εχει πεθανει εντελως..

τουλαχιστον αυτο ειχα διαβασει σε ενα PS3 article

(η Sony πηγε με OpenGL...αλλη μια σοφη επιλογη..δεν μπορουσε φυσικα να κανει αλλιως.Αλλη σοφη επιλογη ειναι τα 256+256 Mb που οταν διαβασουμε το αρθρο καταλαβαινουμε ποσο κακη ιδεα ειναι)
 
Wally είπε:
ακομα και ο Carmack,ευαγγελιστης του OpenGL,αλλαξε αποψη...φυσικα περιμενω το σχολιο του Shock για το ποσα μπικικινια πηρε απο την MS
Αν εννοείς ότι βρίσκεται με το μέρος του dx10 σήμερα γιατί είναι καλύτερο και δεν είναι θέμα χρημάτων να σου θυμίσω ότι είναι ανάμεσα στους σχεδιαστές του άρα και στη μισθοδοσία της. Οπότε ισχύουν και τα δύο. Και ΘΑ είναι καλύτερο, όταν με το καλό βγει, και τα πήρε :)

Για άλλη μια φορά η αγαπημένη μας εταιρία αφού δε μπορούσε να φτιάξει κάτι η ίδια αγόρασε το ανταγωνιστικό προιόν και το ενσωμάτωσε στο δικό της. Οπότε μένει ο μόνος παίχτης στην αγορά.
 
Αν δεν μπορείς να τους κερδίσεις, αγόρασε τους! :p

To "πήγαινε με το μέρος τους/σκότωσε τους" κλπ εναλλακτικές είναι παλιομοδίτικες...$$$ FTW ;)
 
Αλλο ενα ενδιαφερον PDF που ασχολειται με Texture streaming και αποσυμπιεση τους

Real-Time Texture Streaming & Decompression

Διαβαστε διοτι ερχεται αρκετο υλικο για συζητηση με τη επερχομενη κυκλοφορια του Rage και τα requirements ανα πλατφορμα (ηδη εχει ξεκινησει η σφαγη στα διαφορα fora)
 
Πίσω
Μπλουζα