NVIDIA licenses PhysX technology for PS3

Aardvark

Retromaniax Co-Founder
Joined
26 Σεπ 2006
Μηνύματα
14.886
Αντιδράσεις
3.882
Oι ισχυροι με τους ισχυρους.

Καιρος ηταν. :)

9800gtx+.jpg


After being on the tip of gamers' tongues last summer, NVIDIA's PhysX technology has cooled a bit in terms of sheer popularity. That said, we've no doubt that the buzz will be back in force after this one clears the airwaves. NVIDIA has just announced that it has nailed down a tools and middleware license agreement for Sony's PlayStation 3, effectively bringing the aforesaid physics tech to what's arguably the most potent game console on the market today.

As a result of the deal, a PhysX software development kit (SDK) is now available to registered PS3 developers as a free download for use on the SCEI Developer Network. What exactly this means for future PS3 games remains to be seen, but one's things for sure: it's only up from here.
http://www.nvidia.com/object/io_1237287245570.html
 
Προβλέπω σε λίγο καιρό μαζί με τα ps3 updates να βάζουμε και nvidia updates στο ps3... :p
 
σε λίγο θα μας πεις οτι θα δούμε και κανένα blue screen στις οθόνες μας :D :D :D
 
Εντάξει, παρόλο που έχω μια 8800GT στο PC, με drivers που υποστηρίζουν phys-x, δέν είναι και τίποτα το τόσο σπουδαίο. Λίγα πράματα εώς τώρα, ψιλολεπτομέρειες απο δώ και απο κεί. Φυσικά κυρίως λόγω φτωχής υποστήριξης, στο μέλλον μπορεί να κάνουν παπάδες, λέμε τώρα. Π.χ στο Mirrors edge κάτι πανιά που σκίζονται, κάτι γυαλιά και κάτι καπνοί, θεωρούνται "ξεζούμισμα" του συγκεκριμένου API. To καλό σε αυτή την (ευχάριστη κατα τα άλλα) είδηση για μας τους playstationistas, είναι ότι υπογράφουν οι μεγάλοι developers σιγά σιγά συμφωνίες με την nvidia και για το physx. ΕΑ και 2Κ για παράδειγμα το έχουν ήδη κάνει. Τώρα το κατα πόσο θα το "ξεζουμίσουν" πραγματικά αναμένεται στις (ελπίζω όχι μπλέ) οθόνες μας.
 
Για να δουλεωει σωστα η physx πρεπει να έχεια μια δευτερη nvidia dedicated για αυτη τη δουλεια
 
Ως software middleware θα εχει και επιπτωση στις επιδοσεις (που γκουχου γκουχου,ηδη εχουν προβλημα)

Το καλο ειναι οτι θα ειναι πιο ευκολη η μετατροπη PC τιτλων σε PS3 αφου οι πρωτοι χρησιμοποιουν εδω και καιρο PhysX (software ή Cuda accelarated)

Παντως απο οτι εχω διαβασει, η G70/71 GPU οικογενεια δεν ειναι και οτι καλυτερο για το PhysX. Μαλλον παλι ο Cell θα πληρωσει τη νυφη...
 
Βρε δεν σου εχω πει εσενα να μην πατας το ποδι σου στα Ps3oειδη.

Πορτα,απαγορευεται. :(
 
Saulot είπε:
Για να δουλεωει σωστα η physx πρεπει να έχεια μια δευτερη nvidia dedicated για αυτη τη δουλεια
Σύμφωνοι, απλά ποτέ δέν έχω βάλει 2η κάρτα γραφικών στο σύστημα μου, γιατί το θεωρώ σπατάλη. Και τα λεφτά για την κάρτα, και για το ρέυμα που θα καίνε, καί για το μεγαλύτερο τροφοδοτικό που θα θέλουνε. Με το εξαιρετικά ταπεινό μου σύστημα (με τα σημερινά δεδομένα) μέχρι σήμερα καταφέρνω και παίζω νορμάλ τα παιχνίδια, μερικά ακόμα και σε 1920χ1200. Και για το phsyx, όπως το βλέπω μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δέν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο η προσθήκη.

Τώρα στο PS3, και εγώ το βλέπω να τραβάει ο cell τα ζόρια, και είναι λογικό. Αλλα έχω την εντύπωση ότι μπορεί να τα τραβήξει, δεδομένου του ότι μέχρι στιγμής τα περισσότερα παιχνίδια δέν τον εκμεταλλέυονται. Καιρός είναι να ζεσταθεί λίγο και η CPU ! Τί τον έχουμε, να τον κοιτάμε ? :) Εγώ με αυτά που είχα διαβάσει για τον Cell, μου έτρεχαν τα σάλια σκεπτόμενος το τί παπάδες θα κάνει, μαζί με το blu-ray, και μέχρι στιγμής, μας κοροιδέυουν οι Xboxάδες και καλά κάνουν ! Ελπίζω μέσα στο 2009 να δούμε πραγματικά το τί μπορεί να κάνει αυτός ο "φαινομενικά" πανίσχυρος επεξεργαστής, και την Sony να γίνει ελαστικότερη και πιό ανοιχτοχέρα στον τομέα του development. Τί περιμένουν στην τελική ?
 
Να το και για το Wii

(offtopic λιγο)

http://www.nvidia.com/object/io_1237459794715.html

SANTA CLARA, CA—MARCH 19, 2009—NVIDIA Corporation today announced that it has been approved as a third party tools solution provider for the Wii™ console. As a result, the NVIDIA® PhysX™ technology SDK is now available to registered Wii developers.
“Nintendo has reshaped the home entertainment and video game market with the success of the Wii console. Adding a PhysX SDK for Wii is key to our cross-platform strategy and integral to the business model for our licensed game developers and publishers,” said Tony Tamasi, senior vice president of content and technology at NVIDIA. “With NVIDIA PhysX technology, developers can easily author more realistic game environments for the evolving demands of a broad class of Wii gamers.”

The NVIDIA PhysX software development kit (SDK) consists of a full-featured API and robust physics engine, designed to give developers, animators, level designers, and artists unprecedented creative control over character and object physical interactions by allowing them to author scalable physics in real time.

The PhysX SDK for the Wii console, and all major gaming platforms, are available for license directly from NVIDIA. For more information on licensing PhysX SDKs or NVIDIA PhysX technology, please visit: http://www.nvidia.com/physx.
 
Πίσω
Μπλουζα