Ecco the dolphin (Review)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Metalcandyman
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.411
Αντιδράσεις
6.265
Σαν μεγαλος φαν του ecco the dolphin για mega drive και ecco the tides of time για sega cd οταν ειχα ακουσει για ecco the dolphin στο Dreamcast το περιμενα με μεγαλη αγωνια γιατι ανυπομονουσα να δω πως θα ειναι τρισδιαστατο.Τελικα αξιζε η αναμονη γιατι μιλαμε αν οχι για το ομορφοτερο τοτε για ενα απο 3 ομορφοτερα παιχνιδια στο Dreamcast.

To ecco the dolphin ειναι απο τα καλητερα παιχνιδια στο Dreamcast και σιγουρα θα μηνει αξεχαστο σε ωσους το εχουν παιξει αλλα και σαυτους που τυχων το παιξουν τωρα.Παιρνοντας τον ρολο του δελφινιου ecco θα πρεπει να κανετε τα αδυνατα δυνατα για να σωσετε την γη.Με σκηνικο τα νερα διαφορων ωκεανων θα προσπαθειτε να επιλυνεται διαφορα προβληματα ακολουθωντας της οδηγιες και της υποδειξεις των υπολοιπων πλασματων της θαλασσας.Καθως θα κινηστε στον πανεμορφο και απολυτα τρισδιαστατο βυθο θα παθετε πλακα απο την της τοσο αληθοφανεις κινησης του ecco και μιας και ο ecco ειναι δελφινι θα πρεπει να βγαινει στην επιφανεια για να περνει αερα.Εκει θα μπορει να κανει διαφορα κολπα οπως το να πηδαει εξω απο το νερο η να ''περπαταει'' στην επιφανεια με την ουρα του.Αυτα δεν εχουν καποια χρησιμοτητα στο παιχνιδι απλα προσδιδουν ποντους στην ολη ομορφια του παιχνιδιου.Περνωντας τα διαφορα επιπεδα,νικωντας σε διαγωνισμους και ολοκληρωνοντας side quests θα μπορειτε να κερδισετε καινουριες ικανοτητες και πολλους νεους ηχους που μπορειτε να χρησιμοποιητε για να επικοινωνειτε με πλασματα που στην αρχη εινα αδιαφορα προς εσας.Μετα απο λιγα επιπεδα δηλαδη θα μπορειτε να επικοινωνειτε με θαλασσιες χελωνες,ψαρια και το βασικοτερο να ζαλιζετε με ηχους τους χειροτερους εχθρους σας,τους καρχαριες.Οι καρχαριες απο την αρχη του παιχνιδιου θα σας κανουν την ζωη δυσκολη και θα σας σκοτωσουν πολλες φορες πριν μαθετε να τους αντιμετωπιζετε.Αργοτερα θα μαθετε τον καταληλο ηχο που θα σας επιτρεπει να ζαλιζετε τον καρχαρια και να τον χτυπατε ακομα και προσωπο με προσωπο.

Η κοινωνια της θαλασσας ειναι πολυ μεγαλη και τρομερα ευχαριστη ως προς την εξερευνηση της.Τα δελφινια σας προσκαλουν σε αναμετρησεις τεχνικης και ταχυτητας οι οποιες σας αποφερουν power ups και αντικειμενα που αναβαθμιζουν της ικανοτητες σας αλλα και την μπαρα ενεργειας σας.Οι καρχαριες παραμονευουν σε καθε υφαλο οι χελωνες μαπινουν στο καβουκι τους και βυθιζονται οταν της ενοχλειτε ενω τα θανατηφορα χελια κολανε πανω σας με τα κοφτερα τους δοντια.Υπαρχουν και διαφορα μικρα ψαρια που αν τα φατε πολλα απο αυτα σας αναπληρωνουν την ενεργεια αλλα σας δηλητηριαζουν και αλλα λειτουργουν σαν αντιδοτο.Φυσικα η βοηθεια δεν σταματαει εδω και οταν μαθετε τους καταληλους ηχους μπορειται να καλητε διαφορα πλασματα για βοηθεια οπως να φωτιζουν σκοτεινα μερη με το φως που εκπεμπουν.

Τα γραφικα του παιχνιδιου θα σας αφησουν πραγματικα αφωνους και ακομα και σημερα δηατηρουνται σε παρα πολλυ καλα επιπεδα.Θα υαπρχουν στιγμες που απλα θα χαζευετε την οθονη και οτι διαδραματιζεται εκει.Το καθε πλασμα απο την τεραστια φαλαινα μεχρι το πιο μικρο ψαρακι ειναι σχεδιαμενα με απιστευτη λεπτομερεια και θα νοιωθετε λες και βλεπετε ενα τεραστιο virtual ενυδρειο.οι ηχοι του παιχνιδιου ειναι επισης μαγευτικοι και τρομερα ατμοσφαιρικοι Και τα απαλα μουσικα θεματα θα σας συωοδευουν στην περιπετεια σας και δυναμωνουν η χαμηλωνουν αναλογα με της περιστασεις.

Εχοντας συμπριλαβει απιστευτα γραφικα και φανταστικο σχεδιασμο,τρομερα ατμοσφαιρικη μουσικη και Gameplay που καθηλωνει η sega καταφερε να σχεδιασει ενα απο τα κορυφαια παιχνιδια του Dreamcast και κατα την γνωμη μου ενα απο τα καλητερα παιχνιδια ολων τον εποχων.Ωσοι δεν το εχετε παιξει και εχετε την δυνατοτητα να το κανετε φροντηστε να το κανετε συντομα.

 
Ωραιος!! Παιχνιδαρα με την οποια λιγοι ασχοληθηκαν αλλα και με φανατικους φιλους.

Να σημειωσω οτι στη μουσικη ηταν ο μεγαλος Tim Follin

Ως συνηθως η Sega δεν μας χαρισε ποτε το φιναλε...το Sentinels of the Universe δεν κυκλοφορησε ποτε.

http://www.youtube.com/watch?v=_YU_nCdLXYo

Ecco μας λειπεις!
 
Wally είπε:
Ωραιος!! Παιχνιδαρα με την οποια λιγοι ασχοληθηκαν αλλα και με φανατικους φιλους.
Να σημειωσω οτι στη μουσικη ηταν ο μεγαλος Tim Follin

Ως συνηθως η Sega δεν μας χαρισε ποτε το φιναλε...το Sentinels of the Universe δεν κυκλοφορησε ποτε.

http://www.youtube.com/watch?v=_YU_nCdLXYo

Ecco μας λειπεις!
Οντως πολυ κριμα που δεν κυκλοφορησε.Πιστευω οτι θα ηταν παιχνιδαρα οπως το πρωτο.Εξαλου δεν χρειαζοταν πολλα αφου η μηχανη γραφικων του πρωτου ηταν απλα φανταστικη.
 
Ένα πραγματικά πανέμορφο παιχνίδι, αν και ομολογουμένως η υπόθεση και το gameplay δεν είναι για όλους.

Εγώ συνήθιζα να το βάζω και απλά να πλατσουρίζω για κανά δεκάλεπτο άσκοπα, μαγεμένος από τις εκπληκτικές για την εποχή εικόνες. Το παιχνίδι λειτουργούσε έτσι σαν χαλαρωτικό. :)

Δεν νομίζω ότι το έπαιξα ποτέ σοβαρά, αλλά και πάλι με γοήτευε.

Αν κάποιος θελήσει να το δει σήμερα, ας αποφύγει τους emulators. Κανένας τους δεν αποδίδει ομαλά τα μαγευτικά γραφικά του. Real hardware only για αυτό το παιχνίδι!
 
Ένα πανέμορφο παιχνίδι, με πολύ πετυχημένη τη μετάβαση στο 3D ως σειρά...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οι ευχες μας φαινεται να πραγματοποιουνται! Εχει ξεκινησει νεο Ecco απο τον ιδιο τον Annunziata και η Sega ειναι κοντα στο να δωσει το πρασινο φως!!!
 
Συμφωνα με της τελευταιες εξελιξης της αποκλειστικοτητας του Bayonetta 2 για το Wii U και που την χρειματοδοτηση ανελαβε η NINTENDO ειχαμε παρα πολλες δηλωσεις οτι δεν θα υπηρχε συνεχεια του Bayonetta αν δεν υπηρχε η NINTENDO οπως και αλλες πολλες διθυραμβικες δηλωσεις για την NINTENDO.Τον τελευταιο καιρο εχει αρχισει μια πολυ αμεση συνεργασια της sega με τον κολοσο που λεγεται NINTENDO και η σταδιακη απομακρυνση της απο micro$oft που λογικο ειναι γιατι απλα ειναι ανυπαρκτη στην ιαπωνια αλλα και της $ony γιατι αυτη ηταν που στην ουσια εφαγε την sega και οχι η NINTENDO.Και αν μελοντικα επιβεβεωθη αυτο που ακουγετε στην πιατσα οτι η sega με παραγωγο την NINTENDO ετοιμαζονται να κυκλοφορησουν ενα καινουργιο shining force οπως και αλλα παιχνιδια της sega επισης με παραγωγο την NINTENDO τοτε δεν φανταζει καθολου απιθανο να δουμε το καινουργιο ecco the dolphin αποκλειστικα για κονσολα της NINTENDO.
 
Σε μια ερωτηση που εκανα τον δημιουργο εαν μπορει να κανει και μια εκδοση για Dreamcast μου απαντησε το εξης :

I like the idea. If the DC can run the Unity Engine then we can port to it. My goal is to try to make the Big Blue run everywhere.

Thanks!

Ελπιζω σε κανα θαυμα!

Επισης και με τον Αντωνη Πελεκανο που ειχα μια συζητηση μαζι του σχετικα για μεταφορα του 90' Arcade Racer μου ειπε οτι θα ηθελε να δει μια μεταφορα για το Dreamcast αρκει να βρεθουνε τα καταλληλα ατομα να το κανουνε.
 
Δυστηχως το νεο Ecco the dolphin η αλλιως Big Blue τελικα απετυχε να συγκεντρωσει το χρημα που χρειαζοταν και συγκεκριμενα απο τα 665.000 χιλιαρικα που ηθελαν να μαζεψουν τελικα μαζεψαν μονο 55.764.Ο δημιουργος ανεφερε οτι θα κυκλοφορει με αυτα τα λεφτα ενα πιο απλοικο παιχνιδι με την ονομασια little blue ωστε να δει ο κοσμος οτι αξιζει το ολο project και να δωσει λεφτα σε μελοντικο kickstarter.

Τελικα ειμαστε πολυ λιγοι ολοι εμεις που γουσταρουμε τον Ecco αλλα και τελικα παιχνιδια που αξιζουν δεν τα βλεπουμε ποτε ενω ενα καρο αλλες βλακειες χρηματοδοντουνται με ενα σκασμο λεφτα μεσα σε λιγες μερες.
 
Κρίμα...

Σε σχέση με κάτι άλλα ανούσια παιχνιδάκια της παλιάς SEGA (ονόματα δεν λέμε, μασκότ δεν θίγουμε), το Ecco μου ήταν αρκετά συμπαθές. Ίσως βέβαια ήταν και λίγο υπερβολικός ο στόχος των 665.000, εδώ που τα λέμε...

DarkSynbios είπε:
Σε μια ερωτηση που εκανα τον δημιουργο εαν μπορει να κανει και μια εκδοση για Dreamcast μου απαντησε το εξης :
I like the idea. If the DC can run the Unity Engine then we can port to it. My goal is to try to make the Big Blue run everywhere.

Thanks!

Ελπιζω σε κανα θαυμα!

Επισης και με τον Αντωνη Πελεκανο που ειχα μια συζητηση μαζι του σχετικα για μεταφορα του 90' Arcade Racer μου ειπε οτι θα ηθελε να δει μια μεταφορα για το Dreamcast αρκει να βρεθουνε τα καταλληλα ατομα να το κανουνε.
Προφανώς στο είπε για να μην σε στεναχωρήσει, αφού το να τρέξει η Unity σε Dreamcast είναι τόσο εφικτό όσο το να τρέξει το Battlefield 4 σε αριθμομηχανή τσέπης (και δεν μιλώ μόνο για ισχύ, αλλά για το ότι πρόκειται για κάτι εντελώς, μα εντελώς διαφορετικό).

Στην καλύτερη, θα μπορούσε να κάτσει να φτιάξει κάποιος ένα παιχνίδι απο το μηδέν, που θα δανείζεται κάποια στοιχεία από τη μεγάλη έκδοση (ιστορία, gameplay κ.λπ.). Όπως ας πούμε όταν έβγαιναν στο GameBoy ή στον Spectrum "ports" από arcades. Αλλά για port με την πραγματική έννοια της λέξης (πόσω μάλλον σε Unity!!!) είναι αστείο ακόμα και για πλάκα να το συζητάμε...
 
Πίσω
Μπλουζα