Mame 0.188 cps1-2

milntov

Retro Member
Joined
12 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.017
Αντιδράσεις
658
Δοκιμασα την τελευταια εκδοση mame για να δω αν εχουν βελτιωσει καποια παιχνιδια οπως το sly spy που η εικονα σε προηγουμενες εκδοσεις mame σε μερικα επιπεδα εχανε frames.τωρα τρεχει μια χαρα οπως και μερικα ακομα αλλα στο metal slug 2 ακομα χανει frames!!δεν παιζεται ωραια στο mame.εβαλα τα τελευταια roms τις capcom cps1-2 αλλα βλεπω για να τα παιξεις ειναι πολυ μεγαλος μπελας!!ψαχνω στο internet σε διαφορα φορουμ για να βρω πληροφοριες πως να τα παιξω στην τελευταια εκδοση mame!!και τα καταφερα με τα games τις cps1!!!!!!ελπιζω σε καινουργιες εκδοσεις να μην αυξησουν την δυσκολια!!η διαδικασια που βρηκα ειναι η εξης..επειδη σε μερικα τις cps1 δεν βρισκει το dl-1425.bin κανουμε εξαγωγη το Qsound bin απ τον zip φακελο και αλαζουμε το ονομα σε dl-1425.bin και το ξαναβαζουμε στον φακελο zip και τις cps1 παιζουν κανονικα!!απ την cps2 τα παιχνιδια δεν παιζουν ακομα,εβαλα καινουργια roms αλλα τιποτα!βαρεθηκα να ψαχνω παλι τι και πως για να λυσω τον γριφο!!ειναι αρκετα σπαστικο ολο αυτο και αφου δεν παιζουν ας μην παιξουν ποτε!!αρκετα μου εσπασε τα νευρα!οποτε αφου δεν γινεται να παιξουν με την καινουργια εκδοση mame,πισω στις παλιες!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.976
Αντιδράσεις
929
Από πότε ξεκίνησε το θέμα με τα frames? Εγώ έχω μείνει στην έκδοση 0.182.

Το Metal Slug 2 χάνει frames από την "μάνα" του. Ακόμα και στο κανονικό arcade έχει πολύ βαριά slowdowns. Ολα τα Metal Slug έχουν προβλήματα με αυτό λίγο πολύ. Απλά με το MAME μπορείς να κάνεις overclock το emulated CPU και να τα κάνεις ομαλότερα. Αλλά και πάλι, τα Metal Slug τρέχουν στα 30fps και όχι στα 60 όπως τα περισσότερα games. Αρα με λίγα λόγια είναι φυσιολογικό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.695
Αντιδράσεις
1.216
(Επιπροσθέτως σε όσα σωστά έχει αναφέρει ο Imgema )

Aν θυμάμαι καλά το Metal Slug 2 είχε θέματακια και σε επίπεδο software

I made a hack for system11 that makes Metal Slug 2 not a laggy piece of garbage. In theΤο metal slug 2 ειδικά είχε και κάποια άλλα θεματάκια σε επίπεδο software end, the old rumor that it was caused by "updating the game logic twice per video update" was incorrect. The real issue was much more dumb, and much more puzzling. The way they wrote their code to lock to 30 FPS is something like this:............ At first, this code seems reasonable, and not particularly odd or troublesome. But now think of the problem case: what happens if the game update misses the 'every odd frame' update window? Now the game is waiting two entire frames to get back on sync. Because of this, instead of a drop from 30 FPS to 20 FPS, it is now effectively a drop to 15 FPS. If it drops to 15 FPS, it's not affected, but if it would drop to 10 FPS, it drops to 7.5 FPS. This is very very significant, and is what makes the game run at a snail's pace. Most of the time the game is not even dropping to 15, it's only displaying as such because of the poor frame limiter code. Yes, this is actually why it runs so poorly.

Now that I've discussed the problem, let's discuss how I fixed it. Essentially, I replaced their code with the code listed below. This new code is faster to execute, simpler to understand, and works better than the original. This is what I implemented in my hacked version:

.........

Metal Slug 2 Turbo (NGM-9410) (hack) / mslug2t.zip

http://daifukkat.su/blog/

http://blog.system11.org/?p=1442

https://www.youtube.com/watch?v=01mKdvROAKA
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

milntov

Retro Member
Joined
12 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.017
Αντιδράσεις
658
Imgema είπε:
Από πότε ξεκίνησε το θέμα με τα frames? Εγώ έχω μείνει στην έκδοση 0.182.
Το Metal Slug 2 χάνει frames από την "μάνα" του. Ακόμα και στο κανονικό arcade έχει πολύ βαριά slowdowns. Ολα τα Metal Slug έχουν προβλήματα με αυτό λίγο πολύ. Απλά με το MAME μπορείς να κάνεις overclock το emulated CPU και να τα κάνεις ομαλότερα. Αλλά και πάλι, τα Metal Slug τρέχουν στα 30fps και όχι στα 60 όπως τα περισσότερα games. Αρα με λίγα λόγια είναι φυσιολογικό.
Με τα frames απ οτι θυμαμαι σε συγκεκριμενα παιχνιδια οπως με το sly spy ειχε χαλασει το frame (απ την δευτερη πιστα) αν θυμαμαι καλα απ την 0.142-45 και πανω και για πολλες εδοσεις στην σειρα ειχε θεμα!!το tekken 3 στην 0.152 τρεχει πολυ ομαλα ενω στην 0.157 παλι με τις ιδιες ρυθμισεις επεφτε το frame rate!παρομοια θεματα με το alpine racer 2!!σε αλλα οπως το mk1-mk2-revolution x-shadow dancer-alien storm κ.α εχαναν λιγο και ηταν ομαλα χωρις throttle με directx!αν και ανεβαζε λιγο την ταχυτητα!!τωρα στην 0.188 τρεχουν κομπλε!!το metal slug 2 νομιζα οτι ετρεχε ομαλα στο arcade αλλα που να θυμαμαι τα frames απ το 1998-99 που το επαιζα στο arcade..εκτος mame με τον kawaks τρεχει αρκετα ομαλα!!
 

metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
8.873
Αντιδράσεις
3.764
Kανενα Metal Slug δεν ετρεχε ομαλα στα arcades ολα ειχαν προβληματα και ειδικα οταν μαζευοταν πολλοι εχθροι στην οθονη σε γυρνουσαν τα μυαλα απο τα slowdowns αλλα προσωπικα ετσι τα εχω συνηθησει τοσα χρονια που τα παιζω αν πηγαιναν μια χαρα χωρις slowdowns θα με φαινοταν παραξενο :p :p:p

Οσο για το Sly Spy που ειναι και αγαπημενο μου παιχνιδι ναι πηγαινε καπως σπαστα η εικονα σε συγκεκριμενες πιστες σε καποιες εκδοσεις mame αλλα προσωπικα επειδη τα παιχνδια που υπαρχουν σε παλαιοτερες εκδοσεις με καλυπτουν απολυτα και δεν ψαχνομαι συνεχεια με νεοτερες εκδοσεις με χιλιαδες κλωνους,φρουτακια,τεραστιο συνολικο μεγεθος απο GB κλπ επιβεβαιωνω και γω πως στην εκδοση 0.136 του MAMEFX32 τρεχει μια χαρα ενω στην εκδοση του ΜΑΜΕ 0.147 εχει καποια θεματακια.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.976
Αντιδράσεις
929
Εγώ από ότι κατάλαβα, το Sly Spy/Secret Agent ψιλό χάνει frames γιατί το κανονικό του frame rate είναι γύρω στα 57 fps (πολλές οθόνες στα arcade ήταν περίπου 57hz). Οπότε σε μία οθόνη 60hz θα χάνει. Ισως στα παλιότερα MAME να άλλαζε από μόνο του αλλά εγώ σε πιο νέα έκδοση το έκανα manually. Πηγαίνετε στα slider controls και εκει μπορείτε να αλλάξετε τα hz που τρέχει το παιχνίδι. Θα δείτε το κανονικό είναι 57,4. Βάλτε το στα 59,4 ή 60,4 (το δεκαδικό δεν αλλάζει) και θα γίνει πιο ομαλό. Θα τρέχει ελάχιστα πιο γρήγορα από το πραγματικό βέβαια αλλά δεν θα είναι αισθητή η διαφορά για 2-3 hz.

Αυτό μπορείτε να το κάνετε με όλα τα games. Oμως δεν έχω βρει τρόπο να γίνεται save, κάθε φορά που τρέχω ένα παιχνίδι πρέπει να το ξανα αλλάζω.

To test το έκανα στο MAME2016 core του RetroArch (έκδοση 0.174)

,
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.938
Αντιδράσεις
419
Επειδη εχω κι εγω παρόμοιες εμπειρίες με το ΜΑΜΕ με παιχνίδια που παίζανε πριν και μετά που κάνεις αναβάθμιση δε παίζει σχεδόν τίποτα έχω μείνει με μια έκδοση 0.166 κάτι τέτοιο που είναι κομπλέ και δε κάθομαι να ψάχνω γιατί και πως και τι άλλαξαν κάθε φορά σε εκατοντάδες roms. Ασε που γίνεται όλο και πιο αργό και σε λίγο θα θες Core i7 για να παίξεις pacman ενω στο κινητό μου έχω μια έκδοση MAME4ALL με Cyclone 68000 και παίζουν όλα τρένο.
 

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.465
Αντιδράσεις
2.922
Και εγω καπου στην 180κατι εχω μεινει. Γενικα εχω κουραστει την αλλαγη των romsets. Παντως σημερα λεω να κανω μια εξαιρεση διοτι μετα απο ΠΟΛΥΥΥΥ καιρο βγηκε μια νεα εκδοση MAME (η 191) που με ενδιαφερει μιας και διαβαζω απο χρηστες για τα Cave CV1000 games οτι παιζουν βουτυρο και οτι εχουμε και βελτιωσεις στα STV (αν και δεν εχω βρει καποιον να πει δυο λογια αν αυτο σημαινει 60 καρε - που αμφιβαλλω)
 

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.177
Αντιδράσεις
1.859
MAME is alive,ευχαριστο αυτο.
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.122
Αντιδράσεις
496
Wally είπε:
Και εγω καπου στην 180κατι εχω μεινει. Γενικα εχω κουραστει την αλλαγη των romsets. Παντως σημερα λεω να κανω μια εξαιρεση διοτι μετα απο ΠΟΛΥΥΥΥ καιρο βγηκε μια νεα εκδοση MAME (η 191) που με ενδιαφερει μιας και διαβαζω απο χρηστες για τα Cave CV1000 games οτι παιζουν βουτυρο και οτι εχουμε και βελτιωσεις στα STV (αν και δεν εχω βρει καποιον να πει δυο λογια αν αυτο σημαινει 60 καρε - που αμφιβαλλω)
Για το CV1000 ισχύει ό,τι διάβασες, για το STV επί του πρακτέου καμία βελτίωση... :(
 

milntov

Retro Member
Joined
12 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.017
Αντιδράσεις
658
Πηγα να παιξω cobra-command world revision 5 στην εκδοση 0.188 και ειδα οτι εχει θεμα με την φωτεινοτητα χρωματων στο ελικοπτερο που παιζουμε και στα εχθρικα.
Φαινονται πιο σκουρα.
Δεν εχω παρατηρησει τοσο ορατες διαφορες σε αλλα παιχνιδια.
Ευτυχως εχω full την 0.152 και τα χρωματα εδω ειναι μια χαρα.Δεν ξερω αν ειναι οκ στις τελευταιες εκδοσεις.

0000.png

1.png
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
4.976
Αντιδράσεις
929
To θέμα είναι τα χρώματα στο πραγματικό arcade πως είναι?

Μπορεί απλά να το κανανε έτσι για να είναι πιο accurate. Πολλές φορές αυτό δεν σημαίνει ότι η αλλαγή είναι προς το καλύτερο αλλά αυτοί νοιάζονται για το accuracy.
 

milntov

Retro Member
Joined
12 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.017
Αντιδράσεις
658
Στην φωτογραφια με τα πιο σκουρα χρωματα τις εκδοσης 0.188 δεν ειναι τα σωστα.Το ξαναεπαιξα στην εκδοση 0.188 και τωρα ειναι κομπλε.
Τελικα ισως ειναι ετσι σε ολες τις εκδοσεις mame.
Aν σβησουμε το αρχειο του παιχνιδιου απ τον φακελο cfg και παιξουμε το παιχνιδι το χρωμα στα ελικοπτερα θα ειναι πιο σκουρo απ το κανονικο και επανερχεται στο normal αν κλεισουμε το παιχνιδι και ξαναπαιξουμε.Δεν ξερω γιατι το κανει αυτο αλλα οκ αφου μετα  θα ειναι ενταξει. 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπλουζα