Stanfromgreece

RetroMasteR
Αντιδράσεις
picture.php

picture.php

picture.php

ΠΑΙΞΤΕ

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
...Απο τους δημιουργούς του γνωστού μας Batman, ένα ισομετρικό παιχνίδι-σημείο αναφοράς, που θα σας κάνει να παραβλέψετε τα filmation-o-ειδή παίγνια της Ultimate - έστω και για λίγο !! :thumbup:

Καλοδουλεμένα γραφικά με σωστά συνδιασμένα χρώματα (στην έκδοση του amstrad), σχετικά λιτος αλλά ταιριαστός στο ύφος του παιχνιδιού ήχος, και ένα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΟ gameplay, κάνουν το παιχνίδι αυτό ένα απόλυτο "must" στους φίλους του είδους - και όχι μόνο !!

Οποιος δεν το είχε παίξει, απλά έχασε !! (οι οπαδοί του Ritman πάντως ας κάνουν έναν "κόπο" να παίξουν και το Monster Max στο gameboy. Αξίζει τον κόπο...).

Μπράβο και πάλι Stan !! :)

Όπως επίσης...

...και το Superhero, του Ritman, στους Amstrad και Spectrum. Αν και απέσπασε μέτριες κριτικές, προσωπικά, το βρίσκω πολύ καλό...

billy είπε:
οι οπαδοί του Ritman πάντως ας κάνουν έναν "κόπο" να παίξουν και το Monster Max στο gameboy. Αξίζει τον κόπο...

Ace είπε:
...και το Superhero, του Ritman, στους Amstrad και Spectrum. Αν και απέσπασε μέτριες κριτικές, προσωπικά, το βρίσκω πολύ καλό...
...ναι, το είχα δεί εντελώς κατά τύχη κάποια χρόνια πριν όταν ψαχνόμουνα με μερικά games του είδους !!

Δεν το έπαιξα σε βάθος (μόνο τσέκαρα αν φόρτωνε :D ), αλλά φάνηκε καλό.

Είδα ότι έχει δουλέψει σ' αυτό ο Bernie Drummond, o συνεργάτης του Ritman (αλλά μάλλον όχι ο ίδιος ο Ritman ?). Καλό σημάδι !! :D

Απο Ritman εκτος απο το HoH γουσταρα τρελα το BatMan.Ηταν το πρωτο ισομετρικο που βρηκα τοσο playable...

EDIT

Απο την official page του Ritman,για το BatMan

After seeing Ultimate’s Knight Lore (The very day I handed the master for Match Day over to Ocean) I was determined to write an isometric game, it was what I had always wanted, a Disney film that you could control. I knew a friend of a friend called Bernie Drummond who drew a lot of cartoon characters, I asked him if he would like a go on a computer and he was willing – the session looked like a complete waste of time, watching Bernie create what looked like a random mess of dots with no sign that he had any idea where he was going – after a couple of hours I was preparing to give it up when Bernie suddenly saw the outline of an eye in the random mess. He went from crazy doodler to craftsman instantly, sculpting a matching eye and then an entire character – it was without doubt one of the best bits of game art I had ever seen. The character was christened Budweiser and is one of the first characters you meet in Batman.
Bernie and I had a brainstorming session to try and find a known hero we could use, I finally came up with Batman and then dismissed him as quickly on the grounds that the 60’s TV series had been a long time ago and the kids of the 80’s wouldn’t know who he was, Bernie disagreed and told me that the old series was showing on channel 4 and the comics were popular as well.

Batman turned into an epic game and I loved designing all the puzzles – it was great just programming a physics engine and then just using parts to build puzzles so that the game exhibited a consistent set of rules. Batman was a huge success, getting rave reviews in every magazine and gracing the cover of several.

Ναι βρε, Amstradopedia...

...πράγματι, του Drummond είναι... My fault... (άρχισα να τα κοπανάω από νωρίς, φαίνεται...) :D

billy είπε:
Είδα ότι έχει δουλέψει σ' αυτό ο Bernie Drummond, o συνεργάτης του Ritman (αλλά μάλλον όχι ο ίδιος ο Ritman ?). Καλό σημάδι !! :D

Παρόμοιο παιχνίδι ήταν και το ALIEN-7 στον Amstrad.

Απλα το HoH,Batman,Ant Attack,Great Escape και λιγα ακομα,ηταν αξιοπρεπη ισομετρικα που δεν στηριζονταν στο filmation

...όλα αυτά ήταν καλά παιχνίδια όντως.

Για το Αlien-8 που έγραψε ο exetlaios, θυμάμαι και έναν χάρτη που είχαν βάλει στο Pixel... :thumbup:

Πίσω
Μπλουζα