Lotus, The Ultimate Challenge

domniki

RetroJunkie™
Joined
16 Mαϊ 2007
Μηνύματα
2.794
Αντιδράσεις
512
Lotus: Τhe Ultimate Challenge





Οταν συναντησα για πρωτη φορα τα παιδια του GRM, η πρωτη τους ερωτηση ηταν ποια παιχνιδια θυμαμαι και ποια μου αρεσαν. Τοτε ειχα απαντησει χωρις ιδιαιτερη σκεψη: το
Lotus και το Super Mario Kart.

picture.php
Ενα ποιημα




Το Lotus: Τhe Ultimate Challenge ηταν το αγαπημενο μου παιχνιδι και το μονο με το οποιο κολλουσα επι ωρες στο PC.

picture.php




To επαιζα στον παλιο μου Cyrix, που τωρα πια εχει παει στην ανακυκλωση. Δεν ετρεχε αν ειχα φορτωσει Win95, αλλα επρεπε να μπω σε DOS, ωστε να μην κολλησει ο υπολογιστης. Δεν θυμαμαι ποση RAM ειχα τοτε, αλλα πρεπει να ηταν πολυ λιγη για να αντεξει ταυτοχρονα τα γραφικα του παιχνιδιου και τα Win95.

Αναζητωντας το Lotus στο internet, ανακαλυψα οτι αφου τωρα πια δεν μπορω να μπαινω σε DOS mode στο σημερινο μου PC, θα επρεπε να κατεβασω το DOSBox. Εκανα mount τον δισκο που περιεχει το DOSBox, ακολουθωντας τις οδηγιες του Readme και ετρεξα το προγραμμα απο το command prompt. Ομολογω οτι τα δαχτυλα μου πηγαιναν να γραψουν το γνωστο ls –ltra αντι για το dir, οπως επισης και το / αντι για το \ (καταραμενο DOS), αλλα καταφερα τελικα να θυμηθω τις εντολες του DOS που ειχα αιωνες να χρησιμοποιησω. Με την εντολη

dosbox -fullscreen

το προγραμμα ξεκινησε σε fullscreen, και ανατριχιασα οταν ειδα μετα απο τοσα χρονια το σημα της Gremlin Graphics.

picture.php




Αν και παντα επελεγα να τρεξω στην πιστα χωρις background music, η μουσικη της εισαγωγης μου θυμισε οτι μπορει τα χρονια να εχουν περασει, αλλα τα γουστα μου δεν εχουν αλλαξει.

Οι ρυθμισεις

To παιχνιδι ξεκινα και στην πρωτη οθονη υπαρχουν επιλογες για τις πιστες, το επιπεδο δυσκολιας, το χειριστηριο, την καρτα ηχου, τον αριθμο των παικτων, το κιβωτιο ταχυτητων.


picture.php




H οθονη με τις επιλογες του παιχνιδιου




Προτιμουσα να παιζω το παιχνιδι στο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων παντα, γιατι δεν ειχα joystick και ο αριθμος των πληκτρων αυξανονταν με ταυτοχρονη μειωση της ευχαριστησης του να σανιδωνεις το γκαζι. Επισης χρησιμοποιουσα παντα τις ρυθμισεις για την Sound Blaster μου

picture.php




Οι ρυθμισης της καρτας ηχου




Στην επομενη οθονη εμφανιζονται τα αυτοκινητα που μπορει να επιλεξει ο παικτης. Μια και ανηκω στην κατηγορια του κλασικου τυχοδιωκτη, δηλαδη, οπως λενε αυτοι που με ξερουν καλα, μου αρεσουν τα γρηγορα αυτοκινητα και τα ομορφα αγορια, παντα διαλεγα την Lotus Esprit S4, που ηταν το καλυτερο και γρηγοροτερο αυτοκινητο.


picture.php




Η αεροδυναμικη Lotus Εspirit S4…ενα αριστουργημα





picture.php




Οι αλλες δυο επιλογες του παικτη, που ομως δεν φτανουν τις επιδοσεις της Εsprit S4




Η επομενη επιλογη ειναι η μουσικη.

picture.php




Τοτε δεν υπηρχαν mp3 players







Ενω τις πρωτες φορες που ειχα παιξει το παιχνιδι επελεγα το πρωτο μουσικο θεμα, αυτο της εισαγωγης, τελικα κατεληξα στον κλασικο ηχο του αυτοκινητου, δηλαδη χωρις καθολου μουσικη. Μονο ετσι μπορει κανεις να απολαυσει τα φρεναρισματα, τα λαστιχα να τριζουν στις στροφες και να κολλανε στη λασπη, τον αερα να σφυριζει και το ανεβασμα των στροφων της μηχανης ενω το στροφομετρο χτυπαει κοκκινο και η ταχυτητα πιανει τα 260kmh.

Το τουρνουα!

Και μετα ο αγωνας αρχιζει. Υπαρχουν πολλα τουρνουα και καθε ενα μπορει να εχει μια σειρα απο πιστες. Το τουρνουα που δοκιμασα να παιξω αποτελουνταν απο 7 πιστες, διαφορετικης δυσκολιας και μηκους.

Η πρωτη πίστα ηταν η διαστημικη.

Η Lotus μου ετρεχε σε καποιο μακρινο πλανητη, εκει που οι ταχυτητες ξεπερνουν τα γηινα ορια και φτανουν στα 292kmh....και οποιος αντεξει!


picture.php




Ταξιδι ταχυτητας στο διαστημα







Η δευτερη πιστα ηταν ο ανωμαλος δρομος.

Μεσα στις λασπες, το αυτοκινητο κολλουσε, οι ροδες σπινιαραν, ειχα να αντιμετωπισω λαδια και νερα στο οδοστρωμα, που επιβραδυναν το αυτοκινητο και με τιποτα δεν μπορουσα να φτασω τις ταχυτητες της προηγουμενης πιστας.


picture.php




Μεσα στις λασπες







Η τριτη πιστα ηταν στην ομιχλη.

Μεσα στην ομιχλη, ολα εμοιαζαν στοιχειωμενα. Ισα-ισα που μπορουσα να δω μπροστα μου, ενω η Lotus αγγιζε και παλι τρελες ταχυτητες!


picture.php




Τοπιο στην ομιχλη




Η τεταρτη πιστα ηταν η πιστα του αερα.

Εδω πραγματικα με επαιρνε ο ανεμος, ενω μπαλες απο χορτα μπλοκαραν το δρομο. Το αυτοκινητο εκανε τρελες, οπως ηταν αλλωστε αναμενομενο.


picture.php




Οσα παιρνει ο ανεμος




Η πεμπτη πιστα ηταν στο βουνο.

Δεν νομιζω να υπαρχουν πολλοι που εχουν οδηγησει με τετοιες ταχυτητες αναμεσα σε βραχους και γκρεμους. Με την αεροδυναμικη Lotus ομως, ολα ειναι δυνατα!


picture.php




Οδηγωντας στα βουνα



Η εκτη πιστα ηταν μια διαδρομη διπλα σε λιμνες.

Αναμεσα σε λιμνες, κορμους δεντρων, αντιπαλους οδηγους, επρεπε να κατευθυνω την Lotus μου μεσα στα ορια της ασφαλτου, με κρυφο bonus την απογειωση απο το οδοστρωμα αν ημουν τυχερη και πετυχαινα τους οριζοντιους κορμους με συγκεκριμενη γωνια και ταχυτητα.


picture.php




Μεσα στα νερα




Η τελευταια πιστα ηταν αυτη με τα εργα οδοποιιας. Αυτη ηταν και η πιο δυσκολη πιστα. Οι στροφες ηταν πιο αποτομες, ακομα και στο μικροτερο επιπεδο δυσκολιας και οι αντιπαλοι προσπαθουσαν να κανουν ο,τι ηταν δυνατο για να πεταξουν την Lotus μου εξω απο τον δρομο και πανω στις πινακιδες.


picture.php




Η πιστα ανασκάπτεται



Μια αλλη πιστα που δεν ειχε περιληφθει στο συγκεκριμενο τουρνουα ηταν αυτη της νυχτερινης οδηγησης στην πολη.

Ειμαι σιγουρη οτι ελαχιστοι, αν οχι κανενας, απο εμας τους κοινους θνητους εχει οδηγησει νυχτα στην πολη με τετοιες ταχυτητες, μεσα απο τουνελ και στροφες που κοβουν την ανασα.


picture.php




Η πολη τη νυχτα μεταμορφωνεται




2-player mode

Φυσικα δεν θα μπορουσα να ξεχασω να αναφερω την δυνατοτητα για 2-players mode


picture.php




Παιχνιδι για δυο



Εδω μπορειτε να παιξετε με τους φιλους σας διπλο και να το καταδιασκεδασετε!

Δημιουργια πιστας

Μια αλλη υπεροχη και δημιουργικη επιλογη του παιχνιδιου ειναι η δημιουργια customized πιστας. Με την επιλογη στο αρχικο μενου Constructor RECS, ο παικτης μεταφερεται σε μια οθονη σεναριων.


picture.php




Customisation





Εκει μπορει να κανει ο,τι θελει! Να ρυθμισει συντελεστες δυσκολιας, ποσοστα στροφων, ανοιχτο δρομο ή loop, εμποδια στο δρομο, οπως και τοποθεσια (βουνο, χιονι, ομιχλη, νυχτερινη οδηγηση, κτλ). Ολες αυτες οι επιλογες μπορουν να αποθηκευθουν με καποιο κωδικο και να ανακτηθουν αργοτερα.


Το αυτοκινητο

Kαι λιγα πραγματα για ΤΟ αυτοκινητο. Η Lotus Esprit ειναι ενα σπορ αυτοκινητο που κατασκευαζονταν απο την Lotus στην Μεγαλη Βρετανια απο το 1976 ως το 2004.


picture.php




Το κλασικο σημα της Lotus



Το ασημι σχεδιο της ιταλικης κατασκευαστικης εταιρειας Italdesign (Italdesign-Giugiaro S.p.A) κατεληξε στην Esprit που πρωτοπαρουσιαστηκε το 1972 στην εκθεση αυτοκινητων που εγινε στο Τορινο και ηταν η εξελιξη του σασι μιας απλωμενης Lotus Europa. Ηταν απο τα πρωτα πολυγωνικα σχεδια του σχεδιαστη Giorgetto Giugaro. Aρχικα για το μοντελο ειχε προταθει το ονομα Kiwi, αλλα για να διατηρηθει η παραδοση της Lotus με το γραμμα "Ε",το ονομα εγινε Esprit, που σημαινει ενθουσιασμος.


picture.php




Mα δεν ειναι πανεμορφο!





Απο το πρωτο S1 μοντελο με τετρακυλινδο κινητηρα Lotus 907 που βγηκε στην παραγωγη τον Ιουνιο του 1976 και οδηγησε και ο James Bond στην ταινια "Τhe Spy who loved me", μεχρι το S4 του 1993 του σχεδιαστη Julian Thomson, το πρωτο μοντελο με υδραυλικο τιμονι, η Esprit περασε πολλα face lifts. Οπως μπορειτε να δειτε ειναι ενα αυτοκινητο ονειρο!


 


Επιλογος

 


Το Lotus, The Ultimate Challenge ειναι ενα παιχνιδι για γρηγορους οδηγους και μεγαλες ταχυτητες. Ακομα και μετα απο μια δεκαετια, με διασκεδαζει αφανταστα και σιγουρα καθενας μπορει να περασει ωρες και ωρες προσπαθωντας να προσπερασει τον μπροστινο του ή να καταρριψει το προηγουμενο ρεκορ του. Ε, και επειδη δεν προκειται ποτε να οδηγησω ενα τετοιο αυτοκινητο, ειναι ο μονος τροπος να φτασω τις απογειωτικες ταχυτητες χωρις να φοβαμαι για την ζωη μου.


 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.490
Αντιδράσεις
3.267
Μαρια μας "κουφανες" (ή οπως θα ελεγε και ο Δικαστης Ντρεντ "μας την επεσες υποβρυχιως")

Well done!!!!!
 

DINO

Expert
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
8.278
Αντιδράσεις
838
Αγαπητή domniki ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!! :worship: :worship: :worship:

Πραγματικά δεν το περίμενα!!!!

Η παρουσίαση είναι εκπληκτική!!! :eek:

Χαίρομαι να βλέπω γυναίκες να ασχολούνται με το ευγενές άθλημα του gaming, πόσο μάλλον με το reviewing!!!!!!

Πέρα από κάθε φαντασία..... Μπράβο και πάλι!!!

---------------------------------------------------------------------

Όσον αφορά το παιχνίδι, τώρα, πραγματικά το είχα λιώσει με τα φιλαράκια μου στο διπλό!! (Όλα τα παιχνίδια της τριλογίας, αν και δεν είχαν μεγάλες διαφορές το ένα από το άλλο)...

Πολύ καλό.... Το θεωρώ το Kick Off των racing games....

Απλά εθιστικό! (Μιλάμε πάντα για το διπλό)...

Η μόνη μου παρατήρηση, είναι το όνομα του μοντέλου... Είναι Esprit και όχι Espirit...

Αλλά αυτό λίγη σημασία έχει μπροστά σε ένα τέτοιο review!!!

Ξαναματα ΜΠΡΑΒΟ! (Θέλουμε και άλλα reviews! :D )
 

spyros_s

Human RetroDatabase
Joined
27 Ιαν 2008
Μηνύματα
2.888
Αντιδράσεις
136
Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν το έπαιξα ποτέ...σταμάτησα στο ΙΙ διότι ήθελε 4mb μνήμη τότε στην αμίγκα. Θα το βάλω σύντομα σε whdload...

Χαίρομαι πάντως που μία γυναίκα εκτίμησε ένα racing παιχνίδι. Το 2 ήταν από τα αγαπημένα μου. Μπράβο σου λοιπόν για το review.

άσχετο-πληροφοριακό: Το λότους εσπρί (και όχι έσπριτ όπως το λέγαμε τότε) ήταν εντυπωσιακό αυτοκίνητο τουλάχιστον εμφανισιακά. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό της εποχής δεν ήταν όμως κάτι σπουδαίο, αφού η οδική συμπεριφορά της ήταν μέτρια για υπεραυτοκίνητο ενώ η ορατότητα από τις ...πολεμίστρες παράθυρα περιορισμένη. Λένε ότι ήταν και ζημιάρικο...

Στην πράξη η elan ήταν πιο ευχάριστη για τον πραγματικό οδηγό. Πάντως οι λότους ακόμα και σήμερα ακολουθούν το δόγμα τσαπμαν: χαμηλό βάρος και απλά επαρκείς ιπποδυνάμεις για να κάνουν χαρούμενους τους τυχερούς κατόχους. Έτσι κατατροπώνουν στις μέρες μας ακόμα και κατασκευές με σήμα το αλογάκι
 

pooky(1)

MultiDimensional RetroDivinitY
Joined
14 Ιουν 2006
Μηνύματα
9.122
Αντιδράσεις
123
Μπράβο ρε Δομνίκη!!!!

Αν και ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τις μπακατέλες που ονομάζονται lotus (American Super Muscle Cars FTW!!!!!!!!!!!! )

Αν και φανατικός οπαδός του Test Drive υποκλίνομαι στο review σου!!!!!!!
 

Alucard

RetroMasteR
Joined
15 Αύγ 2006
Μηνύματα
1.216
Αντιδράσεις
152
Review παιχνιδιού από κοπέλα και μάλιστα πολύ καλό;;;;;;;;;!!!!!!

Τι να πω;

Συγχαρητήρια domniki μακάρι να έπαιζες κι άλλα video-games να διαβάζαμε τις κριτικές σου ;)
 

manos426f

The King of Retro®
Joined
9 Οκτ 2006
Μηνύματα
5.388
Αντιδράσεις
77
ΕΞΟΧΟ review,πολλά συγχαρητήρια !!! :thumbup:
 

domniki

RetroJunkie™
Joined
16 Mαϊ 2007
Μηνύματα
2.794
Αντιδράσεις
512
Thanks παιδια.

@DINO, διορθωσα το λαθακι μου ;) Thanks :clap: Oντως το παιχνιδι ειναι εθιστικο... :D

@pooky, το Test Drive το ειχε ενας φιλος μου, αλλα δεν ειχα την ευκαιρια να το δοκιμασω πολλες φορες :wait2:

@Alucard, γενικα βαριομουν τα παιχνιδια...αλλα μου αρεσαν πολυ τα ραλακια :cheers:

@spyros_s, δυστυχως δεν ειχα ποτε τη χαρα να οδηγησω κατι τοσο γρηγορο...αλλα και σε τι δρομους να το οδηγησει κανεις στην Ελλαδα? To πιο γρηγορο αυτοκινητο που εχω οδηγησει ειναι μια Pontiac (στην Καλιφορνια), με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων. Θυμαμαι οτι χαιδευα απλα το γκαζι και απογειωνοταν! :go:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Gyubrush

RetroMaNiaC
Joined
24 Ιαν 2007
Μηνύματα
579
Αντιδράσεις
12
spyros_s είπε:
Το συγκεκριμένο παιχνίδι δεν το έπαιξα ποτέ...σταμάτησα στο ΙΙ διότι ήθελε 4mb μνήμη τότε στην αμίγκα. Θα το βάλω σύντομα σε whdload...Χαίρομαι πάντως που μία γυναίκα εκτίμησε ένα racing παιχνίδι. Το 2 ήταν από τα αγαπημένα μου. Μπράβο σου λοιπόν για το review.

άσχετο-πληροφοριακό: Το λότους εσπρί (και όχι έσπριτ όπως το λέγαμε τότε) ήταν εντυπωσιακό αυτοκίνητο τουλάχιστον εμφανισιακά. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό της εποχής δεν ήταν όμως κάτι σπουδαίο, αφού η οδική συμπεριφορά της ήταν μέτρια για υπεραυτοκίνητο ενώ η ορατότητα από τις ...πολεμίστρες παράθυρα περιορισμένη. Λένε ότι ήταν και ζημιάρικο...

Στην πράξη η elan ήταν πιο ευχάριστη για τον πραγματικό οδηγό. Πάντως οι λότους ακόμα και σήμερα ακολουθούν το δόγμα τσαπμαν: χαμηλό βάρος και απλά επαρκείς ιπποδυνάμεις για να κάνουν χαρούμενους τους τυχερούς κατόχους. Έτσι κατατροπώνουν στις μέρες μας ακόμα και κατασκευές με σήμα το αλογάκι
Για την ιστορια,η Elan δεν ηταν ποτε γνησια Lotus μιας και ειχε κινητηρα της Ιαπωνικης Isuzu,κατι που αυτοματως την απεκλειε απο μια κατασκευη του Κολιν Τσαπμαν.Για να γινω και λιγο κακος,εδω που τα λεμε δεν υπαρχει μια γνησια σπορ Ιαπωνικη κατασκευη που να μην δανειζεται στοιχεια απο μια αντιστοιχη Ευρωπαικη γραμμη.

Επισης οσον αφορα το παιχνιδι,η Lotus οταν εδωσε τα διακιωματα για την δημιουργια του παιχνιδιου εθεσε τον ορο να μην "τσαλακωνεται" το αυτοκινητο στα χτυπηματα γιατι αυτο θα ειχε εμμεσο αντικτυπο στην εικονα της εταιριας!

Τωρα για το review,τα λογια απλα περριτευουν.

Συγχαρητηρια. :bow:

Pooky είπε:
Μπράβο ρε Δομνίκη!!!!
Αν και ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τις μπακατέλες που ονομάζονται lotus (American Super Muscle Cars FTW!!!!!!!!!!!! )

Αν και φανατικός οπαδός του Test Drive υποκλίνομαι στο review σου!!!!!!!
Αν θεωρειται μπακατελα η Lotus τοτε η Corvette που χρησιμοποιει ακομα,εν ετει 2008,τα ημιελλειπτικα φυλλα σουστας στον πισω αξονα,τι ειναι? :wait2:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DINO

Expert
Joined
3 Αύγ 2007
Μηνύματα
8.278
Αντιδράσεις
838
domniki είπε:
To πιο γρηγορο αυτοκινητο που εχω οδηγησει ειναι μια Pontiac (στην Καλιφορνια), με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων. Θυμαμαι οτι χαιδευα απλα το γκαζι και απογειωνοταν! :go:
:dribble:...........
 

spyros_s

Human RetroDatabase
Joined
27 Ιαν 2008
Μηνύματα
2.888
Αντιδράσεις
136
Gyubrush είπε:
Για την ιστορια,η Elan δεν ηταν ποτε γνησια Lotus μιας και ειχε κινητηρα της Ιαπωνικης Isuzu,κατι που αυτοματως την απεκλειε απο μια κατασκευη του Κολιν Τσαπμαν.Για να γινω και λιγο κακος,εδω που τα λεμε δεν υπαρχει μια γνησια σπορ Ιαπωνικη κατασκευη που να μην δανειζεται στοιχεια απο μια αντιστοιχη Ευρωπαικη γραμμη.
Επισης οσον αφορα το παιχνιδι,η Lotus οταν εδωσε τα διακιωματα για την δημιουργια του παιχνιδιου εθεσε τον ορο να μην "τσαλακωνεται" το αυτοκινητο στα χτυπηματα γιατι αυτο θα ειχε εμμεσο αντικτυπο στην εικονα της εταιριας!

Τωρα για το review,τα λογια απλα περριτευουν.

Συγχαρητηρια. :bow:
ακόμα και σήμερα μοτέρ της τογιότα χρησιμοποιούν...συγκεκριμένα το μοτέρ 1.8 vvti που "φορούσε" η celica t-sport και η αντίστοιχη κορολα

Gyubrush είπε:
Αν θεωρειται μπακατελα η Lotus τοτε η Corvette που χρησιμοποιει ακομα,εν ετει 2008,τα ημιελλειπτικα φυλλα σουστας στον πισω αξονα,τι ειναι? :wait2:
χωρίς σχόλια η οδική συμπεριφορά των αμερικάνικων αυτοκινήτων...μόνο για ευθείες

domniki είπε:
Thanks παιδια.
@DINO, διορθωσα το λαθακι μου ;) Thanks :clap: Oντως το παιχνιδι ειναι εθιστικο... :D

@pooky, το Test Drive το ειχε ενας φιλος μου, αλλα δεν ειχα την ευκαιρια να το δοκιμασω πολλες φορες :wait2:

@Alucard, γενικα βαριομουν τα παιχνιδια...αλλα μου αρεσαν πολυ τα ραλακια :cheers:

@spyros_s, δυστυχως δεν ειχα ποτε τη χαρα να οδηγησω κατι τοσο γρηγορο...αλλα και σε τι δρομους να το οδηγησει κανεις στην Ελλαδα? To πιο γρηγορο αυτοκινητο που εχω οδηγησει ειναι μια Pontiac (στην Καλιφορνια), με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων. Θυμαμαι οτι χαιδευα απλα το γκαζι και απογειωνοταν! :go:
Δεν είναι απαραίτητο ένα αυτοκίνητο να έχει απόλυτη δύναμη για να σ' ευχαριστήσει. Πολύ πιθανό αυτά που έχω οδηγήσει εγώ να είναι λιγότερο δυνατά από εκείνο που εσύ οδήγησες στην Αμερική. Δεν οδήγησα ποτέ λότους...μακάρι να το κάνω κάποια στιγμή.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Gyubrush

RetroMaNiaC
Joined
24 Ιαν 2007
Μηνύματα
579
Αντιδράσεις
12
spyros_s είπε:
χωρίς σχόλια η οδική συμπεριφορά των αμερικάνικων αυτοκινήτων...μόνο για ευθείες
Μα ποτε δεν υπηρχε μια τεχνολογικη καινοτομια απο τους φιλους μας στην απεναντι ηπειρο.Απειρα κυβικα για να βγαλεις ιπποδυναμη και αστειες σχεδιαστικες κατασκευες.
 

Gryzor

Human RetroDatabase
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.758
Αντιδράσεις
37
(Ρε παιδιά συζήτηση για αυτοκίνητα έχουμε εδώ? :D )

Τί να πω βρε κοπέλα μου, όχι μόνο έπαθα πλάκα με το ότι έκανες εσύ review σε τέτοιο παιχνίδι, το ίδιο το review είναι φοβερό... Για να μην πω ότι δεν γνώριζα ΚΑΝ το παιχνίδι, πρέπει να το κατεβάσωωωωωωωωω!
 

domniki

RetroJunkie™
Joined
16 Mαϊ 2007
Μηνύματα
2.794
Αντιδράσεις
512
Gryzor είπε:
(Ρε παιδιά συζήτηση για αυτοκίνητα έχουμε εδώ? :D )
Τί να πω βρε κοπέλα μου, όχι μόνο έπαθα πλάκα με το ότι έκανες εσύ review σε τέτοιο παιχνίδι, το ίδιο το review είναι φοβερό... Για να μην πω ότι δεν γνώριζα ΚΑΝ το παιχνίδι, πρέπει να το κατεβάσωωωωωωωωω!
Αν σου αρεσουν τα παιχνιδια με αυτοκινητα και μεγαλες ταχυτητες ειναι κορυφη! Ειχα παει τις προαλλες στο Mall και επαιξα ενα ραλι με ανωμαλο δρομο -πρεπει να ηταν στο Playstation 3, δεν θυμαμαι λεπτομερειες, ειδα αγωνα με αυτοκινητα και εκατσα να παιξω- και ξενερωσα εντελως! Συνεχως διακοπτονταν το παιχνιδι και αναποδογυριζε το αυτοκινητο στα καλα καθουμενα. Ακρως εκνευριστικο :banghead:

Oσο για οδηγικη συμπεριφορα, αυτο το αυτοκινητο που ειχα οδηγησει στην Usa ηταν πολυ ελαφρυ και δεν ξερω πως θα συμπεριφεροταν στις στροφες. Θυμαμαι οτι οδηγουσα σε τεραστιες ευθειες αλλα να πω την αληθεια αυτοκινητο χωρις λεβιε??? Δεν ενιωθα σαν να οδηγουσα :D Στην Ευρωπη δεν εχω οδηγησει πολυ γρηγορα αυτοκινητα, αλλα και παλι οι αυτοκινητοδρομοι εχουν πολυ κινηση και η ταχυτητα ειναι επικινδυνη...δεν θα εβαζα ποτε τη ζωη μου και τις ζωες των αλλων σε κινδυνο. Παντως ενα Renault Megane 1.9lt diesel που οδηγησα στην Ιταλια ηταν το καλυτερο που εχω δοκιμασει. Επαρχιακοι δρομοι, στριφογυριστοι αλλα οι ροδες ηταν γατζωμενες στην ασφαλτο! Ειχα εντυπωσιαστει...το ιδιο και οι φιλοι μου που τα ειχαν δει ολα :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Gyubrush

RetroMaNiaC
Joined
24 Ιαν 2007
Μηνύματα
579
Αντιδράσεις
12
domniki είπε:
Αν σου αρεσουν τα παιχνιδια με αυτοκινητα και μεγαλες ταχυτητες ειναι κορυφη! Ειχα παει τις προαλλες στο Mall και επαιξα ενα ραλι με ανωμαλο δρομο -πρεπει να ηταν στο Playstation 3, δεν θυμαμαι λεπτομερειες, ειδα αγωνα με αυτοκινητα και εκατσα να παιξω- και ξενερωσα εντελως! Συνεχως διακοπτονταν το παιχνιδι και αναποδογυριζε το αυτοκινητο στα καλα καθουμενα. Ακρως εκνευριστικο :banghead:
Oσο για οδηγικη συμπεριφορα, αυτο το αυτοκινητο που ειχα οδηγησει στην Usa ηταν πολυ ελαφρυ και δεν ξερω πως θα συμπεριφεροταν στις στροφες. Θυμαμαι οτι οδηγουσα σε τεραστιες ευθειες :D Στην Ευρωπη δεν εχω οδηγησει πολυ γρηγορα αυτοκινητα, αλλα και παλι οι αυτοκινητοδρομοι εχουν πολυ κινηση και η ταχυτητα ειναι επικινδυνη...δεν θα εβαζα ποτε τη ζωη μου και τις ζωες των αλλων σε κινδυνο. Παντως ενα Renault Megane 1.9lt diesel που οδηγησα στην Ιταλια ηταν το καλυτερο που εχω δοκιμασει. Επαρχιακοι δρομοι, στριφογυριστοι αλλα οι ροδες ηταν γατζομενες στην ασφαλτο! Ειχα εντυπωσιαστει...το ιδιο και οι φιλοι μου που τα ειχαν δει ολα :D
Το πλαισιο και το στησιμο του Megane ειναι για σεμιναρια και προφανως δεν θα ειχαν προβλημα με εναν diesel κινητηρα σε στροφιλικια.

Παιδια συγνωμη που ξεφυγα λιγακι,αδυναμιες ειναι αυτες! :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

domniki

RetroJunkie™
Joined
16 Mαϊ 2007
Μηνύματα
2.794
Αντιδράσεις
512
Gyubrush είπε:
Παιδια συγνωμη που ξεφυγα λιγακι,αδυναμιες ειναι αυτες! :D

Σε καταλαβαινω Gyubrush... :D τα αυτοκινητα ειναι πορωτικα :cheers: Γι'αυτο μ'αρεσουν μονο τα ραλακια :D
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.490
Αντιδράσεις
3.267
Οποτε παμε μια μερα στο Mall να δωσουμε στο Outrun 2006 (4 διπλες καμπινες καλωδιωμενες) να καταλαβει!

Και ναι...μετα τα γαλλικα αυτοκινητα...το χαος!
 

Gyubrush

RetroMaNiaC
Joined
24 Ιαν 2007
Μηνύματα
579
Αντιδράσεις
12
domniki είπε:
Σε καταλαβαινω Gyubrush... :D τα αυτοκινητα ειναι πορωτικα :cheers: Γι'αυτο μ'αρεσουν μονο τα ραλακια :D
Colin Mc Rae Dirt και τα μυαλα στα καγκελα! :bow:

Δεν ειναι απλως πορωτικα τα αυτοκινητα,ειναι θρησκεια! :D

Wally είπε:
Οποτε παμε μια μερα στο Mall να δωσουμε στο Outrun 2006 (4 διπλες καμπινες καλωδιωμενες) να καταλαβει!
Και ναι...μετα τα γαλλικα αυτοκινητα...το χαος!

Μαλλον μετα τα Ιταλικα,το χαος! :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

domniki

RetroJunkie™
Joined
16 Mαϊ 2007
Μηνύματα
2.794
Αντιδράσεις
512
Wally είπε:
Οποτε παμε μια μερα στο Mall να δωσουμε στο Outrun 2006 (4 διπλες καμπινες καλωδιωμενες) να καταλαβει!
Και ναι...μετα τα γαλλικα αυτοκινητα...το χαος!
Ειχα δει στο Πλαισιο στο Mall μια καμπινα με τιμονι και θεση οδηγου, αλλα δεν προλαβαινα να καθισω ΚΑΙ εκει :D Eιχα ηδη παιξει στο Fnac, στον Κοτσοβολο, και καπου αλλου που δεν το θυμαμαι :wait2: Σκεφτηκα ομως οτι την επομενη φορα που θα επισκεφτω το Mall θα κατσικωθω να παιξω στο Πλαισιο απο την αρχη ;) Το εχεις δει αυτο που λεω Wally?

Να πω την αληθεια, συμφωνω με την αποψη του Wally για τα γαλλικα. Τα ιταλικα ειναι γκαζιαρικα, αλλα ειναι πολυ ελαφρια...και νομιζω οτι στις στροφες θα με παρει ο ανεμος :) Btw, οδηγω ιαπωνα (Nissan Micra)...και ειναι πολυ γλυκουλης :wub: αν και μου κανει κατι περιεργα τωρα τελευταια. Γι'αυτο σκεφτηκα να τρεξω λιγο με την Lotus να το ευχαριστηθω :cheers:

 


@Gyubrush
, το Colin Mc Rae Dirt φαινεται απιθανο :dribble:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.490
Αντιδράσεις
3.267
Οχι δεν ειναι στο Πλαισιο.Στο πανω οροφο εχει ενα μπιλιαρδαδικο με Sega Arcades (και αλλο ενα bowling που εχει και αυτο καμποσα).

Κατα τα αλλα,δεν παιζω PS3 :D (μαλλον το Motorstorm2 επαιξες) και PSA rulez!
 
Μπλουζα