Αρχοντας λεμεεεεεεεεεεεεεεεε
Κλασσικά το 95% τα τρέχω με frontends/RetroArch οπότε δεν χρειάζομαι χύμα shortcuts
Mόλις το τέσταρα στο RetroArch και το scrolling του demo είναι απόλυτα ομαλό.Ο WinVice δεν έχει και την καλύτερη απεικόνιση όσον αφορά τον συγχρονισμό της οθόνης σε PAL modes. Δες για παράδειγμα το Intro του Great Giana Sisters, πόσο πολύ σπάει στο scrolling. Από το ίδιο πρόβλημα πάσχει και ο CCS64 αλλά και το core του RetroArch.
Η μόνη λύση στο πρόβλημα, που έχω βρει εγώ, είναι ο Hoxs64.
Mόλις το τέσταρα στο RetroArch και το scrolling του demo είναι απόλυτα ομαλό.
Βέβαια βοηθάει το ότι έχω 240hz freesync monitor και το RetroArch έχει την δυνατότητα να το εκμεταλλεύεται.
Εγώ πατάω LB-RB στο gamepad και βρίσκω γρήγορα αυτό που θέλω. Προχωράει έτσι κατευθείαν στο επόμενο γράμμα αλφαβητικάΤο μονο ελαττωμα που εχει το Retroarch ειναι οτι αν εχεις πχ 300 roms μεχρι να πας στο γραμμα που θες κανεις μια ωρα
Πίστεψέ με, δεν υπάρχει ούτε ένα frame hiccup στην περίπτωσή μου. Το scrolling κυλάει ομαλά χωρίς κανένα repeated frame. Και είμαι απο αυτούς που βλέπουν τα microstutters και παθαίνουν κρίση. Ηταν και ένας από τους λόγους που πήρα αυτήν την οθόνη....κι εγώ σε freesync 144Hz που συγχρονίζει στα 50.14FPS: Αν και βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση στο τελευταίο RetroArch 1.9.4 και τον core που κατέβηκε μαζί του, θα δεις ένα έντονο hicc-up στο scrolling, που εμφανίζεται κάθε 5 sec περίπου. Αποκλείεται να μην το δεις, πρόσεξέ το.
Και επίσης αν βγάλεις τον shader έχει έντονο shimmering.
vice_autostart_warp = "disabled"
vice_border = "enabled"
vice_c64_model = "C64 PAL"
vice_datasette_hotkeys = "disabled"
vice_drive_sound_emulation = "disabled"
vice_drive_true_emulation = "disabled"
vice_external_palette = "Default"
vice_joyport = "Port 2"
vice_keyrah_keypad_mappings = "disabled"
vice_mapper_a = "RETROK_SPACE"
vice_mapper_datasette_forward = "RETROK_RIGHT"
vice_mapper_datasette_reset = "---"
vice_mapper_datasette_rewind = "RETROK_LEFT"
vice_mapper_datasette_start = "RETROK_UP"
vice_mapper_datasette_stop = "RETROK_DOWN"
vice_mapper_datasette_toggle_hotkeys = "---"
vice_mapper_joyport_switch = "RETROK_RCTRL"
vice_mapper_l = "RETROK_y"
vice_mapper_l2 = "RETROK_RCTRL"
vice_mapper_l3 = "---"
vice_mapper_ld = "---"
vice_mapper_ll = "---"
vice_mapper_lr = "---"
vice_mapper_lu = "---"
vice_mapper_r = "RETROK_n"
vice_mapper_r2 = "---"
vice_mapper_r3 = "---"
vice_mapper_rd = "---"
vice_mapper_reset = "RETROK_END"
vice_mapper_rl = "---"
vice_mapper_rr = "---"
vice_mapper_ru = "---"
vice_mapper_select = "RETROK_F11"
vice_mapper_start = "RETROK_ESCAPE"
vice_mapper_statusbar = "RETROK_F10"
vice_mapper_vkbd = "RETROK_F11"
vice_mapper_warp_mode = "RETROK_PAGEDOWN"
vice_mapper_x = "---"
vice_mapper_y = "---"
vice_reset = "Autostart"
vice_resid_sampling = "Resampling"
vice_sid_model = "6581F"
vice_statusbar = "disabled"
vice_theme = "C64"
vice_turbo_fire_button = "None"
vice_turbo_pulse = "2"
vice_userport_joytype = "None"
Ναι βέβαια, ενεργοποιημένο είναι. Τα core options όμως δεν βλέπω να έχουν σχέση με την απεικόνιση.Εχεις ενεργοποιημένο το "sync to exact refresh rate" στα options toy RetroArch?
Δεν λέω ότι έχουν αλλά ψάχνω να βρω τον λόγο που έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.Ναι βέβαια, ενεργοποιημένο είναι. Τα core options όμως δεν βλέπω να έχουν σχέση με την απεικόνιση.
Το βρήκα μάλλον, ο shader είναι. Έβαλα CRT geom deluxe και εξαφανίζει το hiccup. Δοκίμασε και εσύ χωρίς κανένα shader να δεις το hiccup που λέωΔεν λέω ότι έχουν αλλά ψάχνω να βρω τον λόγο που έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.
Με το MAME core πως είναι το scrolling? Δοκίμασε το Bubble bobble και δες αν έχεις σπασίματα όταν αλλάζει πίστα και σκρολλάρει προς τα πάνω. Με το "sync to exact refresh rate" θα πρέπει να είναι νερό ενώ αν το απενεργοποιήσεις, θα πρέπει να έχει έντονα σπασίματα. Από αυτό θα καταλάβουμε αν το πρόβλημα είναι πιο γενικό ή περιορίζεται μόνο στο C64 core.
To δοκίμασα και χωρίς shader και πάλι δεν μου κάνει σπασίματα. 1 λεπτό με τα μάτια καρφωμένα, περιμένω ένα τσακ και δεν το βλέπω. Επίσης το shimmering που λες στο κάνει γιατί έχεις απενεργοποιημένο το bilinear filtering. Αν το απενεργοποιήσω το βλέπω κι εγώ.Το βρήκα μάλλον, ο shader είναι. Έβαλα CRT geom deluxe και εξαφανίζει το hiccup. Δοκίμασε και εσύ χωρίς κανένα shader να δεις το hiccup που λέω
Edit: Ok και το Bubble Bobble, δεν κανει hiccups, χωρις κανενα shader αν και το scrolling ειναι λιγο blink and you missed it. To Giana Sisters θελει περιπου 5 sec για να χασει frames
Το διόρθωσα σε standalone Vice, με την εξής ρύθμιση: Preferences--->Emulation Speed--->50 FPSΠίστεψέ με, δεν υπάρχει ούτε ένα frame hiccup στην περίπτωσή μου. Το scrolling κυλάει ομαλά χωρίς κανένα repeated frame. Και είμαι απο αυτούς που βλέπουν τα microstutters και παθαίνουν κρίση.
Το διόρθωσα σε standalone Vice, με την εξής ρύθμιση: Preferences--->Emulation Speed--->50 FPS
Το C64 FPS που έχει ως default και είναι και το σωστό, είναι στα 50.1 FPS. Αυτό το 0.1 είναι που μου δημιουργούσε το hiccup, κάθε 50 frames.
Σε gl που το δοκίμασα τώρα με ένα συμβατικό LCD monitor, γυρισμένο στα 50Hz, ήταν ok. Δεν ξέρω τι μπορεί να έφταιγε, αν και υποθέτω ότι είχα το VSync Swap Interval στο auto, ενώ τώρα το έχω γυρίσει στο 1. Δεν δοκίμασα ακόμα σε vulcan και freesync 144Hz, που έχω στο δεύτερο laptop και εκεί είχα πρωτοπαρατηρήσει το πρόβλημα...Βρήκες ποτέ γιατί τι έκανε στο RetroArch?