OptiDoom: Το Doom port μου για το 3DO

Optimus

RetroActive
Joined
9 Δεκ 2006
Μηνύματα
481
Αντιδράσεις
181
Αποφάσισα επιτέλους να κάνω release με ότι πρόσθεσα μέχρι στιγμής με τον source code του Doom για το 3DO μια μέρα πριν την 25ή επέτειο του Doom (δεν μπορούσα να περιμένω μέχρι αύριο, δουλεύω) οπότε εδώ είναι η πρώτη έκδοση!

http://bugothecat.net/releases/3DO/optidoom/optidoom_main.html

Άμα θέλετε να δείτε τα added features έχω και video.




p.s. Να πω μόνο πως το zip που έχω κάνει release δεν είναι ISO. Ήθελα να κρατήσω τους τύπους και να βγάλω στο site μου ότι είναι στα επίπεδα του νόμιμου. Το να δώσω τον κώδικα που είναι open source και ελεύθερα το executable είναι εντάξει, αλλά δεν μπορώ να δώσω τα data. Άλλωστε αυτό είναι το στάνταρτ για όσους βγάζουν Doom ports π.χ. στην PC community. Αλλά μέσα στο zip έχω τα απαραίτητα tools και instructions για όσους έχουν το original game σε CD ή ISO και θέλουν να το δοκιμάσουν. Αν χρειαστείτε βοήθεια πεστε μου.
 
Ελπιζω να προλαβω μεχρι αυριο μεθαυριο να φτιαξω το ISO και να το φορτωσω στο 3DO μου!
 
Η έκδοση 0.2c με έναν βασικό external WAD loader. Μπορεί να φορτώσει και WADs από Doom 1/2 από το PC, αλλά προς το παρών χρησιμοποιει τα original 3DO textures και δεν υποστηρίζει τα extra τέρατα του Doom 2, δεν κάνει resource loading αλλά μόνο map data loading από το PC. Προσπαθεί βέβαια να κάνει replace όταν δεν βρίσκει κάποια texture IDs με αντίστοιχα του 3DO. Έχω και μερικά παραδείγματα από test maps που έκανα αποκλειστικά για το 3DO και χρησιμοποιούν extra features, ορισμένα unused bits π.χ. για το sector type τα χρησιμοποιώ για εφφέ όπως floor/ceiling texture scrolling/warping, framebuffer distort, fog effect, RGB sectors/walls. Επίσης 3DO mouse support! Σε αυτήν την έκδοση επικεντρώθηκα σε αυτά και στο βασικό wad loader που ήθελα πολύ να το κάνω για να φτιάχνω και δικές μου πίστες. Έχω ένα wads folder που μπορεί κανείς να ρίχνει διάφορα WADs που έχουν βγει στο PC και να κάνει προσευχές (πολλά μπορεί να κρεμάνε επειδή δεν χωράνε στη μνήμη ή για άλλους λόγους). Στην έκδοση 0.3 θα ξαναπροσπαθήσω να δω αν μπορώ να κάνω τίποτα για παραπάνω ταχύτητα, ίσως να ξαναγράψω και ένα κομμάτι της engine.

 
Νέα έκδοση 0.3 ίσα ίσα με τα 30 χρόνια της κυκλοφορίας του Doom.

Ακόμα το παιδεύω με το performance οπότε έχει τα slowdown του, αλλά έχω προσθέσει και λίγες ακόμα μικροβελτιώσεις. Προβλέπεται στο μέλλον να ξανακοιτάξω μπας και μπορώ να γράψω συγκεκριμένα πράγματα σε assembly ή να αλλάξω κομμάτι της engine, γιατί ότι κάνω τώρα έχει φρακάρει και δεν βλέπει πολύ βελτίωση (πέρα απο 0.1-0.5fps σε βαριές σκηνές και 3-5fps βελτίωση σε απλούς διαδρόμους αν ενεργοποιήσεις και τα CEL polygon based walls εκέι). Αν με πιάσει όρεξη για κάποια από τις μελοντικές εκδόσεις..

Gamma correction bar (που χρησιμοποιεί το VDLP hardware feature του 3DO, το οποίο κάνει map το 15bpp framebuffer σε 24bit output, επίσης το έχω χρησιμοποιήσει για color tint σε σχέση με την παλιά μέθοδο, π.χ. όταν σε χτυπάνε και κοκκινίζει η οθόνη, που πριν ένα single color quad με blending γραφόταν σαν overlay)

Κάτι παλιότερα gimmicks όπως fire sky, RGB sector colors και floor texture warping, τα οποία τα είχα παρουσιάσει μόνο σε extra mods, τώρα με option μπορούν να εμφανιστούν σε όλα τα maps, π.χ. όπου έχει liquid floor, αυτόματα ενεργοποιώ το warping και nearby RGB tint (π.χ. η λάβα κοκινίζει την γύρω περιοχή και φαίνεται πιο hellish και ατμοσφαιρικό). Το fire sky θα εμφανιστεί αυτόματα μόνο στις αντίστοιχες πίστες που και στο PS1 το έβγαζε. Αυτά όλα προαιρετικά στο mod menu γιατί ελάχιστα μπορεί να σκοτώσουν το performance και τη μνήμη αν και σε αρκέτες περιπτώσεις όχι τόσο.

http://bugothecat.net/releases/3DO/optidoom/optidoom_main.html

 
Πίσω
Μπλουζα