Cruise For A Corpse

Ovidius7 είπε:
μου θύμισε κάτι από "User", το δεύτερο πιο γνωστό περιοδικό home computers της εποχής...
Με θίγεις!!! :biglaugh:

Χα χα χα χα!!! Πλάκα κάνω!

Thanks for the credit!
 
Gia osous paraponiountai gia to argo fortwma: apla antigrapste tis disketes sto sklhro sas! (h' sto steem partition sas).

Ena deytero 8ema: An yparxei midi syskeyh sto spiti (roland symvath iirc), mporeite na th syndesete kai na tre3ete to install.prg gia na to epile3ete. BONUS: douleyei kai sto steem ayto! Arkei na energopoihsete to midi throughput kai 8a paizei apo to midi interface twn window$ :)

Kai telos, an crasharei ston falcon sas..... http://www.dbug-automation.co.uk/191p.htm (katw-katw sth selida) ;)
 
φιλε ggn δεν βάζεις κάτι πιο ελαφρύ στην υπογραφή σου γιατί έκανε κάποια ώρα να ανοίξει το θρεντάκι;
 
Μπα, καλά κάνεις!.... Μη σε πω, ότι 99% τα νέα μέλη δεν τα έχουν δει τα θέματα (ειδικά αφού έλειπαν και οι φωτόζ), οπότε τέτοια bumps είναι ευπρόσδεκτα! :thumbup:
 
Το παιχνιδι το τερματισα πρωτη φορα στο WinUAE γι' αυτο δεν ξερω πολλα για την εκδοση Αταρι ΣΤ που ειναι το συγκεκριμενο θεμα, αλλα δε φανταζομαι να υπαρχουν τρομερες διαφορες :) πραγματι υπηρχαν παρα πολυ δυσκολοι γριφοι και ειναι απαραιτητο ενα walthrough.

Θα συμφωνησω και θα συμπληρωσω το review του Dino με τη δικη μου εντυπωση δηλ. την εξης

Σε πρωτο επιπεδο εντυπωσιαζουν τα πολυ καλοσχεδιασμενα γραφικα και το ομορφο animation. Σε αλλο επιπεδο ειναι παρα πολυ ομορφη η ιστορια και το υποβαθρο που ξετυλίγεται σιγα σιγα. Δεν εχω διαβασει ποτε Αγκάθα Κρίστι αν και φανταζομαι τα παιχνιδια τετοιου ειδους πατανε πανω στα ίδια προτυπα. Προς το τελος του παιχνιδιου, συγκεντρωνεται ενας μεγαλος ογκος πληροφοριων με τις βιογραφιες του καθε χαρακτηρα και τις σχεσεις του καθενος με τους υπολοιπους. Το ολο σεναριο και η ανατροπη στο τελος ειναι περα απο καθε φαντασια :)

Τωρα το αδυναμο σημειο του παιχνιδιου ειναι το τί πρέπει να κανεις για να φτασεις ως εκει!! Το παιχνιδι ειναι ενα Laura Bow-clone με πολυ αργη εξελιξη και επαναλαμβανομενες ενεργειες. Τα γραφικα οπως ειπα ειναι πολυ καλοσχεδιασμενα και πολυ λεπτομερη, ενω το Interface εχει παρα πολλες εντολες και αναγνωριζει παρα πολλα αντικειμενα του σκηνικου. Το κακό είναι οτι κατα 99% ΟΛΑ ειναι red herrings!!! Σχεδον τιποτα δεν παιζει ρολο σε καποιο γρίφο ή στο σεναριο!!! Αυτο εχει ως συνεπεια ενα αλλο αρνητικό: κάποιες φορες για να προχωρησει το σεναριο πρεπει να ανακαλυψετε ενα καινουργιο στοιχειο το οποιο εμφανιζεται σε ενα σημειο απο μια συγκεκριμενη ωρα και μετα. Το θεμα ειναι οτι δεν ξερετε πού πρεπει να βρειτε το στοιχείο, ούτε οτι πρεπει να βρειτε καποιο στοιχειο, με μονη σας επιλογη να τριγυριζετε το πλοιο ξανα και ξανα ψάχνοντας ένα ένα τα δεκάδες συρτάρια-πορτάκια-ντουλάπια-κρεβάτια-τραπέζια-καρέκλες-χαλιά που υπάρχουν παντού!
 
Πολύ σωστές παρατηρήσεις! :thumbup:

Πόσες και πόσες φορές είχα βαρεθεί και πατούσα στην τύχη οτι βρήκα τον δολοφόνο, και το παιχνίδι με ενημέρωνε οτι είχα καταδικάσει κάποιον αθώο...
 
Ενώ το είχα πάρει original από το Amiga Athens Club, δεν κατάφερα να το τερματίσω ποτέ ! Σε κάποια φάση έπαιξα με τη λύση από το περιοδικό Computer Games (αυτό το τεράστιο !) άλλα μου είχε βγάλει πρόβλημα μια δισκέτα κ τελικά το παράτησα ! Κάποια στιγμή ίσως να το ξαναπιάσω (ευτυχώς υπάρχει το whdload πλέον !)

Στο ψιλοάσχετο, να αναφέρω ένα amigo-adventure που παίζοντας το back in the day (που λεν κ στου χουριώμ) , θυμήθηκα το Cruise for a corpse. Πρόκειται για το In The Dead Of Night της Ιταλικής Trecision

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα