Exolon

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Alucard
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Φυσικα!Ολα τα παιχνιδια του Cecco ΕΛΑΜΠΑΝ στον Spectrum...definite versions
 
Βρε καλώς τα, τα παιδιαααααά...

Πιιιιιιτ, πιτ, πιτ, πι, πι, πι, πι, πι, πιτ... :points:

Όταν κουβαλάς τελικά πάνω σου, από την τρυφερή παιδική ηλικία, την ρετσινιά του κατόχου, του λιγότερο προικισμένου 8μπιτου, αποκτάς μετέπειτα, σύνδρομο κατωτερότητας, χρόνιας μορφής, μετ' επαναλαμβανόμενων εξάψεων...

Θεμελιώδες... :diablotin:
 
Δύσκολο πράγματι παιχνίδι. Μόνο με το "ZORBA" το είχα τερματίσει, αν και είχα φτάσει κοντά σχετικά να το τερματίσω χωρίς άπειρες ζωές, με συντηρητικό παίξιμο (10 ώρες η κάθε οθόνη :P ).

Ο Stan που δεν το τερμάτισε πάντως δεν έχασε και τίποτα. Ο τερματισμός μια οθόνη που έγραφε Congratulations με απλά γράμματα (ούτε καν πιο όμορφα γράμματα δεν είχε) και από πίσω το κλασικό εφέ που είχε και στο menu με τα άστρα να αναβοσβήνουν, αν θυμάμαι καλά φυσικά.
 
Wally είπε:
Φυσικα!Ολα τα παιχνιδια του Cecco ΕΛΑΜΠΑΝ στον Spectrum...definite versions

...αμάν βρε παιδί μου, έχεις αρχίσει να ακούγεσαι σαν χαλασμένος δίσκος με αυτό το "spectrum έχει την definitive version" συνέχεια !! :D

Πολύ καλή η έκδοση του spectrum, αλλά οι εκδόσεις των c64/amstrad είναι εξίσου καλές, παίξε και θα δείς - "μία δοκιμή θα σας πείσει", που λένε !! (...και μην αρχίσουμε τα περί ταχύτητας - έτσι κι αλλιώς scrolling δεν υπάρχει, και επιπλέον βαριέμαι να μετράω πάλι frames... :biglaugh: ).
 
καλα,θα τα μετρησω εγω :biglaugh:
 
...νόμιζα ότι μόνο εγώ ήμουν ο άρρωστος εδώ μέσα !! :D
 
Εγώ το έχω παίξει και στα 3 μηχανήματα, δεν λέω ότι στον 6128 και στον C64 είναι κακό το Exolon... καλό είναι, απλά o spectrum έχει την καλύτερη έκδοση από άποψη γραφικών και gameplay.

Και στην τελική στο θέμα του ήχου υπάρχει και ο Spectrum 128 με Yamaha sound chip που πιιιιιιπ και δέρνει. Πολλά παιχνίδια έχουν 128Κ versions με πολύ καλό ήχο.
 
Για το gameplay δεν λεω πολλά γιατί δεν το θυμάμαι καλά το παιχνίδι (νομίζω και στον spectrum εξίσου πανδύσκολο ήταν) αλλά από άποψη γραφικών συμφωνώ πως στην έκδοση του spectrum είναι καλύτερο από αυτή του amstrad. Για τον commodore δεν έχω ιδέα γιατί εκεί δεν το έχω δει καν. Επι τι ευκαιρία, το exolon και το northstar ήταν τα πρώτα παιχνίδια που είχα δει στον spectrum ενός φίλου.

edit: Αν και δεν ήταν ποτέ ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια, σήμερα το απόγευμα το αγόρασα γνήσιο για τον 464! :D
 
Αν δείς στο post του Ace (στην προηγούμενη σελίδα) στο κουμπάκι Spoiler, φαίνονται 3 screenshots, ένα από κάθε μηχάνημα.

Η έκδοση του C64 μπορεί κανείς να πεί ότι είναι σχεδόν ίδιου επιπέδου με αυτή του Amstrad.
 
Stanfromgreece είπε:
Δύσκολο? πανδύσκολο θα έλεγα... αν θυμάμαι ακόμα και με άπειρες ζωές δεν το είχα τερματίσει! Έχει δεί κανείς το Remake για Pc? Υπέροχο είναι, αλλά συνεχίζει να είναι το ίδιο παλούκι!
exolon.f.exolon_08.jpg


Το παιχνίδι το κατεβάζετε από εδώ

και επειδή είμαι καλό παιδί το HEXεψα (αντι hackεψα) και του έβαλα 255 ζωές ώστε να το τελειώσουν όλοι.. Το μονο που πρέπει να κάνετε είναι να αντικαταστήσετε το αρχείο που είναι στο exolondx\exolon\scriptfile.tsl με αυτό του .rar το αρχείο εχει ονομαστεί σε zip για να ανέβει στο forum μια και rar δεν τα επιτρέπει.
 
...και ναι μόλις το τελείωσα

Επιτέλους είδα το τέλος του Exolon αν και στην DX του έκδοση...

exolondy9.jpg


στο τέλος έχει πολύ γέλιο... πεθαίνει από αποσυμπίεση καμπίνας και συμβένει ακόμα κάτι που το αφήνω να το δείτε...
 
Γιατί τα κάνεις αυτά σε περίοδο που δεν έχουμε καθόλου χρόνο; Ε;

Ευχαριστούμε! :D
 
Εμένα, τώρα γιατί μου φαίνεται πως...

...οι εκδόσεις του Commodore και του Spectrum, είναι πολύ πιο "συγγενικές" μεταξύ τους, ας μου επιτραπεί η έκφραση, ενώ η έκδοση του Amstrad, τραβά τον δικό της δρόμο;

Κυρίως λόγω του πανομοιότυπου - μέχρι και το τελευταίο pixelάκι - σχεδιασμού του sprite, που αναπαριστά των ήρωα του παιχνιδιού στους Commodore και Spectrum και δευτερευόντως, στην αντιστοιχία που υπάρχει, στην χρωματική απόδοση του HUD, των δύο αυτών εκδόσεων.



Amstrad CBM 64 Spectrum



gtsamour είπε:
Η έκδοση του C64 μπορεί κανείς να πεί ότι είναι σχεδόν ίδιου επιπέδου με αυτή του Amstrad.
 
Μόνο το sprite του παίκτη είναι ίδιο, σε όλα τα άλλα περισσότερο μοιάζει με του amstrad η έκδοση του C64.
 
Το sprite στα C64 και ZX μου θυμίζει λίγο

τον Καραγκιόζη ντυμένο αστροναύτη :D
 
Χα χα χα

τώρα που το λές..... όντως μοιάζει.
 
Η αλήθεια είναι, ότι...

...το quality control τμήμα της Hewson, έκανε πάρα πολύ καλά την δουλειά του και επομένως το παιχνίδι είναι τεχνικά άρτιο και στους τρεις βασικούς οκτάμπιτους.

Βέβαια, οι περιορισμοί που θέτει το κάθε μηχάνημα, είναι εμφανείς, γι' αυτόν τον λόγο θα δούμε στους Amstrad και Commodore χαμηλότερη ανάλυση, σχετικά με τον Spectrum, στον οποίο παρατηρείται υψηλότερη λεπτομέρεια στον σχεδιασμό των σκηνικών, πάσχει όμως, ως συνήθως, από colour clash, το οποίο όμως είναι αρκετά καμουφλαρισμένο, στην περίπτωση αυτή, με τη χρήση κατά κύριο λόγο μονόχρωμων sprites. Οι ανυπαρξία χρώματος όμως, που παρατηρείται στις εκρήξεις, τις κάνει τουλάχιστον, πολύ λιγότερο φαντασμαγορικές.

Όσον αφορά το animation, πιο "fluidly" κίνηση, παρατηρείται στον Commodore, γεγονός λογικό, με την υποστήριξη και χρήση στο εν λόγω μηχάνημα, hardware sprites. Αναμενόμενη και η μουντάδα των χρωμάτων, που παρατηρείται στην εν λόγω έκδοση και οφείλεται στην παλέτα του μηχανήματος, η οποία δυστυχώς, δεν περιλαμβάνει ζωηρά χρώματα, αλλά πιο απαλές, παστέλ, θα έλεγα, αποχρώσεις.Την καλύτερη, λοιπόν, χρήση χρώματος βλέπουμε στον Amstrad, ο οποίος εμφανίζει σωστά, πολλά και ζωηρά χρώματα, με "μεταλλική" γυαλάδα.

Εκεί που απογοητεύει ο Commodore, ενώ δεν θα το περίμενε κανείς, είναι στον τομέα του ήχου, που ακούγεται ψεύτικος και άτονος, με αδιάφορες εκρήξεις, παντελή απουσία του εφέ του πυροβολισμού και ήχους να χάνονται εντελώς, όταν "πέφτουν" ο ένας πάνω στον άλλο... Το εισαγωγικό κομμάτι, σώζει κάπως την κατάσταση, καθώς, αν και μάλλον υποκειμενική η άποψη αυτή, ακούγεται λίγο καλύτερο, από των άλλων δύο εκδόσεων. Εδώ λοιπόν, την παράσταση έρχεται και κλέβει και πάλι ο Amstrad, προσφέροντας τον πιο γεμάτο ήχο, από τις τρεις εκδόσεις. Χαρακτηριστικές είναι οι ισχυρές μπάσες εκρήξεις, το πιο "βαρύ" εφέ πυροβολισμού και οι ρεαλιστικοί μεταλλικοί ήχοι που βγαίνουν στον αέρα, όταν εξοστρακίζονται τα πυρά του αστροναύτη μας, σε μεταλλικές επιφάνειες. Από κοντά ακολουθεί o Spectrum στην "παχιά" του έκδοση, την 128, κυρίως λόγω του ότι μοιράζεται, το ίδιο τσιπάκι ήχου με τον Amstrad, εξακολουθεί όμως να υπολείπεται της έκδοσης του Amstrad, καθώς του λείπει το "βάθος" και τα πολλά μπάσα, που προσφέρουν τα μηχανήματα του Alan Sugar.

Δεύτερος, στην ταχύτητα κίνησης, έρχεται ο Spectrum, με τον Amstrad να ακολουθεί όμως, από πάρα πολύ κοντά, με ανεπαίσθητη σχεδόν μείωση, των FPS. Στον Spectrum επίσης, παρατηρείται το καλύτερο και πιο "responsive control". Υψηλής δηλαδή, απόκρισης και ακρίβειας χειρισμός, με τους Commodore και Amstrad, να έρχονται δεύτεροι, χωρίς να ξεχωρίζει ιδιαίτερα, κάποιος από τους δύο.

Μικροδιαφορές, λοιπόν, υπάρχουν μεν, όχι ικανές δε, να διαφοροποιήσουν το playability του παιχνιδιού, που από μηχάνημα σε μηχάνημα, παίζει το ίδιο.
 
Συμφωνω σχεδον παντου Ace.
 
Πολύ καλό παιχνιδάκι...το ξαναέπαιξα στον Amstrad. Προβληματάκι έχουμε μόνο όταν εχουμε στην οθόνη πολλά sprites και εκρήξεις οπότε εχουμε ένα ''σπάσιμο'' στον ήχο και στην κίνηση.
 
Πίσω
Μπλουζα