deathstar
RetroN00b
- Joined
- 28 Απρ 2014
- Μηνύματα
- 4
- Αντιδράσεις
- 1
Καλώς σας βρήκα παιδιά!
Λοιπόν όσο πιο λακώνικά έγραψα ένα "μικρό" κείμενο (και μάλλον δεν τα κατάφερα!)
Η ιστορία της ανάπτυξης του παιχνιδιού ξεκινάει περίπου το 2008 .Δύο προγραμματιστές, ο Matthias Varnholt (mueslee) και ο
Christoph Grote (hellfire) θεώρησαν καλή ιδέα να
δημιουργήσουν την δική τους τρισδιάστατη multiplayer εκδοχή του κλασικού παιχνιδιού "Dynablaster" της Hudson Soft από το 1991.Οι πρώτες
πειραματικές εκδόσεις είχαν ως αποτέλεσμα την δημιουργία ενός παιχνιδιού δυο διαστάσεων, σύντομα αποφασίστηκε η μετάβαση
στις τρεις διαστάσεις, μιας και αυτό θα έδινε μια νότα φρεσκάδας. Φυσικά η πρόκληση ήταν σαφώς μεγαλύτερη!
Ο ρόλος μου σαν γραφίστας στο εν λόγο ενχειρημα ξεκινάει το 2010 / 2011 (ούτε που θυμάμαι πλεον). Σχεδόν τυχαία γνωρίζω την υπόλοιπη ομάδα
και εντυπωσιασμένος από την όλη ιδέα ξεκινάω σιγά σιγά να βοηθάω στην δημιουργία γραφικών. Powerup Icons για αρχή, ακολούθησε ο
σχεδιασμός και η δημιουργία των menu και τέλος (εντελώς πειραματικά) την δημιουργία σε 3D του επιπέδου "Mansion"
(με αρκετή βοήθεια από τον υπομονετικό Christoph Grote). Το παιχνίδι άλλαξε αρκετές φορές σχεδιασμό (μετράω τουλάχιστον 10
διαφορετικές εκδόσεις menu στο αρχείο μου) και κοντά στην ολοκλήρωση του όλη η ομάδα δούλευε αρκετές ώρες ανά ημέρα για
να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που θέλαμε.
Τον Απρίλιο του 2014 και στο demoscene party "Revision" οπού γίνεται στο Saarbrόcken της Γερμανίας, το παιχνίδι παρουσιάστηκε και κέρδισε την
πρώτη θέση στην κατηγορία Game Development, μια εμπειρία που πραγματικά θα έχω να θυμάμαι.
Μπορείτε να το κατεβάσετε και να παίξετε δωρεάν στο http://www.pouet.net/prod.php?which=62926
H Live παρουσίαση (περίπου στο 30:30, και ναι ειμαι τρομερά νευρικός σε όλη την διάρκεια) :
Ιστοσελίδα το παιχνιδιού (μπορείτε να κατεβάσετε και μεμονωμένα το soundtrack) https://dynablaster.titandemo.de
Facebook Page: https://www.facebook.com/DynablasterRevenge
θα χαρώ πολύ να μου πείτε την γνώμη σας (καλή ή κακή) μιας και το project συνεχίζει να αναπτύσετε
[edit] έγινε μεταφορά από το θέμα Retro Remakes News [edit]
Λοιπόν όσο πιο λακώνικά έγραψα ένα "μικρό" κείμενο (και μάλλον δεν τα κατάφερα!)
Η ιστορία της ανάπτυξης του παιχνιδιού ξεκινάει περίπου το 2008 .Δύο προγραμματιστές, ο Matthias Varnholt (mueslee) και ο
Christoph Grote (hellfire) θεώρησαν καλή ιδέα να
δημιουργήσουν την δική τους τρισδιάστατη multiplayer εκδοχή του κλασικού παιχνιδιού "Dynablaster" της Hudson Soft από το 1991.Οι πρώτες
πειραματικές εκδόσεις είχαν ως αποτέλεσμα την δημιουργία ενός παιχνιδιού δυο διαστάσεων, σύντομα αποφασίστηκε η μετάβαση
στις τρεις διαστάσεις, μιας και αυτό θα έδινε μια νότα φρεσκάδας. Φυσικά η πρόκληση ήταν σαφώς μεγαλύτερη!
Ο ρόλος μου σαν γραφίστας στο εν λόγο ενχειρημα ξεκινάει το 2010 / 2011 (ούτε που θυμάμαι πλεον). Σχεδόν τυχαία γνωρίζω την υπόλοιπη ομάδα
και εντυπωσιασμένος από την όλη ιδέα ξεκινάω σιγά σιγά να βοηθάω στην δημιουργία γραφικών. Powerup Icons για αρχή, ακολούθησε ο
σχεδιασμός και η δημιουργία των menu και τέλος (εντελώς πειραματικά) την δημιουργία σε 3D του επιπέδου "Mansion"
(με αρκετή βοήθεια από τον υπομονετικό Christoph Grote). Το παιχνίδι άλλαξε αρκετές φορές σχεδιασμό (μετράω τουλάχιστον 10
διαφορετικές εκδόσεις menu στο αρχείο μου) και κοντά στην ολοκλήρωση του όλη η ομάδα δούλευε αρκετές ώρες ανά ημέρα για
να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που θέλαμε.
Τον Απρίλιο του 2014 και στο demoscene party "Revision" οπού γίνεται στο Saarbrόcken της Γερμανίας, το παιχνίδι παρουσιάστηκε και κέρδισε την
πρώτη θέση στην κατηγορία Game Development, μια εμπειρία που πραγματικά θα έχω να θυμάμαι.
Μπορείτε να το κατεβάσετε και να παίξετε δωρεάν στο http://www.pouet.net/prod.php?which=62926
H Live παρουσίαση (περίπου στο 30:30, και ναι ειμαι τρομερά νευρικός σε όλη την διάρκεια) :
Facebook Page: https://www.facebook.com/DynablasterRevenge
θα χαρώ πολύ να μου πείτε την γνώμη σας (καλή ή κακή) μιας και το project συνεχίζει να αναπτύσετε

[edit] έγινε μεταφορά από το θέμα Retro Remakes News [edit]
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: