PCSX2

Η μετατροπη των iso σε chd μου εξασφαλισε κοντα 100 GB.
Με έπεισες, θα τα μετατρέψω κι εγώ, αλλά θα παίζω με PCSX2 1.7.0 development, γιατί βαριέμαι να αλλάζω από Vulcan σε DirectX και το ανάποδο...
 
Πλεον οποια πλατφορμα μπορουσε να γινει chd στη συλλογη μου, την μετετρεψα.

Ελπιζω συντομα και το αντιστοιχο RetroArch core να υποστηριξει chd

Παντως αργει πολυ η μετατροπη (ειναι μεγαλα τα αρχεια στο PS2). Βαλτα να γινονται το βραδυ.

Αν δεν το εχεις προχειρο, αυτο ειναι το bat απο iso ή cue σε chd. Βαλτα ολα σε ενα φακελο (δεν πειραζει αν τα παιχνιδια ειναι σε υποφακελους) και στο root του φακελου το chdman.exe και το bat

for /r %%i in (*.cue, *.iso) do chdman createcd -i "%%i" -o "%%~ni.chd
 
  • Like
Reactions: Ace
Πριν λίγο τελείωσα με τα iso του PS2, δεν είχα και πολλά, γύρω στα 100GB και έκανε περίπου 3μιση ώρες... θα βάλω το βράδυ και τα cue-bin να μετατρέπονται, αν και δεν είναι πρόβλημα, αφού έχω σαφώς λιγότερα σε αυτή τη μορφή.
 
Eγώ τα έχω σε μορφή "gz". Δεν ξερω αν αξίζει τον κόπο και την φασαρία να αλλάξω σε chd.
 
Ανεβηκε χτες το πολυαναμενομενο Vulkan build.
Οπου μπορω πηγαινω σε Vulkan...οποτε η ειδηση με χαροποιησε.
Εκανα ενα γρηγορο τεστ με το Sega Rally 2006 και περιεργως το Vulkan ηταν ελαχιστα πιο αργο απο το OpenGL.
Μου εκανε εντυπωση, αλλα εχω Nvidia και μιλαμε για το πρωτο Build που σιγουρα θα εχει θεματακια (και τσεκαρα μονο ενα παιχνιδι - μπορει να εκατσα στην περιπτωση).
 
Τυχαια ανακαλυψα οτι στα τελευταια builds, το Sega Rally Championship 95 τρεχει μια χαρα σε HW (παλιοτερα ηταν ασπρομαυρο και με διαφορα glitches)
 
Τυχαια ανακαλυψα οτι στα τελευταια builds, το Sega Rally Championship 95 τρεχει μια χαρα σε HW (παλιοτερα ηταν ασπρομαυρο και με διαφορα glitches)
Είχα ξεχασει την ύπαρξη αυτού του port.

Μοιάζει ολόιδιο με το Model 2, λες και τρέxει σε emulator είναι.
 
Πίσω
Μπλουζα