Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.922
- Αντιδράσεις
- 4.678
Εχει καιρο να με σοκαρει το φορουμ. Σημερα τα καταφερε!
Δεν εχουμε θεμα για το Camputer Lynx!!! (εκτος αν δεν δουλευει η αναζητηση και το Google πηγε διακοπες).
Διαβαζα για την ιστορια του στο παντα εγκυρο TheRegister (διαβαστε το!) και βρηκα καποια πραγματα που με ενθουσιασαν.
Κατ αρχην να πουμε οτι ηταν ενα μηχανημα βασισμενο σε εναν γρηγορουτσικα χρονισμενο Z80A (στα 4) και τα μεγαλυτερα με Z80B (στα 6) με καλες αναλυσεις, επεκτασιμοτητα και πολυ εξυπνο switching στα memory banks.
Ειχε εξαιρετικη Basic απο οτι διαβαζω. Και εδω το σημειο που τσιμπησα
Ειχε φυσικα και πολλα αρνητικα (δεν θα πατωνε αλλιως). Ηταν ακριβα, ο 128 εχασε τα πρωτα Χριστουγεννα, το animation ηταν εξαιρετικα αργο λογω της αποφασης για μεγαλες αναλυσεις και ανεξαρτητο χρωμα σε καθε pixel (παρολο που ειχε video controller!), δεν ειχε υποστηριξη απο παιχνιδοεταιριες, προβληματικο compatibility μεταξυ 48-96 και 128 εκδοσης.
Δεν εχουμε θεμα για το Camputer Lynx!!! (εκτος αν δεν δουλευει η αναζητηση και το Google πηγε διακοπες).
Διαβαζα για την ιστορια του στο παντα εγκυρο TheRegister (διαβαστε το!) και βρηκα καποια πραγματα που με ενθουσιασαν.
Κατ αρχην να πουμε οτι ηταν ενα μηχανημα βασισμενο σε εναν γρηγορουτσικα χρονισμενο Z80A (στα 4) και τα μεγαλυτερα με Z80B (στα 6) με καλες αναλυσεις, επεκτασιμοτητα και πολυ εξυπνο switching στα memory banks.
Ειχε εξαιρετικη Basic απο οτι διαβαζω. Και εδω το σημειο που τσιμπησα
What the heck!The monitor in the Lynxʼs ROM allows the user to write and edit programs written in machine code. [The] CODE [command] allows you to store machine code in a Basic line. LCTN is in effect a pointer to the first byte of machine code stored in a CODE line: it is used as an ordinary variable. Type CALL to tell the computer to execute the machine-code sub-routine held in one of the CODE lines, which is specified by LCTN. Bytes of data can pass into and from the Lynx via the I/O port at the rear. This can be done using the commands INP and OUT.
Ειχε φυσικα και πολλα αρνητικα (δεν θα πατωνε αλλιως). Ηταν ακριβα, ο 128 εχασε τα πρωτα Χριστουγεννα, το animation ηταν εξαιρετικα αργο λογω της αποφασης για μεγαλες αναλυσεις και ανεξαρτητο χρωμα σε καθε pixel (παρολο που ειχε video controller!), δεν ειχε υποστηριξη απο παιχνιδοεταιριες, προβληματικο compatibility μεταξυ 48-96 και 128 εκδοσης.