Carmack - 7η Γενια (iDTech5, Rage κτλ)

θα καταστραφω και παλι... αυτα τα παιχνιδια πρεπει να απαγορευτουν για ενηλικους που εχουν δουλεια και οικογενεια κλπ...
 
Είναι εντυπωσιακό το Rage,σαφέστατα...

Αν ΔΕΝ (ξανα)γίνει το λάθος των Doom 3 και Crysis και παίζει νορμάλ κι αξιοπρεπώς στα παρόντα μηχανήματα,θα αποτελέσει μεγάλη επιτυχία πιστεύω,αν κι εφόσον φυσικά είναι άρτιο και -πολύ σημαντικό κι αυτό- bug-free.....

Και φυσικά θα αναδείξει κι αυτό την μεγάλη ανωτερότητα των PCs σε σχέση με τις σημερινές κονσόλες... :p :p
 
Εγώ πάλι Μάνο, ως κυνικός, θα πω ότι μάλλον για άλλη μια φορά θα αποδείξει ότι η πληγή του PC gaming είναι τα hardware requirements και τα bugs/patches.

Ιστορικά και μόνο να το δεις, είναι πολύ πιθανότερο σενάριο. :p
 
Δε διαφωνούμε,αλλά ΑΝ ΔΕΝ το κάνει αυτό ; ;)
 
Τοτε θα ερθω με τη μεζουρα και θα μετραω frames και torns.

Ο Carmack παντως ειπε οτι PC/360 ειναι ηδη στα 60fps.

Το αλλο το δυσμοιρο μηχανημα πολεμα να περασει τα 25fps...τι ειχες Ιωαννη - τι ειχα παντα δηλαδΙς
 
Xρμπφφφ ,εχε χαρη που γιορταζεις αυριο......

Θεωρησε το σαν δωρο για την γιορτη σου.
icon10.gif
 
Trailerάκια, βιντεάκια, συνεντεύξεις, hype, μεσσιανισμός, ξύλο μεταξύ εταιριών για το που τρέχει καλύτερα το τελευταίο "αριστούργημα" του Κάρμακ, άγχος για το αν θα παίζει καλά στο καινούργιο μας pc... Same crap different year δηλαδή... Doom3ίζει η φάση πολύ...

Αν πάντως η νέα μηχανή αξίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό, θα υπάρξουν παιχνίδια που θα την αξιοποιήσουν καλύτερα, εξυπνότερα και "ελαφρότερα". Αλλιώς θα πάει άπατη. Θα δούμε. Μέχρι τότε προτείνω ψυχραιμία και νηφαλιότητα :cheers:

Υ.Γ. Ο Κάρμακ έβαλε πύραυλο σε τροχιά τελικά, ή ακόμα; :rofl:
 
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με το Μάνο.

Αν το παιχνίδι καταφέρει αν παίζει αξιοπρεπώς στα παρόντα μηχανάκια θα κάνει πάταγο και η νέα μηχανή θα κοπεί φασόν σε πολλά παιχνίδια.

Το παν είναι να έχει προγραμματιστεί έξυπνα και σωστά ώστε να μη θες 80πύρηνο μηχάνημα με 90 Χ SLI για να παίξεις σε 640 Χ 480. Είδομεν.
 
Να ρωτήσω κάτι, ως ψιλοάσχετος απο 3D γραφικά... βλέπω πολύς λόγος να γίνεται για αλλαγή μοντέλου απο rasterization σε ray-tracing... τι σημαίνει αυτό ; Τι αλλαγές στα γραφικά - βελτιώσεις - θα έφερνε κάτι τέτοιο ;
 
Oχι ακριβως συνεντευξη του Carmack αλλα με αρκετη αναφορα στο προσωπο του.

Στο tomshardware υπαρχει ενα φρεσκο ενδιαφερον αρθρο περι των υπερ και κατα της χρησης Voxels (Octrees) και του Ray Casting στα συγχρονα 3D games.

EDIT: Με απλα λογια τι κερδιζουμε και τι χανουμε αν αντικαταστησουμε τα τριγωνα με voxels. Ουσιαστικα το voxel θα παιζει το ρολο και τη γεωμετριας και της υφης ετσι προβληματα τυπου Lod, mipmapping, παραμορφωσεων, stream κτλ θα ξεπερνιουνται αναιμακτα. Φυσικα αυτο σημαινει φοβερα μεγαλυτερο φορτο για τους designers αφου η δημιουργια του "κοσμου" θα θελει περισοτερη δουλεια. Επισης χρειαζομαστε μηχανηματα-τερατα. Μαλιστα ο Carmack προτεινει μεικτη λυση: Voxels για τη στατικη γεωμετρια και τριγωνα για τη "δυναμικη".

Τεσπα ριχτε ενα βλεφαρο
 
Carmack Keynote QuakeCon 2012. 3.5 ωριτσες

[video=youtube;wt-iVFxgFWk]


Πηγη
 
Πες τα ρε Carmack, το ghosting μου μέσα, με τις χαζο LCD που μας πασάρουν και την θολούρα τους.... Τεχνολογία σου λέει ο άλλος. Εδώ όλοι οι φίλοι μου που έχουν συνηθίσει τα LCD PC monitors, κάθε φορά που έρχονται σπίτι μου και βλέπουν την CRT μου λένε "ρε συ, πιο ωραία δείχνει αυτή"!
 
Πίσω
Μπλουζα