H κατάντια της Capcom...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Imgema
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Παντως οτι και να λεμε η capcom εχει προσφερει στη βιομηχανια παρα πολλα διαμαντια και εχει βοηθησει παρα πολυ στην δημοτικοτητα των video games στον κοσμο .. Κοντα 3 δεκαετιες προσφερε και προσφερει μεγαλες επυτυχιες με τις δουλιες της δημιουργωντας φανατικο κοινο ...με τα καλα και τα ασχημα σαν εταιρια ..Η capcom δεν ειναι μονο resident evil ειναι πολυ μεγαλυτερη ιστορια απο αυτο ...Ειχε και εχει και αλλους αξιολογους τιτλους ...Για μενα στην πρωτη πενταδα απο 3rd party developers :darkglasses:
 
Kανεις δεν ειπε οτι δεν εχει προσφερει η capcom ισα ισα που εγω την εχω πολυ ψηλα στην εκτιμηση μου ως οπαδος των arcades για ολα τα διαμαντια που μας εχει προσφερει ξεκινωντας απο το Ghoul's n Ghosts που ειναι απο της πολυαγαπημενες μου σειρες στα arcades.Aπο τοτε ομως μεχρι και σημερα εχουν αλαξει πολλα και πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο και ευτυχως που υπαρχουν καποιοι τιτλοι που την κρατανε αλλιως θα την ειχε φαει η μαρμαγγα εδω και χρονια.
 
Psy_Danis_3 είπε:
Παντως οτι και να λεμε η capcom εχει προσφερει στη βιομηχανια παρα πολλα διαμαντια και εχει βοηθησει παρα πολυ στην δημοτικοτητα των video games στον κοσμο .. Κοντα 3 δεκαετιες προσφερε και προσφερει μεγαλες επυτυχιες με τις δουλιες της δημιουργωντας φανατικο κοινο ...με τα καλα και τα ασχημα σαν εταιρια ..Η capcom δεν ειναι μονο resident evil ειναι πολυ μεγαλυτερη ιστορια απο αυτο ...Ειχε και εχει και αλλους αξιολογους τιτλους ...Για μενα στην πρωτη πενταδα απο 3rd party developers :darkglasses:
Μα γι αυτό χρησιμοποίησα αυτόν τον τίτλο. Αν η Capcom δεν ήταν όντως κορυφαία στο παρελθόν τώρα δεν θα έκανα λόγο για κατάντια. Για να με απογοητεύσει τόσο πολύ ένας developer τώρα, σημαίνει ότι με είχε κακομάθει πριν.
 
Είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων αλλά βάζω στοίχημα ότι αυτοί που κάνουν τα κουμαντα στη capcom δεν είχαν γεννηθεί καν όταν έβγαζαν ghosts n goblins street fighter κ.α.

Οι αιτίες τώρα που έχουν ρημάξει τα πάντα είναι για μένα η μεγάλη επικράτηση (δίκαιη) του playstation 1, η mainstream gaming κουλτούρα που έφερε και παράλληλα η καταστροφή του όποιου υγιούς ανταγωνισμού και αντικατασταση του με άλλες εταιρείες του mainstream δηλαδή να τα κάνω λιανά λέγε με Microsoft.

Μετά η εμφάνιση ιστοσελίδων όπως το facebook εφεραν την υπερβολική δικτύωση στα πάντα (λες και αμα είχα φιλαράκια δε θα με έπαιρναν τηλέφωνο έπρεπε να εχω Facebook). Η mainstream ιστοσελίδα αυτή επίσης έχει φέρει gaming πρότυπα τύπου φάρμας. Είμαστε όλοι φίλοι και καλλιεργουμε δίπλα δίπλα κι έτσι. Make love not war, θα έλεγα αποθέωση ενός αφηρημενου hippie gaming και γιατί όχι να παίζει imagine του john lennon στο παρασκήνιο.

Η τρίτη μόδα λέγεται iphone όποια πέτρα κι αν σηκώσεις θα βρεις iphone lover και τη gaming αισθητική του παρε free παιχνίδι πλήρωσε μετά items για να βγάλεις τη 3η πίστα, και ο κάθε wannabe tech guy σκάει τώρα και με ενα ταμπλετακι. Παντού στις παραλίες στη τηλεόραση στα καφενεία στους δρόμους αλλά και όπου αλλού μπορεί να πάει άνθρωπος.

Τα κέρδη απο τα τρια αυτα concept είναι τεράστια μιλάμε για δις ευρώ και όλοι φυσικά κοιτάνε κάτι να πάρουν. Λογικό λοιπόν και δε βρίσκω κάτι το παράξενο.

ΥΓ Ο χώρος που εχει αφήσει το mainstreaming είναι υπολογισιμος δεν είναι τυχαία:

η εμφάνιση σελίδων όπως kickstarter αλλα και γενικότερα του indie gaming όπου βγαίνουν κατα κόρον παιχνίδια όπως τα ξέραμε isometric-arcade-adventure, παραδοσιακά rpg και άλλα που δε παιζονται με ολους τους 551 ανθρώπους που γνωρίζεις, που έχει αποβάλλει η facebook κουλτούρα.

η έκρηξη του pixel art (σε αυτό βοηθάει η εμφάνιση των διάφορων iphone και κλώνων του για να είμαι δίκαιος).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
Λογικό λοιπόν και δε βρίσκω κάτι το παράξενο.
Πάντως μέχρι στιγμής εγώ δεν είπα ότι βρίσκω κάτι το παράξενο. Απλά η άποψή μου είναι ότι όσοι περισσότεροι ακολουθούν αυτό το μονοπάτι τόσο πέφτει η ποιότητα του gaming. Οτιδήποτε γίνεται τελείως mainstream χαλάει, αυτό είναι κανόνας για μένα. Οπότε ναι, καθόλου παράξενο.

Ομως, εμένα δεν με ενδιαφέρει προσωπικά αν κερδίζουν περισσότερα ή λιγότερα οι εταιρίες, δεν είμαι μέτοχος, εμένα με ενδιαφέρει το ότι δεν βρίσκω καλά games να παίξω από έναν developer που κάποτε ήταν ίσως ο καλύτερος 3rd patry που υπήρξε. Δεν το βρίσκω παράξενο όταν ένας developer ξεπουλιέται έτσι (στον κόσμο που ζούμε όλοι μπορούν να ξεπουληθούν) όμως το βρίσκω υποτιμητικό λαμβάνοντας υπόψιν το background της εταιρίας. Η κάποτε μεγάλη και τρανή Capcom θέλει τώρα να γίνει η νέα Zynga. Αν σας αρέσει αυτή η "εξέλιξη" τότε πάω πάσο, εγώ πρέπει να είμαι ο περίεργος τελικά.

Βλέπω πως άλλοι, όπως η Nintendo ακόμα φαίνεται να κρατάνε μία απόσταση από όλα αυτά και γι αυτό έχει τον σεβασμό μου. Αλλά μου κάνει εντύπωση πως ο περισσότερος κόσμος ρίχνει περισσότερο βάρος στο ότι τα κέρδη της μειώνονται (το καινούριο κτίριο που φτιάχνει το είδατε?) και στο ότι δεν μπορεί να ξεπεράσει την Sony σε πωλήσεις (ή ακόμα και την Microsoft) αντί να λέει, "ε ok, πάλι καλά που υπάρχει και κάποιος που δεν ακολουθάει σώνει και καλά αυτές τις τακτικές". Λες και είμαστε μέτοχοι ρε παιδιά...

Tην εποχή του Wii η Nintendo δημιούργησε μία νέα μόδα και όλοι την θάψαμε για αυτό και καλά κάναμε γιατί είχε ρίξει πολύ την ποιότητα των games της με όλα εκείνα τα party games (τουλάχιστον έβγαλε όμως και τα Mario Galaxy). Και μετά κράζαμε και την Sony αλλά και την Microsoft που ακολούθησαν, οι περισσότεροι τουλάχιστον, δεν θυμάμαι να έλεγε κανείς για "φυσική εξέλιξη" τότε... Αλλά τώρα που οι άλλες εταιρίες ακολουθούν νέες μόδες που ρίχνουν ακόμα περισσότερο την ποιότητα του gaming λέμε "είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων" (πάω στοίχημα ότι αν όλο αυτό το ξεκίναγε η Nintendo θα ήταν όλοι πιο αρνητικοί εδώ).

Δεν ξέρω, μπορεί αν ήμουν μέτοχος να το έβλεπα έτσι αλλά σαν gamer το βλέπω σαν κατρακύλα, με συγχωρήτε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οτιδηποτε βασιζεται σε ασαφη controls ζημιωνει το παραδοσιακο gaming.

Mobile games, Wii, WiiU, Kinect, Move κτλ υπαρχουν για κακο.

Το καλο ομως ειναι οτι η μαζα των "λαθρο-gamers", οσο γρηγορα φουσκωνει αλλο τοσο γρηγορα ξεφουσκωνει.

Πχ Που ειναι οι 100 εκατομυρια αγοραστες του Wii ως δυνητικοι αγοραστες του WiiU?? Πουθεναααααα

Ευτυχως μας αποχαιρετησαν και εμεινε το "υγιες" 5%
 
Δυστυχώς πλέον η Capcom το μόνο που ξέρει να κάνει καλά τα τελευταία χρόνια είναι πως να μας τρολάρει με το να κατακρεουργεί και να κακομεταχειρίζεται διάφορα δημοφιλές της francise (με εξαίρεση το Monster Hunter). Ακόμα και το τελευταίο Ace Attorney που έχει δημιουργήσει τις καλύτερες εντυπώσεις η Capcom δείχνει ότι με το ζόρι νοιάζεται για την σειρά αυτή όταν πάει και βγάζει το παιχνίδι αυτό σε digital μορφή στο localization του αντί για retail μορφή. Σαν να μας λέει δηλαδή "To Ace Attorney δεν πουλάει. Και χάρη σας κάναμε που το φέραμε.".

Τα πιο πρόσφατα παραδείγματα της κατακρίλας της Capcom είναι τα εξής:

- Onimusha social game...στο PS3. Ω ναι, τώρα μπορείς να παίζεις browser games και στο PS3 σου!

- Η προσθήκη χαρακτήρα από το ακυρωμένο Mega Man Legends 3 ("Το Μega Man δεν πουλάει.")...σε rthythm game για iOS.

- Nέο Darkstalkers παιχνίδι. Και είναι ένα αδιάφορο casual puzzle game για κινητά τ' οποίο αν και δωρεάν πρέπει να έχεις λογαριασμό στo LINE ( http://en.wikipedia.org/wiki/Line_%28application%29 ). Oύτε καν να μπουν στον κόπο να φτιάξουν κανά ενδιαφέρον puzzle game όπως το κλασσικό Super Puzzle Fighter II Turbo. Aλλά τι περιμένεις όταν δίνεις το francise σου σε μια άλλη εταιρεία που φτιάχνει σαχλαμάρες για κινητά.

http://hg101.proboards.com/thread/10980/line-drop-spirit-catcher-darkstalkers

Το γεγονός δε ότι η Capcom δίνει πλέον όλη σχεδόν την βαρύτητά της σε iOS παιχνίδια λέει πολλά. Είπαμε, κι άλλες εταιρείες βγάζουν παιχνίδια για κινητά αλλά τουλάχιστον εξακολουθούν να στηρίζουν ένθερμα την console αγορά. Δυστυχώς είναι κι άλλες, ιστορικές ιαπωνικές εταιρείες που ακολουθούν την ίδια τακτική με την Capcom όπως η Taito.

Imgema είπε:
Αντίθετα πολλοί που διάλεξαν να ανοιχτούν κι άλλο και να στοχεύσουν τους mainstream έχασαν. To OtherM για παράδειγμα ήταν εμπορική αποτυχία γιατί ο director είχε την φαεινή ιδέα να το πουλήσει στους non-gamers αντί στους fans της σειράς (καλά να πάθει).
Που την είδες την εμπορική αποτυχία; Στην Μεγάλη Βρετανία μόνο; Eπειδή σε Ιαπωνία κι Αμερική πούλησε περίφημα.

http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_other_m#Sales
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Vetus είπε:
Που την είδες την εμπορική αποτυχία; Στην Μεγάλη Βρετανία μόνο; Eπειδή σε Ιαπωνία κι Αμερική πούλησε περίφημα.

http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_other_m#Sales
Συγκριτικά με τα 2 προηγούμενα Metroid και ειδικά με το prime το other M είναι εμπορική αποτυχία.Η nintendo περίμενε μεγαλύτερες πωλήσεις πράγμα όμως που δεν έγινε.Το prime μονο στην αμερική πουλησε 1.5 εκ. κόπιες εν αντιθέση με το μισο εκ. που πουλησε το other M
 
Vetus είπε:
Που την είδες την εμπορική αποτυχία; Στην Μεγάλη Βρετανία μόνο; Eπειδή σε Ιαπωνία κι Αμερική πούλησε περίφημα.http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_other_m#Sales
Mα στο ίδιο το link που μόλις έκανες post γράφει στο τέλος: "By November 2010, Other M had yet to sell a "half a million" units in the United States, far below Nintendo's expectations"
 
Mπορεί να μην έκανε τις τρελές πωλήσεις που έχουν κάνει τα παλιότερα αλλά μια φορά δεν το λες κολοσιαία αποτυχία όπως το DMC - Devil May Cry με τ' οποίο η Capcom ήθελε απεγνωσμένα να προσεγγίσει το κοινό του Call of Duty και του God of War και κατέληξε ως ο τίτλος με τις λιγότερες πωλήσεις στην σειρά. Από την άλλη το Metroid - Other M απέτυχε όχι επειδή αλλάξανε το gameplay για να προσεγγίσουν ένα νέο κοινό (τ' αντίθετο, μάλιστα, το gameplay απέσπασε τις καλύτερες εντυπώσεις απ' όλους όσους το δοκίμασαν) αλλά επειδή αλλάξανε τελείως τον χαρακτήρα της Samus προς το χειρότερο κι η όλη ιστορία κι η εξέλιξή της θύμιζε φτηνιάρικη, κάκογουστη σαπουνόπερα.
 
Vetus είπε:
Από την άλλη το Metroid - Other M απέτυχε όχι επειδή αλλάξανε το gameplay για να προσεγγίσουν ένα νέο κοινό (τ' αντίθετο, μάλιστα, το gameplay απέσπασε τις καλύτερες εντυπώσεις απ' όλους όσους το δοκίμασαν) αλλά επειδή αλλάξανε τελείως τον χαρακτήρα της Samus προς το χειρότερο κι η όλη ιστορία κι η εξέλιξή της θύμιζε φτηνιάρικη, κάκογουστη σαπουνόπερα.
Δεν ξέρω αν το έχεις παίξει (και γενικώς αν ακολουθείς την σειρά) αλλά το κυριότερο πρόβλημα ήταν το gameplay το οποίο δεν είχε καμία σχέση με Metroid, είχε δηλαδή τελείως γραμμικό design και σχεδόν καθόλου εξερεύνηση, φαντάσου ότι τα suit upgrades δεν τα έψαχνες καν, ενεργοποιούνταν αυτόματα καθώς προχώραγες στην ευθεία... Δεν ξέρω ποιους εννοείς όταν λες όσοι το δοκίμασαν είχαν τις καλύτερες εντυπώσεις...

Ολα τα άλλα (το story, η Samus κλπ) ήταν και αυτά εντελώς γελοία ασφαλώς. Γενικώς ένα απαίσιο παιχνίδι (ή τουλάχιστον ένα απαίσιο Metroid, από μόνο του μπορεί να ήταν ένα καλούτσικο action game). Πάντως η πληροφορία οτι αλλάξανε το παιχνίδι για να προσεγγίσουν το πιο casual κοινό υπήρχε σε συνέντευξη του ίδιου του Sakamoto ο οποίος το παραδέχεται στην ψύχρα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα