O Tom Kalinske στο Retro Gamer (UK)

Scatman

Retro Member
Joined
28 Σεπ 2012
Μηνύματα
205
Αντιδράσεις
9
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Κάποιες απ'τις πληροφορίες του κειμένου έχουν ήδη θιχτεί στο thread του Wally :

http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?26240-Kalinske-%C53-1995-%F3%F5%ED%E5%F1%E3%E1%F3%DF%E1-Sony-Sega-%F0%EF%F5-%ED%E1%F5%DC%E3%E7%F3%E5-%EA%E1%E9-%DC%EB%EB%E1-%E5%ED%E4%E9%E1%F6%DD%F1%EF%ED%F4%E1

* Μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο όπως το έγραψα στο blog μου. Αφαιρέθηκαν οι εικόνες ώστε να μην υπάρχει θέμα copyright για το retromaniax Επί της ουσίας είναι η φώτο του Kalinske και 2 quotes του.

* Tα links οδηγούν σε επίσημες πηγές.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Καταρχάς, το Retro Gamer είναι ένα περιοδικό που εδρεύει στην Αγγλία και τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει ιδιαίτερη επιτυχία χάρις την αντισυμβατική ~για τα σημερινά δεδομένα~ ύλη του. Ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με την retro gaming κουλτούρα χωρίς να περιορίζεται σε συγκεκριμένες εταιρείες, θεματολογίες, κονσόλες.





Παρά το γεγονός ότι εμένα προσωπικά δε με καλύπτει σαν ύλη/περιοδικό κι άρα δεν το παρακολουθώ τακτικά, δε σημαίνει πως κάποια άρθρα του με αφήνουν αδιάφορο, ιδίως οι συνεντεύξεις με ιστορικά πρόσωπα της βιομηχανίας. Σχεδόν κάθε φορά προκύπτουν πληροφορίες που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.






Όταν λοιπόν ενημερώθηκα πως στο τελευταίο τεύχος του (
117) φιλοξενείται 5-σέλιδη συνέντευξη του Tom Kalinske, ήταν αδύνατο να μη μπω στον πειρασμό να το διαβάσω. Οι περισσότεροι Sega fans γνωρίζουν ή έχουν ακούσει για ον συγκεκριμένο κύριο. Αποτέλεσε τον πρόεδρο της εταιρείας για μία ”χρυσή” εξαετία στα χρονικά της εταιρείας (1990-1996) και ήταν αυτός που κατάφερε να κάνει την Sega πρώτη “δύναμη” (το ʽ93-94)στην μέχρι τότε Nintendo-κρατούμενη αγορά των ΗΠΑ. Καθόλου μικρό επίτευγμα.





Το πολύ μικρό κείμενο της
wikipedia σελίδας του είναι ικανό να καθοδηγήσει τον ενδιαφερόμενο σε αρκετές πληροφορίες.





Σχετικά με τη συνέντευξή του στο περιοδικό, για πρώτη φορά αποκαλύπτει δημόσια κάποιες προσωπικές του απόψεις για συστήματα/software της
Sega αλλά και ειδήσεις που ξεφεύγουν απʼτα όρια του gaming.





Αρχικά, αναφέρεται στο
32x το οποίο όπως δηλώνει, ήταν ιδέα του Ιαπωνικού department και ο ίδιος δεν ήταν ενθουσιασμένος με την κυκλοφορία. Το development έγινε στις ΗΠΑ διότι στην Ιαπωνία ετοίμαζαν το Sega Saturn





Κατόπιν, γίνεται αναφορά στην πρωτοποριακή υπηρεσία
Sega Channel. Για πρώτη φορά γνωστοποιούνται back scenes με τις δυσκολίες στο κομμάτι τις ανάπτυξής του, το δίκτυο των εταιρειών που έπρεπε να συνεργαστεί σαν πρόεδρος της Sega , μα κυρίως μας ενημερώνει για το μέγεθος του project ως προς την ανταπόκριση του κοινού.150000 άτομα από όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ είχαν γίνει συνδρομητές, πληρώνοντας το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 15$ κάθε μήνα!

 




I generally had this hatred for Nintendo, so everything they did, I started to figure out how to hurt it.




Στη συνέχεια όμως γίνεται ακόμη πιο απολαυστικός όταν κι αναφέρεται στην
Sony. Πιο συγκεκριμένα αναφέρει πως η εταιρεία είχε μόλις 1 department ανάπτυξης τίτλων και μηδαμινές γνώσεις επάνω στον τομέα. Πριν το launch της κονσόλας (Playstation), άτομα της εταιρείας επισκέφθηκαν την Sega για να αποκτήσουν τεχνογνωσία καθώς επίσης, η Sega φρόντισε να παρέχει στην Sony εξειδικευμένο προσωπικό γιʼαυτό το λόγο!


Αμέσως μετά σχολιάζει τα
Mega CD, το Virtual Boy της Nintendo και το Saturn. Ιδιαίτερα για το τελευταίο γίνεται αρκετά πιο αναλυτικός και δίδει απαντήσεις σε ερωτήματα που απασχολούσαν πάντα τους fans της κονσόλας…απʼτα specs ως τη τιμή του launch.

 




In the early 1990s, we had a very strong relationship with Sony because, I know this sounds strange today given how big Sony is, but Sony back in those days didn't have a clue how to do videogames, not a clue.




Η μεγαλύτερη “βόμβα” όμως έρχεται προς το τέλος όταν και κοινοποιεί (εκπλήσσεται κι ο δημοσιογράφος) ότι
Sony & Sega σκόπευαν να αναπτύξουν ένα κοινό hardware ~πριν τα PS & Saturn~ !! Τελικά το “deal” δεν έκλεισε λόγω των αμφιβολιών της Sega απέναντι στην άπειρη Sony ως προς την παραγωγή hardware. Ο ίδιος έδειχνε θετικός.





Αν μη τι άλλο ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη.


 


Εάν θέλετε να διαβάσετε πιο αναλυτικά τις δηλώσεις του
Tom Kalinske δεν έχετε παρά να προμηθευτείτε το τελευταίο τεύχος του περιοδικού. Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο site.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα