My personal Emulation Folder...

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Ace
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Πολύ πράμα!

Το δικό μου ελάχιστα άλλαξε, πέρα από τα updates σε νέες versions.

Untitled.jpg

Κλασσικά το 95% τα τρέχω με frontends/RetroArch οπότε δεν χρειάζομαι χύμα shortcuts, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που θέλω να μπορώ να φτιάχνω τα settings ή emulators που δεν έχουν RA core. Άλλαξα και το εικονίδιο του Ares γιατί το default είναι κακάσχημο.

To Ares εχει τα φώτα να γίνει ο καλύτερος N64 emulator στο κοντινό μέλλον.

Edit: E, να κάνω και λίγο flex τους δίσκους και τα partitions που έχω :P
 
Κλασσικά το 95% τα τρέχω με frontends/RetroArch οπότε δεν χρειάζομαι χύμα shortcuts

Ο WinVice δεν έχει και την καλύτερη απεικόνιση όσον αφορά τον συγχρονισμό της οθόνης σε PAL modes. Δες για παράδειγμα το Intro του Great Giana Sisters, πόσο πολύ σπάει στο scrolling. Από το ίδιο πρόβλημα πάσχει και ο CCS64 αλλά και το core του RetroArch.

Η μόνη λύση στο πρόβλημα, που έχω βρει εγώ, είναι ο Hoxs64.
 
Ο WinVice δεν έχει και την καλύτερη απεικόνιση όσον αφορά τον συγχρονισμό της οθόνης σε PAL modes. Δες για παράδειγμα το Intro του Great Giana Sisters, πόσο πολύ σπάει στο scrolling. Από το ίδιο πρόβλημα πάσχει και ο CCS64 αλλά και το core του RetroArch.

Η μόνη λύση στο πρόβλημα, που έχω βρει εγώ, είναι ο Hoxs64.
Mόλις το τέσταρα στο RetroArch και το scrolling του demo είναι απόλυτα ομαλό.

Βέβαια βοηθάει το ότι έχω 240hz freesync monitor και το RetroArch έχει την δυνατότητα να το εκμεταλλεύεται.
 
Mόλις το τέσταρα στο RetroArch και το scrolling του demo είναι απόλυτα ομαλό.

Βέβαια βοηθάει το ότι έχω 240hz freesync monitor και το RetroArch έχει την δυνατότητα να το εκμεταλλεύεται.

...κι εγώ σε freesync 144Hz που συγχρονίζει στα 50.14FPS: Αν και βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση στο τελευταίο RetroArch 1.9.4 και τον core που κατέβηκε μαζί του, θα δεις ένα έντονο hicc-up στο scrolling, που εμφανίζεται κάθε 5 sec περίπου. Αποκλείεται να μην το δεις, πρόσεξέ το.

Και επίσης αν βγάλεις τον shader έχει έντονο shimmering.
 
Cemu-dolphin-ppsspp-pcsx2 και ολα τα υπολοιπα Retroarch μονο.
Το μονο ελαττωμα που εχει το Retroarch ειναι οτι αν εχεις πχ 300 roms μεχρι να πας στο γραμμα που θες κανεις μια ωρα ενω στο standalone γραφεις το ονομα και σε παει καρφι. Μετα σε θεμα ευκολιας, ειχα βαλει SDL Vice που παιζει επισης με χειριστηριο αν θες μενου και τα λοιπα και εκανε μιση ωρα να φορτωσει το παιχνιδι ενω στο Retroarch πατας και μετα απο μερικα δευτερολεπτα εισαι κομπλε. Υπαρχουν βεβαια καποια core που ειναι περιπτωσαρες και πολυ πιο βαρια απο οτι θα επρεπε πχ Caprice, Hatari και άλλα και το ξερω γιατι το τρεχω και σε αδυναμο λαπτοπ.
 
Το μονο ελαττωμα που εχει το Retroarch ειναι οτι αν εχεις πχ 300 roms μεχρι να πας στο γραμμα που θες κανεις μια ωρα
Εγώ πατάω LB-RB στο gamepad και βρίσκω γρήγορα αυτό που θέλω. Προχωράει έτσι κατευθείαν στο επόμενο γράμμα αλφαβητικά
 
...κι εγώ σε freesync 144Hz που συγχρονίζει στα 50.14FPS: Αν και βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση στο τελευταίο RetroArch 1.9.4 και τον core που κατέβηκε μαζί του, θα δεις ένα έντονο hicc-up στο scrolling, που εμφανίζεται κάθε 5 sec περίπου. Αποκλείεται να μην το δεις, πρόσεξέ το.

Και επίσης αν βγάλεις τον shader έχει έντονο shimmering.
Πίστεψέ με, δεν υπάρχει ούτε ένα frame hiccup στην περίπτωσή μου. Το scrolling κυλάει ομαλά χωρίς κανένα repeated frame. Και είμαι απο αυτούς που βλέπουν τα microstutters και παθαίνουν κρίση. Ηταν και ένας από τους λόγους που πήρα αυτήν την οθόνη.

Δεν ξέρω για ποιον λόγο έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εχεις ενεργοποιημένο το "sync to exact refresh rate" στα options toy RetroArch? Μήπως τα core options είναι διαφορετικά? Τα δικά μου είναι αυτά:

vice_autostart_warp = "disabled"
vice_border = "enabled"
vice_c64_model = "C64 PAL"
vice_datasette_hotkeys = "disabled"
vice_drive_sound_emulation = "disabled"
vice_drive_true_emulation = "disabled"
vice_external_palette = "Default"
vice_joyport = "Port 2"
vice_keyrah_keypad_mappings = "disabled"
vice_mapper_a = "RETROK_SPACE"
vice_mapper_datasette_forward = "RETROK_RIGHT"
vice_mapper_datasette_reset = "---"
vice_mapper_datasette_rewind = "RETROK_LEFT"
vice_mapper_datasette_start = "RETROK_UP"
vice_mapper_datasette_stop = "RETROK_DOWN"
vice_mapper_datasette_toggle_hotkeys = "---"
vice_mapper_joyport_switch = "RETROK_RCTRL"
vice_mapper_l = "RETROK_y"
vice_mapper_l2 = "RETROK_RCTRL"
vice_mapper_l3 = "---"
vice_mapper_ld = "---"
vice_mapper_ll = "---"
vice_mapper_lr = "---"
vice_mapper_lu = "---"
vice_mapper_r = "RETROK_n"
vice_mapper_r2 = "---"
vice_mapper_r3 = "---"
vice_mapper_rd = "---"
vice_mapper_reset = "RETROK_END"
vice_mapper_rl = "---"
vice_mapper_rr = "---"
vice_mapper_ru = "---"
vice_mapper_select = "RETROK_F11"
vice_mapper_start = "RETROK_ESCAPE"
vice_mapper_statusbar = "RETROK_F10"
vice_mapper_vkbd = "RETROK_F11"
vice_mapper_warp_mode = "RETROK_PAGEDOWN"
vice_mapper_x = "---"
vice_mapper_y = "---"
vice_reset = "Autostart"
vice_resid_sampling = "Resampling"
vice_sid_model = "6581F"
vice_statusbar = "disabled"
vice_theme = "C64"
vice_turbo_fire_button = "None"
vice_turbo_pulse = "2"
vice_userport_joytype = "None"
 
Ναι βέβαια, ενεργοποιημένο είναι. Τα core options όμως δεν βλέπω να έχουν σχέση με την απεικόνιση.
Δεν λέω ότι έχουν αλλά ψάχνω να βρω τον λόγο που έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.

Με το MAME core πως είναι το scrolling? Δοκίμασε το Bubble bobble και δες αν έχεις σπασίματα όταν αλλάζει πίστα και σκρολλάρει προς τα πάνω. Με το "sync to exact refresh rate" θα πρέπει να είναι νερό ενώ αν το απενεργοποιήσεις, θα πρέπει να έχει έντονα σπασίματα. Από αυτό θα καταλάβουμε αν το πρόβλημα είναι πιο γενικό ή περιορίζεται μόνο στο C64 core.
 
Δεν λέω ότι έχουν αλλά ψάχνω να βρω τον λόγο που έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.

Με το MAME core πως είναι το scrolling? Δοκίμασε το Bubble bobble και δες αν έχεις σπασίματα όταν αλλάζει πίστα και σκρολλάρει προς τα πάνω. Με το "sync to exact refresh rate" θα πρέπει να είναι νερό ενώ αν το απενεργοποιήσεις, θα πρέπει να έχει έντονα σπασίματα. Από αυτό θα καταλάβουμε αν το πρόβλημα είναι πιο γενικό ή περιορίζεται μόνο στο C64 core.
Το βρήκα μάλλον, ο shader είναι. Έβαλα CRT geom deluxe και εξαφανίζει το hiccup. Δοκίμασε και εσύ χωρίς κανένα shader να δεις το hiccup που λέω

Edit: Ok και το Bubble Bobble, δεν κανει hiccups, χωρις κανενα shader αν και το scrolling ειναι λιγο blink and you missed it. To Giana Sisters θελει περιπου 5 sec για να χασει frames
 
Τελευταία επεξεργασία:
Το βρήκα μάλλον, ο shader είναι. Έβαλα CRT geom deluxe και εξαφανίζει το hiccup. Δοκίμασε και εσύ χωρίς κανένα shader να δεις το hiccup που λέω

Edit: Ok και το Bubble Bobble, δεν κανει hiccups, χωρις κανενα shader αν και το scrolling ειναι λιγο blink and you missed it. To Giana Sisters θελει περιπου 5 sec για να χασει frames
To δοκίμασα και χωρίς shader και πάλι δεν μου κάνει σπασίματα. 1 λεπτό με τα μάτια καρφωμένα, περιμένω ένα τσακ και δεν το βλέπω. Επίσης το shimmering που λες στο κάνει γιατί έχεις απενεργοποιημένο το bilinear filtering. Αν το απενεργοποιήσω το βλέπω κι εγώ.

Σκεφτόμουν μήπως ο shader που είχες πριν ζόριζε την κάρτα γραφικών και γι αυτό σου έκανε τα σπασίματα. Αλλά μου λες ότι στα κάνει και χωρίς shader καθόλου. Πολύ περίεργο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.
 
Μπορεί να είναι προβληματικός ο driver σε vulkan αν χρησιμοποιεί αυτό, το έχω δει σε μένα με nvidia να μην συγχρονίζει καλά και μόλις γυρίσω GL να παίζει άψογα.
 
Ναι μπορει, εγώ χρησιμοποιω GL πάντα.
 
Update June 2022

Untitled.png
Tα εικονίδια ίδια με πρν αλλά υπάρχουν κάποια μεγάλα και σοβαρά updates.

Cemu και PCSX2 έχουν προχωρήσει πολύ. Ειδικά ο Cemu που πλέον μπορεις να πάρεις όλα τα αρχεία και να τα συμπιέσεις σε ένα μόνο image για κάθε παιχνίδι, μαζί με τα updates και DLC. Ετσι, αντί να έχεις πολλαπλούς φακέλους σε διάφορα σημεία, με χιλιάδες αρχεια για κάθε game, τώρα έχεις μόνο ένα image για το καθένα:

Untitled.png
Πραγματικά, πολύ πιο πρακτικό απο πριν. Ολα μαζεμένα και ευκολα να τα κανεις backup. Eλπίζω κάποια στιγμή να το κάνουν αυτό και για το Teknoparrot που όλα τα αρχεία των games είναι χύμα σαν PC games.

Σκέφτομαι να κάνω ένα optimize και να αφαιρέσω μερικά shortcuts όμως. Πχ, το DosBox standalone δεν το χρησιμοποιώ πια αφού το DosBox Pure στο RetroArch έχει πάρει την θέση του με ένα πολύ μεγαλύτερο setup. Ο μόνος λόγος που το κρατάω είναι γιατί είχα δουλέψει πολύ για να το στήσω και μου ψιλοαρέσει το frontend για Desktop χρήση. Eπίσης ο λόγος που κρατάω το PPSSPP είναι γιατί η έκδοση του RetroArch είναι λίγο πίσω. Αν γίνει update δεν θα έχω λόγο να το κρατάω.

Ο Spectaculator είναι παλιός αλλά πολύ καλός standalone. Καλύτερος από τον Fuse στο RetroArch. Dolphin και PCSX2 δεν είναι ακόμα τόσο καλά στο RetroArch οπότε τα έχω σαν standalones. Ν64 emulation στο RetroArch είναι πολύ καλό αλλά το PJ64 το κρατάω για το overclocking του ενώ το m64p για troubleshooting αν κάτι δεν παει καλά στο RetroArch να το συγκρίνω, λόγο του ότι στο m64p γίνεται μεγάλη δουλειά για maximum compatibility. Amiga forever είναι παλιό πλέον αλλά το κρατάω γιατί έχει κανονικό Αmiga Desktop setup μέσα, το ίδιο και το ST. Amstrad και C64 standalones λέω να τα στείλω αφού ποτέ δεν τα κανω use.

Ακόμα δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά με XBOX emulation. Εστησα τους 2 emulators που υπάρχουν αλλά μου την σπάει που ο καθένας θέλει διαφορετικά αρχεία. Μάλιστα o XEMU που ζητάει images θέλει να πειράξεις τα images από no-intro για να δουλέψουν, ένα ένα. Σιγά μην ασχοληθώ με αυτό.

PS3 και XBOX360 emulation θα ασχοληθώ με το καινούριο PC που θα στήσω σύντομα. Με το τωρινό όλα θα σέρνονται. Ούτε έχω τον χώρο να φτιάξω μια καλή συλλογή από games. Ομως σκέφτομαι να αρχίσω να στήνω για Switch. Θεωρώ πως ο Yuzu είναι αρκετά ώριμος και γρήγορος για το σύστημά μου. Ετσι κι αλλιώς 3-4 games θέλω μόνο. Στα σύγχρονα συστήματα δεν πάμε για full collections.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίστεψέ με, δεν υπάρχει ούτε ένα frame hiccup στην περίπτωσή μου. Το scrolling κυλάει ομαλά χωρίς κανένα repeated frame. Και είμαι απο αυτούς που βλέπουν τα microstutters και παθαίνουν κρίση.
Το διόρθωσα σε standalone Vice, με την εξής ρύθμιση: Preferences--->Emulation Speed--->50 FPS
Το C64 FPS που έχει ως default και είναι και το σωστό, είναι στα 50.1 FPS. Αυτό το 0.1 είναι που μου δημιουργούσε το hiccup, κάθε 50 frames.
 
Το διόρθωσα σε standalone Vice, με την εξής ρύθμιση: Preferences--->Emulation Speed--->50 FPS
Το C64 FPS που έχει ως default και είναι και το σωστό, είναι στα 50.1 FPS. Αυτό το 0.1 είναι που μου δημιουργούσε το hiccup, κάθε 50 frames.

Βρήκες ποτέ γιατί τι έκανε στο RetroArch? Από ότι ξέρω, το RetroArch αλλάζει τα hz που τρέχουν τα παιχνίδια για να συγχρονίζονται στα 60hz, ακομα και χωρίς freesync. Βεβαια χωρίς freesync σου αλλάζει ελάχιστα και την ταχύτητα του παιχνιδιού, αλλά το κακό είναι μικρότερο από τα stutters.
 
Βρήκες ποτέ γιατί τι έκανε στο RetroArch?
Σε gl που το δοκίμασα τώρα με ένα συμβατικό LCD monitor, γυρισμένο στα 50Hz, ήταν ok. Δεν ξέρω τι μπορεί να έφταιγε, αν και υποθέτω ότι είχα το VSync Swap Interval στο auto, ενώ τώρα το έχω γυρίσει στο 1. Δεν δοκίμασα ακόμα σε vulcan και freesync 144Hz, που έχω στο δεύτερο laptop και εκεί είχα πρωτοπαρατηρήσει το πρόβλημα...
 
Είπα να κάνω ένα update μιας και αρκετά άλλαξαν από την τελευταία φορά.

Untitled.png

Πάντα η λογική είναι να μην έχω πολλά shortcuts εκτός από ότι δεν μπορώ να τρέξω καλά ή καθόλου μέσω RetroArch, καθώς και τα διάφορα frontends που έχω στήσει. Εξαίρεση το PPSSPP που ενώ το core είναι καλό, το standalone έχει πολύ ωραίο menu. Eπίσης ότι είναι σχετικό με home computers μιας και εκεί υπάρχουν πολλά περισσότερα options από ότι τα cores του RetroArch και τεστάρω games πιο εύκολα.

Αφαίρεσα το Demul shortcut από την τελευταία φορά μιας και το flycast core πλέον τρέχει Naomi 1/2 και Atomiswave, οπότε δεν χρειάζεται πια να μου σπάει τα νεύρα το shader cache compilation του πρώτου.

Το m64p μετονομάσθηκε σε simple64. Το κρατάω σαν shortcut γιατί ο author βελτιώνει το accuracy στα timings, ενώ το Mupen64plus-next core του RetroArch δεν λαμβάνει αυτές τις αλλαγές από ότι ξέρω. Επίσης, όπως έχω ξαναπεί, κρατάω μια έκδοση του Project 64 λόγω του πολύ καλού overclocking που έχει σε σχέση με τα Mupen forks και μονο με αυτό μπορώ να τρέχω Goldeneye/PD με 60fps σταθερά.

Έκατσα επιτέλους και ασχολήθηκα με περισσότερους "next gen" emulatοrs οπότε έχω προσθέσει τους δύο Switch Emulators καθώς και το Xenia, για XBOX360. PS3 δεν με πολυ ενδιαφέρει ακόμα. Επίσης έστησα και τον XEMU για το original XBOX. Tα παιχνίδια του Switch τρέχουν πολύ καλά στο αρχαίο πλέον i5 4670 / GTX 1060 σύστημά μου (τερμάτισα Metroid Dread και Prime Remastered). Το ίδιο και τα XBLA παιχνίδια του 360. Ομως τα retail 360 ψιλο γονατίζουν το σύστημα ενώ του original XBOX σέρνονται.

O λόγος που κρατάω και τους δύο emulators του Switch (Yuzu + Ryujinx) είναι γιατί κάποια games μπορεί να είναι καλύτερα στον έναν ή στον άλλο. Αν και από καμιά δεκαριά games που έχω τεστάρει, στον Yuzu μου φαίνεται τρέχουν όλα καλύτερα, εκτός από ένα παιχνίδι, το Virtua Racing που στον Yuzu έχει graphics glitches στην updated έκδοση του παιχνιδού.

Τέλος αντικαταστήθηκε το Phoenix με το BigPemu αφού το τελευταίο και καλύτερο είναι, και καλύτερο menu έχει, και Jaguar CD τρέχει.

Το επόμενο που θέλω είναι να κάνω είναι ένα update στον Teknoparrot και να δω τι παίζει από πιο πρόσφατα compatible games.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα