Nemo
RetroMuseum GateKeepeR
- Joined
- 9 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 4.694
- Αντιδράσεις
- 1.444
To απολαυσα αρκετα, ωστε να παρακινηθω να καθισω να γραψω λιγο παραπανω απο τις συνηθισμενες 2-3 προτασεις το πολυ ,που εχουν ως μεγεθος τα reply μου.
Αν και το δευτερο Call of Juarez ,προκειται για prequel μια και σεναριακα εξελισσεται αρκετα χρονια πριν το προηγουμενο
Γενικα αρκετα εως πολυ καλο παιχνιδι (ιδιως για western Fps που σπανιζουν).
Πρωτα απ ολα.Η Femme Fatale -Marisa- φτυστη η Penélope Cruz (+++).
Αν ειχε λιγο καλυτερο animation στα cinematics ....
Σεναριο/παρουσιαση:Η ιστορια παρολα τα κλισε της κανει πολυ καλα την δουλεια της ,και δενει με το πρωτο(οσο το θυμαμαι),ενω η παρουσιαση της μεσω συνδιασμου των εικονογραφημενων στιγμιοτυπων σε στυλ comics μαζι με τα Cinematics που χρησημοποιουν την μηχανη γραφικων ,προωθουν την ιστορια χωρις να κουραζουν .Τα cinematics δειχνουν αναπαντεχα καλα με μονο ψεγαδι καποιο προβληματακια στο animation /κινηση των χαρακτηρων.
Γραφικα/μουσικη/ηχοι περιβαλλοντως -διαλογοι
Τα γραφικα εως και εξαιρετικα καποιες στιγμες (στην λιμνη π.χ.) ,για τα cinematics τα ειπαμε ποιο πανω ,η μουσικη δενει πολυ καλα με το παιχνιδι και βοηθαει στην δημιουργια της ατμοσφαιρας , οι διαλογοι/voice acting οσον αφορα τους πρωταγωνιστες απολαυστικοι -τωρα δεν ξερω για το θεμα της προφορας των Νοτιων -θα σας γελασω.
Gameplay : τιποτα που δεν εχουμε ξαναδει ,παρολα αυτα αρκετα ενδιαφερων στο συνολο του. Ναι μεν θετικη η δυνατοτητα για εναλλαγες χαρακτηρων ,ομως ελαχιστα διαφοροποιουν το gameplay (εδω ηθελε λιγο δουλεια) ,ενω ελειψε το stealth στοιχειο που υπηρχε στο πρoηγουμενο ,αν και σε αυτο-το προηγουμενο Juarez ,το stealth στοιχειο παραγινονταν-ηταν too much και εχανε το παιχνιδι το ρυθμο του.
Ουσιαστικα με την ελλειψη του stealth στοιχειου "ακυρωνεται" ή αν θελετε "απαξιωνεται" η χρηση των μαχαιριων και το τοξου ως οπλα .Τελος αυτοματη καλυψη θα μπορουσε να λειτουργησει αποδοτικοτερα προς ωφελος του gameplay.
Επισης το interaction-αλληλεπιδραση με το περιβαλλον -σε σχεση με το πρωτο juarez ειναι πολυ μικροτερη-(ενταξει στο πρωτο ηταν χαωδης ωρες ωρες καi λειτουργουσε εις βαρος της οικονομιας-ισορροπιας του gameplay ) ,αλλα θα μπορουσαν καλλιστα να το ενταξουν στους μηχανησμους του gameplay σε 1-2 levels .
Mειωμενη η καταστρεψιμοτητα του περιβαλλοντος ,σανιδες και τζαμια σπανε βεβαια αλλα ως εκει.
Προφανως οι δημιουργοι του θελησαν να φτιαξουν ενα mainstream Fps (σε αντιθεση με το πρωτο που ειχε paltform & Stealth στοιχεια ) χωρις να ενταξουν εστω καποια στοιχεια arcade- στοιχειωδων γριφων etc.Περα απο 1-2 σβησηματα φωτιας ,χρηση -μια φορα- μιας καρεκλας ως οπλο και ανατιναξη μερικων εκρηκτικων βαρελιων ελαμψαν δια της απουσιας τους.
Αρκετα γρηγορη η διαδικασια φωρτωσης των Levels/επιπεδων / Saves (ειδικα σε σχεση με το πρωτο που επαιζε στην ιδια κατηγορια με το gothic3 !!!, λαμβανοντας υποψη οτι γινεται χρηση μια καινουριας εκδοση μεν , της ιδιας -Chrome- μηχανης γραφικων δε ).
Παντως η βελτιωση σε ολους τους τομεις- σε σχεση με το προηγουμενο -ειναι εμφανης και αν βελτιωσουνε περισσοτερο το level design ,ρισκαρουνε λιγο και μπολιασουνε το gameplay με καποια στοιχεια απο το προηγουμενο Call of Juarez , το επομενο θα ειναι classic.
Y.Γ. Πρωτοτυπη ,ενδιαφερουσα και κατι που θα ηθελα να ξαναδω ειναι η χρηση του αμερικανικου εμφυλιου ως σεναριακος "καμβας" σε ενα FPs (που γινεται στα πρωτα levels ).
Αν και το δευτερο Call of Juarez ,προκειται για prequel μια και σεναριακα εξελισσεται αρκετα χρονια πριν το προηγουμενο
Γενικα αρκετα εως πολυ καλο παιχνιδι (ιδιως για western Fps που σπανιζουν).
Πρωτα απ ολα.Η Femme Fatale -Marisa- φτυστη η Penélope Cruz (+++).
Αν ειχε λιγο καλυτερο animation στα cinematics ....
Σεναριο/παρουσιαση:Η ιστορια παρολα τα κλισε της κανει πολυ καλα την δουλεια της ,και δενει με το πρωτο(οσο το θυμαμαι),ενω η παρουσιαση της μεσω συνδιασμου των εικονογραφημενων στιγμιοτυπων σε στυλ comics μαζι με τα Cinematics που χρησημοποιουν την μηχανη γραφικων ,προωθουν την ιστορια χωρις να κουραζουν .Τα cinematics δειχνουν αναπαντεχα καλα με μονο ψεγαδι καποιο προβληματακια στο animation /κινηση των χαρακτηρων.
Γραφικα/μουσικη/ηχοι περιβαλλοντως -διαλογοι
Τα γραφικα εως και εξαιρετικα καποιες στιγμες (στην λιμνη π.χ.) ,για τα cinematics τα ειπαμε ποιο πανω ,η μουσικη δενει πολυ καλα με το παιχνιδι και βοηθαει στην δημιουργια της ατμοσφαιρας , οι διαλογοι/voice acting οσον αφορα τους πρωταγωνιστες απολαυστικοι -τωρα δεν ξερω για το θεμα της προφορας των Νοτιων -θα σας γελασω.
Gameplay : τιποτα που δεν εχουμε ξαναδει ,παρολα αυτα αρκετα ενδιαφερων στο συνολο του. Ναι μεν θετικη η δυνατοτητα για εναλλαγες χαρακτηρων ,ομως ελαχιστα διαφοροποιουν το gameplay (εδω ηθελε λιγο δουλεια) ,ενω ελειψε το stealth στοιχειο που υπηρχε στο πρoηγουμενο ,αν και σε αυτο-το προηγουμενο Juarez ,το stealth στοιχειο παραγινονταν-ηταν too much και εχανε το παιχνιδι το ρυθμο του.
Ουσιαστικα με την ελλειψη του stealth στοιχειου "ακυρωνεται" ή αν θελετε "απαξιωνεται" η χρηση των μαχαιριων και το τοξου ως οπλα .Τελος αυτοματη καλυψη θα μπορουσε να λειτουργησει αποδοτικοτερα προς ωφελος του gameplay.
Επισης το interaction-αλληλεπιδραση με το περιβαλλον -σε σχεση με το πρωτο juarez ειναι πολυ μικροτερη-(ενταξει στο πρωτο ηταν χαωδης ωρες ωρες καi λειτουργουσε εις βαρος της οικονομιας-ισορροπιας του gameplay ) ,αλλα θα μπορουσαν καλλιστα να το ενταξουν στους μηχανησμους του gameplay σε 1-2 levels .
Mειωμενη η καταστρεψιμοτητα του περιβαλλοντος ,σανιδες και τζαμια σπανε βεβαια αλλα ως εκει.
Προφανως οι δημιουργοι του θελησαν να φτιαξουν ενα mainstream Fps (σε αντιθεση με το πρωτο που ειχε paltform & Stealth στοιχεια ) χωρις να ενταξουν εστω καποια στοιχεια arcade- στοιχειωδων γριφων etc.Περα απο 1-2 σβησηματα φωτιας ,χρηση -μια φορα- μιας καρεκλας ως οπλο και ανατιναξη μερικων εκρηκτικων βαρελιων ελαμψαν δια της απουσιας τους.
Αρκετα γρηγορη η διαδικασια φωρτωσης των Levels/επιπεδων / Saves (ειδικα σε σχεση με το πρωτο που επαιζε στην ιδια κατηγορια με το gothic3 !!!, λαμβανοντας υποψη οτι γινεται χρηση μια καινουριας εκδοση μεν , της ιδιας -Chrome- μηχανης γραφικων δε ).
Παντως η βελτιωση σε ολους τους τομεις- σε σχεση με το προηγουμενο -ειναι εμφανης και αν βελτιωσουνε περισσοτερο το level design ,ρισκαρουνε λιγο και μπολιασουνε το gameplay με καποια στοιχεια απο το προηγουμενο Call of Juarez , το επομενο θα ειναι classic.
Y.Γ. Πρωτοτυπη ,ενδιαφερουσα και κατι που θα ηθελα να ξαναδω ειναι η χρηση του αμερικανικου εμφυλιου ως σεναριακος "καμβας" σε ενα FPs (που γινεται στα πρωτα levels ).
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: