Emulators για PSX : μια πονεμένη ιστορία...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας keropi
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
το έχω δει, έχω και thread εκεί που έχει πάει άπατο... σε 3 διαφορετικά μηχανήματα με 7αρια σε εμένα δεν έπαιξε....
 
keropi είπε:
να 'σαι καλά φίλε του Saulot , το θέμα γραφικά το έλυσα μια και καλή με το P.e.O.P.S software plugin και ησύχασα , ούτως ή άλλως με το software δείχνει σαν κανονικό PSX :) Fullscreen 1280X720 με eternal spu 1.50b2 και παίζει πάντα fullframe ακόμα και σε διπήρυνο ΑΤΟΜ... Και με το OGL2 παίζει ΟΚ, αλλά πρέπει να παίζεις με τα settings κάθε φορά ..
Αυτό είναι το ζήτημα, ειναι οπως ένα original psx, επειδή είναι software emulation, οπότε έχεις κάτι pixels να :o με το συμπάθειο...

Το OGL2 είναι DX9 hardware emulation οπότε ειναι απείρως ανότερο σε γραφικά γιατί κάνει smoothing και enhancements. ;) Δες:

P.e.O.P.S

2005-11-08-petes_softx_linux_fullscreen_bug.png


OGL2

AA2.o-PE.png


ff903na6.png


shot01w.jpg


Το σετάρισμα στα μοντερνα μηχανίματα δεν θέλει επιστήμη, μιας και παιζουν τα παντα full frame. Ειδικά αν έχεις και TV-Out και τα προβάλλεις σε μια CRT οθώνη, έχεις ωραίο αποτέλεσμα. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
μπα, δεν έχω πειστεί... υπάρχουν εφέ/screens που εμφανίζονται μόνο με το software plugin... πχ ένα γρήγορο παράδειγμα τα loading screens των Nightmarew Creatures 1 και 2... προτιμώ να τα έχω όλα παρά γυαλισμένα γραφικά.

Επίσης τα 2xSAI και λοιπά συναφή φίλτρα είναι η χειρότερη εφεύρεση για εμένα... το SOTN πχ. στο screenshot είναι κατεστραμένο έτσι... Νομίζω το πρόσωπο του Count τα λέει όλα!
 
Συμφωνώ και διαφωνώ... Με λιγο ψάξιμο ΟΛΑ τα εφε των παιχνιδιών εμφανίζονται με το OGL2 αλλά συμφωνώ στο ότι για να το κάνουν, μπορεί να χρειαζεται πείραγμα κάποιο slider σε άλλο νούμερο, οπότε αν βαρίεσαι να το κάνεις αυτο, τότε το soft plugin είναι πιο straightforward.

Για τα φίλτρα, είναι θέμα γούστου, διότι ναι, μερικές φορές (όπως το αναλογό screenshot) μαμανε την εικόνα, αλλά εκεί ερχεται η προσοχή στις αναλύσεις. Ο 2sal όπως λέει και το ονομά του, βασίζεται σε πολλάπλάσια της original ανάλυσης (το αναφέρω και στο πρώτο επεξηγηματικό post μου ότι αυτό είναι γενικά καλό να γίνεται όταν κάποιος κάνει emulation μιας κονσόλας) οπότε προφανώς ο τυπος που πήρε το screenshot, δεν το έκανε αυτό, και γι αυτό εχει και τέτοια αποτελέσματα (δες την ανάλυση του screenshot που το αποδεικνύει).

Οι μόνοι λόγοι για μενα να χρησιμοποιήσει κανείς το software plugin είναι:

1) αργο μηχανιμα (self explanatory)

2) nostalgia (can't argue with that...)

3) "plug n play" (μερικοί όντως βαριούνται τα settings)

In the end, whatever floats your boat, however :)
 
μπα, διαφωνώ με το "ΟΛΑ τα εφε των παιχνιδιών εμφανίζονται με το OGL2"

δεν γίνεται αυτό, ακόμα και full να βάλεις στα framebuffer effects / framebuffer upload δεν παίζει πάντα 100% , άσε που δεν υπάρχει κανένας συνδιασμός settings για να παίξεις ορισμένα παιχνίδια, όπως το Gunner's Heaven πχ χωρίς προβλήματα...
 
Όντως μπορει η δήλωση να ήταν λίγο τραβιγμένη (ΟΛΑ) και ανακαλώ. :)

Το OGL2 το έχω δοκιμάσει σε όλα τα Final Fantasy, το Symphony of the Night, τα Vandal Hearts, το Street Fighter Alpha 3, το Tekken 3 και μερικά ακόμη fighting games. Σε όλα αυτά, δεν είδα κάτι που να μην εμφανίζεται σωστά με το OGL2. Στα παιχνίδια που λές, όμως, δεν γνωρίζω τι γίνεται μιας και δεν τα εχω παίξει.

Σπίτι, παίζω τον emulator μεσω TV-Out σε μια CRT με τον OGL2.

Είναι συμαντικό να αναφέρουμε επίσης τα "Special Game Fixes" στο plugin που θελούν ψάξιμο.

Τέλος, μετα από εμπειρία, παρατήρησα πως η καλίτερη έκδοση το ePSXe είναι η 1.52. Η 1.60 έχει ορισμένα προβλήματα (κολλάνε τα videos του FF9 πχ). Εχεί βγεί και η 1.70 που σε αυτά τα παιχνίδια που εγώ παιζω δεν έχει πρόβλημα, αλλά υπάρχει κόσμος που παραπονιέται στα διαφορα forums.

Με αυτά, σταματάω να εκμεταλεύομαι τον λογαριασμό του καλου φίλου μου Saulot, και σπευδω να δημιουργήσω δικό μου acccount για να μήν επικρατεί συγχηση. :D

Ελπιζω να βοήθησα. :coolglasses:
 
Σε πλήρως 3D παιχνίδια προτιμώ τον OGL2.

Σε οτιδήποτε έχει 2D ή Prerendered background οπωσδήποτε Software Renderer.

Saulot πάντως νομίζω πως κάνεις λάθος περι απαιτήσεων. Ο Software Renderer δεν θα είναι πιο βαρύς από οποιονδήποτε Hardware Renderer;
 
Με τα μηχανήματα που έχουμε τώρα δέν έχει σημασία αν είναι πιο βαρυς
 
όπως ανέφερα, με τον software renderer έχουμε 100% ταχύτητα με διπύρηνο ΑΤΟΜ ... παραδόξως είναι πολύ γρήγορος!!!

και όντως στα προαναφερθέντα παιχνίδια σχεδόν οποιοσδήποτε renderer είναι μια χαρά! Πάντως ο 1.7.0 δεν μου έχει κάνει προβλήματα... ίσα ίσα που μερικά παιχνίδια που δεν παίζανε με την καμοία πριν τώρα είναι ΟΚ! άραγε ποιά παρουσιάζουν προβλήματα με τον 1.7.0 ;

προσωπικά θα παραμείνω στον software, γιατί άμα δεν βλέπεις το pixel δεν βλέπεις τίποτα! ΛΟΛ
 
Softare Renderer και TV out σε CRT. The real thing :D
 
kourampies είπε:
Softare Renderer και TV out σε CRT. The real thing :D
Nope. Μόνο αν το σήμα που βγαίνει είναι ίδιο με την φυσική ανάλυση της κονσόλας, έχεις κάτι που είναι κοντά. Ποτέ δεν είναι το ίδιο. Εννοείται ότι για χαμηλές αναλύσεις χρειάζεσαι και μια ArcadeVGA, οι κοινές κάρτες στα μαγαζιά δεν παίζουν αναλύσεις κάτω από 640x480 σε μοντέρνα λειτουργικά συστήματα.
 
640 (ή 720)x480 η δε βγάζει το playstation? σε 720x480 το τρέχω, μια και τα περισσότερα παιχνίδια μου είναι NTSC.
 
Για ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις ρυθμίσεις για το ePSXe που βρήκα κάπου. Εγώ τις ακολούθησα σχεδόν κατά γράμμα (εκτός από το Framebuffer effects: που το έχει στο 2, το οποίο μου φαίνεται λίγο υπερβολικό και το κατέβασα στο 1) και κατάφερα να παίξω Castlevania: Symphony of the Night με ταυτόχρονη λειτουργία του FRAPS.

το αποτέλεσμα αν ενδιαφέρεται κανείς να το δεί. Σε ένα-δύο σημεία πήγε να μου κολλήσει, αλλά το ξεμπλόκαρα κλείνοντας και ξανανοίγοντας πολύ γρήγορα τη λειτουργία εγγραφής του FRAPS. Επειδή το έχω προσπαθήσει πολύ να παίξω παιχνίδια στο ePSXe και ταυτόχρονα να κάνω εγγραφή με το FRAPS - γιατί αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι - θεωρώ ότι αυτές οι ρυθμίσεις "έκαναν την διαφορά". Βέβαια δεν τις έχω δοκιμάσει σε άλλα παιχνίδια, γιατί για το SotN ενδιαφερόμουν κυρίως.

Plugin: Pete's OpenGL2 Driver 2.9


Author: Pete Bernert



Card vendor: NVIDIA Corporation



GFX card:


 


GeForce 9800 GTX /9800 GTX +/PCI/SSE2

 


Resolution/Color:



- 1280x720 Window mode



- Internal X resolution: 2



- Internal Y resolution: 2



- Keep psx aspect ratio: off



- No render-to-texture: off


 


- Filtering: 4



- Hi-Res textures: 2



- TexWin pixel shader: on



- VRam size: 256 MBytes


 


Framerate:



- FPS limitation: off



- Frame skipping: off



- FPS limit: Auto


 


Compatibility:



- Offscreen drawing: 1



- Framebuffer effects: 2



- Framebuffer uploads: 1


 


Misc:



- Scanlines: off



- Mdec filter: on



- Screen filtering: on



- Shader effects: 1/1



- Flicker-fix border size: 0



- GF4/XP crash fix: off



- Game fixes: off [00000000]


 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα