Conversions για γέλια (η ώρα του νεκροθάφτη)

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.188
Αντιδράσεις
742
Παιχνίδια απο τα arcades που στη καλύτερη περίπτωση απέσπασαν μια κριτική του στυλ "έλα μωρέ δε γινόταν έτσι κι αλλιώς"

πρώτο και καλύτερο

Shinobi 16bit

showscreen.php


θυμίζει κάποιο (κακό) παιχνίδι του NES. τα γραφικά στην Amiga πρέπει να φτιάχτηκαν με το Art studio

Outrun

showscreen.php


αγώνες αυτοκινήτων σε slide show.

*ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη Amstrad version

Tiger Road

tiger_road_04.gif


beat em up που μοιάζει να προγραμματίστηκε σε basic. δεν έδωσε κανείς σημασία γιατί εν τω μεταξύ παίζαμε Target Renegade

1943

1943_-_the_battle_of_midway_04.gif
showscreen.php


απαίσια χρώματα, πανεύκολο, σχεδόν καμία σχέση με το arcade

Double dragon

double_dragon_05.gif
clipboard04s.jpg


απλά απαίσιο αυτό τα λέει όλα.

Street Fighter 2 C64-Atari ST

street_fighter_ii_08.gif
showscreen.php


κάτι που θυμίζει SF2... κάποια σκόρπια pixel στη c64 version

Pit Fighter

pit-fighter_04.gif
clipboard03d.jpg


θα μπορούσε να είναι πρώτο στη λίστα, αλλά απαλλάσεται λόγω του ότι δε το ξέρει σχεδόν κανένας.

Afterburner 16bit C64

after_burner_03.gif


μεγάλη πατάτα απο τους προγραμματιστές του Starglider 2. όποιος μπορέσει να παίξει 2 ώρες κερδίζει το cockpit του arcade.

θα επανέλθω με περισσότερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συμφωνω οτι οι περισσοτερες coin op μεταφορες ειχαν τα χαλια τους στα 8bitα αλλα σιγουρα ισχυει και το "έλα μωρέ δε γινόταν έτσι κι αλλιώς" , η διαφορα στο hardware ηταν ετσι και αλλιως τεραστια.

(οσο για το pit fighter το ειχα πληρωσει original τοτε, για Amstrad - με καλυτερα γραφικα απο αυτα που δειχνεις εδω, αλλα με πολυ χειροτερο gameplay...χαλια μαυρα)
 
Διαφωνώ για το shinobi και το 1943 με βρισκεις σύμφωνο στα υπόλοιπα!

Προσθέτω το turbo outrun που τουλάχιστον στον 6128 ήταν για τα θηρία...
 
Το Double Dragon, θυμάμαι οτι το απόλαυσα!

Ήταν μέσα στο πακέτο παιχνιδιών που αγόρασα μαζί με τον ST μου...

Προσωπικά, δε θα το'λεγα απαίσιο!

Όλα τα κακά μαζεμένα, ήταν στο Pit Fighter...
 
Η κακή επιλογή των χρωμάτων του Street Fighter II στον ST θύμιζε sepia φωτογραφία ή ταινία.Από τα πιο αποτυχημένα conversion στον ST.
 
DINO είπε:
Το Double Dragon, θυμάμαι οτι το απόλαυσα!Ήταν μέσα στο πακέτο παιχνιδιών που αγόρασα μαζί με τον ST μου...

Προσωπικά, δε θα το'λεγα απαίσιο!

Δυστυχώς η αρχική εικόνα που παρέθεσε ο Shinobi είναι από την έκδοση για C64 η οποία ήταν ιδιαίτερα κακή (Mastertronic γαρ).
 
πάντως στην αμίγκα το double dragon ήταν καλό αλλά πανεύκολο.
 
Shinobi είπε:
Παιχνίδια απο τα arcades που στη καλύτερη περίπτωση απέσπασαν μια κριτική του στυλ "έλα μωρέ δε γινόταν έτσι κι αλλιώς"
πρώτο και καλύτερο

Shinobi 16bit

showscreen.php


θυμίζει κάποιο (κακό) παιχνίδι του NES. τα γραφικά στην Amiga πρέπει να φτιάχτηκαν με το Art studio

Outrun

showscreen.php


αγώνες αυτοκινήτων σε slide show.

*ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη Amstrad version

Tiger Road

tiger_road_04.gif


beat em up που μοιάζει να προγραμματίστηκε σε basic. δεν έδωσε κανείς σημασία γιατί εν τω μεταξύ παίζαμε Target Renegade

1943

1943_-_the_battle_of_midway_04.gif
showscreen.php


απαίσια χρώματα, πανεύκολο, σχεδόν καμία σχέση με το arcade

Double dragon

double_dragon_05.gif


απλά απαίσιο αυτό τα λέει όλα.

Street Fighter 2 C64-Atari ST

street_fighter_ii_08.gif
showscreen.php


κάτι που θυμίζει SF2... κάποια σκόρπια pixel στη c64 version

Pit Fighter

pit-fighter_04.gif


θα μπορούσε να είναι πρώτο στη λίστα, αλλά απαλλάσεται λόγω του ότι δε το ξέρει σχεδόν κανένας.

Afterburner 16bit C64

after_burner_03.gif


μεγάλη πατάτα απο τους προγραμματιστές του Starglider 2. όποιος μπορέσει να παίξει 2 ώρες κερδίζει το cockpit του arcade.

θα επανέλθω με περισσότερα.
Το Outrun του pcengine(δεν ειναι και καθαροαιμο 16bit) ηταν πολυ καλο ,ενω του Μegadrive /Genesis Εξαιρετικο (για 16 Bit) ,

οπερ σημαινει οτι οι δυνατοτητες 16bitων εφταναν και περισσευαν ...

Βλεποντας βεβαια την καλυτερη 8bitη μεταφορα στο master system (και to port της στον msx2) οπου δεν βλεπεις πανω απο 1 αντιπαλο αμαξι ταυτοχρονα μαλλον οι 8bitοι ηταν καταδικασμενοι ......

Το Shinobi ηταν εξαιρετικο στον C64, δεν περιμενα οτι μπορει να γινει τοσο καλη μεταφορα οπως και το Tiger Road καλουτσικο εως αξιοπρεπες οπως και το 1943 για τα δεδομενα του C64

Τελος για το Afterburner εχεις δικιο κατα το ημιση για τον C64 .

Το ευρωπαικο After Burn της Activision ηταν για τα μπαζα 9απ οπου και η screenshot σου.

Υπηρχε ομως η αμερικανικη version τουAfterburner απο την Mindscape

που ηταν ππαρα πολυ καλη (για τα δεδομενα του C64).

Kαλο ειναι τα σχολια που θα γινονται να ειναι platform specific γιατι το

Chase HQ για παραδειγμα ηταν εξαιρετικο στον Spectrum και αθλιο στον C64.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν δίνανε τότε σημασία στα convertions, βρίσκανε μια ομάδα και τους έκανε ένα μέτριο παιχνίδι, ξέρανε από προηγουμένως ότι λόγω ονόματος θα πουλήσουνε....

Για αυτόν το λόγο το 95% των arcade convertions στην amiga πχ, ήταν ΠΑΤΑΤΕΣ.
 
Βρε Shinobi, έπρεπε να είχες βάλει "αξιόλογα conversions" που χωράνε σε ένα thread. Για τα conversions για κλάματα (ή για γέλια) μπορούμε να πούμε "σχεδόν όλα". :D

Και άντε να το καταλάβω για τα 8μπιτα (όπου και πάλι δεν υπάρχει δικαιολογία, γιατί βλέπαμε παρόμοια παιχνίδια απείρως καλύτερα) αλλά για Amiga/ST; Εκεί δεν υπήρχε καμία. Τα καλά conversions μετριούνται στα δάχτυλα.

Έπρεπε να περιμένουμε το Mega Drive για να παίξουμε κανά arcade conversion της προκοπής.
 
Επανέρχομαι όπως είχα πει

Contra Spectrum C64 (Gryzor)

showscreen.cgi
gryzor_09.gif
clipboard02qe.jpg


Conversion της πλάκας για Spectrum και C64 του Contra. Παραδόξως η Amstrad έκδοση είναι πάρα πολύ καλή. Γραφικά που μοιάζουν να σχεδιάστηκαν απο μικρο παιδί & η Spectrum version είναι εντελώς unplayable.

Cabal Amstrad

cabal.png


Απίθανο conversion ενός πολύ καλού coin op απο την Ocean. Θυμίζει τα παιχνιδάκια game & watch που έβγαζε η nintendo αρχές του 80.

Wec Le Mans C64

wec_le_mans_02.gif


Γέλασε ο κάθε πικραμένος με την αστεία μεταφορά του arcade στο C64. Πράγματι, μπορεί να είναι χειρότερο και απο το Outrun του Amstrad.

Enduro Racer C64

enduro_racer_11.gif


Γραφικά και gameplay που κάνουν τους Amstrad-Spectrum να μοιάζουν με workstation.

Puzznic Spectrum

clipboard01hy.jpg


Μακράν η χειρότερη έκδοση. Χωρίς χρώμα αν και θα μπορούσε πανεύκολα να είναι πολύχρωμο, μουσική δεν υπάρχει, εφέ για γέλια και πολύ αργό.

Ms Pacman Spectrum

clipboard01ey.jpg


Κυκλοφόρησε για 48k και το "απόλαυσαν" οι κάτοχοι του το 1984. Νόμιζαν ότι ούτε pacman δε είναι ικανός ο υπολογιστής να παίξει.

Rygar C64

rygar_10.gif


δείτε την εικόνα και αν καταλάβετε τι γίνεται να μου πείτε κι εμένα. Η Amstrad version άλλη μια φορά είναι καλύτερη.

Bubble Bobble Amstrad

bubblebobble2.png


Μη σας ξεγελά η εικόνα είναι πάρα πολύ αργό με πολύ κακά ηχητικά εφέ, καθόλου μουσική. Δουλειά κάποιου αρχάριου προγραμματιστή. Η C64 version είναι πολύ καλή και στο Spectrum απλώς παίζεται.

Line of Fire

line_of_fire_02.gif
showscreen.php


τραγικό conversion απο τους πρωταθλητές της κατηγορίας US Gold. Το Coin op μοιάζει να βγήκε τουλάχιστον 10 χρόνια μετά απο τις 8μπιτες εκδόσεις.

Rastan Amstrad

rastansaga1.png


Τι να πεις για αυτή την έκδοση. Απαιτεί μεγάλη υπομονή για να παίξει κανείς αυτό το άθλιο conversion. Τόσο αργό που συνιστάται μόνο για γερά νεύρα.

Συμβουλή αποφύγετε τα όπως ο διάβολος το λιβάνι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
Επανέρχομαι όπως είχα πει
Contra Spectrum C64 (Gryzor)

showscreen.cgi
gryzor_09.gif
clipboard02qe.jpg


Conversion της πλάκας για Spectrum και C64 του Contra. Παραδόξως η Amstrad έκδοση είναι πάρα πολύ καλή. Γραφικά που μοιάζουν να σχεδιάστηκαν απο μικρο παιδί & η Spectrum version είναι εντελώς unplayable.
Φυσικά το Gryzor για τον C64 είχε χάλια γραφικά. Αλλά τουλάχιστον ήταν scrolling shooter σε αντίθεση με την έκδοση για Amstrad.:rofl:H μόνη πραγματικά καλή έκδοση ήταν για το NES (έστω και ως Probotector).
 
Leon είπε:
Βρε Shinobi, έπρεπε να είχες βάλει "αξιόλογα conversions" που χωράνε σε ένα thread. Για τα conversions για κλάματα (ή για γέλια) μπορούμε να πούμε "σχεδόν όλα". :D
δε κατάλαβες έφτιαξα αυτή τη λίστα με πόνο αφού είδα τα αγαπημένα μου παιχνίδια να κατακρεουργούνται :animlaugh:

Υ.Γ. χωρίς να είναι απο τα αγαπημένα μου προσθέτω αυτά τα θλιβερά παιχνίδια

Guerilla War, Side Arms, Jackal, Jail Break, Xain' Sleena
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
το megadrive και γενικά οι κονσόλες είχαν ένα ΜΕΓΑΛΟ ατού, το cartridge , που είχε ταχύτητες μνήμης της εποχής... Είχα διαβάσει ένα ιστορικό του convertion Mortal Kombat για amiga. Στον τύπο δώσανε τον πλήρη κώδικα του megadrive και του είπανε: κάντο να τρέχει σε amiga. Το μεγαλύτερο και το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετώπισε και τον ανάγκασε να κουτστουρέψει το παιχνίδι σε σημείο που να μετράει kb μνήμης ήταν το γεγονός ότι έπρεπε να το κάνει να τρέχει σε 1ΜΒ RAM που ήταν το κλασσικό configuration μιας amigas τότε....
 
και μη ξεχνάμε οτι μιλάμε για dedicated παιχνιδομηχανές. ούτε ελεγκτές floppy, keyboard, λειτουργικά τίποτα.
 
keropi είπε:
το megadrive και γενικά οι κονσόλες είχαν ένα ΜΕΓΑΛΟ ατού, το cartridge , που είχε ταχύτητες μνήμης της εποχής... Είχα διαβάσει ένα ιστορικό του convertion Mortal Kombat για amiga. Στον τύπο δώσανε τον πλήρη κώδικα του megadrive και του είπανε: κάντο να τρέχει σε amiga. Το μεγαλύτερο και το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετώπισε και τον ανάγκασε να κουτστουρέψει το παιχνίδι σε σημείο που να μετράει kb μνήμης ήταν το γεγονός ότι έπρεπε να το κάνει να τρέχει σε 1ΜΒ RAM που ήταν το κλασσικό configuration μιας amigas τότε....
βεβαια αυτο λειτουργει κι αναποδα ,θυμαμαι σχετικη συνεντευξη απο την προγραμματιστικη ομαδα που θα μετεφερε το Shadow of the Beast στο Megadrive οπου υπηρχε προβληματισμος απο τους περιορισμους που εθετε η μολις 64 KB Video RAM του Megadrive.
 
ίσως να παίζει από παιχνίδι σε παιχνίδι, αλλά και πάλι αν αυτός ήθελε να κάνει τα copper fx της amiga τί περίμενε; Πάντως πρόβλημα sprites/animation ΔΕΝ είχε με την καμοία, αφού στην ουσία τα είχε όλα φορτωμένα στη "ram" κατά κάποιο τρόπο...

Θυμάσαι ακριβώς τί προβλήματα αντιμετώπισαν; (για εγκυκλοπεδικούς λόγους...)
 
keropi είπε:
Δεν δίνανε τότε σημασία στα convertions, βρίσκανε μια ομάδα και τους έκανε ένα μέτριο παιχνίδι, ξέρανε από προηγουμένως ότι λόγω ονόματος θα πουλήσουνε....Για αυτόν το λόγο το 95% των arcade convertions στην amiga πχ, ήταν ΠΑΤΑΤΕΣ.
Πέραν των όποιων τεχνικών αδυναμιών, αυτό ήταν το κυριότερο πρόβλημα. Πρώτα από όλα τα conversions γίνονταν από τρίτους και όχι από τις ίδιες τις εταιρίες που έφτιαχναν το coin op, γιατί φυσικά τα "δικά μας" home computers στην Ιαπωνία απλά δεν υπήρχαν. Αντίθετα στις ιαπωνικές κονσόλες οι μεταφορές είναι συνήθως σαφώς ανώτερες, διότι γίνονταν συχνά "in house" και τους έδιναν πολύ μεγαλύτερη προσοχή.

Για παράδειγμα το PC Engine, ένα πολύ καλό αλλά 8μπιτο μηχάνημα το οποίο δεν μπορώ να δεχθώ ότι ήταν ανώτερο σε hardware από την Amiga, σχεδόν πάντα την πατάει κάτω στα conversions.
 
όλα είναι θέμα προγραμματιστών. πόσο καλά ξέρουν το μηχάνημα & πόσο πιστά καταφέρνουν να μεταφέρουν την αίσθηση του arcade στον υπολογιστή. όσο για ικανότητες των home έχουμε δει αρκετές άριστες μεταφορές.
 
keropi είπε:
το megadrive και γενικά οι κονσόλες είχαν ένα ΜΕΓΑΛΟ ατού, το cartridge , που είχε ταχύτητες μνήμης της εποχής... Είχα διαβάσει ένα ιστορικό του convertion Mortal Kombat για amiga. Στον τύπο δώσανε τον πλήρη κώδικα του megadrive και του είπανε: κάντο να τρέχει σε amiga. Το μεγαλύτερο και το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετώπισε και τον ανάγκασε να κουτστουρέψει το παιχνίδι σε σημείο που να μετράει kb μνήμης ήταν το γεγονός ότι έπρεπε να το κάνει να τρέχει σε 1ΜΒ RAM που ήταν το κλασσικό configuration μιας amigas τότε....

Nemo είπε:
βεβαια αυτο λειτουργει κι αναποδα ,θυμαμαι σχετικη συνεντευξη απο την προγραμματιστικη ομαδα που θα μετεφερε το Shadow of the Beast στο Megadrive οπου υπηρχε προβληματισμος απο τους περιορισμους που εθετε η μολις 64 KB Video RAM του Megadrive.

keropi είπε:
ίσως να παίζει από παιχνίδι σε παιχνίδι, αλλά και πάλι αν αυτός ήθελε να κάνει τα copper fx της amiga τί περίμενε; Πάντως πρόβλημα sprites/animation ΔΕΝ είχε με την καμοία, αφού στην ουσία τα είχε όλα φορτωμένα στη "ram" κατά κάποιο τρόπο...Θυμάσαι ακριβώς τί προβλήματα αντιμετώπισαν; (για εγκυκλοπεδικούς λόγους...)

compgamesfeb92.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα