Jeronimo Groovy TV (JGTV)

και το τραγουδακι που παιζει KLF last train to transcentral χαμος γινονταν με αυτο στο ΜTV το 1991 και μετα ακολουθησε και η τζοαν λετ
 
Wally είπε:
Παρτυ στο Αιθριο 1993
Ειχα παει κατι φορες ,σερβιραν μονο Coca Cola και αναψυκτικα και δεν θυμαμαι να γινοταν τετοιος πανικος,θα ηταν η μερα φαινεται και σιγουρα δεν θυμαμαι να ντυνομαι ετσι καραλολ.


 
Το τηλεοπτικό κανάλι του Jeronimo Groovy είχε μια από τις πιο κουλές εκπομπές που έχουν παίξει ποτέ: Την παρουσίαζε ο Τάκης Φωτίου τα μεσημέρια/απογεύματα τις καθημερινές και στο τέλος κάθε 2ώρου (νομίζω συνήθως ήταν 4ωρη εκπομπή) έβγαινε μια κατάταξη των ελληνικών ομάδων με βάση τις ψήφους των ακροατών που είχαν τηλεφωνήσει. Δηλαδή έπαιρναν τηλέφωνο απλά για να βγουν στον αέρα και να ψηφίσουν την ομάδα τους ώστε στο τέλος του 2ώρου να βγει πρώτη! Αν και δεν είμαι σίγουρος, ο αριθμός πρέπει να ήταν 090 και μάλιστα αρκετοί τηλεφωνούσαν πολλές φορές για να ψηφίσουν ξανά και ξανά και να κερδίσει η ομάδα τους. Φυσικά όλο αυτό δεν είχε κανένα νόημα, απλά τελείωνε όταν το 2ωρο έβγαινε η κατάταξη των ομάδων με βάση τις ψήφους και μετά μηδενιζόταν το κοντέρ και ξεκινούσε από την αρχή...  :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ένα "περίεργο" σήμα του σταθμού από το 1993
1621244947988.png
 
Τον έβλεπα όταν έπαιζε μουσική, έως το σημείο που έβαλαν τα 090.

Από εκεί και πέρα τον έκοψα, καθώς όλο το σκηνικό πλέον ήταν να βγάλει φράγκα το κανάλι και τίποτα άλλο.

Το κανάλι έβαζε στις συνομιλίες και αρκετούς "δικούς του" (στα κρυφά εννοείται) ώστε να υπάρχει συνεχώς "κίνηση".

Τα 090 και η Ελληνική μουσική, ήταν τα δύο τεράστια σφάλματα που έκαναν οι υπεύθυνοι του JGTV + JGRS, ώστε στο τέλος βαρέσανε κανόνι.

Ο JGTV θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σε ένα φοβερό κανάλι ηλεκτρονικής και χορευτικής μουσικής, το οποίο στην σημερινή εποχή θα εξέπεμπε και δορυφορικά.

Δεν είχε όμως τα μεγάλα κεφάλια και κεφάλαια που είχε και έχει πχ το MAD, το οποίο MAD όμως εγώ το θεωρώ μουσικό κανάλι πατάτα.
Δεν ήταν οι μόνοι που είχαν εφαρμόσει αυτό το σύστημα με το 090 και τους αβανταδόρους. Ως ένα σημείο είναι κατανοητό. Αυτοί οι σταθμοί μικρομεσαίας εμβέλειας είχαν αρκετά έξοδο αλλά περιορισμένα έσοδα από λίγες διαφημίσεις. Άρα, κάπως έπρεπε να επιβιώσουν.
 
Πίσω
Μπλουζα