Donkey Kong Country 3 (Review)

sephirothson

RetroActive
Joined
5 Δεκ 2011
Μηνύματα
476
Αντιδράσεις
13
τρίτο και καταϊδρωμένο? ή μια αξιοπρεπείς συνέχεια?Σε συζητήσεις τον φανατικών τη σειράς δεν πολυ-αναφέρεται,ενώ και σε forum με ερωτήσειςτου στιλ "ποιο είναι το καλύτερο" κονταροχτυπιουνται πάντα τα δύο πρώτα!Το Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble είναι ξεχασμένο σχετικά!!Τι είναι αυτό όμως που χάλασε κατα πολλους την μαγική συνταγή?

Είναι η εποχή οπου το playstation κυριαρχεί,το saturn προσπαθεί να επιβειώση και η nintendo εχει ρίξει στην αγορά το καινουργιο τότε Ν64.

Μέσα σε όλα αυτά κάπου εκεί στα τέλη του '96 με αρχές του '97 έρχεται και η τρίτη συνέχεια της γνωστής και πολυ επιτυχημενης σειράς.

Το σεναριο(?) ιδιο με το προηγούμενο!!Απαγωγή...Μονο που αυτήν την φορά ο K.K Rool(KAOS ένας τρελός επιστήμονας με την ονομασία Baron K. Roolenstein) εχει βάλει στο μάτι εκτός απο τον Donkey και τον Diddy.Το βάρος για την σωτηρία τους πέφτει πάνω στην dixie και στον kiddy ένα υπερφυσικό βρέφος.Ο kiddy είναι το καινουργιο μέλος της οικογενειας των kong και ξάδερφος της dixie(γιαυτο μπηκε στο παιχνίδι,είχε βύσμα)Προσωπικά ο kiddy δεν μου αρέσει καθόλου.Κάνει το όλο παιχνίδι πιο παιδικό.Είναι αργός,βαρύς και ειναι σαν να έχουμε στο παιχνίδι τον donkey(μόνο που φυσικά δεν έχει την φινέτσα του "αρχηγου")




Το gameplay του παιχνιδιου δεν διαφέρει απο τα προηγουμενα της σειράς.Άλματα,τρέξιμο,βαρέλια όλα ειναι εδω.Σε κάθε πίστα φυσικά μαζευουμε μπανανες,νομίσματα κτλ ενω το παρόν δίνουν και οι γνωστοί μας φίλοι τα ζώα οπου και εδώ έχουμε ένα καινουργιο μέλος και μιλάμε για τον μικρό ελέφαντα οπου ηρθε να πάρει την θεση του rambi.Αυτο που διαφέρει σε σχέση με τα προηγουμενα ειναι ο κόσμος(χάρτης)οπου πλεον ειναι πιο ανοιχτος.Η rare θέλησε γενικα να ανανεώση λιγο τον τίτλο και προσθεσε καποια νεα στοιχεια.Στον χάρτη υπαρχουν κατι αρκουδες!!οι οποιες μας παρεχουν πληροφοριες και συμβουλες αλλά υπαρχουν και καποιες σπηλιες που πρέπει να ανακαλύψετε,οπου μέσα βρίσκονται παγιδευμένα τα banana birds!!τα οποια και πρεπει να ελευθερώσεται για να πάρετε την απόλυτη βαθμολογία στο τέλος.(υπαρχουν και αλλοι νεωτερισμοι μεσα στο παιχνιδι)

Επίσης σχεδιαστικά διαφέρει αρκετά απο τους προκατόχους του.Θα χαρακτήριζα αρκετα agressive τον σχεδιασμό και για να πώ την αλήθεια οταν το πρωτο-είδα το παιχνίδι ξενέρωσα.Εχοντας πιασει κορυφη σχεδιαστικά με το DCK2 περίμενα κατι ανάλογο και εδώ,αλλά η rare,δεν δίστασε να αλλαξει σχεδόν όλο το look και να δημιουργήσει κατι απο την αρχή.Πλεον,μετά απο τόσα χρονια,αυτη της η κίνηση για μένα κρίνεται θετική.

Τα γραφικά ειναι θεικά και μαλλον τα καλύτερα της σειράς(μην μπερδευεται τα γραφικά με το σχεδιαστικό κομματι που λεγαμε πιο πάνω)Ειδικα οι πίστες με τα χιονια και του δάσους(kremwood forest)είναι απίστευτες.Τα backgrounds έχουν πολυ ωραιες λεπτομέρειες και υπάρχουν καποια πολυ όμορφα εφέ(πχ οι κεραυνοι) Δυστυχώς κατι το οποιο δεν μου άρεσε τοτε-όταν πρωτο-έπαιξα το DKC3-και δεν μου αρέσει και τώρα ειναι η μουσική του παιχνιδιου.Δεν μιλαω για την ποιότητα της μουσικής αλλα για τις συνθέσεις.Μόνο το mamma bird και η μουσικη απο το kremwwood forest αξίζουν.Ενταξει το DKC2 σε αυτο το τομέα έβαλε τον πήχη πολύ ψηλά αλλα δεν περίμενα τέτοια μετριότητα.Ειναι κάτι που αφαιρεί πόντους απο το παιχνίδι καθώς η μουσικη βοηθησε να αναδειχθει ακομα περισσοτερο η σειρά. Αυτο που μ αρεσε ειναι οι τελικοι κακοι!!Είναι πιο δύσκολοι,συγκριτικά με τους τελικους κακους των άλλων δυο και πιο διασκεδαστικοι.Γενικα ολο το παιχνιδι κρινεται ως πιο δύσκολο έναντι των άλλων δυο.




Το DKC3 ειναι ένα πολύ καλό παιχνιδι.Μπορει τότε(1997)οταν το πρωτο επαιξα να μην με τρελανε οσο τα αλλα 2 αλλα μην ξεχνάμε οτι ηταν η εποχή του playstation οπου παρεσυρε λιγο πολυ τους περισσότερους απο εμάς και ξεχασαμε - εστω και για λίγο - τα 16bit παιχνιδια και απο την αλλη ήταν το DKC2!!

Υπαρχουν νεα ενδιαφέροντα στοιχεια -και μπραβο στην rare που τολμησε κατι τετοιο - και σε συνδιασμό με το γεγονος οτι τολμησανε να αλλαξουνε καπως το παιχνίδι(σχεδιασμος,προσθεσαν καποια στοιχεια αναζητησης,καποια νεα πραγματα στις πίστες)δείχνει οτι η rare ασχολήθηκε σοβαρά και δεν το "βγάλανε¨απλα για να κερδισουν χρήματα.

Ισως ειναι όντως ο τρίτος κρίκος σε αυτην την αλυσιδα αυτων των φανταστικών παιχνιδιων αλλα δεν εχει και πολυ μεγαλη σημασια αυτο.Αξίζει με το παραπανω να βρισκεται στην συλλογη σας.

θετικα:Γραφικα

Καινουργια στοιχεια στο παιχνιδι

gameplay

Αρνητικα:Μουσικη

Ιδιο σεναριο

Ο kiddy

βγάλανε τον rambi

Έχει προηγηθεί το DKC2
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εύγε Sephirothson! Πολύ καλό review! :thumbup:

Γενικά, τα DK στο SNES δεν τα έχω τιμήσει καθόλου - μου ξέφυγαν? Δεν τράβηξαν την προσοχή μου? Δεν τα είχε κανένας φίλος να τα δανειστώ για να τα παίξω? Δεν ξέρω....

Κρίμα, απ' ότι φαίνεται (κι απ' όσο διαβάζω από τον geo2004z), μάλλον τ' αδίκησα σαν παιχνίδια!...
 
D@redevil είπε:
Κρίμα, απ' ότι φαίνεται (κι απ' όσο διαβάζω από τον geo2004z), μάλλον τ' αδίκησα σαν παιχνίδια!...
Σ ευχαριστω αγαπητή D@redevil για τα καλα σου λόγια :) οπως λες τα αδικησες...αλλα ποτε δεν ειναι αργα για να διορθωσουμε τα λαθη μας ;)
 
Θα συμφωνησω απολυτως με το review σου. Παντως ηταν μεγαλο τολμημα να κυκλοφορησει η Rare παιχνιδι ενω το Ν64 ειχε ηδη βγει.

Η μετρια μουσικη πρεπει να ηταν παραδοχη και της Rare αφου η επανακυκλοφορια στο GBA εχει αλλη μουσικη.

Kudos sephirothson.
 
Κι εμένα αυτό το παιχνίδι ποτέ δεν κατάφερε να με τραβήξει. Αν και μου άρεσαν πολύ τα δύο πρώτα, ειδικά το 2ο με την φοβερή ατμόσφαιρα και την απίστευτη μουσική, το 3ο το παράτησα στα μισά. Οι λόγοι που δεν τρελάθηκα ήταν οι εξής:

- H ατμόσφαιρα ήταν πιο "ελαφριά" και λίγο πιο χαρούμενη από του DKC1 και φυσικά δεν μιλάμε καν για το DKC2.

- Η μουσική ήταν αδιάφορη. Από όλο το παιχνίδι μόνο ένα κομμάτι θυμάμαι που μου άρεσε. Πολύ μεγάλο μειονέκτημα για ένα παιχνίδι που τα prequels του ήταν κορυφαία σε αυτόν τον τομέα με το 2ο να φιγουράρει στο Τop5 όλων των εποχών για μένα.

- O Kiddie Kong ήταν απλά χάλια χαρακτήρας. Ακόμα και στο DKC2 με είχε χαλάσει πολύ η Dixie και η απουσία του Donkey. Στο DKC1 μου άρεσε και το ότι είχες έναν μικρόσωμο και έναν μεγαλόσωμο χαρακτήρα. Στο DKC 3 το έκαναν έτσι αλλά το cast ήταν ανυπόφορο.

- Εκείνη την εποχή είχα ήδη πια ξεπεράσει το SNES, ένας φίλος μου είχε το PS1 τι οποίο λιώναμε από καιρό και εγώ είχα μαζέψει λεφτά για να πάρω το N64 το οποίο ακόμα δεν είχε κυκλοφορήσει στην Ευρώπη. Οπότε δυστυχώς ένα τέτοιο παιχνίδι δεν θα μπορούσε να με εντυπωσιάσει αν τουλάχιστον δεν ήταν λίγο καλύτερο από τα 2 πρώτα. Ασε που τότε είχα φάει τρελό κόλλημα με το Yoshi's Island το οποίο μου άρεσε ακόμα περισσότερο και από τα 2 πρώτα DKC.
 
Ωραιο review! Το Dk country 3 δεν μου αρεσε το επαιξα ελαχιστα η ατμοσφαιρα δεν ηταν καλη (για το γουστο μου). το αγαπημενο μου οπως εχω ξαναπει ειναι το Donkey Kong Country το 1ο!!
 
Φοβερό ριβιού Σάκη!!! Η τελευταία φορά που έπαιξα το DKC 3 ήταν πριν από λίγους μήνες και κάθε φορά μου αρέσει περισσότερο. Διαφωνώ με όλους τους παραπάνω που έτυχε να παρατήσουν το παιγνίδι ή δεν το βρήκαν διασκεδαστικό, προσωπικά ξετρελάθηκα απο την πρώτη στιγμή που το έβαλα στο Snes! Μάλιστα δε, ήταν ο πρώτος τίτλος που άρχισα να ψάχνω να παίξω κάπου το 1999-2000 ύστερα από την γκάφα να δώσω το Snes μου ολα τα παιγνίδια και να πάρω το N64 φθηνότερα. Ναι λοιπόν...το DKC 3 ήταν ο πρώτος τίτλος που έψαχνα απεγνωσμένα για να ξανά παίξω.

Θα συμφωνήσω ότι η μουσική του ήταν μέτρια σε σχέση με τα άλλα δύο, θα συμφωνήσω ότι ο Kiddy δεν ήταν από τους καλλίτερους χαρακτήρες έπειτα από τον ταχύ και ευκίνητο Diddy. Όμως η Dixie ήταν από τους πιο βολικούς χαρακτήρες της σειράς, ευκίνητη, ιπτάμενη και με κοτσίδα!! Ύστερα ο Donkey τι παραπάνω είχε από τον Kiddy? Το ότι επέστρεψαν ξανά τα χιόνια στη σειρά δε σας έκανε καμμία αίσθηση? Το ότι ο κόσμος ήταν πιο ελεύθερος από κάθε platform 2D που είχε κυκλοφορήσει έως τότε, ούτε αυτό κάνει εντύπωση? Τα γραφικά που ήταν σχεδόν 3D δε συγκινούν? Τα πρωτότυπα Bosses που ξεπερνούν κατά πολύ τα γελοία του DKC 1...... Και τέλος ο τελικός αρχηγός σας αποζημιώνει με μία από τις ομορφότερες μάχες σε παιγνίδια πλατφμόρμας.

Δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλά έχει αδικηθεί πολύ ο τίτλος. Σε συζητήσεις που κάνω με fan της τριλογίας από την Ευρώπη, το DKC 3 το έχουν σε μεγάλη εκτίμηση, αν και ομολογώ ότι η σύγκρισή του με το DKC 2 ήταν δυστυχώς αναπόφευκτη. Εδώ στην Ελλάδα η μιζέρια του PSX, μας έκανε να χάσουμε ή να υποτιμήσουμε τίτλους της προηγούμενης γενιάς που παρόμοιούς τους δεν ξανά είδαμε και ούτε ήταν ικανό το PSX να δώσει, τίτλοι όπως Harvest Moon, Lufia, Terranigma και Wild Guns.

Όπως και να χει, εύγε Σάκη, πολύ ωραίο ριβιού! Να μη σε ξανά ακούσω όμως να λες ότι ξενέρωσες με το DKC 3.....
Cranky_%26_DK.gif
 
geo2004z είπε:
Να μη σε ξανά ακούσω όμως να λες ότι ξενέρωσες με το DKC 3.....
Cranky_%26_DK.gif
χαχαχαχα οπως εγραψα φιλε γιωργο οταν πρωτο επαιξα το παιχνιδι τοτε(1997)και το ειδα ψιλοξενερωσα με τον σχεδιασμο του παιχνιδιου(ειχα στο μυαλο μου το DK2).Οπως διαβασες πλεον η κινηση αυτη της rare απο μενα κρινεται θετικη.Το παιχνιδι μου αρεσει τοσο πολυ που να φανταστεις wallpaper στην οθονη του pc εχω τον χαρτη του παιχνιδιου :cool:
 
To αγόρασα τώρα πρόσφατα και θέλω να το δοκιμάσω γιατί έχω να το παίξω σχεδόν 15 χρόνια.Πριν λίγο τερμάτισα το DKC1 που κι αυτό είχα πολύ καιρό να το παίξω και δεν μπορώ να πω πως δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα και οι μνήμες που έχω απο το dkc2 είναι πολύ καλύτερες.Πάντως πιστεύως πως το 3 πρέπει να είναι καλύτερο απο το 1 αλλά θα το διαπιστώσω σύντομα.

Όσο για το psx χάρισε παιχνίδια όπως τα F.F. vii, chrono cross, alundra, suikoden 2,lomax, rayman, legend of dragoon, symphony of the night, grandia, κ.α., γι αυτό λίγος σεβασμός. :cool:
 
Γενικά συμφωνώ με το review. Η μουσική όντως δεν έφθανε το επίπεδο των προηγούμενων δύο, οι εχθροί ήταν οι χειρότεροι και η ατμόσφαιρα ήταν πολύ χαλαρή, με τον Kiddy να με ξενερώνει και εμένα στην αρχή, τουλάχιστον μέχρι να τον συνηθίσω, κάτι που δεν είχε συμβεί αρχικά με την Dixie που είναι η καλύτερη από όλους τους 4 βασικούς kong.

Επίσης ξενέρωμα ήταν τα Χριστούγεννα του 1996 να πληρώνω 30.000 δρχ!!! για να αγοράσω το παιχνίδι!

Ωστόσο τα γραφικά τουλάχιστον τεχνικά ήταν τα καλύτερα από τα 3 παιχνίδια, οι εναλλαγές στο gameplay ήταν περισσότερες και ομαλότερες, οι πίστες ήταν μεγάλες και μέσα στο soundtrack υπάρχουν και αρκετά πολύ καλά κομμάτια.

Για μένα η σειρά η σειρά κατάταξης των 3 DKC έχει ως εξής: DKC 2 > DKC 3 > DKC 1
 
Diddy Kong είπε:
Για μένα η σειρά η σειρά κατάταξης των 3 DKC έχει ως εξής: DKC 2 > DKC 3 > DKC 1
Αυτή είναι και η δική μου σειρά προτίμησης. Όμως αναρωτιέμαι τι θα έχεις να πεις για το πρώτο όταν αναφέρεις τόσα αρνητικά για το DKC 3 και το θεωρείς καλλίτερο του DKC.
 
Για μένα τα μόνα αρνητικά που έχει το DKC είναι οτι είναι αρκετά ευκολο και ότι έχει "χαζους" τελικους κακους.Οσο για την σειρα προτίμησεις για μένα ειναι DCK2>DKC>DCK3 αλλα με την έννοια οτι το DKC2 πέρνει 10 το DKC 9.8 και το DKC3 9.5 :cool:
 
Αν και αξιοπρεπές sequel και γενικά πολύ καλό παιχνίδι υπάρχουν διάφοροι λόγοι που το Donkey Kong Country 3 αποτελεί δίκαια το πιο αδύναμο παιχνίδι της τριλογίας:

- Ο Kiddie Kong είναι χάλια χαρακτήρας αφού στην ουσία αποτελεί μια υποβαθμισμένη εκδοχή του Donkey Kong και σχεδιαστικά είναι βλαμένος (ένα γιγάντιο, δυνατό μωρό)

- Το soundtrack του είναι παντελώς αδιάφορο σε σύγκριση με τα προηγούμενα DKC (και γενικά με άλλα παιχνίδια από την Rare) που φημίζονται για το αξιομνημόνευτο soundtrack τους.

- Παρόλο που είχε κάποιες καλές, νέες προσθήκες στο gameplay (όπως τον Ellie τον ελέφαντα) δεν αποτελεί ό,τι πιο φρέσκο ως sequel.

- Παρόλο που τα γραφικά και το animation παρέμεναν σε κορυφαία επίπεδα, τα δύο προηγούμενα παιχνίδια είχαν πολύ πιο ωραία ατμόσφαιρα και θεματολογία.

- Σ' αντίθεση με τα πρώτα δύο παιχνίδια όπου οι δημιουργοί τους δουλέψαν πάνω τους με μπόλικο μεράκι, το τρίτο παιχνίδι σου δίνει την αίσθηση ότι βγάλανε κάτι "στα πρόχειρα" για να πουλήσει στους οπαδούς της σειράς και σ' όσους δεν έχουν πάρει ακόμα μια 32-bit ή 64-bit κονσόλα.

Τα δύο πρώτα παιχνίδια τα είχα παίξει όταν είχαν πρωτοβγεί στο SNES μου ενώ το τρίτο το έπαιξα χρόνια αργότερα σε emulator. Κι όχι μόνο επειδή τότε δεν είχα λεφτά για να τ' αγοράσω αλλά κι επειδή δεν είχα τεράστια τρέλα για να το παίξω τότε στο SNES μου. Ειδικά από την στιγμή που η νέα γενιά παιχνιδομηχανών άρχισε να μου τραβάει πλέον το ενδιαφέρον μου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν και εχω παιξει και τα 3 παιχνιδια, το πρωτο μολις βγηκε, το δευτερο με ελαχιστη καθυστερηση, το τριτο με αρκετη καθυστερηση, μπορω να πω οτι απο το 3ο δεν μου εμεινε σχεδον τιποτα. Εχω να τα παιξω χρονια, και το οτι δεν θυμαμαι λεπτομερειες απο το 3ο, σημαινει οτι δεν μου εκανε τοση εντυπωση ωστε να "να μου μεινει για παντα στο μυαλο". (Ισως φταιει και το ps1).

Eμενα προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο το 1 (οχι, το 2 ειναι πολυ καλυτερο γενικα), απλα το 1 ειναι αυτο που εκανε την μεγαλυτερη εντυπωση, ηταν το "πρωτο σοκ"!

Εκεινη την εποχη ηταν το μοναδικο παιχνιδι του SNES που ειπα οτι εχει σαφεστατα καλυτερα γραφικα απο το megadrive.
 
Κι εμένα μου άρεσει προσωπικά το πρώτο παιχνίδι (που αποτελεί και το Νο1 αγαπημένο μου video game γενικά) επειδή:

- Όπως είπε κι ο Mike ήταν το πρωτό που μας έκανε το "πρώτο σοκ". Ήταν το παιχνίδι που έκανε την αρχή, το παιχνίδι με το οποίο όλος ο κόσμος ασχολήθηκε μαζί του.

- Είχε για πρωταγωνιστή τον Donkey Kong που ήταν τόσο cool.

- Μου άρεσε το τροπικό, εξωτικό αίσθημά που έδινε.

- Είναι από τα παιχνίδια που μπορώ να ξαναπαίξω άνετα.

Αντικειμενικά όμως το δεύτερο ήταν κλάσεις ανώτερο απ' όλες τις απόψεις και θεωρείται ένα από τα καλύτερα sequels παιχνιδιών. Το μοναδικό στοιχείο μου με ξένισε ελαφρώς στην αρχή ήταν που δεν μπορούσα να παίξω ως Donkey Kong. Aυτό όμως δεν αποτελεί μείον του παιχνιδιού αλλά συν μιας κι η Dixie Kong αποτέλεσε μια φρέσκια προσθήκη στο παιχνίδι που το έκανε πιο ενδιαφέρον. Αν και το Donkey Kong Country 2 δεν έκανε τις πωλήσεις του πρώτου παιχνιδιού αποτελεί και πάλι ένα από τα πιο πολυαγαπημένα κι αξιομνημόνευτα παιχνίδια που έχουν βγει ποτέ. Κι οι πωλήσεις του ήταν περίφημες, ειδικά από την στιγμή που το SNES αποτελούσε την χρονιά που βγήκε (1995) δυνατό χαρτί μαζί με άλλα κλασσικά πλέον SNES παιχνίδια που βγήκαν την ίδια περίοδο όπως το Yoshi's Island και το Killer Instinct. Συνδυάστε δε και το γεγονός ότι το N64 δεν είχε βγει ακόμα και το Playstation και Saturn μόλις είχαν βγει, οπότε ο κόσμος δεν βιάστηκε ν' αγοράσει μια νέα, πανάκριβη κονσόλα που είχε πολύ λίγα παιχνίδια.

Αλήθεια mike, ποιά παιχνίδια στο Mega Drive είχαν καλύτερα γραφικά από το SNES; Όχι, απορία το 'χω. :p Ναι, υπάρχουν Mega Drive παιχνίδια με όμορφα γραφικά αλλά ζήτημα είναι αν 3-4 απ' αυτά φτάνουν στα επίπεδα του SNES.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@Vetus : πρεπει να διαβασεις ενα συγκριτικο που ειχα γραψει εδω μεσα, πριν 4-5 χρονια, σε ιδια παιχνιδια για Megadrive/SNES/Amiga. Φυσικα τοτε ειχα αυθεντικα κοινα παιχνιδια και για τα 3 φορματ, περιπου 20 παιχνιδια και για τοσα εγραψα.

Τωρα που εχω πανω απο 100 κοινα παιχνιδια, δεν προλαβαινω να γραψω συγκριτικο!

Και οταν λεω γραφικα δεν εννοω μονο γραφικα (οπου το SNES εχει προβαδισμα λογω υψηλοτερης αναλυσης και περισσοτερων χρωματων) αλλα και animation, scrolling και φυσικα ταχυτητα (που το megadrive εχει σχεδον διπλασια ταχυτητα CPU).

Παντα για κοινα παιχνιδια συγκριτικο, γιατι Donkey Kong δεν εχει το MD, ουτε gunstar heroes το SNES.
 
Ε λοιπόν πρέπει να είμαι ο μοναδικός εδώ μέσα που δεν μου αρέσει το DK2 (καλά ντε μη βαράτε!). Προσωπικά πιστεύω ότι σαν το χαρακτήρα Donkey Kong δεν έχει. Τι Dixie και Πίξη και Kiddy και Μίντι και ότι να'ναι. Εξάλλου το παιχνίδι λέγεται Donkey Kong Country (1,2,3), ούτε Diddy Kong Country ούτε Dixie Kong Country κτλ κτλ. Το Super Mario Land 3 ονομάστηκε Wario Land για προφανείς λόγους.

Επιπλέον ένας λόγος είναι ότι το DK2 μου φαίνεται πως έχει κάπως βαριά ατμόσφαιρα. Είναι λίγο σκοτεινό. Το DK το έχω τερματίσει εύκολα. Το DK3 δεν το έχω προχωρήσει πολύ καθώς μου φάνηκε πολύ παιδικό. Δε λέω, φοβερά γραφικά, αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ τις πίστες στους πάγους με τους κρυστάλλινους ήχους στο DK αλλά και το theme του Funky Kong! Όλα τα λεφτά! Πρόσφατα άρχισα το DK2 στο Game Boy. Είπα να δώσω μια ακόμη ευκαιρία σε άλλη κονσόλα. Ε, έπαιξα κάμποσο, πέρασα μερικές πίστες και μετά το βαρέθηκα. Μάλλον το' χω πάρει από κακό μάτι το παιχνίδι αυτό δεν εξηγείται αλλιώς. Κοντολογίς, σαν την αίγλη του πρώτου παιχνιδιού και την πρώτη επαφή με τους χαρακτήρες νομίζω ότι δεν υπάρχει.

Αυτά! Βαράτε ελεύθερα τώρα :bash:
 
Για μένα αυτή η "σκοτεινή" ατμόσφαιρα στο DKC2 ήταν που το έκανε πιο συναρπαστικό σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας συγκριτικά με το DKC1. Φυσικά δεν έλειπαν κι οι πίστες με πιο φωτεινή ατμόσφαιρα όπως ο πρώτος κόσμος με το πειρατικό πλοίο, ο κόσμος του λούνα παρκ (πλην της πίστας με το τρενάκι του τρόμου που σε κυνηγάνε τα φαντάσματα) κι οι πίστες με ζούγκλα. Πάντως καμία σχέση η Gameboy έκδοση με την SNES έκδοση, κυρίως από άποψης γραφικών.

Τώρα όσο αφορά το γεγονός ότι η CPU του SNES είναι πολύ πιο αργή απ' αυτή του Mega Drive είναι απλά ένας μύθος (που δημιουργήθηκε από τις trash talk διαφημίσεις της Sega Aμερικής κι οι Sega fans το παπαγαλίζανε) κι αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις έμπρακτα με παιχνίδια όπως το Unirally στο SNES.
 
Vetus είπε:
Τώρα όσο αφορά το γεγονός ότι η CPU του SNES είναι πολύ πιο αργή απ' αυτή του Mega Drive είναι απλά ένας μύθος (που δημιουργήθηκε από τις trash talk διαφημίσεις της Sega Aμερικής κι οι Sega fans το παπαγαλίζανε) κι αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις έμπρακτα με παιχνίδια όπως το Unirally στο SNES.
Βασικά, είναι όντως πιο αργός ο επεξεργαστής και γι αυτό είχε και κάποια προβλήματα στην αρχή με slowdowns σε διάφορα shmups ενώ πολλά sports games είναι λίγο καλύτερα στο Mega Drive γι αυτόν τον λόγο.
 
Η ιδια η νιντεντο δηλωνει στα τεχνικα χαρακτηριστικα του μηχανηματος οτι η CPU του ειναι στα 3.58 ΜΗΖ ενω η sega δηλωνει οτι το megadrive εχει CPU στα 8ΜΗΖ, αρα διπλασια και βαλε ταχυτητα.

Μιλαμε μονο για ταχυτητα CPU. Οχι γενικα του μηχανηματος, που μπορει να εχει πολλα custom chips που να απαλασουν την CPU απο διαφορες λειτουργιες.

Απο την αλλη ομως μιλαμε για τον 68000, την καλυτερη CPU στην ιστορια, δεν ειναι τυχαιο οτι ολα τα coin-op αυτην χρησιμοποιουσαν.

Η νιντεντο εχει ενα "κακο" απο οτι εχει δειξει η ιστορια της με τον σχεδιασμο κονσολων: ακομα και εαν κατι ειναι απο ολους αποδεκτο οτι ειναι καλυτερο, η νιντεντο δεν το χρησιμοποιει εαν το εχει καποιος ανταγωνιστης πρωτος, ετσι ωστε να μηχανηματα της να μην θεωρουνται οτι αντιγραφουν του ανταγωνιστη της. Αυτη ειναι μεγαλη μαγκια, γιατι παιζεις εξ'αρχης με μεινονεκτημα και πρεπει να προσπαθησεις περισσοτερο για να καθιερωσεις το μηχανημα.

Αρχικα (και βασικοτερα) ηταν με το SNES, οπου ο 68000 θα ηταν μακραν η καλυτερη επιλογη στα 16μπιτ (αφου τον ειχαν τα coin-op και η Amiga και εκανε θαυματα) ομως τον ειχε ηδη νωριτερα ο ανταγωνιστης, το megadrive. Oποτε η νιντεντο στραφηκε αλλου στον σχεδιασμο του 16bit hardware της: η sega εχει την ταχυτητα με τον 68000 και γρηγορα παιχνιδια? εμεις στην Νιντεντο θα χτυπησουμε με ποιο "μεγαλα" παιχνιδια, με διαρκεια, με αντοχη, που να κρατανε το παικτη ωρες. Θα χτυπησουμε με καλυτερα γραφικα και οχι ταχυτητα, με rpg και οχι με shooters, γιατι η νιντεντο φτιαχνει παιχνιδια-μεγαλεια. Και ετσι ειχαμε την καλυτερη αναλυση και τα περισσοτερα χρωματα του ΣΝΕΣ,αλλα και τις εξτρα λειτουργιες στα γραφικα οπως rotation, μεγεθυνσεις κτλ .
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα