My personal Emulation Folder...

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
Πολύ πράμα!

Το δικό μου ελάχιστα άλλαξε, πέρα από τα updates σε νέες versions.

Untitled.jpg

Κλασσικά το 95% τα τρέχω με frontends/RetroArch οπότε δεν χρειάζομαι χύμα shortcuts, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που θέλω να μπορώ να φτιάχνω τα settings ή emulators που δεν έχουν RA core. Άλλαξα και το εικονίδιο του Ares γιατί το default είναι κακάσχημο.

To Ares εχει τα φώτα να γίνει ο καλύτερος N64 emulator στο κοντινό μέλλον.

Edit: E, να κάνω και λίγο flex τους δίσκους και τα partitions που έχω :p
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.190
Αντιδράσεις
606
Κλασσικά το 95% τα τρέχω με frontends/RetroArch οπότε δεν χρειάζομαι χύμα shortcuts

Ο WinVice δεν έχει και την καλύτερη απεικόνιση όσον αφορά τον συγχρονισμό της οθόνης σε PAL modes. Δες για παράδειγμα το Intro του Great Giana Sisters, πόσο πολύ σπάει στο scrolling. Από το ίδιο πρόβλημα πάσχει και ο CCS64 αλλά και το core του RetroArch.

Η μόνη λύση στο πρόβλημα, που έχω βρει εγώ, είναι ο Hoxs64.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
Ο WinVice δεν έχει και την καλύτερη απεικόνιση όσον αφορά τον συγχρονισμό της οθόνης σε PAL modes. Δες για παράδειγμα το Intro του Great Giana Sisters, πόσο πολύ σπάει στο scrolling. Από το ίδιο πρόβλημα πάσχει και ο CCS64 αλλά και το core του RetroArch.

Η μόνη λύση στο πρόβλημα, που έχω βρει εγώ, είναι ο Hoxs64.
Mόλις το τέσταρα στο RetroArch και το scrolling του demo είναι απόλυτα ομαλό.

Βέβαια βοηθάει το ότι έχω 240hz freesync monitor και το RetroArch έχει την δυνατότητα να το εκμεταλλεύεται.
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.190
Αντιδράσεις
606
Mόλις το τέσταρα στο RetroArch και το scrolling του demo είναι απόλυτα ομαλό.

Βέβαια βοηθάει το ότι έχω 240hz freesync monitor και το RetroArch έχει την δυνατότητα να το εκμεταλλεύεται.

...κι εγώ σε freesync 144Hz που συγχρονίζει στα 50.14FPS: Αν και βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση στο τελευταίο RetroArch 1.9.4 και τον core που κατέβηκε μαζί του, θα δεις ένα έντονο hicc-up στο scrolling, που εμφανίζεται κάθε 5 sec περίπου. Αποκλείεται να μην το δεις, πρόσεξέ το.

Και επίσης αν βγάλεις τον shader έχει έντονο shimmering.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.093
Αντιδράσεις
625
Cemu-dolphin-ppsspp-pcsx2 και ολα τα υπολοιπα Retroarch μονο.
Το μονο ελαττωμα που εχει το Retroarch ειναι οτι αν εχεις πχ 300 roms μεχρι να πας στο γραμμα που θες κανεις μια ωρα ενω στο standalone γραφεις το ονομα και σε παει καρφι. Μετα σε θεμα ευκολιας, ειχα βαλει SDL Vice που παιζει επισης με χειριστηριο αν θες μενου και τα λοιπα και εκανε μιση ωρα να φορτωσει το παιχνιδι ενω στο Retroarch πατας και μετα απο μερικα δευτερολεπτα εισαι κομπλε. Υπαρχουν βεβαια καποια core που ειναι περιπτωσαρες και πολυ πιο βαρια απο οτι θα επρεπε πχ Caprice, Hatari και άλλα και το ξερω γιατι το τρεχω και σε αδυναμο λαπτοπ.
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.190
Αντιδράσεις
606
Το μονο ελαττωμα που εχει το Retroarch ειναι οτι αν εχεις πχ 300 roms μεχρι να πας στο γραμμα που θες κανεις μια ωρα
Εγώ πατάω LB-RB στο gamepad και βρίσκω γρήγορα αυτό που θέλω. Προχωράει έτσι κατευθείαν στο επόμενο γράμμα αλφαβητικά
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
...κι εγώ σε freesync 144Hz που συγχρονίζει στα 50.14FPS: Αν και βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση στο τελευταίο RetroArch 1.9.4 και τον core που κατέβηκε μαζί του, θα δεις ένα έντονο hicc-up στο scrolling, που εμφανίζεται κάθε 5 sec περίπου. Αποκλείεται να μην το δεις, πρόσεξέ το.

Και επίσης αν βγάλεις τον shader έχει έντονο shimmering.
Πίστεψέ με, δεν υπάρχει ούτε ένα frame hiccup στην περίπτωσή μου. Το scrolling κυλάει ομαλά χωρίς κανένα repeated frame. Και είμαι απο αυτούς που βλέπουν τα microstutters και παθαίνουν κρίση. Ηταν και ένας από τους λόγους που πήρα αυτήν την οθόνη.

Δεν ξέρω για ποιον λόγο έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εχεις ενεργοποιημένο το "sync to exact refresh rate" στα options toy RetroArch? Μήπως τα core options είναι διαφορετικά? Τα δικά μου είναι αυτά:

vice_autostart_warp = "disabled"
vice_border = "enabled"
vice_c64_model = "C64 PAL"
vice_datasette_hotkeys = "disabled"
vice_drive_sound_emulation = "disabled"
vice_drive_true_emulation = "disabled"
vice_external_palette = "Default"
vice_joyport = "Port 2"
vice_keyrah_keypad_mappings = "disabled"
vice_mapper_a = "RETROK_SPACE"
vice_mapper_datasette_forward = "RETROK_RIGHT"
vice_mapper_datasette_reset = "---"
vice_mapper_datasette_rewind = "RETROK_LEFT"
vice_mapper_datasette_start = "RETROK_UP"
vice_mapper_datasette_stop = "RETROK_DOWN"
vice_mapper_datasette_toggle_hotkeys = "---"
vice_mapper_joyport_switch = "RETROK_RCTRL"
vice_mapper_l = "RETROK_y"
vice_mapper_l2 = "RETROK_RCTRL"
vice_mapper_l3 = "---"
vice_mapper_ld = "---"
vice_mapper_ll = "---"
vice_mapper_lr = "---"
vice_mapper_lu = "---"
vice_mapper_r = "RETROK_n"
vice_mapper_r2 = "---"
vice_mapper_r3 = "---"
vice_mapper_rd = "---"
vice_mapper_reset = "RETROK_END"
vice_mapper_rl = "---"
vice_mapper_rr = "---"
vice_mapper_ru = "---"
vice_mapper_select = "RETROK_F11"
vice_mapper_start = "RETROK_ESCAPE"
vice_mapper_statusbar = "RETROK_F10"
vice_mapper_vkbd = "RETROK_F11"
vice_mapper_warp_mode = "RETROK_PAGEDOWN"
vice_mapper_x = "---"
vice_mapper_y = "---"
vice_reset = "Autostart"
vice_resid_sampling = "Resampling"
vice_sid_model = "6581F"
vice_statusbar = "disabled"
vice_theme = "C64"
vice_turbo_fire_button = "None"
vice_turbo_pulse = "2"
vice_userport_joytype = "None"
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
Ναι βέβαια, ενεργοποιημένο είναι. Τα core options όμως δεν βλέπω να έχουν σχέση με την απεικόνιση.
Δεν λέω ότι έχουν αλλά ψάχνω να βρω τον λόγο που έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.

Με το MAME core πως είναι το scrolling? Δοκίμασε το Bubble bobble και δες αν έχεις σπασίματα όταν αλλάζει πίστα και σκρολλάρει προς τα πάνω. Με το "sync to exact refresh rate" θα πρέπει να είναι νερό ενώ αν το απενεργοποιήσεις, θα πρέπει να έχει έντονα σπασίματα. Από αυτό θα καταλάβουμε αν το πρόβλημα είναι πιο γενικό ή περιορίζεται μόνο στο C64 core.
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.190
Αντιδράσεις
606
Δεν λέω ότι έχουν αλλά ψάχνω να βρω τον λόγο που έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα.

Με το MAME core πως είναι το scrolling? Δοκίμασε το Bubble bobble και δες αν έχεις σπασίματα όταν αλλάζει πίστα και σκρολλάρει προς τα πάνω. Με το "sync to exact refresh rate" θα πρέπει να είναι νερό ενώ αν το απενεργοποιήσεις, θα πρέπει να έχει έντονα σπασίματα. Από αυτό θα καταλάβουμε αν το πρόβλημα είναι πιο γενικό ή περιορίζεται μόνο στο C64 core.
Το βρήκα μάλλον, ο shader είναι. Έβαλα CRT geom deluxe και εξαφανίζει το hiccup. Δοκίμασε και εσύ χωρίς κανένα shader να δεις το hiccup που λέω

Edit: Ok και το Bubble Bobble, δεν κανει hiccups, χωρις κανενα shader αν και το scrolling ειναι λιγο blink and you missed it. To Giana Sisters θελει περιπου 5 sec για να χασει frames
 
Τελευταία επεξεργασία:

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
Το βρήκα μάλλον, ο shader είναι. Έβαλα CRT geom deluxe και εξαφανίζει το hiccup. Δοκίμασε και εσύ χωρίς κανένα shader να δεις το hiccup που λέω

Edit: Ok και το Bubble Bobble, δεν κανει hiccups, χωρις κανενα shader αν και το scrolling ειναι λιγο blink and you missed it. To Giana Sisters θελει περιπου 5 sec για να χασει frames
To δοκίμασα και χωρίς shader και πάλι δεν μου κάνει σπασίματα. 1 λεπτό με τα μάτια καρφωμένα, περιμένω ένα τσακ και δεν το βλέπω. Επίσης το shimmering που λες στο κάνει γιατί έχεις απενεργοποιημένο το bilinear filtering. Αν το απενεργοποιήσω το βλέπω κι εγώ.

Σκεφτόμουν μήπως ο shader που είχες πριν ζόριζε την κάρτα γραφικών και γι αυτό σου έκανε τα σπασίματα. Αλλά μου λες ότι στα κάνει και χωρίς shader καθόλου. Πολύ περίεργο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.
 

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.093
Αντιδράσεις
625
Μπορεί να είναι προβληματικός ο driver σε vulkan αν χρησιμοποιεί αυτό, το έχω δει σε μένα με nvidia να μην συγχρονίζει καλά και μόλις γυρίσω GL να παίζει άψογα.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
Ναι μπορει, εγώ χρησιμοποιω GL πάντα.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
Update June 2022

Untitled.png
Tα εικονίδια ίδια με πρν αλλά υπάρχουν κάποια μεγάλα και σοβαρά updates.

Cemu και PCSX2 έχουν προχωρήσει πολύ. Ειδικά ο Cemu που πλέον μπορεις να πάρεις όλα τα αρχεία και να τα συμπιέσεις σε ένα μόνο image για κάθε παιχνίδι, μαζί με τα updates και DLC. Ετσι, αντί να έχεις πολλαπλούς φακέλους σε διάφορα σημεία, με χιλιάδες αρχεια για κάθε game, τώρα έχεις μόνο ένα image για το καθένα:

Untitled.png
Πραγματικά, πολύ πιο πρακτικό απο πριν. Ολα μαζεμένα και ευκολα να τα κανεις backup. Eλπίζω κάποια στιγμή να το κάνουν αυτό και για το Teknoparrot που όλα τα αρχεία των games είναι χύμα σαν PC games.

Σκέφτομαι να κάνω ένα optimize και να αφαιρέσω μερικά shortcuts όμως. Πχ, το DosBox standalone δεν το χρησιμοποιώ πια αφού το DosBox Pure στο RetroArch έχει πάρει την θέση του με ένα πολύ μεγαλύτερο setup. Ο μόνος λόγος που το κρατάω είναι γιατί είχα δουλέψει πολύ για να το στήσω και μου ψιλοαρέσει το frontend για Desktop χρήση. Eπίσης ο λόγος που κρατάω το PPSSPP είναι γιατί η έκδοση του RetroArch είναι λίγο πίσω. Αν γίνει update δεν θα έχω λόγο να το κρατάω.

Ο Spectaculator είναι παλιός αλλά πολύ καλός standalone. Καλύτερος από τον Fuse στο RetroArch. Dolphin και PCSX2 δεν είναι ακόμα τόσο καλά στο RetroArch οπότε τα έχω σαν standalones. Ν64 emulation στο RetroArch είναι πολύ καλό αλλά το PJ64 το κρατάω για το overclocking του ενώ το m64p για troubleshooting αν κάτι δεν παει καλά στο RetroArch να το συγκρίνω, λόγο του ότι στο m64p γίνεται μεγάλη δουλειά για maximum compatibility. Amiga forever είναι παλιό πλέον αλλά το κρατάω γιατί έχει κανονικό Αmiga Desktop setup μέσα, το ίδιο και το ST. Amstrad και C64 standalones λέω να τα στείλω αφού ποτέ δεν τα κανω use.

Ακόμα δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά με XBOX emulation. Εστησα τους 2 emulators που υπάρχουν αλλά μου την σπάει που ο καθένας θέλει διαφορετικά αρχεία. Μάλιστα o XEMU που ζητάει images θέλει να πειράξεις τα images από no-intro για να δουλέψουν, ένα ένα. Σιγά μην ασχοληθώ με αυτό.

PS3 και XBOX360 emulation θα ασχοληθώ με το καινούριο PC που θα στήσω σύντομα. Με το τωρινό όλα θα σέρνονται. Ούτε έχω τον χώρο να φτιάξω μια καλή συλλογή από games. Ομως σκέφτομαι να αρχίσω να στήνω για Switch. Θεωρώ πως ο Yuzu είναι αρκετά ώριμος και γρήγορος για το σύστημά μου. Ετσι κι αλλιώς 3-4 games θέλω μόνο. Στα σύγχρονα συστήματα δεν πάμε για full collections.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.190
Αντιδράσεις
606
Πίστεψέ με, δεν υπάρχει ούτε ένα frame hiccup στην περίπτωσή μου. Το scrolling κυλάει ομαλά χωρίς κανένα repeated frame. Και είμαι απο αυτούς που βλέπουν τα microstutters και παθαίνουν κρίση.
Το διόρθωσα σε standalone Vice, με την εξής ρύθμιση: Preferences--->Emulation Speed--->50 FPS
Το C64 FPS που έχει ως default και είναι και το σωστό, είναι στα 50.1 FPS. Αυτό το 0.1 είναι που μου δημιουργούσε το hiccup, κάθε 50 frames.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.125
Αντιδράσεις
1.110
Το διόρθωσα σε standalone Vice, με την εξής ρύθμιση: Preferences--->Emulation Speed--->50 FPS
Το C64 FPS που έχει ως default και είναι και το σωστό, είναι στα 50.1 FPS. Αυτό το 0.1 είναι που μου δημιουργούσε το hiccup, κάθε 50 frames.

Βρήκες ποτέ γιατί τι έκανε στο RetroArch? Από ότι ξέρω, το RetroArch αλλάζει τα hz που τρέχουν τα παιχνίδια για να συγχρονίζονται στα 60hz, ακομα και χωρίς freesync. Βεβαια χωρίς freesync σου αλλάζει ελάχιστα και την ταχύτητα του παιχνιδιού, αλλά το κακό είναι μικρότερο από τα stutters.
 

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.190
Αντιδράσεις
606
Βρήκες ποτέ γιατί τι έκανε στο RetroArch?
Σε gl που το δοκίμασα τώρα με ένα συμβατικό LCD monitor, γυρισμένο στα 50Hz, ήταν ok. Δεν ξέρω τι μπορεί να έφταιγε, αν και υποθέτω ότι είχα το VSync Swap Interval στο auto, ενώ τώρα το έχω γυρίσει στο 1. Δεν δοκίμασα ακόμα σε vulcan και freesync 144Hz, που έχω στο δεύτερο laptop και εκεί είχα πρωτοπαρατηρήσει το πρόβλημα...
 
Μπλουζα