CPC wolfenstein preview

@divined: Και όμως και στον c64 θα είχε ενδιαφέρον. Και σε αυτόν καθόμουν και φανταζόμουνα πόσο βολική θα είναι η multicolor videoram και τα opcodes που έχει ο 6502 για γρήγορη κίνηση στο column και direct rendering. Έχεις μια σειρά από LDA texture,Υ: STA vram,Χ όπου το vram είναι μια μοναδική address που κατεβαίνει κάθετα στο column και το X χωράει σε όλα το 32 bytes width, 32 * 8 bytes per char = 256, ο index X δηλαδή μου φτάνει για να κινούμε σε όλο το εύρος X της οθόνης και η address για το Y του columned precomputed. Όποτε δεν σκέφτεσαι τον HL όπως στον amstrad και πως πρέπει να αλλάξεις το H ώστε να μετακινηθείς. Είναι κατευθείαν εύκολα unrolled code. Τώρα για κύκλους θα κάτσω να υπολογίσω. Πόρωση! (Ο C64 βέβαια μπορεί να τα χάνει τα cycles σε maths. Οι ψευτό 16bit regs του z80 βολεύουν για 8:8 fixed point interpolation με adds εύκολα και γρήγορα)
 
Optimus, το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα οταν ειδα τον 3d κοσμο σου, ηταν ενα 3D Dungeon Master. Μια τετοια εκδοση απλα θα σκοτωνε φιλε, και ειδικα τις 16bit εκδοσεις θα τις αποκεφαλιζε με 8bit τσεκουρι! Ειναι υλοποιησιμο κατι τετοιο? (δεδομενου οτι θα εχει πολυ λιγοτερη δραση "συμπλοκης" απο το Wolfenstein, αλλα πολυ περισσοτερο βαθος).
 
@ phil_vr: Δεν ξέρω τι μνήμη θα μου μείνει και πόσο δύσκολα θα είναι τα πράγματα μέχρι να στηθεί η engine. Πάντως σχεδιάζω να τη χρησιμοποίησω περισσότερο για game project παρά για demo. Πάντα είχα την απορία, ωραία τα demo με τα απίστευτα effects αλλά θα μπορούσε άραγε να στηθεί παιχνίδια που να είναι και τεχνικά εντυπωσιακό και να παίζεται; Έχω μεγάλο κίνητρο για ένα τέτοιο πείραμα και σκέφτομαι τι θα μπορούσα να κάνω. Το πρώτο που σκέφτομαι είναι όχι να κάνω ακόμα έναν κλώνο του wolfenstein ας πούμε, αλλά ένα wolfenstein style action με στοιχεία adventure. Θέλω κάτι πιο πρωτότυπο και κάτι που να με τραβάει σαν concept. Το άλλο game concept που σκεφτόμουν είναι rpg με αυτήν την engine αλλά σε στυλ doom rpg (για mobile άμα το έχεις δει) που έχει μεν ομαλή 3d κίνηση αλλά με turn based λογική. Μένει να δούμε πρώτα πότε θα ολοκληρώσω το βασικό κομμάτι της engine (σίγουρα θα πάρει όλο το 2011 και βάλε) και τι μπορεί να γίνει με αυτή.

Τρώω 2 videoram δηλαδή 32kb για double buffering, κάπου στο &4000 ξεκινάει ο κώδικας (Ένα κομμάτι είναι γραμμένο σε PhrozenC που σημαίνει πολύ χασούρα. Θα ξαναπεραστεί 100% assembly γιατί από μνήμη δε λέει) και στο &6000 έχω τα unrolled codes για το column rendering. Εντομεταξύ έχω κάνει τα μισά (αν παρατηρήσετε όταν ένα wall column κάνει zoom πολύ κοντά κάνει rendering ένα πολύ μικρότερο size. Δεν έχω φτιάξει unroll codes τα κομμάτια για zoom πάνω από column size 64 και φαίνεται distorted οπότε θα χρειαστώ άλλα 8kb για τα υπόλοιπα). Κάπου στο &2000 έχω τα textures. Αυτά θα τα πάω στην extra 64k bank μνήμης και θα τα φέρνω από εκεί. Με 8k μπορώ να έχω 8 textures των 32*32 size. Μπορώ να πακετάρω και άλλα. Αν βάλεις και ενα 16k bank στην εξτρά για sprites και κάποιο για κώδικα και game logic θα είμαι φίσκα. Βάλε και ήχο, μουσική, panelάκια, τότε θα είναι καλό challenge. Θα δείξει..
 
Optimus, απλώς respect και απο μένα... Και καλή χρονιά σ'ολους!

Με το που το είδα, αμέσως σκέφτηκα ότι δεν γίνεται Wolfenstein full game, εξαιτίας μικρής ram,

και διαβάζοντας το thread απο την αρχή, έφτασα στο τελευταίο post και επιβεβαιώθηκα..

Καλό κουράγιο πάντως κ απο μένα γιατί όρεξη μάλλον έχεις!!
 
Μα καλά , μπορεί ένας CPC να κάνει τέτοια γραφικά ; Δεν το περίμενα !
 
Τα συγχαρητήριά μου φίλε Optimus! Όπως είπε και ο Phil, θα είναι πολύ ενδιαφέρον σε RPG. Είχα στον Amstrad το Bloodwich, και μπορώ να πώ ότι ωχριά μπροστά στο δικό σου Demo... η κίνηση εκεί ήταν πάναργη...αλλά και πάλι τότε εντυπωσίαζε... φαντάσου το δικό σου!
 
Πίσω
Μπλουζα