Imagination Technologies για το PS4?

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.287
Φημες λενε οτι η Sony διαλεξε την Imagination Technologies για την αναπτυξη της GPU του PS4.

Για να φρεσκαρω μνημες, ειναι ουσιαστικα η εταιρεια που κατασκευασε τη GPU του Dreamcast.

Τα PS fan sites εχουν στησει πανηγυρι για το TBDR feature της GPU σειρας της εταιρειας παρολο που υπηρχε στο Dreamcast απο το 1998...(!!??!!)
 
Ωραια νεα ,οχι τοσο για τα Gpu cpu και ppu αλλα απο οτι φαινεται επιτελους δειχνουν να ξεκινανε τα rumors για τις next next gen Κονσολες.

Επιτελους ,το καλυτερο χρονικο διαστημα ειναι απο σημερα μεχρι την επισημη αποκαλυψη του πρωτοτυπου σχεδιου (οχι του τελικου) απο την επισημη εταιρια και οτι φημη κυκλοφορει ενδιαμεσα.

Let the rumors begin. :D

Cell θα εχει αραγε;;;;;
 
Φημες ειναι αλλα φαση εχουν οι σπεκουλες.

Πιστευω οτι αν ο Cell κανει τιμιο scaling (δηλαδη βαζω αλλα 8 SPU και πιανω διπλασια αποδοση, βαζω αλλα 8 τριπλασια), πεσει κι αλλο σε nm, δεν καιει τα αντερα του αν ξεπερασει τα 32 SPU, ειναι πολυ λογικο να τον χρησιμοποιησει η Sony.

Βαλε και το γεγονος οτι τα studio εχουν παρει το κολάι.

Αλλα λογικα θα τις κοστισει ακριβουτσικα διοτι εχω την εντυπωση οτι η Sony εχει αποχωρισει απο χρηματοδοτης του consortium.

H GPU μου φαινεται λογικο να ειναι μην ειναι Nvidia αλλα επειδη η Sony δεν εχει ιδιοκτησια πανω στα components (το αντιστοιχο λαθος του XBOX1), αν αλλαξει GPU-προμηθευτη θα πληρωσει το backward compatibility με αιμα και χρυσαφι.

Παντως οι δυο μεγαλυτερες χασουρο-κονσολες ειχαν Nvidia GPU.

Με Larrabee δεν τους βλεπω μιας και αν εχουμε καμια 32+ SPU και καμια 32+ x86 processor cores θα καιει την Αρτα και τα Γιαννενα.

AMD παλι χλωμο.

Η Imagination ακουγεται λογικη επιλογη (αν ισχυει)
 
Μαλλον η επιλογη επομενου Cell δεν παιζει αφου η ΙΒΜ εγκαταλειπει τα σχεδια για επομενη γενια Cell...

IBM is discontinuing the Cell chip line of products. A successor to the current PowerXCell-8i chip will not be brought to market, the company's Vice President of Deep Computing, David Turek, told the German IT news site Heise. Turek did note that the Cell design was not dead and would in parts be implemented across IBM's various other chip designs. The future, though, belongs to hybrid designs and heterogenous multiprocessing, Turek said.
 
Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα ,η IBM ειπε οτι θα συνεχιζει να φτιαχνει CELL για οσον καιρο της το ζηταει η Sony.
 
θα δουμε τι θα κανει χωρις την IBM
 
Μα η Sony εχει αποχωρησει απο το Cell consortium. Μονο η IBM εμεινε η οποια δηλωσε οτι θα κατασκευαζει τον παρον Cell οσο υπαρχει ζητηση αλλα δεν θα αναπτυξει καποια νεα εξελιξη του (Cell2 κτλ) που θα ηταν λογικο να χρησιμοποιηθει σε ενα δυνητικο PS4.

Αρα η Sony αν αποφασισει για διαδοχο, πρεπει να βγει στη γυρα και για CPU και για GPU, εντελως νεα SDK και θα πληρωσει και το BC με χρυσαφι.
 
Και η Toshiba που ειναι ετοιμη να βγαλει τον Μαρτη του 2010 την Toshiba Cell TV ;

Τεσπα παντως Playstation 4 με τα τωρινα δεδομενα και τα 3D firmware upgrade που ειναι στον οριζοντα δεν το βλεπω να βγαινει συντομα.

Το 3d τα natalia και τα μπαστουνακια θα μας πανε μεχρι το 2015 τουλαχιστον.

Ποτε δεν ξερεις παντως.
 
Περασαν μολις 3 χρονια απο τοτε που κυκλοφόρισε το PS3, μόλις πρόσφατα έγινε προσιτο και άρχισε να πουλαει καπως καλύτερα, ακομα καλα καλα δεν εχουν μαθει οι developers τον Cell, το PS2 πουλαει ακομα και μιλάνε για PS4??? Δηλαδή το PS3 για την Sony πρεπει να είναι οτι ηταν τα Vista για την Microsoft μου φαινεται. Προβλέπω ότι το PS4 θα είναι η πρώτη κονσόλα που θα κυκλοφορίσει στην επόμενη γενιά.
 
MultiCore τελικα το Ps4.

O λαραμπης ειναι αδυνατος τεχνικα για την Σονυ!!


According to insider info (along with some speculation!), Japanese website PC Watch is reporting that Sony is looking to alternatives to the PS3's Cell architecture, which some developers have found to be challenging. One early alternative include Cell and Intel's Larrabee.


Wanting a bit more horsepower, Sony has apparently abandoned this plan.





Sony was also apparently considering a modified version of the Synergistic Processor Unit, but is now supposedly working on designs that include a mulit-core CPU.

 


Sony, Microsoft and Nintendo are all believed to be exploring new system architecture. And with the exception of a possible Wii HD, PC Watch Impress states that it takes 24 months to produce new consoles, making 2011 difficult for new hardware and 2012 or even as late as 2013 more possible.


However, PC Watch Impress notes that new handhelds will pre-date new home console hardware — so by that assumption, the PSP2 will be released before the PS4.


 

 


【後藤弘茂のWeekly海外ニュース】 揺れるSCEの次世代ゲーム機「PlayStation 4」プラン [PC Watch Impress]
 
2013 που πάει η επόμενη γενιά (και άμα), προβλέπω x86 αρχιτεκτονική για όλες τις κονσόλες. Intel (άντε και AMD) CPU θα φοράνε και με hack θα τρέχουν και Windows.

Είναι ξεκάθαρο ότι με το χαμό που γίνεται με τα laptops, netbooks, πράσινα PCs, κλπ, θα έχουμε μέχρι τότε πολύ ισχυρές x86 CPU με μικρή κατανάλωση και καλή θερμική συμπεριφορά, κατάλληλες για κονσόλες.

Εκτός και αν γίνει το μπαμ και μας πάρουν το hardware από τα χέρια τελείως μέχρι τότε, και έχουμε απλά terminals, όπως με την ιστορία με το onlive. H εταιρία που θα το πετύχει, και αν υποθέσουμε ότι οι άλλες δεν θα τη μιμηθούν, θα κυριαρχήσει στην επόμενη γενιά. Φανταστείτε να βγαίνει next gen κονσόλα με 600 euros και η άλλη να σου πουλάει τερματικό με 50 euros, που να παίζει τα ίδια παιχνίδια.
 
Εκτός και αν γίνει το μπαμ και μας πάρουν το hardware από τα χέρια τελείως μέχρι τότε, και έχουμε απλά terminals, όπως με την ιστορία με το onlive. H εταιρία που θα το πετύχει, και αν υποθέσουμε ότι οι άλλες δεν θα τη μιμηθούν, θα κυριαρχήσει στην επόμενη γενιά. Φανταστείτε να βγαίνει next gen κονσόλα με 600 euros και η άλλη να σου πουλάει τερματικό με 50 euros, που να παίζει τα ίδια παιχνίδια.
Πολυ μου αρεσε το παραπανω,δεν θεωρω απιθανο αντι για ps4 να δουμε ενα Sonystation Terminal.

Kαι τελειωνει και η πειρατια.

Και αλλη μια αποψη για αυτο που ποσταρα πισω και το ποσο "λιγος" φανηκε ο Larabee στην σονυ.

PC Watch's Hiroshige Goto, citing a number of unnamed sources familiar with Intel's long-awaited Larrabee project, claims that Sony once considered using Intel's proposed architecture in the eventual successor to the PS3, presumably named the PlayStation 4. It was rumored that Intel was pursuing a relationship with Microsoft and Nintendo for their next-generation Xbox and Wii consoles, but considering the recent downsizing of the Larrabee project, it appears Intel was unsuccessful at wooing a major partnership.

According to Goto's sources, Larrabee simply didn't offer the sheer power Sony was looking for. Instead, Sony is likely to pursue one of two options for the PS4: use a modified and improved version of the Cell architecture ,or develop a "normal" multi-core CPU akin to the chips found in personal computers and the Xbox 360. The latter option, of course, would help woo back developers turned off by Cell's unconventional design.

However, an unnamed SCE executive isn't counting Intel out of the game yet, noting "Larrabee can help us to plan PS5 and PS6, but it cannot make it into PS4."
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χμμ, αν ισχύουν αυτά, μάλλον η Sony δεν το έμαθε το μάθημά της. Από τα λεγόμενά τους φαίνεται ότι πάλι προσπαθούν να έχουν ένα πανίσχυρο hardware, που από ότι έδειξε αυτή η γενιά είναι το τελευταίο που μετράει. Αυτό που μετράει είναι οι υπηρεσίες που προσφέρεις, στη τιμή που τις προσφέρεις.

Το Wii έσκισε παρότι είχε κατώτερο hardware, λόγω αυτού που προσέφερε (το motion control).

To 360 πήγε πολύ καλύτερα από το PS3 γιατί προσέφερε πάρα πολλά παιχνίδια και σχεδόν όλα όσα είχε το PS3, σε καλύτερη τιμή, με καλύτερη ποιότητα (όχι λόγω δυνατώτερου hardware-αλλά λόγω ευκολίας αξιοποίησης του hardware) και (κυρίως) γιατί προσέφερε μια πολύ πιο ολοκληρωμένη online υπηρεσία.
 
Μα ποιος ειπε οτι το PS3 ειχε ανωτερο hardware αυτη τη γενια??

Μονο στο μυαλο του Κουταραγκι εν ετει 2004 επαιζε το σεναριο αυτο.

Ο Cell αποδειχθηκε λιγος, τελευταια στιγμη τσονταραν μια καρτα απο το ραφι με δικη της μνημη (αποδειξη του οτι αποτελεσε λυση της τελευταιας στιγμης) και μετα την ιστορια την ξερουμε ολοι.

Δεν ξερω ποσοι ειδατε το video demo του OnLive που ποσταρα σημερα, αλλα ΑΝ παιξει κατι τετοιο στην 8η γενια, οι εξελιξεις θα ειναι πιπερατες (τουτεστιν δεν θα μετραμε cores και Ghz).

Oσο για το Larrabee, χωρις να ειμαι σχετικος...32SPE Cell + multicoreGPGPU = εφιαλτης για developers = επαναληψη της 7ης γενιας, κατι που δεν θα μπορουσαν να το αντεξουν τα ταμεια της Sony...
 
Aardvark είπε:
O λαραμπης ειναι αδυνατος τεχνικα για την Σονυ!
Ναι, δεν την έχουμε μάθει πια τη Sony και το hype που δημιουργεί, PS2 αγόραζε το Ιράκ για φτηνούς υπερυπολογιστές, PS3 η Βόρεια Κορέα, PS4 το Ιράν κλπ...

Από την άλλη, δε νομίζω οι κάτοχοι PS3 να έχουν χορτάσει/κορεστεί από τίτλους ακόμα, ώστε να αρχίσουμε να μιλάμε για PS4 από τώρα...
 
Παντως ελπιζω το onLive να μην πετυχει ποτέ αν βγει τελικα. Δηλαδη να ειμαι κατι σαν συνδρομητης gamer αφου στην ουσια θα είναι σαν να νοικιαζω αντι να αγοραζω παιχνίδια.

Η ιδέα του να μην μπορεις να εχεις τα αγαπημενα σου games στην συλλογή σου για να τα παιζεις οποτε εσυ θες χωρίς extra χρέωση ή το να μην ξερεις αν θα ειναι διαθεσιμα 10+ χρονια μετά (πχ εγω παιζω ακομα N64 διπλά αρκετα συχνα) δεν μου αρέσει καθόλου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Παντως ελπιζω το onLive να μην πετυχει ποτέ αν βγει τελικα. Δηλαδη να ειμαι κατι σαν συνδρομητης gamer αφου στην ουσια θα είναι σαν να νοικιαζω αντι να αγοραζω παιχνίδια.
Η ιδέα του να μην μπορεις να εχεις τα αγαπημενα σου games στην συλλογή σου για να τα παιζεις οποτε εσυ θες χωρίς extra χρέωση ή το να μην ξερεις αν θα ειναι διαθεσιμο 10+ χρονια μετά (πχ εγω παιζω ακομα N64 διπλά αρκετα συχνα) δεν μου αρέσει καθόλου.
Πες τα!!!

Είναι άλλη η μαγεία να βγάζεις το παιχνίδι από την ζελατίνα του για πρώτη φορά, να ανοίξεις το case και να βάζεις ένα cd μέσα στο drive και άλλο να πατάς ένα απλό κουμπί.
 
μακάρι να μην πιάσει (που δεν το κόβω να πιάνει ακόμα...)
 
Η μόνη διαφορά του Onlive απο το Steam ειναι το απαιτούμενο Hardware.

Προσωπικά δεν θελω κανενα απο τα 2 (ουτε και το game implementation στο PSPgo! μεσω PSN) γιατι θελω να εχω το διακαίωμα να παω με το λαπτοπι μου στα ανω Ζούρμενα, να βγάλω το DVD απο την θήκη του, να κάνω install και να παίξω το οποιόδήποτε παιχνιδάκι, κάτι που δέν μπορω να κάνω πχ στο Dawn of War 2 (ενας λόγος που δεν το ψήφησα strategy of the year και που δεν το αγόρασα αν και φανατικός του πρώτου).

Γουστάρω να εχω το κουτάκι στην βιβλιοθήκη μου και να του βάζω σεμεδάκια. Τα μονα DL που θα ανεχτώ είναι αυτα που δεν μπορώ πια να τα βρώ σε original, οπως Defender of the Crown και Wacky Weels για PC.
 
Το ολο θεμα του onLive ειναι αυτή η ρημάδα παλια πατεντα του Thin Client PC που κατα καποιο τροπο θα σου ενοικιαζε χρηση του καθε software οποτε το χρησιμοποιουσες. Δεν επιασε (ευτυχως) και για την ωρα τη γλυτωσαμε, αλλα το παλευουν να το περασουν γιατι λογω ebay κυριως εκτος απο την πειρατεια εχουν και τις πωλησεις μεταχειρισμενων που τους κοβουν πολλα εσοδα. Απο άποψη χώρου εχω γεμισει πια cd audio και αρκετα dvd οποτε θα προτιμουσα τα software only αλλα απ την αλλη σαν χρηστης δεν εχω πληρη ιδιοκτησια τους και δεν υποκεινται στην ιδια μεταχειριση (μεταπωληση, συλλογη) οπως τα hard copy και υποψιαζομαι οτι αν ξαφνικα ολα ηταν software only θα ημουν στο ελεος του καθε developer ή retailer (βλεπε amazon) και πραγματικά δεν θα τα είχα οριστικά στην ιδιοκτησία μου.
 
Πίσω
Μπλουζα