To σκίσαμε το θέμα πάλι, αλλά δεν αντέχω να μην απαντήσω στον μπαρμπα-Wally...
Wally είπε:
Ερωτηση: Γιατι δεν "πορταρανε" τα Speccy games στον Amstrad σε υψηλοτερη αναλυση αλλα χρησιμοποιουσαν σχεδον παντα την "Lego" (160*200)?
Μα καλά, είναι δυνατόν να κάνεις τέτοιες ερωτήσεις;
Τα περισσότερα ports απο τον ακατανόμαστο
είναι σε 320x200 και όχι σε 160x200 !!
Αυτή (320x200) είναι η "κοντινότερη" ανάλυση σε εκείνη του ακατανόμαστου, και εκείνη που επιλέγονταν για να διατηρηθεί μία πιό σωστή αναλογία στα γραφικά όταν γινόντουσαν τα διάφορα ports.
Παραδείγματα υπάρχουν πάμπολλα. Απο Knight Lore και Head over Heels, μέχρι R-Type και Stainless Steel.
You name it.
Wally είπε:
Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους.
Στα 320x200 με 4 χρωματα και στα 640x200 με 2 χρωματα θα ειχε λιγοτερα χρωματα απο το Spectrum
Γιατί να λέμε τα ίδια και τα ίδια; Αν
δεν βαριούνται όταν κάνουν το port, ο amstrad μπορεί να έχει πλεονέκτημα στα graphics, έστω και με 4 χρώματα !! (
τρελλή μαγκιά).
Το να μην έχεις attribute clash και να μπορείς να αναμίξεις τα χρώματα όπως θέλεις, είναι τεράστιο "ατού". Nα αναφέρω πάλι το παράδειγμα του Head over Heels; :tease:
angel_grig είπε:
Κατα την ταπεινη γνωμη μου το spectrum γενικως ειχε πολλα αθλια παιχνιδια,και οχι τοσο απο την αποψη των γραφικων αλλα κυριως απο gameplay..Ετσι στην κατηγορια του Dont play this θα επρεπε να μπουν πολλα ακομη παιχνιδια..
Αυτό είναι απόλυτα σωστό θα έλεγα. Οπως κάθε υπολογιστής έχει την μερίδα του απο "σαβούρα", το ίδιο ισχύει και για τον ακατανόμαστο, έστω και αν οι σκληροπυρηνικοί fans προσπαθούν να πείσουν τον υπόλοιπο κόσμο ότι όλα τους τα games ήταν "διαλεχτά" ένα-προς-ένα.