Alucard
RetroMasteR
- Joined
- 15 Αύγ 2006
- Μηνύματα
- 1.315
- Αντιδράσεις
- 485
Gryzor (1987)
Άλλο ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της Ocean για τον Commodore 64.
Το Gryzor είναι ένα ακόμη από τα λεγόμενα δύσκολα παιχνίδια για αρκετά έμπειρους gamers.
Η ιστορία του παιχνιδιού έχει να κάνει με ένα πεζοναύτη ο οποίος έχει ως στόχο να καταστρέψει τις εχθρικές εξωγήινες δυνάμεις μέσα σε ζούγκλες, διαδρόμους και βάσεις διαστημικών σταθμών. Ο ήρωας αρχικά είναι εφοδιασμένος με ένα rifle αλλά στην πορεία του μπορεί να βρει ταχύτερο rifle, lazer ή rifle που πυροβολεί ταυτόχρονα σε 3 κατευθύνσεις. Τα όπλα αυτά μπορεί να τα προμηθευθεί από κάποια αντικείμενα που μοιάζουν με μπάλες του baseball τα οποία ίπτανται ή βρίσκονται φυλαγμένα σε κάποιες θέσεις στην πίστα κι απελευθερώνονται πυροβολώντας τα.
Η πρώτη πίστα του παιχνιδιού θυμίζει ίσως.... Predator
Ως ημι-platform game, ο πεζοναύτης μπορεί να πραγματοποιεί άλματα (πατώντας τη spacebar) κάνοντας τούμπες στον αέρα και να πυροβολεί ταυτόχρονα. Επίσης μπορεί να πυροβολεί σε θέση πρηνηδόν και παράλληλα από την ίδια θέση να αποφεύγει εχθρικά βλήματα.
Σε ορισμένες πίστες το παιχνίδι γίνεται 3rd person shooting και ο χαρακτήρας «φαίνεται» να προχωρά κάθετα προς στην οθόνη.
Το παιχνίδι κάποιες φορές γίνεται “3rd person shooting”.
Το scrolling του παιχνιδιού στον C64, σε αντίθεση με τα άλλα 8-bit της εποχής, δεν είναι στατικό κι αυτό προσφέρει τα μέγιστα στο gameplay και στη συνεχόμενη και (διαρκώς αυξανόμενη ) ένταση του παιχνιδιού.
Από αυτά που μπορώ να συμπεράνω είναι πως το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι σαφώς επηρεασμένο από τις ταινίες Predator και Alien. Αυτό υποθέτω μαρτυρά το εξώφυλλο του παιχνιδιού όπως επίσης η αρχική πίστα (ζούγκλα) αλλά και οι πολύ στενοί διάδρομοι σε διαστημικούς σταθμούς στις επόμενες θυμίζοντας κάτι από τις ταινίες Alien. Η ονομασία του στα coin-ops και σε κάποιες παιχνιδομηχανές απʼ όσο θυμάμαι ήταν Contra.
Ορισμένες πίστες απαιτούν πολύ αυξημένα αντανακλαστικά...
Γενικά το παιχνίδι δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο αλλά η δυσκολία του απαιτεί αρκετό χρόνο για να το τερματίσει κάποιος. Η παραμικρή επαφή και μόνο με οποιονδήποτε αντίπαλο κοστίζει μια ζωή και ταυτόχρονα αφαιρείται οποιοδήποτε όπλο είχε εκείνη τη στιγμή ο gamer ξεκινώντας και πάλι από το απλό rifle.
Μια από τις δυσκολότερες πίστες του παιχνιδιού. Πρέπει κάποιος να έχει αρκετές ζωές για να προχωρήσει από εδώ και πέρα...
Ένα βήμα πριν.... το τέλος.
Τα γραφικά και τα χρώματά του ήταν αρκετά καλά ενώ η μουσική του ήταν ιδιαίτερα αγχωτική. Ένα από τα πολύ καλά κόλπα που είχα εντοπίσει είναι να παίζει κανείς με ενεργοποιημένο το auto-fire έχοντας το αριστερό του χέρι στη spacebar για τα άλματα.
Υ.Γ. Γνωρίζει κάποιος ακριβώς την ορθή προφορά του τίτλου του παιχνιδιού; Προσωπικά το πρόφερα «γκρ-έϊ-ζορ» χωρίς όμως να γνωρίζω αν είναι αυτή η σωστή προφορά.
Άλλο ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της Ocean για τον Commodore 64.
Το Gryzor είναι ένα ακόμη από τα λεγόμενα δύσκολα παιχνίδια για αρκετά έμπειρους gamers.
Η ιστορία του παιχνιδιού έχει να κάνει με ένα πεζοναύτη ο οποίος έχει ως στόχο να καταστρέψει τις εχθρικές εξωγήινες δυνάμεις μέσα σε ζούγκλες, διαδρόμους και βάσεις διαστημικών σταθμών. Ο ήρωας αρχικά είναι εφοδιασμένος με ένα rifle αλλά στην πορεία του μπορεί να βρει ταχύτερο rifle, lazer ή rifle που πυροβολεί ταυτόχρονα σε 3 κατευθύνσεις. Τα όπλα αυτά μπορεί να τα προμηθευθεί από κάποια αντικείμενα που μοιάζουν με μπάλες του baseball τα οποία ίπτανται ή βρίσκονται φυλαγμένα σε κάποιες θέσεις στην πίστα κι απελευθερώνονται πυροβολώντας τα.
Η πρώτη πίστα του παιχνιδιού θυμίζει ίσως.... Predator
Ως ημι-platform game, ο πεζοναύτης μπορεί να πραγματοποιεί άλματα (πατώντας τη spacebar) κάνοντας τούμπες στον αέρα και να πυροβολεί ταυτόχρονα. Επίσης μπορεί να πυροβολεί σε θέση πρηνηδόν και παράλληλα από την ίδια θέση να αποφεύγει εχθρικά βλήματα.
Σε ορισμένες πίστες το παιχνίδι γίνεται 3rd person shooting και ο χαρακτήρας «φαίνεται» να προχωρά κάθετα προς στην οθόνη.
Το παιχνίδι κάποιες φορές γίνεται “3rd person shooting”.
Το scrolling του παιχνιδιού στον C64, σε αντίθεση με τα άλλα 8-bit της εποχής, δεν είναι στατικό κι αυτό προσφέρει τα μέγιστα στο gameplay και στη συνεχόμενη και (διαρκώς αυξανόμενη ) ένταση του παιχνιδιού.
Από αυτά που μπορώ να συμπεράνω είναι πως το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι σαφώς επηρεασμένο από τις ταινίες Predator και Alien. Αυτό υποθέτω μαρτυρά το εξώφυλλο του παιχνιδιού όπως επίσης η αρχική πίστα (ζούγκλα) αλλά και οι πολύ στενοί διάδρομοι σε διαστημικούς σταθμούς στις επόμενες θυμίζοντας κάτι από τις ταινίες Alien. Η ονομασία του στα coin-ops και σε κάποιες παιχνιδομηχανές απʼ όσο θυμάμαι ήταν Contra.
Ορισμένες πίστες απαιτούν πολύ αυξημένα αντανακλαστικά...
Γενικά το παιχνίδι δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο αλλά η δυσκολία του απαιτεί αρκετό χρόνο για να το τερματίσει κάποιος. Η παραμικρή επαφή και μόνο με οποιονδήποτε αντίπαλο κοστίζει μια ζωή και ταυτόχρονα αφαιρείται οποιοδήποτε όπλο είχε εκείνη τη στιγμή ο gamer ξεκινώντας και πάλι από το απλό rifle.
Μια από τις δυσκολότερες πίστες του παιχνιδιού. Πρέπει κάποιος να έχει αρκετές ζωές για να προχωρήσει από εδώ και πέρα...
Ένα βήμα πριν.... το τέλος.
Τα γραφικά και τα χρώματά του ήταν αρκετά καλά ενώ η μουσική του ήταν ιδιαίτερα αγχωτική. Ένα από τα πολύ καλά κόλπα που είχα εντοπίσει είναι να παίζει κανείς με ενεργοποιημένο το auto-fire έχοντας το αριστερό του χέρι στη spacebar για τα άλματα.
Υ.Γ. Γνωρίζει κάποιος ακριβώς την ορθή προφορά του τίτλου του παιχνιδιού; Προσωπικά το πρόφερα «γκρ-έϊ-ζορ» χωρίς όμως να γνωρίζω αν είναι αυτή η σωστή προφορά.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: