Nemo
RetroMuseum GateKeepeR
- Joined
- 9 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 4.694
- Αντιδράσεις
- 1.444
Tο πρωτοποριακο -και λιγο παραδοξο σε σχεση και με το ποσο <<αναπτυγμενη>> στην πληροφορικη και αυτοκινητοβιομηχανια ειναι η Ελλαδα (***)- εγχειρημα της αναπτυξης ενος συστηματος GPS made in Greece
της Pan-Drive το γνωριζετε ???
Οι αναγνωστες των 4 Τροχων ασφαλως θα γνωριζουν περισσοτερα μια και το περιοδικο ειχε αναφερθει/παρουσιασει επανειλλημενα το εγχειρημα της PAN-DRIVE.
Το ελληνικό Pan-Drive
Λίγο πριν το τέλος Ιουλίου «δοκιμάσαμε» για μία ακόμη φορά το ελληνικής
προέλευσης σύστημα οδικών πληροφοριών και καθοδήγησης Pan-Drive (Π. Ράλλη
19, Αθήνα, 34.74.843, fax 34.74.691). Το σύστημα έχει εξελιχθεί σε μεγάλο
βαθμό και βρίσκεται (ακόμαλίγο πριν τη μαζική παραγωγή. Τις ημέρες που
κάναμε τη δοκιμή στο σύστημα υπήρχαν πληροφορίες για ολόκληρη την Αθήνα,
από Εκάλη μέχρι Δραπετσώνα και τη Λίμνη της Βουλιαγμένης, ενώ στις αρχές
Σεπτεμβρίου θα καλύπτει ολόκληρη την Αττική.
Υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία με 60 σταθερούς πομπούς για τη διόρθωση του
στίγματος, οι οποίοι σύντομα θα γίνουν 200, για να καλύψουν την Αττική.
Πληροφορίες δίνουν επίσης οι ρόδες του αυτοκινήτου, ενώ η πιο πρόσφατη
βελτίωση αφορά τη μεταφερσιμότητα του συστήματος (χωράει σε χαρτοφύλακα)
και τη σύνδεσή του με προσωπικό υπολογιστή για ρυθμίσεις, διαρκή ενημέρωση
ή σχεδιασμό διαδρομών (π.χ.) σε εταιρίες ραδιοταξί, διανομών κ.λπ.
H χρήση του είναι απλή και η αξία των πληροφοριών που παρέχει, μεγάλη.
Δίνει δυνατότητα σχεδιασμού μιας διαδρομής με διάφορα κριτήρια, όπως π.χ.
τη μικρότερη απόσταση ή και το λιγότερο χρόνο (με βάση κάποια στατιστικά
στοιχεία).
Αν οδηγείτε για περισσότερα από 10-15 χρόνια στο κέντρο της Αθήνας μπορεί
να σας είναι άχρηστο, μια και γνωρίζετε από εμπειρία κάθε στενάκι, οδό
διαφυγής, απαιτούμενους χρόνους κ.λπ. Αν όμως πρέπει καθημερινά να αλλάζετε
διαδρομές, ώρες, αποστάσεις ή πρέπει να καθοδηγείτε κάποιους άλλους, τότε
οι πληροφορίες του είναι ανεκτίμητες. Αν μάλιστα συνδεθεί και δυνατότητα
ενημέρωσης οδικών πληροφοριών (με RDS) τότε θα μπορεί να ενημερώνει για
μποτιλιάρισμα, ελεύθερες θέσεις πάρκινγκ, τυχόν έκτακτες κυκλοφοριακές
αλλαγές κ.λπ. Στην πράξη, συμπεριφέρεται σαν διακριτικός συνοδηγός,
υπενθυμίζοντας κάθε στιγμή (έγκαιρα) τη σωστή πορεία και τις επόμενες
αλλαγές κατεύθυνσης, μαζί με τις ονομασίες των δρόμων. Υπολογίζει ακόμη
χρόνο άφιξης, εναλλακτικές διαδρομές και ένα σωρό άλλες χρήσιμες
πληροφορίες, που φθάνουν μέχρι και την εύρεση στοιχείων για τους κατοίκους
συγκεκριμένης πολυκατοικίας (στοιχεία τηλεφωνικών καταλόγων) ή και
στοιχείων για πινακίδες αυτοκινήτων και τους ιδιοκτήτες τους. Πληροφορίες
που είναι «στην κόψη του ξυραφιού», ως προς τη νομιμότητα της επεξεργασίας
και της διάδοσής τους, αλλά πολύ χρήσιμες σε συγκεκριμένες κατηγορίες
επαγγελματιών. Μην ξεχνάτε άλλωστε, ότι αντίστοιχη πληροφόρηση έχουν μερικά
από τα νέα περιπολικά της Αστυνομίας, αλλά και αρκετοί άλλοι κρατικοί
λειτουργοί...
Το κόστος του, σήμερα, πλησιάζει το 1 εκατ. δρχ. για κάθε συσκευή, αλλά
όπως υπολογίζουν θα μειωθεί κάτω από τις 300.000 δρχ. μόλις ξεκινήσει η
μαζική παραγωγή του, στις αρχές του 1996.
Τελειώνοντας, θα θέλαμε να προσθέσουμε οτι, η PanDrive έχει ζητήσει, με
καταχωρήσεις στον ημερήσιο Τύπο, χρηματοδότες για να συνεχίσει το έργο της.
Μέχρι στιγμής έχει υπάρξει ενδιαφέρον τουλάχιστον από έναν._Γ.Μ.
http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/arti...82&number=1827
Y.Γ. (***)
"και λιγο παραδοξο σε σχεση και με το ποσο <<αναπτυγμενη>> στην πληροφορικη και αυτοκινητοβιομηχανια ειναι η Ελλαδα "
(αρκει να δειτε σε ποιες αλλες χωρες εχουν γινει αντιστοιχες προσπαθειες)
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: