(CPC6128/Spectrum +3) Ιμάντας ανάγκης για FDD

Rygar

Apple Lover
Joined
14 Ιουλ 2006
Μηνύματα
8.261
Αντιδράσεις
3.235
Δείτε το συννημένο αρχείο. Ειναι ενα κοινο λαστιχάκι.....από φέτα :D . Δεν πρέπει να είναι πολύ μικρό γιατί θα τεντώσει πολύ και το μοτερ ίσως να μη γυρνάει και καθόλου. Υπόψην, είναι μια προσωρινή λύση. Καλό θα ήταν να βρεθεί ένα ορίτζιναλ.
 
Η διάμετρος του original ιμάντα είναι 70mm ή 72mm. Μπορείτε να προμηθευτείτε τέτοιους ιμάντες από καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών εξαρτημάτων με ελάχιστα χρήματα.

Επειδή όμως, τα κασσετόφωνα που χρησιμοποιούν τέτοιους ιμάντες τείνουν να εξαφανιστούν, φροντίστε να προμηθευτείτε σύντομα αρκετούς από δ'αύτους..... :D :D:D
 
Επισκεύασα το CPC μου!

... Και νιώθω τη ανάγκη να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στο forum καθώς τις οδηγίες που βρήκα εδώ χρησιμοποίησα για να αλλάξω το ιμάντα του drive! :D Με ένα απλό λαστιχάκι από συσκευασία με λαστιχάκια! Ομολογώ οτι ούτε περίμενα ότι θα τα καταφέρω, και περισσότερο δε ότι θα ακούσω το drive ξανά να λειτουργεί! Είχα εδώ και καιρό τη εντύπωση ότι έφταιγε το μοτέρ του drive, και απλά σήμερα το βράδυ διαβάζοντας τις οδηγίες αποφάσια να το κάνω λέγοντας... τι περισσότερο μπορεί να πάθει; Χαλασμένο ήταν ήδη άλλωστε.. και το αποτέλεσμα: Επιτέλους ο Amstradακος μου δουλεύει ξανά μετά απο 10+ χρόνια! Kαι το εντυπωσιακό είναι πως απο τις 12 δισκέτες που μου έχουν μείνει ( πολλές έχουν χαθεί, άλλες έχω δώσει, άλλες ούτε θυμάμαι τι έγιναν ) δουλεύουν σχεδόν όλες εκτός μίας!

Ευχαριστώ και πάλι! :D
 
ερωτησης (επι τι ευκαιρια):

ισχυουν οι ιδιες διαστασεις για το drive του 6128+ ; υπαρχει διαφορα σε αυτο σε σχεση με το προγενεστερο (και αγαπημενο) μοντελο?
 
Ίδιες οι διαστάσεις...
 
Οι διαστάσεις δεν είναι ίδιες.

Στα ΕΜΕ-156 V μπορείτε να βάλετε κοινό απλό λάστιχο. Στα ΕΜΕ-156 θέλει κοινό λάστιχο μεγαλύτερης διαμέτρου. Στα ΕΜΕ-155 χρειάζεται κανονικό ιμάντα από ebay μπορεί να λειτουργήσει και με κοινό όπως στα ΕΜΕ-156. Τα λάστιχα ΔΕΝ πρέπει να είναι σφιχτά αλλά αντίθετα να τα τεντώνουμε λίγο για να μην χαλάσουμε το moter. Στους amstrad plus χρησιμοποιούμε οποιοδήποτε λάστιχο και αν δεν διαβάζει τεντώνουμε-ανοίγουμε το λάστιχο και αν πάλι έχουμε πρόβλημα ρυθμίζουμε την ταχύτητα περιστροφής από την μεταβλητή αντίσταση στο επάνω μέρος του moter μέχρι να διαβάσει στην εντολή cat.

Στα ΕΜΕ-156V αν μετά από την αλλαγή δεν διαβάζει τίποτα τότε πρέπει να αλλάξουμε το μαξιλαράκι στην κεφαλή. Αν δεν διαβάσει ούτε με την αλλαγή τότε πρέπει να ρυθμίσουμε ελατήρια.

Κάθε drive του amstrad ειναι διαφορετικό. Τα μόνα που δεν χρειάζονται ρυθμίσεις μετά από αλλαγή ιμάντα είναι τα ΕΜΕ-150Α με το μεγάλο πορτάκι (amstrad cpc 664).

Στην πρώτη φωτό έχει χρησιμοποιηθεί τέτοιο λαστιχάκι διότι αν δείτε το μεγάλο καρούλι έχει κόντρα από κάτω και κρατάει το λάστιχο. Επίσης όταν έφτιαξα τον οδηγό της φωτό την έβαλα ενδεικτικά, δεν είπα ότι μπορούμε για όλα τα ΕΜΕ να χρησιμοποιήσουμε οποιοδήποτε λάστιχο. (Αν δείτε δεν έχω καθαρίσει ακόμη τον παλιό κολλημένο στο καρούλι του μοτέρ).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επισκεύασα το CPC μου!

... Και νιώθω τη ανάγκη να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στο forum καθώς τις οδηγίες που βρήκα εδώ χρησιμοποίησα για να αλλάξω το ιμάντα του drive! :D Με ένα απλό λαστιχάκι από συσκευασία με λαστιχάκια! Ομολογώ οτι ούτε περίμενα ότι θα τα καταφέρω, και περισσότερο δε ότι θα ακούσω το drive ξανά να λειτουργεί! Είχα εδώ και καιρό τη εντύπωση ότι έφταιγε το μοτέρ του drive, και απλά σήμερα το βράδυ διαβάζοντας τις οδηγίες αποφάσια να το κάνω λέγοντας... τι περισσότερο μπορεί να πάθει; Χαλασμένο ήταν ήδη άλλωστε.. και το αποτέλεσμα: Επιτέλους ο Amstradακος μου δουλεύει ξανά μετά απο 10+ χρόνια! Kαι το εντυπωσιακό είναι πως απο τις 12 δισκέτες που μου έχουν μείνει ( πολλές έχουν χαθεί, άλλες έχω δώσει, άλλες ούτε θυμάμαι τι έγιναν ) δουλεύουν σχεδόν όλες εκτός μίας!

Ευχαριστώ και πάλι! :D
καλησπέρα , αυτη η μία που δεν δουλέυει αν την φορμάρεις θα συνέρθει . το εχω κάνει εγω στις δικές μου - ευχαριστω
 
Πίσω
Μπλουζα