Commando

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Alucard
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Nemo είπε:
Wally είπε:
Αρκετα διαφωτιστικο συγκριτικο μεταξυ ολων των εκδοσεων της παιχνιδαρας
:wait2:

SPECTRUM conversion tops the C64's playability by a little notch, simply because of there being all the 8 stages to go through. The speed is quite similar to the C64 version, if not exactly the same. Also, it helps to be able to redefine your controls if necessary. I might even go so far as to call the Spectrum version the most playable one.
.......

SPECTRUM 128k: Playability 12

.......
::) .........
130973.gif

Γελαει καλα οποιος γελαει τελευταιος :P ....
 
Ότι καλύτερο έχει κυκλοφορήσει για τον CBM 64 τα τελευταία χρόνια κι έχει "ταράξει" όλη την Commodore Scene.

Αυτός είναι ο λόγος που λατρεύω αυτό το μηχανάκι, είτε σε demos, είτε σε παιχνίδια, είτε σε SID μουσική, μου χαρίζει πάντα δυνατές συγκινήσεις, όπως τότε ..... παλιά ....
 
Εγώ πάλι...

...γιατί δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά από το original; Πιο πολύ για bugfix μου κάνει, που ακόμα και αυτό αν είναι βέβαια, είναι ιδιαίτερα ευχάριστο σαν προσπάθεια.
 
Τό έπαιξες μέχρι τέλους ?

Έχουν προστεθεί νέες πίστες (πανομοιότυπες του arcade, 8 συνολικά) , νέα ηχητικά εφέ , νέα μουσική (πάτα space στην αρχική οθόνη) και πολλές λεπτομέρειες που είχε το arcade (p.x. το ελικόπτερο που αφήνει τον Joe ...)

Από τους δημιουργούς .. (Πηγή : http://csdb.dk/release/?id=130973 )

Submitted by Tom-Cat on 24 May 2014

Ok, here is what we were up to for quite some time. An enhanced version of Commando. Short summary of what has been done:

* 5 new levels added. Game now has total of 8 levels like arcade

* New Barracks, Hangar, Chopper, Level transition, etc. graphics

* New Level features

* New glitch-free Sprite multiplexer

* New Scroller

* Chopper that drops you onto the battle field and picks you up

* Level Transition screen animations

* Score, Lives and Bomb counter fixes

* Code bug fixes - no more crashes

* High Scores in attract mode

* Game Over sequence added

* Two new Sound modes with new SFX and new tunes by 6R6

* Loading screen (by STE'86) and Loading tune (by 6R6) added

* Pause added with Quit option

* Easyflash version with High Score saver to flash and backup to disk

* Universal File version that should work on any device

* IFFL version with REU support

* PAL and NTSC supported

Remember ... press SPACE to select new Sound modes. You can long press FIRE to fire grenades.

Check the Summary and Docs for more info ...

;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και βέβαια...

geoanas είπε:
Τό έπαιξες μέχρι τέλους ?
...όχι! Η ηλικία μου, δεν επιτρέπει πλέον να τερματίζω τέτοια παιχνίδια! Εδώ που τα λέμε όμως, ούτε το 1987 δεν μπόρεσα να το τερματίσω.

Την λίστα με τις προσθήκες την είδα κι εγώ, όπως και το bugfixing, πολύ καλή δουλειά, ευπρόσδεκτες οι αλλαγές, αλλά να, δεν έχει αυτό το wow factor, όπως αυτό που είδαμε στα τελευταία remakes του CPC, R-Type και Bubble Bobble, όπου νομίζεις ότι βλέπεις τα conversions σε διαφορετικά μηχανήματα. Τα δύο Commando κατά την γνώμη μου, οπτικά και μόνο, είναι αρκετά κοντά.

Αν διόρθωναν λίγο και αυτό το καταραμένο wide aspect ratio, που είναι μεγάλο μείον σε αρκετά vertical shooters του C64...

spyros_s, περίμενα στο video που ανέβασες να έβλεπα και τις 8 πίστες, αλλά φευ, ο τύπος είναι λίγο καλύτερος από εμένα...
 
Ace είπε:
...όχι! Η ηλικία μου, δεν επιτρέπει πλέον να τερματίζω τέτοια παιχνίδια! Εδώ που τα λέμε όμως, ούτε το 1987 δεν μπόρεσα να το τερματίσω.
Επειδή οι καλοί προγραμματιστές μερίμνησαν για εμάς (ηλικιακά πρέπει να είμαστε κοντά ;) ) ....

Cheat mode : ON :D
 
Εκείνη την εποχή το τερμάτιζα αρκετές συνεχόμενες φορές. Από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Στο τέλος κάθε πίστας, όπου ανοίγουν οι πόρτες και κάνει ηρωική έξοδο ο εχθρός (προφανώς όλο το αρχηγείο φοβάται τον Commando), καθόμουν στα πλαγια και τους θέριζα. Σπανίως κάποια σφαίρα κατάφερνε να σκοτώσει, αλλά συνήθως πετύχαινε.

Υ.Σ. Παρατήρησα σπάσιμο στον ήχο του video. Είναι θέμα emulator ή έτσι παίζει και σε κανονικό C64;
 
Σε C64 παίζει ομαλότατα
 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το υπέροχο αυτό game το πρωτογνώρισα σε ένα καφέ/μπαρ (?) στην κεντρική πλατεία της Ραφήνας. Όπως την κοιτάζουμε από την πλευρά της θάλασσας, αριστερά και γωνιακά, αν θυμάμαι καλά. Δύσκολο, αλλά εθιστικό όσο δεν παίρνει. Από τότε μού έγινε έμμονη ιδέα, και με την πρώτη ευκαιρία πήγα στην ATKO στους Αμπελόκηπους και το πήρα - C64 φυσικά.

Η νέα έκδοση είναι καταπληκτική είδηση!
 
Ace είπε:
...γιατί δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά από το original; Πιο πολύ για bugfix μου κάνει, που ακόμα και αυτό αν είναι βέβαια, είναι ιδιαίτερα ευχάριστο σαν προσπάθεια.


Συμφωνα με τα λεγομενα του Fungus

I would say 70% of the game is the original code.
The display engine was worked on a lot by myself and Tom-Cat. Much of the routines were documented, some weren't as it wasn't necessary. It wasn't that difficult to do with our team who have different strengths and area's of expertise. Most everyone in the group is not only an experienced reverse engineer, but also very experienced programmers in many fields.

Most of the initial work was done by S!R, documenting of the maps and enemy routines was all done by Tom-Cat afaik, he can correct me if I'm wrong. The raster routines and display routines were mostly done by myself (Fungus) and bugs were fixed collaboratively, but mostly again by Tom-Cat. All the additional code for AI, map handling, high scores, stage screens, chopper, etc were done by Tom-Cat, he also made the map editor and created or converted the graphics.
 
1985, Ατελείωτες ωρες στο ufαδικο απέναντι απο την σχολή του Ο.Α.Ε.Δ στο Νέο Ηράκλειο.....συγνώμη αλλά κλαίω....
 
Νταξει... το review τα σπάει! Το θυμάμαι σε Αμστραντ φιλου και ειχα παθει εμμονη οταν ακομα δεν ειχα υπολογιστή... μετα, αγόρασα STE και το θεϊκο DOGS OF WAR απλά το έσβησε γλυκά σαν μια μολυβια σε μπλε τετράδιο "ΔΙΕΘΝΕΣ" :darkglasses: ....
 
Τιτανοτεραστια παιχνιδαρα!

οτι και να γραψω θα ειναι λιγο!!!!
 
Ερχεται και νεα version με μικροβελτιωσεις του Commando Arcade ...
 
Καλη δουλεια, μπραβο στα παιδια αλλα σαν το Commando του Spectrum δεν βαζω κανενα!

Ειχα μαλλον παθει τετοια πλακα οταν το πρωτοπαιξα...ή καλυτερα οταν το πρωτοειδα σε μια οθονη στην Infoplan (Σταδιου) που ακομα και το arcade το θεωρω κατωτερο.

Παιδικα τραυματα :)
 
Φτιαχτηκα με την παρελαση, εχωσα WinVice και φορτωσα το νεο Commando.

Εκει που μου βαζει το μενου που επανω διαλεγεις Μουσικη και απο κατω σου λεει Press Fire to Start, παταω το Fire και αντι να ξεκινησει το παιχνιδι, αλλαζει η μουσικη!!

Σαν να πατιεται το Space δηλαδη.

Ως controller χρησιμοποιω το Arcade Stick μου.

Δοκιμασα και με πληκτρολογιο (Keymap) αλλα εχω ακριβως τα ιδια αποτελεσματα...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ!!!!!

Help
 
Προφανώς, πατάς το fire button του "λάθος" joystick !! :P Πάτα το fire του άλλου joystick (που βρίσκεται στο 2ο port), και το παιχνίδι θα ξεκινήσει κανονικά.

Βασικά, κοίτα στον Vice να σετάρεις σωστά τα μπαττόνια των j/sticks. Τα περισσότερα games παίζουν με το j/stick ενός συγκεκριμένου port (π.χ. το Boulder Dash, θέλει να "βλέπει" j/stick στο 1ο port), ενώ υπάρχουν και ορισμένα που εκμεταλλεύονται το fire του άλλου j/stick (π.χ. το Nemesis), ή και ολόκληρο το άλλο j/stick (όπως κάνει το ACE).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα