Loom II

theodosisx

RetroN00b
Joined
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9
Αντιδράσεις
17
Χαίρετε επιστροφοριζιώτες,

LOOM, Bobbin Threadbare, LucasArts 1990, …

main.php


φαντάζομαι ότι αυτά είναι ήδη αρκετά για να σας θυμίσουν πολλά.

Ξέρετε, ο μικρός υφαντουργός που ξεκινάει ένα ταξίδι για να συναντήσει τους χωρικούς του που έχουν μεταμορφωθεί σε ένα σμήνος κύκνων για να γλιτώσουν από την απειλή του αργαλειού που κατά κάποιο μεταφυσικό τρόπο ξεκίνησε να εκλύει καταστροφικές δυνάμεις. Έχω λοιπόν ξεκινήσει (αλλά και σταματήσει) την κατασκευή του Loom II ένα demo του οποίου μπορείτε να βρείτε στο http://www.geocities.com/loom_episode_ii/

Το αρχικό παιχνίδι ανήκει στην κατηγορία adventure και έχει μείνει γνωστό για το πρωτότυπο τρόπο αλληλεπίδρασης που προσέφερε στον παίκτη ώστε αυτός να επιχειρεί μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού, έχοντας ένα μαγικό μπαστουνάκι που φτάνει με την πάροδο του παιχνιδιού να διαθέτει μια οκτάβα νότες των οποίων κάποιοι συνδυασμοί (ανα τέσσερις νότες) προκαλούσαν και μια ενέργεια όπως άνοιγμα, εξαφάνιση, κτλ. Αντίστροφη εκτέλεση του συνδυασμού είχε ως αποτέλεσμα και την πρόκληση της αντίθετης ενέργειας (κλείσιμο, εμφάνιση, κτλ).

Το demo ξεκίνησα (αλλά και:εγκλωβίστηκα) να το κατασκευάζω στο adventure game studio, ένα Drag & Drop περιβάλλον ανάπτυξης παιχνιδιών adventure που είναι ιδανικό για κατασκευή point & click διδιάστατων παιχνιδιών όπου διατίθεται προς άμεση τοποθέτηση το κλασικό μενού Open, Look, Push κτλ , inventory και ανταλλαγές διαλόγων και όλα τα άλλα χαρακτηριστικά ειδικά των LucasArts παιχνιδιών της περιόδου τέλος ʼ80 – αρχές ʽ90.

Διαθέτει μια πολύ ισχυρή γλώσσα προγραμματισμού που μπορεί να μη χρειαστεί καν να την χρησιμποιήσει ο επίδοξος game AGS-programmer (παρα μόνο ίσως ελάχιστα) αν αυτό που θέλει να κάνει είναι ένα κλασικού, παλαιού στυλ adventure.

main.php


To δε gameplay του Loom όμως ξεφύγει εντελώς από τα υπόλοιπα παιχνίδια του είδους του και της γενιάς του και έτσι (αυτό)κλήθηκα να κατασκευάσω εκ του μηδενός τον όλο αυτό μηχανισμό στο AGS συμπεριλαμβανομένου και του διπλού κλίκ που – τουλάχιστον μέχρι την έκδοση 2.6 – το AGS δεν το υποστηρίζει (για τον απλό λόγο, ότι κανένα από τα old-style-adventure παιχνίδια δεν το χρησιμοποιούσε, εκτός από το Loom)

Ο λόγος που επέλεξα το AGS και όχι πιο γενικής χρήσης εργαλεία, ήταν γιατί το AGS είχε ήδη μια μεγάλη κοινότητα τόσο κατασκευαστών παιχνιδιών όσο και απλών παικτών και πίστευα ότι έτσι δεν θα χρειαζόταν να τρέχω από forum σε forum ώστε να το διαφημίζω.

Αρκετά με την περιαυτολογία !

Το θέμα είναι ότι το demo σταμάτησε επειδή …υπάρχουν κάποια αδύνατα σημεία στο όλο έργο τα οποία θα μου παρατηρήσετε και εσείς (όσοι τελοσπάντων μπείτε στον κόπο να ασχοληθείτε)

Πρίν πώ περισσότερα, θα ήταν ίσως καλύτερα να το βλέπατε ιδίοις όμασι και κατόπιν ξανασυζητάμε το θέμα...
 
Καλωσόρισες theodosisx στο forum μας! Μείνε συντονισμένος μαζί μας και θα δεις πολλές αλλαγές και εκπλήξεις. Ασφαλώς και θυμόμαστε το διαμαντάκι που ακούει στο όνομα Loom! Αξέχαστο παιχνιδάκι ντυμένο μαγικά με τις μελωδίες του Tchaikovsky! Εξαιρετική φαίνεται και η προσπάθεια σου αλλά δυστυχώς είχα πρόβλημα με το κατέβασμα του demo!
 
Ελα Turrican. Πιστευω οτι το πρόβλημα είναι προσωρινό, του fileserver που φιλοξενεί το αρχείο γιατί χθές είδα οτι το τελικό link ανταποκρινόταν χωρίς αυτά τα μυνήματα περι mysql() error κ.τ.λ.

Δοκίμασ(τ)ε λίγο αργότερα λοιπόν και αν το πρόβλημα επιμείνει θα βάλω στην σελίδα του παιχνιδιού (http://www.geocities.com/loom_episode_ii) εναλακτικό link.
 
Φιλε Thedosix μαλλον κατι παιζει με το fileforwarding.com οπου υποθετω οτι host-αρεις το download.

Αν δεν σου ειναι κοπος ανεβασε το σε ενα rapidshare και στο κοντινο μελλον θα μπορουμε να το φιλοξενησουμε στο server μας (αν το επιθυμεις)
 
Ok guys. Φαίνεται να λειτουργεί πια το link. Κάνετε μια ακόμα φορά τον κόπο. Αν αναφερθεί πρόβλημα, το ανεβάζω αμέσως σε άλλο τόπο.
 
AGS!!!

Υπάρχουν άλλοι στην παρέα που να έχουν ασχοληθεί με το AGS; (Εγώ δεν έχω αλλά έχω παίξει πολλά adventures φτιαγμένα με αυτό και το σκέφτομαι να δοκιμάσω να φτιάξω κάτι και εγώ κάποτε :p )
 
Καλά μεγάλε,καταπιάστηκες με απίστευτα σημαντικό project....!

Βέβαια,η Lucasasrts θα έχει τις αντιρρήσεις της 100%,αλλά δε πειράζει....

Περιμένω να δω το αποτέλεσμα,όταν και εφόσον ολοκληρωθεί ασφαλώς !
 
Ίσως επειδή δεν είναι εμπορικό να μην υπάρξει πρόβλημα.

Έχουν βγει πολλά remakes κλασικών παιχνιδιών με το AGS:

Maniac Mansion Deluxe

The new adventures of Zak mcKragen

Indiana Jones and the fountain of youth

Επίσης πολλά remakes παιχνιδιών της sierra.

Επίσης adventures βασισμένα σε σειρές/ταινίες (π.χ. είχα παίξει ένα μικρό AGS adventure με σενάριο και χαρακτήρες μιας από της αγαπημένης μου σειράς, του Stargate SG-1. Κάποιος πάλι έβγαλε donie darko adventure αλλά ήταν μεγάλη πατάτα)

Έχει αρκετά καλά.

http://en.wikipedia.org/wiki/Adventure_Game_Studio

http://www.adventuregamestudio.co.uk/

Το πολύ πολύ αν αποφασήσει η Lucasarts να βγάλει Loom 2 να θέλει να αλλάξεις τον τίτλο. Αλλά δεν νομίζω να ασχοληθεί..
 
O Θεοδόσης είναι master of AGS αλλά στα γραφικά είναι χειρότερος μάλλον και από μένα. Το λέω αυτό σαν φίλος μιας και τον ξέρω προσωπικά :)

Αν μπορεί να βάλει κανείς το χεράκι του να του σουλουπώσουμε λίγο τη βιτρίνα είμαι σίγουρος ότι θα γίνει φοβερό!
 
έτσι ακριβώς όπως τα λέει ο καλός φίλος, ο Shock.

Το παιχνίδι ΔΕΝ θα το συνεχίσω γιατί πήρε κακές κριτικές στα γραφικά.

Αν και οι περίπου 2μιση χιλιάδες fan ανα την ηφύλιο που το κατέβασαν το έπαιξαν μέχρι τέλους του demo, ρωτώντας με μάλιστα πότε θα συνεχίσω με νέες οθόνες αλλά παρόλαυτά μου είπαν οτι "αυτά θεοδόση μου ΔΕΝ είναι γραφικά" και με έφαγαν έτσι AGS-παιχνίδια πολύ πιό απλής υλοποίησης αλλά με πιό όμορφες και προσεγμένες πρέπει να ομολογήσω ζωγραφιές.

Αυτά επ' αυτού. Ελπίζω να απολαύσατε έστω αυτό το demo. Μείνετε συντονισμένοι σ'αυτή την κατηγορία του forum, θα επανέλθω σύντομα με άλλο remake(πιό ...arcade αυτή τη φορά). Αυτοί που μπήκαν στη σελίδα του loom 2, θα γνωρίζουν για ποιό μιλάω.
 
Θα μπορουσα να βαλω ενα μικρο χερακι στα γραφικα αλλα δεν υποσχομαι, γιατι ειμαι φορτωμενος
 
Μα δεν υπάρχουν deadlines Rakeesh. :)

'Οποτε έχεις χρόνο
 
Οκ, αν κάποιος νομίζει οτι μπορεί να βοηθήσει, ας επικοινωνήσει ή μέσω του φορουμ ή απο το μέηλ που αναγράφεται στην κεντρική σελίδα του παιχνιδιού για να δούμε εάν και τί μπορεί να γίνει.

Θέλει μεγάλη δουλειά στα γραφικά. Πρέπει να σχεδιαστούν οι οθόνες καθώς και frames για την κίνηση των χαρακτήρων. Κάπου στα 8 για αριστερά και άλλα τόσα για δεξιά καθώς καλά θα ήταν να είχαμε 8 για κίνηση προς το μέρος της οθόνης και προς τα πίσω. Επιπλέον ειδικά ο Bobbin απαιτεί frames για την κίνηση που κάνει να σηκώνει το μπαστούνι και να εκτελεί χρησμό κ.ό.κ. και πολλά πολλά άλλα.

Με λίγα λόγια είναι ..."πακέτο"

Οπότε ...μόνο σοβαρές προτάσεις ladies & gentlemen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ει δε άλλως, θα το συνεχίσω εγώ το πιθανότερο με την ίδια ποιότητα γραφικών όοοοοοταν βρώ χρόνο στο σπίτι (καλή σύνταξη δηλαδή, σε καμιά 40αριά χρόνια. Ως τότε ...υπομονή)
 
Συγνωμη αλλα για την κινηση του Μπομπιν δε γινεται να χρησινμοποιησουμε ετοιμα 'καρε' (κατα το ελληνικοτερον) απο το παιχνιδι;
 
αυτα που χρησιμοποιήθηκαν είναι απο το παιχνίδι, συγκεκριμένα απο την έκδοσή του για Amiga.

Έκανα "βιντεοσκόπησή" του παιχνιδιού μέσω του WinUAE (Amiga Emulator) που παρέχει τέτοια δυνατότητα εγγραφής σε video και κατόπιν απομόνωσα τα καρέ που αφορούν την κίνηση του Bobbin Threadbare αλλά και το γραφικό αποτέλεσμα μπορεί να γίνει καλύτερο.
 
Υπαρχει και το Scumrev, μη ξεχνιομαστε.. προγραμμα που κανει εξτρακτ αρχεια των παιχνιδιων της Λουκας
 
Πίσω
Μπλουζα