MAME και Arcade64 διαφορες στo shader

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.787
Αντιδράσεις
4.266
Κουλο προβλημα.
Τα MAME τα τρεχω με Arcade64, CRT GEOM shader και εχω ενα vertical.ni και ενα horizont.ini για να γυριζει TATE και να εχω shaders.
Μια χαρα ολα στον Arcade64

Στο Launchbox για να ανεβασεις high score στα Leaderboards πρεπει να εχεις το κανονικο MAME.
Κατεβασα λοιπον το mame.exe, το εριξα μεσ αστο φακελο που εχω και το Arcade64 και πηγα να τρεξω με αυτο.

Ενω γυρναει TATE, δεν εχω shader!

Δεν μπορω να καταλαβω το λογο...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κυριοι ξεμπερδεψτε με διοτι τα μπλεξα.
Εφαγα κολλημα τωρα να ξαναστησω την απεικονιση στο ΜΑΜΕ. Οχι οτι δεν ημουν ευχαριστημενος αλλα ο,τι ειχα κανει, δεν παιζει με το mame.exe αλλα μονο με το Arcade64...αρα παιζει στην τυχη.

Θελω να ξεδιαλυνω τα εξης:
  1. Πλεον για CRT Shaders, παμε με BGFX?
  2. Αν ναι, αυτα ειναι HLSL? Ξεχναμε το GLSL?
  3. Γιατι στο GUI του MAME στο BGFX, το κουμπι Select Chain ειναι ανενεργο?
  4. Πως διαλεγω chain?
  5. vertical CRT shader υπαρχει στα BGFX?

Επισης μπορειτε να ποσταρετε κανα mame.ini σας να παρω ματι?
 
Να ρωτήσω, γιατί δεν χρησιμοποιείς το MAME core του RetroArch και να έχεις ένα σωρό shaders να βαρεθείς να διαλέγεις?

Πάντως δεν έχω ασχοληθεί με shaders στα standalones οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω...
 
Εχω και το MAME Του RetroArch αλλα θελω το regular MAME για τα Launchbox highscores
Νομιζω εχω βρει μια ακρη. Βλεπω φως στην ακρη του τουνελ...και την Νικολουλη.
Θα ποσταρω τα .ini οταν ειμαι ευχαριστημενος.

Η οποια βοηθεια φυσικα ευπροσδεκτη (κυριως για να "αυγουλωσω" λιγο την οθονη)
 
Πίσω
Μπλουζα