N64 Games που χρησιμοποιούν μπαταρία (SRAM Saving)..

borellus

RetroActive
Joined
4 Νοέ 2011
Μηνύματα
423
Αντιδράσεις
33
Για να είμαι ειλικρινής μέχρι σήμερα νόμιζα πως κανένα Ν64 παιχνίδι δεν χρησιμοποιούσε μπαταρία για να σώζεις την πρόοδο σου..

Είχα την εντύπωση πως μόνο η κάρτα μνήμης χρησιμοποιούσε SRAM Saving..

Τελικά ψάχνωντας λίγο το θέμα ενημερώθηκα πως υπάρχουν και λίγα παιχνίδια που χρησιμοποιούν μπαταρία για σώσιμο δεδομένων.. φυσικά όταν τελειώσει η μπαταρία θα θέλει αλλαγή..

Υπάρχουν αρκετοί τίτλοι που χρησιμοποιούν 4 KiloBit EEPROM για σώσιμο.. μεταξύ αυτών κάποιοι πολύ γνωστοί όπως Banjo-Kazooie, Blast Corps, Body Harvest, Diddy Kong Racing, F-1 WGP, GoldenEye, KI Gold, Mario Kart, Pilotwings, Lylat Wars, Wave Race κτλ..

Υπάρχουν τίτλοι που χρησιμοποιούν 16 Kilobit EEPROM για σώσιμο.. Banjo-Tooie, Conker, Excitebike, Perfect Dark κτλ..

Υπάρχουν και παιχνίδια που χρησιμοποιούν 1 Megabit FlashRam.. Jet Force Jemini, Zelda Majora's Mask, Paper Mario, Pokemon Stadium 1,2 κτλ..

Υπάρχουν όμως και 12 τίτλοι συνολικά που χρησιμοποιούν μπαταρία! Για να δούμε ποιοι είναι γιατι θα χρειαστεί αλλαγή όταν ξαφνικά δεν θα μπορούμε να κάνουμε save :p

- 1080 Snowboarding

- F-Zero X

- Zelda Ocarina of Time

- Resident Evil 2

- Super Smash Bros

- Mario Golf

- The New Tetris

- WCW/nWo Revenge

- WWF Wrestlemania 2000

- Major League Baseball (σε PAL μόνο στην Αυστραλία)

- Harvest Moon 64 (δεν κυκλοφόρησε σε PAL)

- Oggre Battle 64 (δεν κυκλοφόρησε σε PAL)

Αυτά λοιπόν!

Δεν είχαμε άλλη όρεξη τώρα..θα χάσουμε τα δεδομένα στο F-Zero X και θα αλλάζουμε και μπαταρία :p
 
Αμα χάσω τα δεδομένα του f-zero δεν νομίζω να έχω τα καταλληλα αντανακλαστικά πια για να ξανακανω αυτούς τους χρόνους :p
 
Χαχα..άστα να πάνε!

Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο να χρησιμοποιηθεί μπαταρία σε κάποια παιχνίδια..

Άντε τώρα να το ανοίξεις να του κάνεις καμιά ζημιά και να μην δουλεύει και μετά! :p
 
Θα επρεπε να ειναι οπως το perfect dark που σε αφήνει να κανεις save και στην κασέτα αλλά και στην κάρτα μνήμης καθώς και να αντιγράψεις τα αρχεία σου από το ένα στο άλλο.
 
Βασικά παρατήρησα κάτι..

Έχω την εντύπωση πως όσα παιχνίδια χρησιμοποιούν μπαταρία, γράφουν πάνω στην κασσέτα NUS-006 (-01) αντί για NUS-006 σκέτο.

Αν δείτε κάποια παιχνίδια που έχετε οι περισσότεροι όπως 1080, F-Zero, Super Smah Bros, Zelda Ocarina of Time γράφουν NUS-006 (-01).

Το ευρωπαϊκό Resident Evil 2 δεν έχει το (-01) αλλά το αμερικάνικο το έχει.. αυτό ίσως σημαίνει ότι το αμερικάνικο χρησιμοποιεί μπαταρία ενώ το ευρωπαϊκό όχι.. αντίστοιχη περίπτωση είναι και το WWF Wrestlemania 2000..

Τσέκαρα όλα τα παιχνίδια της παραπάνω λίστας στο ebay και με εξαίρεση το Major League Baseball όλα τα υπόλοιπα έχουν (-01).

Επίσης να αναφέρω ότι δεν έχω άλλα παιχνίδια με (-01) εκτός από αυτά, άρα προφανώς κάποια σχέση με την μπαταρία έχει..
 
Περίεργο...το χω κάψει το κασετάκι του Ocarina και ακόμη έχει αποθηκευμένα τα πρώτα μου saves. Έχω βέβαια καιρό να επαληθεύσω. Όπως και να χει, και να χάσω τα saves μπορώ να τα ξανά δημιουργήσω μιας και το παιγνίδι δεν είναι και τόσο δύσκολο.
 
Το ότι το PAL Ocarina of Time έχει όντως μπαταρία μέσα φαίνεται και στο βιντεάκι εδώ που την αλλάζουν!

 
Εγώ έχω ακόμα το πρώτο μου save από το Metroid 2 στο Game Boy. Μιλάμε τώρα για εποχή 91-92. Ακόμα υπάρχει και το επαλήθευσα πρόσφατα.
 
Imgema είπε:
Εγώ έχω ακόμα το πρώτο μου save από το Metroid 2 στο Game Boy. Μιλάμε τώρα για εποχή 91-92. Ακόμα υπάρχει και το επαλήθευσα πρόσφατα.
Νομίζω πως είναι πολύ δύσκολο να τελειώσει η μπαταρία με την πάροδο του χρόνου χωρίς να χρησιμοποιείται το κασετάκι. Αν έχεις παίξει λίγες φορές το Metroid ίσως έχει ακόμα πολλή ζωή. Εγώ να φανταστείς είχα στα χέρια μου το Zelda ALTTP και κάπου το 1996 τελείωσε η μπαταρία του, μιλάμε για 3-4 χρόνια μετά την παραγωγή του. Το ίδιο πρόβλημα είχαν και τα Pokemon Red Blue που έχουν πάνω από 1000 ώρες παιξίματος.
 
Μια φωτό από το εσωτερικό του PAL Resident Evil 2 όπου φαίνεται και η μπαταρία..

RE2.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα