Call of Juarez: Bound in Blood επιτελους ενα χορταστικο Western Fps

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Nemo
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.444
To απολαυσα αρκετα, ωστε να παρακινηθω να καθισω να γραψω λιγο παραπανω απο τις συνηθισμενες 2-3 προτασεις το πολυ ,που εχουν ως μεγεθος τα reply μου.

Αν και το δευτερο Call of Juarez ,προκειται για prequel μια και σεναριακα εξελισσεται αρκετα χρονια πριν το προηγουμενο

Γενικα αρκετα εως πολυ καλο παιχνιδι (ιδιως για western Fps που σπανιζουν).

Πρωτα απ ολα.Η Femme Fatale -Marisa- φτυστη η Penélope Cruz (+++).

Αν ειχε λιγο καλυτερο animation στα cinematics ....

Σεναριο/παρουσιαση:Η ιστορια παρολα τα κλισε της κανει πολυ καλα την δουλεια της ,και δενει με το πρωτο(οσο το θυμαμαι),ενω η παρουσιαση της μεσω συνδιασμου των εικονογραφημενων στιγμιοτυπων σε στυλ comics μαζι με τα Cinematics που χρησημοποιουν την μηχανη γραφικων ,προωθουν την ιστορια χωρις να κουραζουν .Τα cinematics δειχνουν αναπαντεχα καλα με μονο ψεγαδι καποιο προβληματακια στο animation /κινηση των χαρακτηρων.

Γραφικα/μουσικη/ηχοι περιβαλλοντως -διαλογοι

Τα γραφικα εως και εξαιρετικα καποιες στιγμες (στην λιμνη π.χ.) ,για τα cinematics τα ειπαμε ποιο πανω ,η μουσικη δενει πολυ καλα με το παιχνιδι και βοηθαει στην δημιουργια της ατμοσφαιρας , οι διαλογοι/voice acting οσον αφορα τους πρωταγωνιστες απολαυστικοι -τωρα δεν ξερω για το θεμα της προφορας των Νοτιων -θα σας γελασω.

Gameplay : τιποτα που δεν εχουμε ξαναδει ,παρολα αυτα αρκετα ενδιαφερων στο συνολο του. Ναι μεν θετικη η δυνατοτητα για εναλλαγες χαρακτηρων ,ομως ελαχιστα διαφοροποιουν το gameplay (εδω ηθελε λιγο δουλεια) ,ενω ελειψε το stealth στοιχειο που υπηρχε στο πρoηγουμενο ,αν και σε αυτο-το προηγουμενο Juarez ,το stealth στοιχειο παραγινονταν-ηταν too much και εχανε το παιχνιδι το ρυθμο του.

Ουσιαστικα με την ελλειψη του stealth στοιχειου "ακυρωνεται" ή αν θελετε "απαξιωνεται" η χρηση των μαχαιριων και το τοξου ως οπλα .Τελος αυτοματη καλυψη θα μπορουσε να λειτουργησει αποδοτικοτερα προς ωφελος του gameplay.

Επισης το interaction-αλληλεπιδραση με το περιβαλλον -σε σχεση με το πρωτο juarez ειναι πολυ μικροτερη-(ενταξει στο πρωτο ηταν χαωδης ωρες ωρες καi λειτουργουσε εις βαρος της οικονομιας-ισορροπιας του gameplay ) ,αλλα θα μπορουσαν καλλιστα να το ενταξουν στους μηχανησμους του gameplay σε 1-2 levels .

Mειωμενη η καταστρεψιμοτητα του περιβαλλοντος ,σανιδες και τζαμια σπανε βεβαια αλλα ως εκει.

Προφανως οι δημιουργοι του θελησαν να φτιαξουν ενα mainstream Fps (σε αντιθεση με το πρωτο που ειχε paltform & Stealth στοιχεια ) χωρις να ενταξουν εστω καποια στοιχεια arcade- στοιχειωδων γριφων etc.Περα απο 1-2 σβησηματα φωτιας ,χρηση -μια φορα- μιας καρεκλας ως οπλο και ανατιναξη μερικων εκρηκτικων βαρελιων ελαμψαν δια της απουσιας τους.

Αρκετα γρηγορη η διαδικασια φωρτωσης των Levels/επιπεδων / Saves (ειδικα σε σχεση με το πρωτο που επαιζε στην ιδια κατηγορια με το gothic3 !!!, λαμβανοντας υποψη οτι γινεται χρηση μια καινουριας εκδοση μεν , της ιδιας -Chrome- μηχανης γραφικων δε ).

Παντως η βελτιωση σε ολους τους τομεις- σε σχεση με το προηγουμενο -ειναι εμφανης και αν βελτιωσουνε περισσοτερο το level design ,ρισκαρουνε λιγο και μπολιασουνε το gameplay με καποια στοιχεια απο το προηγουμενο Call of Juarez , το επομενο θα ειναι classic.

Y.Γ. Πρωτοτυπη ,ενδιαφερουσα και κατι που θα ηθελα να ξαναδω ειναι η χρηση του αμερικανικου εμφυλιου ως σεναριακος "καμβας" σε ενα FPs (που γινεται στα πρωτα levels ).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θα συμφωνήσω μαζί σου, το παιχνίδι το απόλαυσα πραγματικά, και είχα αγωνία να το τερματίσω για να ζήσω αυτήν την δυνατή ιστορία. Είχε συγκινητικές στιγμές, και πραγματικά είναι σκηνοθετημένο εξαιρετικά, σε επίπεδο Hollywood. Σίγουρα το gameplay δέν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, (εκτός ίσως της δυνατότητας εναλλαγής χαρακτήρα που αλλάζει και την προσέγγιση στην δράση, αλλά και τα κλασσικά western duels σε κάθε boss που πάντα λιμπιζόμασταν ώς gamers) όμως η ατμόσφαιρα και το σενάριο δένουν αρμονικά, και τα υψηλά production values σε βάζουν στο κλίμα μονομιάς.

Μου άρεσε και το πρώτο, όμως το bound in blood ήταν πραγματική απόλαυση, με φοβερές σκηνές στο far west, στο μεξικό και στις πεδιάδες των commanche και των apache...Tα δύο αδέλφια που χειρίζεσαι , ο Ray και ο Thomas, έχουν μιά ολοζώντανη σχέση μέσα στο παιχνίδι, ακόμα και ο τρίτος αδελφός που δέν χειρίζεσαι είναι πολύ σημαντικός στην εξέλιξη του παιχνιδιού και σίγουρα μόνο διακοσμητικό ρόλο δέν παίζει. Η τελευταία φορά που απόλαυσα τέτοιου είδους σχέση σε παιχνίδι ήταν στο Kane & Lynch, το οποίο επίσης είχα κάτσει να τερματίσω γιατί με κέρδισε η "χημεία" των χαρακτήρων. To συνιστώ κι'εγώ με την σειρά μου σε όλους τους φάν των FPS και όχι μόνο, καθώς απο western themed games δέν υπάρχουν και πολλές επιλογές. Και κάτι τελευταίο, τα γραφικά και η απόδοση του παιχνιδιού γενικά κυμαίνονται σε εξαιρετικά επίπεδα και παρόλαυτά το παιχνίδι παίζει "αέρα" και σε παλιά Pc's, χωρίς να γονατίζει το μηχάνημα.
 
Νεμο "εγραψες"!

Θα μεσολαβησω ως ξυνιλας αποκλειστικα για τα αρνητικα.

Επαναλαμβανομενο gameplay, βαρετα οπλα και μονοτονο να προσπαθω να πετυχω στετσονς στα 3 χλμ αλλα το χειροτερο ειναι το εγκλημα που εγινε στα εφε.

Ενω φτιαξανε μια αξιοπρεπεστατη μηχανη με ορισμενες υφες για σεμιναριο, προσθεσανε (λες και τους περισευαν shaders και επρεπε να τα χωσουν) ενα ΑΝΟΗΤΟ θολωμα (οταν τρως σφαιρα, πεφτει κανονια κτλ) που μετα απο 30 λεπτα παιχνιδιου (σε πολλες ιντσες) με εφερε χιλιοστα απο τον εμετο (το εννοω,ζαλιστηκα λες και ανεβαινα με ΚΤΕΛ τις Ανδεις διαβαζοντας Τιραμολα).

Αλλο ενα παιχνιδι θυμαμαι να με εχει κανει χαλια (που λεει και ο Δεληβοριας), ηταν το τελευταιο Soldier of Fortune (λογω inconsinstant frame rate)
 
Μου αρέσει κι εμένα. Απολαμβάνω πάρα πολύ το τεράστιο περιβάλλον του που σε μεταφέρει πραγματικά στον Αμερικανικό νότο, με ερήμους, δάση, βουνά, ποτάμια, πόλεις, λίμνες...

Πώς ξεκολλάω από το σημείο που είμαι στο καγιάκ στη λίμνη και πρέπει να ξεφύγω; Πάντα την τρώω από τον δεύτερο Ινδιάνο πάνω στα βράχια και χάνω :( Έπρεπε να έχω κρατήσει το sniper rifle?
 
Το απολυτο western theme game ηταν το Desperados.


Που ειναι τα παλια καλα isometric (πως τα λεγανε) παιχνιδια στυλ Commandos;;;;


To 3D τους μεσα. :(
 
Αν και με κάλυψαν οι Κύριοι από πάνω, ας αναφωνήσω κι εγώ:

Τι παιχνιδάρα! Πραγματικό μάννα εξ ουρανού στην ψιλοάνυδρη περίοδο που διανύουμε.(Βέβαια η κατάσταση θα αλλάξει στο άμεσο μέλλον, άσε που θα τρέχω και για νέο pc.)

Σφιχτοδεμένος χειρισμός, φανταστικά γραφικά, ενδιαφέροντες χαρακτήρες, "γουεστερνικά" κλισέ δοσμένα ωραία όμως, ταιριαστές φωνές κλπ κλπ.

Το παιχνίδι είναι σαν ένα Call of Duty στην άγρια δύση. Για τέτοια ποιότητα μιλάμε.

Δείτε το ακόμα κι αν δεν παίζεται FPS. Τι άλλο να πω πια. :cool:

Gryzor είπε:
Πώς ξεκολλάω από το σημείο που είμαι στο καγιάκ στη λίμνη και πρέπει να ξεφύγω; Πάντα την τρώω από τον δεύτερο Ινδιάνο πάνω στα βράχια και χάνω :( Έπρεπε να έχω κρατήσει το sniper rifle?
Όχι Gryz, περνιέται κι έτσι. Κι εγώ χωρίς sniper παίζω, στο δύσκολο. Απλά είναι λίγο απάλευτο σημείο, όπως και κάποιες μονομαχίες. :armed:

Aardvark είπε:
Το απολυτο western theme game ηταν το Desperados.
Που ειναι τα παλια καλα isometric (πως τα λεγανε) παιχνιδια στυλ Commandos;;;;


To 3D τους μεσα. :(
Από τη σειρά Desperados ακόμα προσπαθώ να ξεπεράσω τα τραύματα που μου άφησε το ΤΡΑΓΙΚΟ sequel. Χαντακώθηκαν μόνοι τους οι δημιουργοί του.
 
Από τη σειρά Desperados ακόμα προσπαθώ να ξεπεράσω τα τραύματα που μου άφησε το ΤΡΑΓΙΚΟ sequel. Χαντακώθηκαν μόνοι τους οι δημιουργοί του.

Αστο 2 και πιασε το 3. :D

helldorado.jpg


266726_full.jpg


Helldorado Homepage

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=seO8tEoDAuA]YouTube - Helldorado Trailer
 
Χαχαχα και είχε αρχίσει να με τρώει να το παίξω :D
 
Πίσω
Μπλουζα