H κατάντια της Capcom...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Imgema
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.433
Αντιδράσεις
1.486
http://www.siliconera.com/2013/12/26/main-resident-evil-fanbase-30s-40s-says-capcom/

As always, the solution is to try and appeal to a younger generation of gamers, in an effort to ensure that you always have new players being introduced to the Resident Evil games. One approach Capcom are taking to help facilitate this is carrying out collaborations with fashion magazines.
Απίστευτο... που κατάντησε η κάποτε φοβερή και τρομερή Capcom... αλλά και το RE franchise (ήδη ήταν στον πάτο αλλά τελικά πάει και πιο χαμηλά) :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάπου διάβαζα οτί το ταμείο είναι μείον στη Capcom τελευταία, και μάλιστα ετοιμάζουν κάποιο megaman για iphone, παιχνίδι που έχουν παρατήσει από την εποχή του snes. Eίναι λάθος να έχεις ένα τίτλο πχ RE και να προσπαθείς συνεχώς να κάνεις λεφτά με απανωτές συνέχειες, χάνει την αίγλη του το όλο σκηνικό ενώ αν είχαν σταματήσει στο code veronica και έβγαζαν τώρα μια συνέχεια θα πούλαγε εκατομμύρια.
 
Aλλαξαν οι εποχες ,οι δικες μας ηταν με GnG και tank driven Resident evil οι σημερινες δικες τους ειναι Call of Duty Resident,λεφτα εβγαζε η Capcom τοτε λεφτα βγαζει και τωρα.


Καταντια για τους ρετρολαγνους μονο και με τα δυο τελευταια Resi που ολοι καιμε στην πυρα να εχουν φτασει να ειναι τα best selling games της
ever.

Resident Evil 5 has overtaken the legendary Street Fighter 2 as Capcoms biggest-selling game since the company formed in 1983. In a post on the Capcom Investor Relations site, the company pegged Resident Evil 5′s life-time sales at 6.5 million units since 2009, beating Street Fighter 2′s 6.3 million. In third, Resident Evil 6 comes in at 5.2 million units, followed by 4.96 million copies of Resident Evil 2 sold since 1998.



Source

http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?22349-Capcom-Digital-Collection/page2
 
Ειναι κριμα τετοια κατρακυλα ποσο μαλλον οταν στην προηγουμενη γενια (7η) ειχε μπει με πολλες αξιωσεις.

Ποσοι απο εμας δεν μειναμε παγωτο παιζοντας το πρωτο Lost Planet και το πρωτο Dead Rising ή βλεποντας τις δυνατοτητες της MT μηχανης?

Μετα ξεκινησαν στραβοπατηματα τα οποια οι περισσοτεροι αγνοησαμε οταν ειδαμε τοSF4 που ηταν αντικειμενικα εξαιρετικο.

Μετα χαος.

Νομιζω οτι τα πρωτα πολυ σοβαρα ολισθηματα ηταν

1)η αποφαση για το δευτερο μερος του Lost Planet να ειναι προσανατολισμενο στο multiplayer (και σε ζουγκλα!!!)

2)η πολυ κακη διασκευη του ρετρο franchise Bionic Commando (100 φορες να παιζω το original στον ψωμιερα)..ευτυχως το εσωσε ελαφρως με τα Rearmed

3)ενα χρονο μετα την κυκλοφορια του DMC4 η κυκλοφορια του Bayonetta το εσβησε απο το χαρτη (πληρωσε το λαθος να αφησει τον Kamiya)

4)το RE5 δεν στεκεται απενατι στο 4 πουθενα

5)ολοι οι ΧΒΟΧαδες ειχαμε απωθημενο το Steel Battalion. Αντι να δωσει κατι αντιστοιχο, μας προσφερε ενα παιχνιδι με αθλιο τεχνικο τομεα...απο τις χειροτερες υλοποιησεις του Kinect.

6)Η κακη εκμεταλευση και τελος η εγκαταλειψη του Megaman franchise

7)Εκανε πολυ πραγμα outsource απο τη στιγμη που και καλη μηχανη ειχε και προσωπικο να τα βγαλει περα
 
Aardvark είπε:
Καταντια για τους ρετρολαγνους μονο και με τα δυο τελευταια Resi που ολοι καιμε στην πυρα να εχουν φτασει να ειναι τα best selling games της ever.
Αντι να προσπαθούν να φτιάξουν ένα game όπως το φαντάζεται ο δημιουργός του, κοιτάνε focus groups και τι θα τραβήξει το mainstream κοινό και τους νέους του facebook ρίχνοντας βάρος και ξοδεύοντας πόρους σε πράγματα ανούσια, άσχετα αν είναι καλά για το game ή όχι. Αυτό το ξεπούλημα, άσχετα αν είναι κερδοφόρο ή όχι, είναι κατάντια για μένα. Δεν έχει καμία σχέση με το αν μας αρέσουν περισσότερο τα παλιά τους games ή όχι.

Και τέλος πάντων αν είναι να περιμένουν να πουλήσει το συγκεκριμένο παιχνίδι από τα trendy ή sexy costumes τότε φαντάζομαι πόσο "καλά" θα είναι τα υπόλοιπα στοιχεία του, ξέρετε μωρέ αυτά τα δευτερεύοντα, όπως ατμόσφαιρα, level design κλπ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και εγω τα ιδια αισθηματα τρεφω γενικως αλλα ολες οι εταιριες τετοιου και οποιαδηποτε μεγεθους αυτο ακριβως κανουνε,ειτε πουλανε απορυπαντικα ειτε παιχνιδια,παλιοτερα καναν τηλεφωνικες δημοσκοπησεις η μεσα απο περιοδικα η δεν ξερω εγω τι αλλο και τωρα συμφωνα με τις τασεις της εποχης που επιβαλονται να ακολουθησουν αν θελουν να επιβιωσουν μεσα απο τα facebook και το ιντερνετ.


Το focus group ,το mainstream κοινο και οι νεοι του facebook ειναι το αγοραστικο κοινο τους και αν δεν ειναι αυτο κοιτανε να γινει.



Οι περισσοτεροι αν λειτουργουσαμε τετοια εταιρια και ειχαμε να διαλεξουμε πελατες (και μελλοντικους) μεσα απο τα μυρια των mainstream και τους λιγοτερους hardcores τι θα διαλεγαμε ,ειναι μια απορια και αυτη.
 
Aardvark είπε:
Οι περισσοτεροι αν λειτουργουσαμε τετοια εταιρια και ειχαμε να διαλεξουμε πελατες (και μελλοντικους) μεσα απο τα μυρια των mainstream και τους λιγοτερους hardcores τι θα διαλεγαμε ,ειναι μια απορια και αυτη.
Η From software επέλεξε τους gamers. Έφτιαξε το Dark Souls με ένα λογικό budget, πούλησε κάποια λίγα εκατομμύρια (απλά και μόνο με την ποιότητα του παιχνιδιού και το word of mouth) και κάνανε πάρτυ όλοι. Και τώρα με το Dark Souls 2 στοχεύουν στο ίδιο κοινό και από ότι φαίνεται θα βγουν κερδισμένοι. Δεν χρειάζεται να καταστρέψουν το παιχνίδι για να το πουλήσουν σε όλον τον κόσμο. Δεν χρειάζεται τέτοιο άνοιγμα.

Αντίθετα πολλοί που διάλεξαν να ανοιχτούν κι άλλο και να στοχεύσουν τους mainstream έχασαν. To OtherM για παράδειγμα ήταν εμπορική αποτυχία γιατί ο director είχε την φαεινή ιδέα να το πουλήσει στους non-gamers αντί στους fans της σειράς (καλά να πάθει). Τα ίδια πάθανε και με το Dead Space 3. Το Tomb Raider το κάνανε χολιγουντιανή cinematic υπερπαραγωγή και παρόλο που πούλησε πόσα εκατομμύρια, θεωρήθηκε εμπορική αποτυχία, λόγο του πολύ μεγάλου budget. To ίδιο και το RE6 αν θυμάμαι καλά. Σημασία δεν έχει μόνο πόσο πούλησε αλλά και πόσο κόστισε για να το φτιάξουν έτσι ώστε να εντυπωσιάσει τους non-gamers. Γιατί για να τραβήξεις κάποιον non-gamer πρέπει να τον εντυπωσιάσεις με φανταχτερά cinematics, voice acting επιπέδου χολιγουντ, πολλές διαφημίσεις κλπ και όλα αυτά ανεβάζουν το budget κατακόρυφα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Capcom μας τελειωσε και η καταντια της δεν εχει ορια απλα ειναι τα πραγματα και στα πιο πολλα με καληψε ο τασος και οσο και να προσπαθησει ο οποιοσδηποτε να την δικαιολογηση απλα δεν γεινεται.Η σειρα Resident Evil παει απο το κακο στο χειροτερο και μιλαμε για το gameplay για το παιχνιδι γενικοτερα γιατι αυτα γουσταρουμε και οχι για απλα νουμερα που και καλα καθοριζουν η οχι την επιτυχια ενος παιχνιδιου.Το ιδιο εγειναι και με το Devil may cry που η σειρα πηγε απο το κακο στο χειροτερο και δεν με νοιαζη εμενα αν το μελον στα videogames θα ειναι τα tablets και τα smartphones αλλα για μενα ειναι η καταστροφη του gaming.Δεν γεινεται μια εταιρια οπως η capcom που εχει τοσες παιχνιδιαρες να μην προσπαθει να επαναφερει καποιο απο ολα αυτα και δεν γεινεται να καταστρεφει κορυφαιες σειρες επειδη και καλα νομιζουν οτι αυτο προτιμαει ο κοσμος σημερα.Δεν γεινεται να εχει στην κατοχη της μια απο της κορυφαιες σειρες παγκοσμιως οπως ειναι η σειρα Ghost's n Goblins και αντι να κατσουν να φτιαξουν καποιο σοβαρο παιχνιδι για κονσολες να φτιαχνουν μετρια παιχνιδια για τα smartphones και η τελευταια τους αναλαμπη να ειναι να το ultimate ghost's n goblins για το psp.Oτι αξιζε το κατεστρεψαν με τελευταιο παραδειγμα την εκπληκτικη σειρα RPG Breath of fire με τα εκπληκτικα I και ΙΙ για το snes με το καλο ΙΙΙ στο Playstation Που θυμιζε τα παλια και μετα το χαος με ενα πολυ μετριο ΙV και επισης πολυ πολυ μετριο V και φτανουμε στο σημερα που ξερουμε απο το καλοκαιρι οτι το 6 θα κυκλοφορησει σε smartphones και πραγματικα ολα οσα μαθαινουμε εχουν εξοργισει ολους τους gamers και οπαδους της σειρας γιατι εκτος των αλλων θα υπαρχουν και μικροσυναλαγες στο παιχνιδι η νεα μοδα δηλαδη.Αισχος και παλι αισχος και αν δεν μπορουν και δεν θελουν οι ιδιοι ας δωσουν την αδεια να φτιαξουν παιχνιδια που της ανηκουν καποιοι αλλοι με μερακι,ορεξη και νεες ιδεες μπας και δουμε τιποτα της προκοπης γιατι απο την cRapcom δεν εχουμε να περιμενουμε τιποτα.
 
Ακριβως τα οσα εγραψα παραπανω ολως τυχαιως τα διαβασα και εδω.




The “main user group” for the Resident Evil games is now in its late-30s to 40s, Capcom have revealed. In a feature highlighting the series on their Investor Relations website, Capcom say that this poses the risk of these fans growing older and older and eventually outgrowing videogames altogether.
As always, the solution is to try and appeal to a younger generation of gamers, in an effort to ensure that you always have new players being introduced to the Resident Evil games.



One approach Capcom are taking to help facilitate this is carrying out collaborations with fashion magazines. Capcom say theyʼre collaborating with fashion brands that are popular among young people to help give Resident Evil more exposure among the youth.



Other marketing and promotional activities include appealing to non-gamers through a “Halloween Horror Night” event held in alliance with Universal Studios Japan and the opening of a Resident Evil cafι in Shibuya, Tokyo.
http://www.siliconera.com/2013/12/26/main-resident-evil-fanbase-30s-40s-says-capcom/

Μας αρεσει δεν μας μας αρεσει τα παιχνιδια πλεον δεν φτιαχνονται για εμας.


Τοπο στα νειατα.
 
Aardvark είπε:
Μας αρεσει δεν μας μας αρεσει τα παιχνιδια πλεον δεν φτιαχνονται για εμας.
Τοπο στα νειατα.
Οντως τα παιχνίδια δεν φτιάχνονται πλέον για μας τους gamers (ασχέτως ηλικίας). Και η σωστή φράση είναι "τόπο στους non-gamers", το αν είναι νέοι ή όχι είναι κάπως άσχετο. Και εμείς υπήρξαμε νέοι και δεν νομίζω να ήταν μόνο το marketing που μας έκανε να κολλήσουμε με τα games. Ουτε καν της μόδας δεν ήταν, μόδα έγιναν τα τελευταία χρόνια.
 
Imgema είπε:
Οντως τα παιχνίδια δεν φτιάχνονται πλέον για μας τους gamers (ασχέτως ηλικίας). Και η σωστή φράση είναι "τόπο στους non-gamers", το αν είναι νέοι ή όχι είναι κάπως άσχετο. Και εμείς υπήρξαμε νέοι και δεν νομίζω να ήταν μόνο το marketing που μας έκανε να κολλήσουμε με τα games. Ουτε καν της μόδας δεν ήταν, μόδα έγιναν τα τελευταία χρόνια.
θα συμφωνούσα με αυτό, αλλά δυστυχώς ο ορισμός του «gamer» είναι από μόνος του τεράστια συζήτηση. Επειδή την έχω ξανακάνει αλλού στο παρελθόν, κατέληξα ότι είναι μάταιη. Ο καθένας ανάλογα το σύστημα αναφοράς του έχει και τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις για να χαρακτηρίσει κάποιον gamer. Οι δε εταιρείες, ειδικά οι εισηγμένες στο χρηματιστήριο κινούνται και ενεργούν με αποκλειστικό όρο και προϋπόθεση το τι φέρνει έσοδα, κι έτσι...
 
Για μένα όταν λέω ότι η τάδε εταιρία φτιάχνει ένα game για gamers εννοώ ότι φτιάχνουν κάτι το οποίο θα τους εντυπωσιάσει περισσότερο ίσως από κάποιο άλλο game, θα τους προκαλέσει, θα τους βάλει να σκεφτούν, να λύσουν γρίφους, να υπερπηδήσουν δύσκολα εμπόδια, να έχει περιεχόμενο, να έχει καινοτομίες, να τους βάλει στον κόσμο του παιχνιδιού κλπ. Αυτά ζητούν οι gamers εξάλλου και έχοντας παίξει αρκετά παιχνίδια γίνονται συγκρίσεις μεταξύ τους κλπ και ο πήχης ποιότητας ανεβαίνει. Οταν όμως λέμε ότι η τάδε εταιρία φτιάχνει ένα game για κάποιον που γενικά δεν παίζει games, ή απλά μία στο τόσο για να περνάει η ώρα, τότε όλα αυτά δεν έχουν τόση σημασία. Σημασία έχει να τον τραβήξει ώστε να κάνει την αγορά, το περιεχόμενό του σαν game και γενικά το gameplay του είναι δευτερεύοντα θέματα. Συνήθως μιλάμε για κάτι πολύ απλοϊκό και ευκολοχώνευτο.

Μια χαρά λεφτά βγάζανε και παλιότερα. Απλά τώρα δυστυχώς οι μεγάλες εταιρίες έχουν κάνει μεγάλο άνοιγμα (γιατί το να βγάζεις πολλά λεφτά δεν είναι το ζητούμενο, το ζητούμενο είναι να βγάζεις περισσότερα) και πλέον στοχεύουν σε αυτούς που δεν θεωρούνται gamers (σαφώς και είναι πολύ περισσότεροι αφού οι gamers είναι απλά μία ομάδα ανθρώπων και οι non-gamers είναι όλος ο υπόλοιπος κόσμος στον πλανήτη) και ως αποτέλεσμα εμείς που διψάμε να παίξουμε ένα game της προκοπής ψάχνουμε βελόνες στα άχυρα.

Αλλά don't worry... Είμαι σίγουρος ότι οι συντάκτες περιοδικών μόδας θα βοηθήσουν να φτιάξει η Capcom το RE που όλοι περιμέναμε... :xm:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για να ειμαστε πιο δικαιοι παντως, η πορεια της Capcom ειναι αναλογη με αυτη της γενικοτερης Ιαπωνικης "σχολης" η οποια εχει παρακμασει και αντι να γενναει ιδεες...δανειζεται αβερτα απο τα Δυτικα στουντιος.
 
Wally είπε:
Για να ειμαστε πιο δικαιοι παντως, η πορεια της Capcom ειναι αναλογη με αυτη της γενικοτερης Ιαπωνικης "σχολης" η οποια εχει παρακμασει και αντι να γενναει ιδεες...δανειζεται αβερτα απο τα Δυτικα στουντιος.
Και με αυτό συμφωνώ. Και το ίδιο ισχύει και με τα anime για μένα αλλά αυτό είναι αλλου topic ευαγγέλιο.
 
Imgema είπε:
Οντως τα παιχνίδια δεν φτιάχνονται πλέον για μας τους gamers (ασχέτως ηλικίας). Και η σωστή φράση είναι "τόπο στους non-gamers", το αν είναι νέοι ή όχι είναι κάπως άσχετο. Και εμείς υπήρξαμε νέοι και δεν νομίζω να ήταν μόνο το marketing που μας έκανε να κολλήσουμε με τα games. Ουτε καν της μόδας δεν ήταν, μόδα έγιναν τα τελευταία χρόνια.
Σαφως και παιζει ρολο και η ηλικια,να με βαλεις εμενα τωρα να παιξω FarmVille, Farm Town και Tζουμπα Τζιμπα Μπε μπε δεν προκεται με τιποτα ,οπως και να βαλω εγω τον 13χρονο να παιξει το πρωτο Resi,oχι να το παιξει,να το δει να τον εχω διπλα να με κοιταξει με ματια αποριας και να μου λεει τι κανει αυτος και γιατι ταλαιπωριεται ετσι.

 


Κλασσικη περιπτωση my years was better than yours ειναι.


 


Capture.JPG
 
Aardvark είπε:
Σαφως και παιζει ρολο και η ηλικια,να με βαλεις εμενα τωρα να παιξω FarmVille, Farm Town και Tζουμπα Τζιμπα Μπε μπε δεν προκεται με τιποτα
Μάλλον δεν ξέρεις πόσοι ενήλικοι παίζουν farmvile (και άλλα παρόμοια) αλλιώς δεν θα το ανέφερες σαν παράδειγμα. Τα smarphones και τα Tablets είναι γεμάτα με τέτοια games. Μήπως τα χρησιμοποιούν μόνο παιδιά? Εγώ πιο πολλούς ενήλικους βλέπω πάντως...

Aardvark είπε:
Κλασσικη περιπτωση my years was better than yours ειναι.
Δηλαδή πρέπει να δεχτώ ότι σώνει και καλά το καινούριο θα είναι πάντα καλύτερο? No exceptions?

Και που το ξέρεις εσύ ότι ο 13χρονος που θα παίξει το παλιό RE δεν θα του αρέσει? Ναι τα "tank controls" είναι πιο κουραστικά αλλά το RE δεν είναι μόνο τα controls. Είναι και το level design, είναι η ατμόσφαιρα, είναι οι γρίφοι, η στρατηγική (λόγο του ότι έχεις λίγα πυρομαχικά και τα zombie είναι όντως μία απειλή και όχι απλά στόχος για target practice).... όλα αυτά δηλαδή δεν έχουν σημασία?

Αυτό το στυλ του ακυρώνω την άποψη του άλλου λέγοντάς του ότι απλά "έχει θολώσει το μυαλό του από την νοσταλγία, δεν ξέρει τι λέει" ή το κλασσικό "rose tinted nostalgia glasses" ασχέτως των επιχειρημάτων που έχει δώσει, είναι κάπως ενοχλητικό. Μυαλό έχουμε, ξέρουμε πότε κάτι μας αρέσει πραγματικά και πότε απλά ήταν μία μούφα που μας θυμίζει ωραίες εποχές.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μάλλον δεν ξέρεις πόσοι ενήλικοι παίζουν farmvile (και άλλα παρόμοια) αλλιώς δεν θα το ανέφερες σαν παράδειγμα. Τα smarphones και τα Tablets είναι γεμάτα με τέτοια games. Μήπως τα χρησιμοποιούν μόνο παιδιά? Εγώ πιο πολλούς ενήλικους βλέπω πάντως...
Δεν ειναι μονο παιδια,ειναι ηλικιες 15-25 αντε 30 που θελει να πιασει η Capcom γιατι οι 30φευγα που παιζανε το πρωτο Resi σταματησαν το παιχνιδι πια,εκτος απο τους αμετανοητους βεβαιως βεβαιως.

 




Και που το ξέρεις εσύ ότι ο 13χρονος που θα παίξει το παλιό RE δεν θα του αρέσει? Ναι τα "tank controls" είναι πιο κουραστικά αλλά το RE δεν είναι μόνο τα controls. Είναι και το level design, είναι η ατμόσφαιρα, είναι οι γρίφοι, η στρατηγική (λόγο του ότι έχεις λίγα πυρομαχικά και τα zombie είναι όντως μία απειλή και όχι απλά στόχος για target practice).... όλα αυτά δηλαδή δεν έχουν σημασία?
Αυτό το στυλ του ακυρώνω την άποψη του άλλου λέγοντάς του ότι απλά "έχει θολώσει το μυαλό του από την νοσταλγία, δεν ξέρει τι λέει" ή το κλασσικό "rose tinted nostalgia glasses" ασχέτως των επιχειρημάτων που έχει δώσει, είναι κάπως ενοχλητικό. Μυαλό έχουμε, ξέρουμε πότε κάτι μας αρέσει πραγματικά και πότε απλά ήταν μία μούφα που μας θυμίζει ωραίες εποχές.
 


Το ιντερνετ και το youtube ειναι γεματο αποψεις απο αυτες τις ηλικιες και ξερουμε τι σκεφτονται.



Επισης οι αποψεις τι κανει ενα game καλο ειναι τοσες οσοι ειναι και οι gamers οι ιδιοι,oσο για τα
nostalgia glasses και εγω απο αυτα φοραω και αυτα θα φοραω,οποτε το ακυρωση αποψεων δεν ισχυει απο μενα τουλαχιστον...Καταλαβαινω απολυτα ολα τα παραπανω γραπτα.
 
Τοπο στα νιατα και αηδιες....μια ματια στην επιτυχια που ειχαν kickstart projects με θεμα αναβιωση κλασσικων παιχνιδιων θα αποδειξει και στον πιο απιστο οτι μια χαρα θελουν ακομα οι gamers παιχνιδια που να εχουν gameplay και οχι να ειναι βιντεοπαρουσιαση και εφε.

Και ναι τα παει τοσο καλα η Crapcom που γιαυτο ετοιμαζεται για φουντο....
 
Προσεξε τις εκφρασεις σου αν διαφωνεις με κατι καντο πολιτισμενα οπως οι υπολοιποι..Αηδιες δεν λεμε εδω μεσα αποψεις γραφουμε.
 
Ουσιαστικά μιλάμε για την κατάντια του Resident Evil. Η ...υπόλοιπη Capcom "στέκεται" τρόπον τινά, με τίτλους όπως το Dragons Dogma Arisen, το Monster Hunter και τα Street Fighter. "Τσόντα" μπαίνουν και λίγο απο Lost Planet, Devil May Cry, Dead Rising... Εντάξει, δεν μιλάμε και για μεγαλεία, αλλα σίγουρα όχι και για κατάντια, κατα την γνώμη μου τουλάχιστον. Ενίοτε παίζουν και τίποτα εκπληξούλες τύπου Asuras Wrath (γούστα είναι αυτά βέβαια).

Σε ότι αφορα τα Resident Evil, σίγουρα οι μεγάλες δόξες του παρελθόντος είναι...στο παρελθόν. Πρόκειται όμως για "μαγαζί γωνία", και πιστεύω ότι κάποια στιγμή -εφόσον πέσει το απαραίτητο μπακαγιόκο- θα ξαναβγεί κάτι πραγματικά δυνατό.
 
Πίσω
Μπλουζα