@ phil_vr: Δεν ξέρω τι μνήμη θα μου μείνει και πόσο δύσκολα θα είναι τα πράγματα μέχρι να στηθεί η engine. Πάντως σχεδιάζω να τη χρησιμοποίησω περισσότερο για game project παρά για demo. Πάντα είχα την απορία, ωραία τα demo με τα απίστευτα effects αλλά θα μπορούσε άραγε να στηθεί παιχνίδια που να είναι και τεχνικά εντυπωσιακό και να παίζεται; Έχω μεγάλο κίνητρο για ένα τέτοιο πείραμα και σκέφτομαι τι θα μπορούσα να κάνω. Το πρώτο που σκέφτομαι είναι όχι να κάνω ακόμα έναν κλώνο του wolfenstein ας πούμε, αλλά ένα wolfenstein style action με στοιχεία adventure. Θέλω κάτι πιο πρωτότυπο και κάτι που να με τραβάει σαν concept. Το άλλο game concept που σκεφτόμουν είναι rpg με αυτήν την engine αλλά σε στυλ doom rpg (για mobile άμα το έχεις δει) που έχει μεν ομαλή 3d κίνηση αλλά με turn based λογική. Μένει να δούμε πρώτα πότε θα ολοκληρώσω το βασικό κομμάτι της engine (σίγουρα θα πάρει όλο το 2011 και βάλε) και τι μπορεί να γίνει με αυτή.
Τρώω 2 videoram δηλαδή 32kb για double buffering, κάπου στο &4000 ξεκινάει ο κώδικας (Ένα κομμάτι είναι γραμμένο σε PhrozenC που σημαίνει πολύ χασούρα. Θα ξαναπεραστεί 100% assembly γιατί από μνήμη δε λέει) και στο &6000 έχω τα unrolled codes για το column rendering. Εντομεταξύ έχω κάνει τα μισά (αν παρατηρήσετε όταν ένα wall column κάνει zoom πολύ κοντά κάνει rendering ένα πολύ μικρότερο size. Δεν έχω φτιάξει unroll codes τα κομμάτια για zoom πάνω από column size 64 και φαίνεται distorted οπότε θα χρειαστώ άλλα 8kb για τα υπόλοιπα). Κάπου στο &2000 έχω τα textures. Αυτά θα τα πάω στην extra 64k bank μνήμης και θα τα φέρνω από εκεί. Με 8k μπορώ να έχω 8 textures των 32*32 size. Μπορώ να πακετάρω και άλλα. Αν βάλεις και ενα 16k bank στην εξτρά για sprites και κάποιο για κώδικα και game logic θα είμαι φίσκα. Βάλε και ήχο, μουσική, panelάκια, τότε θα είναι καλό challenge. Θα δείξει..