Darkstalkers - Οι 12 αρχές του animation

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.792
Αντιδράσεις
4.275
Οσοι πιστοι του 2D fighting genre ας διαβασουν το αρθρο για να εκτιμησουν ακομα περισοτερο τη σειρα Darkstalkers/Vampire.

Εξηγει πολυ παραστατικα (και με animated gifs) τους κανονες που ακολουθησαν οι προγραμματιστες και καλλιτεχνες της Capcom για το animation των χαρακτηρων.

Ειναι ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ το 2D!

Διαβαστε
 
πολυ καλο αθρο και σιγουρα δεν ειναι ευκολη η διμιουργια 2d fighting τιτλου αλλα η συγκεκρυμμενη σειρα λογω του ανταγωνισμου απο την ιδια εταιρια του (xmen,streetfigters siries ) δεν του εδωσε μια θεση καλυτερη να φανταστειτε εγω πρωσοπικα γνωρισα την σειρα απο τους χαρακτηρες που ειχε στο marvel vs capcom
 
Όντως εξαιρετικό άρθρο!

Θεωρώ τη σειρά των Darkstalkers/Vampire ίσως και την καλύτερη της Capcom. Δεν ήξερα το παραμικρό από όσα γράφει το άρθρο σχετικά με το animation, αλλά έστω και ενστικτωδώς καταλαβαίνεις το καλό πράμα. :)

Και το είχα γράψει και στο τελευταίο Phoenix ότι ελπίζω η Capcom να αποφασίσει να την αναβιώσει σύντομα.
 
Darkstalkers ftw. Mια απορία έχω πάντως: γιατί σε μετέπειτα fightings της Capcom σε μηχανήματα επόμενης γενιάς το sprite και το animation της Morrigan είναι λες και το πήραν αυτούσιο από το πρώτο Darkstalkers; Eίχε καταντήσει πλέον ανέκδοτο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Morrigan_Aensland#Reception

Darkstalkers:

Έπρεπε να φτάσουμε στο Tatsunoko Vs Capcom για να δούμε την Morrigan με ολοκαίνουρια γραφικά και animation.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα