Phoenix 08 - Σεπτέμβρης 2012

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
ευχαριστώ προκαταβολικά για το τεύχος...μόλις βρω χρόνο θα το διαβασω μ' ευχαριστηση
 
Καλά στις 5 παρά τέταρτο το πήρα χαμπάρι;

ΟΚ, αυτά παθαίνει κανείς όταν το πρωί στις 7 αντί να ανάψει τον υπολογιστή ανάβει το 360 και σταματάει μετά από 10 ώρες παιχνιδιού με το Reckoning Kingdoms of Amalur (εξαιρετικό παιχνίδι btw....!!!!! )

Το "τσιμπάω" και αρχίζω κανένα διάβασμα!!!!!! Μπράβο σε όλους και ειδικά στα κορίτσια!!!!!
 
Φοβερή δουλειά όπως πάντα!!

Thanks... :)
 
Εύγε σε όλους τους συντάκτες και ειδικά στα κορίτσια ;)

Απολαυστικό!
 
Ευχαριστούμε παιδιά, το κατεβάζω για μελέτη ... :)
 
Χαίρομαι ιδιαίτερα για το νέο τεύχος και θα ήθελα να πω συγχαρητήρια στους υπόλοιπους συντάκτες για τον κόπο τους και κυρίως ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους έχουν όρεξη να διαβάζουν και τα δικά μου άρθρα.

Δεν έχω γράψει τίποτα νεότερο για το νέο τεύχος ακόμη ή το forum, ένεκα του Diablo 3 το οποίο έχει καταστρέψει την προσωπική μου ζωή μεταφορικά και κυριολεκτικά (lol).

Διάβαζα πάντως ξανά τα reviews στο παρόν τεύχος του Phoenix και νοστάλγησα τις εποχές όπου έπαιζα χαλαρός κάποιο παιχνιδάκι του C-64 και παράλληλα έγραφα τις εντυπώσεις μου για τα reviews.

Δεν υπάρχει χρόνος (;!) πλέον. Με φωνάζει ο διάβολος :D
 
Να ειστε καλα παιδια!!!Ευχαριστουμε!!!

Α για αυτο δεν βλεπουμε εδω και καιρο κανα review απο σενα Alucard...
 
Other_Reality είπε:
Μπράβο και απο εμένα σε όλα τα παιδιά, πολύ καλή δουλειά και με εξαιρετικό υλικό. Πιστεύω απο άποψη ύλης και μόνο είναι απο τα καλύτερα τεύχη μέχρι στιγμής. Λατρεύω τα σκίτσα σου DINO, πρέπει να να σε αναγκάζουμε να βγάζεις ένα κάθε βδομάδα τουλάχιστον !
XAXAXA!!! Αυτό ακούγεται απειλητικό!

Να'σαι καλά! :thumb:
 
Διαβαζω λογω χρονου αποσπασματικα το περιοδικο.

Μολις τελειωσα το αρθρο του Optimus (Αντισκηνο) το οποιο βρηκα καταπληκτικο!
 
Εγώ "ρούφηξα" το XYZZY και το Space Quest...

Ο alkis21, είναι σταθερή αξία στην παρουσίαση adventures και το κείμενο του stratos84 πραγματικά, καλογραμμένο! :thumb:

Μην ευλογούμε τα γένια μας, όμως... Περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας! :)
 
DINO είπε:
Μην ευλογούμε τα γένια μας, όμως... Περιμένουμε τις παρατηρήσεις σας! :)
Σωστοοοοό!

Wally, τώρα σε καταλαβαίνω όταν έλεγες πόσο διαφορετικό είναι το διάβασμα όταν έχεις κάνει ο ίδιος το DTP!

Παρόλα αυτά να πω ότι όσα άρθα διάβασα προσεκτικά τώρα που ηρεμήσαμε, τα ευχαριστήθηκα αφάνταστα.

Ειδικά το review του DITR το βρήκα πολύ πρωτότυπο και διασκεδαστικό!

Μένουν να διαβάσω προσεκτικά τώρα το Αντίσκηνο και τη σειρά Dragon Quest!
 
Παιδια σας ευχαριστουμε!!!τωρα θα το κατεβασω και θα πεσει διαβασμα!!!και καλο φθινοπορο !!!
 
Η συγγραφή του review του DITR ήταν άκρως απολαυστική αλλά και δύσκολη ως προς το ότι έπρεπε να μην αποκαλύψουμε τίποτα για το παιχνίδι. Το πληκτρολόγιο πήγαινε πέρα δώθε! Συζητούσαμε και γράφαμε.

Αναμένουμε και τα σχόλια του δημιουργού του παιχνιδιού. :D
 
Λοιπόν, να πω κάποια πράγματα ως αναγνώστης. Είμαι υπερήφανος που είμαι μέλος της συντακτικής ομάδας γιατί νιώθω ότι έχουμε ανεβάσει τον πήχη ψηλά χωρίς να ασκεί κανείς πίεση σε κανένα, απλά με το να το απολαμβάνουμε. Καταρχάς εύχομαι ο metalcandyman να συνεχίσει να γράφει γιατί χρειαζόμαστε τόσο τις γνώσεις του όσο και την αστείρευτη όρεξη που έχει να μιλάει για τα αγαπημένα του παιχνίδια. Μου άρεσε πολύ και ο Λαβύρινθος του Pac-Man αυτού του τεύχους γιατί λατρεύω κι εγώ τα platform games. Να προσθέσω στα γραφόμενα του DINO ότι ένας λόγος που σκεφτόμαστε αυτό το είδος με τόση νοσταλγία είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα στα σύγχρονα παιχνίδια που να το θυμίζει. Τα 3D platformers που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς για μένα είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Επίσης χάρηκα πολύ που ο Στράτος και τα κορίτσια έγραψαν για adventure games γιατί μετά την (προσωρινή ελπίζω) αποχώρηση του Μάνου ένιωθα απελπιστικά μόνος σε αυτό το κομμάτι.

Ας μου επιτραπεί να απαντήσω σε κάποια από τα έμμεσα ή άμεσα ερωτήματα που έθεσαν η Kambia και η D@aredevil στο review του παιχνιδιού μου. Να πω πρώτα το προφανές, ότι πάντα θεωρώ τιμή μου όταν κάποιος αφιερώνει χρόνο για να παίξει κάτι που έχω δημιουργήσει, πολύ περισσότερο όταν αποφασίζει και να γράψει κριτική γι' αυτό. Σχετικά τώρα με το πως μου φάνηκε το review (άσχετο, χρόνια ονειρεύομαι ένα έντυπο ή έστω μια web σελίδα αντιστροφής ρόλων όπου οι δημιουργοί θα κριτικάρουν τη δουλειά των κριτών, δηλαδή θα διαβάζουν τα reviews τους και θα τους βαθμολογούν με την ίδια γλαφυρότητα ουφ μεγάλη παρένθεση), μου άρεσε πάρα πολύ η παρουσίαση στο στυλ του διαλόγου. Είναι κάτι το διαφορετικό και δεν σε κάνει να βαριέσαι. Τις θαυμάζω κι όλας γιατί εγώ αν και έχω προσπαθήσει πολλές φορές, ως κλασσικό μοναχοπαίδι αδυνατώ να παίξω adventure με κάποιον άλλον δίπλα μου. Βρήκα πολύ καλό και περιεκτικό το πινακάκι στην πρώτη σελίδα. Έχω πει πολλές φορές ότι αδιαφορώ αν ένα παιχνίδι άρεσε στον reviewer (βέβαια στο προκείμενο είχα προσωπικό ενδιαφέρον επομένως σαφώς και δεν αδιαφορούσα), εκείνο που θέλω είναι να μου το περιγράψει τόσο καλά ώστε να αποφασίσω μόνος μου αν θα είναι του γούστου μου ή όχι. Γι' αυτό έβγαζα μια ζωή το καπέλο στον Αντρέα Τσουρινάκη, γιατί έκανε ακριβώς αυτό. Από αυτή την άποψη κορίτσια νομίζω ότι αριστέψατε αφού καλύψατε το DITR πλήρως. Ίσως σας τρόμαξα λίγο με την απαίτηση μου για πλήρη μυστικότητα αφού θα μπορούσατε να πείτε δυο λόγια ακόμα για την ιστορία χωρίς spoilers, πχ. για τους χαρακτήρες αλλά κατά τα άλλα νομίζω ότι τα είπατε όλα. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σε γενικές γραμμές σας άρεσε.

Στα επί μέρους τώρα. Για τα γραφικά και το animation έχετε απόλυτο δίκιο, και λίγα είπατε. Δυστυχώς ό,τι δίνεις παίρνεις στον συγκεκριμένο τομέα και δεν μπορούσα να διαθέσω περισσότερα χρήματα. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην Kambia που είναι η μόνη παίκτρια στον πλανήτη που πρόσεξε επιτέλους τους πίνακες! Δύο πράγματα πέρασαν εντελώς απαρατήρητα από το σύνολο των παικτών και είχα στενοχωρηθεί: οι πίνακες και το γεγονός ότι και το παραμικρό pixel του DITR είναι hotspot που μπορεί να εξεταστεί. Το τελευταίο είναι χαρακτηριστικό που έχει εκλείψει εντελώς την τελευταία δεκαπενταετία και περίμενα να αρέσει στον κόσμο αλλά τελικά μάλλον τσάμπα ο κόπος. Τέλος πάντων.

Η μουσική συνήθως είναι κι αυτή στην κατηγορία του "ό,τι πληρώνεις παίρνεις" αλλά εν προκειμένω ήμουν πάρα πολύ τυχερός που βρέθηκε στον δρόμο μου ένας χαρισματικός συνθέτης και fan των adventure games, ο Νικόλας Σιδερής. Νομίζω ότι έκανε εξαιρετική δουλειά. Το voice acting δεν είναι ακριβή υπόθεση σε σχέση με τα υπόλοιπα, είναι καθαρά θέμα όρεξης και επιμονής που έχεις να βρεις τους κατάλληλους ηθοποιούς. Μόνο για τον ρόλο του Jason άκουσα οντισιόν από περισσότερους από 80 ανθρώπους πριν καταλήξω στον Alex Rudy.

Για τους γρίφους μπορώ να μαντέψω ίσως τον δεύτερο που σας δυσκόλεψε αλλά όχι τον πρώτο - μια βοήθεια; Για αυτόν με τα βιβλία, ο Αντρέας κάποια στιγμή είχε γράψει ότι είναι για μέλη της Mensa. Εγώ πάντως στην ομάδα των beta testers μου είχα και άτομα με απειροελάχιστη πείρα σε adventure games και παρόλα αυτά τον έλυσαν! Γενικά μου αρέσει να σχεδιάζω γρίφους που φαντάζουν πολύ πιο δύσκολοι από ότι είναι στην πραγματικότητα, και νομίζω ότι εκεί ανήκει και αυτός. Είναι όμως κάτι που πολύ δύσκολα μπορώ να κρίνω. Πως να υπολογίσεις αν ένας γρίφος που φτιάχνεις είναι πολύ εύκολος ή πολύ δύσκολος όταν εσύ έχεις σκαρφιστεί την λύση του; Δεν είναι τόσο απλά όσο ίσως φαντάζεται κανείς, και γι' αυτό βασίζομαι στους testers.

Για το inventory δεν μπορώ να πάρω τα εύσημα αφού αυτό το στυλ έχει χρησιμοποιηθεί σε αρκετά παιχνίδια, με πρώτο αν δεν κάνω λάθος το Broken Sword. Προσωπικά το βρίσκω λειτουργικό. Δεν συμφωνώ όμως ότι όλα τα αντικείμενα πρέπει να εξαφανίζονται ή να γκριζάρουν όταν δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν άλλο. Κάτι τέτοιο προτρέπει τον παίκτη να αρχίζει να δοκιμάζει "όλα σε όλα", κάτι που δεν θέλω να γίνεται ποτέ αφού ο σκοπός είναι να χρησιμοποιεί το μυαλό του. Γι' αυτό άλλωστε έχω και το Thoughts Panel και έκανα κάθε τι που βλέπεις hotspot, για να είναι άπειροι οι πιθανοί συνδυασμοί. Βέβαια όλα αυτά είναι θέμα προτίμησης. Με παραξένεψε όμως η επίμονη αναφορά σε αυτό το Notepad. Δεν είναι πια τόσο πολλά τα παιχνίδια που έχουν αυτή τη λειτουργία ενσωματωμένη ώστε να σας φανεί τόσο μεγάλη η παράληψη. Να εξηγήσω όμως γιατί δεν το είχα. Καταρχάς σε ένα τόσο μη γραμμικό παιχνίδι όπως το Diamonds in the Rough που μπορείς να επισκεφτείς το 80% των τοποθεσιών από την αρχή και να κάνεις πολλά πράγματα με διαφορετική σειρά, μια τέτοια λειτουργία είναι αρκετά δύσκολο να υλοποιηθεί προγραμματιστικά. Δεν λέω αδύνατον, όλα γίνονται, αλλά αρκετά πιο δύσκολο από ότι πχ. στο Still Life. Δεύτερον, προσωπικά το θεωρώ τεμπέλικο σχεδιασμό. Αν έχεις ένα μπακαλοτέφτερο που αναγράφει τα πάντα, δεν έχεις το άγχος μήπως πληροφορίες που είναι ζωτικές για τον παίκτη παύουν να εμφανίζονται. Εγώ προσπάθησα ώστε κάθε σημαντική πληροφορία να επαναλαμβάνεται με κάποιο τρόπο, είτε μέσα από τους διαλόγους είτε από το Thoughts Panel. Και ναι, και αυτό που γράψατε συμπεριλαμβάνεται σε αυτά που μπορείς να ξαναβρείς - σας ξέφυγε.

Όπως σωστά παρατηρήσατε, η πλοκή είναι ιδιαίτερα αργή πριν γίνει εξαιρετικά γρήγορη στο τελευταίο κομμάτι. Αυτό πρέπει να πω ότι ήταν 100% εσκεμμένο. Επειδή το σενάριο έχει σκοπό να αιφνιδιάσει και να σοκάρει τον παίκτη, βομβαρδίζοντας τον στο τέλος με πλήθος πληροφοριών ώστε να χρειαστεί να προβληματιστεί αρκετά για να τις χωνέψει, ήθελα να τον πιάσω στον ύπνο. Βέβαια αν όπως λέτε εσείς το βρήκατε απελπιστικά και αποκαρδιωτικά αργό σε σημείο που να θέλατε να το εγκαταλείψετε, σαφώς και στην περίπτωσή σας απέτυχα παταγωδώς με αυτό το "τρικ". Μπορεί και να ήταν λανθασμένη η τακτική μου, πάντως απλά ήθελα να τονίσω ότι ήταν εκούσιο.

Τέλος, θα χαρώ πολύ να απαντήσω σε όποια ερωτήματα έχετε που δεν μπορούν να διατυπωθούν δημοσίως. Sequel πάντως σίγουρα δεν θα υπάρξει ακόμα κι αν κάποτε ξαναφτιάξω adventure, κάτι έτσι κι αλλιώς απίθανο. Ελπίζω να συνεχίσετε να γράφετε και γιατί όχι μια μέρα να κάνετε και το review του Other Worlds!
 
Παιδιά ένα μεγάλο ευχαριστώ και από μένα!

Το μόνο μου πρόβλημα είναι πως το έχω σαν παράδοση

(τουλάχιστον για τα προηγούμενα τεύχη) να το διαβάζω κατά την διάρκεια πτήσης και η επόμενη προγραματισμένη μου είναι σε ένα μήνα.Άντε τώρα να το βλέπεις εκτυπωμένο και να μην μπορείς να του ρήξεις μια ματιά...
 
alkis21 είπε:
Λοιπόν, να πω κάποια πράγματα ως αναγνώστης. Είμαι υπερήφανος που είμαι μέλος της συντακτικής ομάδας γιατί νιώθω ότι έχουμε ανεβάσει τον πήχη ψηλά χωρίς να ασκεί κανείς πίεση σε κανένα, απλά με το να το απολαμβάνουμε. Καταρχάς εύχομαι ο metalcandyman να συνεχίσει να γράφει γιατί χρειαζόμαστε τόσο τις γνώσεις του όσο και την αστείρευτη όρεξη που έχει να μιλάει για τα αγαπημένα του παιχνίδια. Μου άρεσε πολύ και ο Λαβύρινθος του Pac-Man αυτού του τεύχους γιατί λατρεύω κι εγώ τα platform games. Να προσθέσω στα γραφόμενα του DINO ότι ένας λόγος που σκεφτόμαστε αυτό το είδος με τόση νοσταλγία είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα στα σύγχρονα παιχνίδια που να το θυμίζει. Τα 3D platformers που έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς για μένα είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Επίσης χάρηκα πολύ που ο Στράτος και τα κορίτσια έγραψαν για adventure games γιατί μετά την (προσωρινή ελπίζω) αποχώρηση του Μάνου ένιωθα απελπιστικά μόνος σε αυτό το κομμάτι.
Να πω με τη σειρά μου οτι αισθάνομαι και εγώ υπερήφανος, που έχουμε άτομα στην ομάδα, σαν τον Άλκη.

Χαίρομαι που σου άρεσε η στήλη, η οποία έγινε πραγματικά "on the fly", θέλοντας να εκφράζω κάποια συναισθήματά μου.

Έχεις απόλυτο δίκιο στον λόγο που πρόσθεσες και η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, IMHO είναι το Little Big Planet, και αν έχεις πρόσβαση σε Playstation 3, καλό θα είναι να του δώσεις μια ευκαιρία.

Θα διασκεδάσεις με την ψυχή σου 101%!

Και για να κρατήσουμε τις παραδόσεις:

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


(Διαπιστώνω οτι δεν έχω τυπώσει το #7! Θα το κάνω αύριο κιόλας...)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για ένα ακόμα τεύχος συγχαρητήρια στα παιδιά που ασχολήθηκαν (όλο λέω ότι θα γράψω κι εγώ κανένα κειμενάκι κι όλο το ξεχνάω...).

Το εν λόγω τεύχος το χαίρομαι διπλά πάντως αφού είναι η πρώτη φορά που το διαβάζω τυπωμένο (ευχαριστώ και πάλι Άλκη...).

Προς το παρόν έχω απλώς ξεφυλλίσει το τεύχος κι έχω διαβάσει αναλυτικά μόνο το review του Άλκη για το TV Sports Basketball και αυτό των κοριτσιών για το DitR. Α και φυσικά τις γελοιογραφίες του Dino...

Το είπα και στη συνάντηση στον Άλκη, ότι το review του για το TV Sports Basketball μου έφερε στο νου ένα καλοκαίρι πριν από σχεδόν δυο δεκαετίες όπου πέρασα σχεδόν όλα τα μεσημέρια (μετά την παραλία και πριν βγούμε έξω για μπάσκετ, μπάλα, κρυφτό κ.λπ.) στο σπίτι ενός γείτονα στο εξοχικό της θείας μου όπου παραθερίζαμε ο οποίος είχε Amiga. Το πρώτο μισό του καλοκαιριού το ξοδέψαμε φτιάχνοντας τις ομάδες της Α'1 και της Α'2 και το υπόλοιπο παίζοντας ως συμπαίκτες όλους τους αγώνες μιας σεζόν (ευτυχώς ήμασταν κι οι δυο Νεοσμυρνιώτες, οπότε δεν χρειάστηκε να μαλώσουμε για την ομάδα που θα διαλέγαμε). Θυμάμαι τις ώρες που είχαμε ξοδέψει σε αθλητικές εφημερίδες για να αναζητάμε της μεταγραφές της μέρας (βέβαια ακριβώς το ίδιο το είχαμε κάνει κάποια άλλα καλοκαίρια στο Sensible World of Soccer και το Goal! στο οποίο μάλιστα είχαμε φτάσει μέχρι και τη... Δ'Εθνική!). Θυμάμαι πόσο περίεργο μου φάνηκε όταν είδα τους ξένους του Πανιωνίου λίγους μήνες αργότερα στο γήπεδο (αν θυμάμαι καλά ήταν ο Travis Mays κι ο Thurl Bailey), έχοντας ήδη δει τα τόσα "κατορθώματά" τους στα ψηφιακά γήπεδα... (σ.σ: Είμαι σίγουρος ότι την παραπάνω ιστορία την έχω ξαναγράψει πάνω από μια φορά στο φόρουμ, έστω και λιγότερες λεπτομέρειες...)

Πολύ ενδιαφέρον και το review των κοριτσιών για το Diamonds in the Rough. Μου άρεσε το "συνεργατικό" ύφος του, μου θύμισε κάποια reviews που γράφαμε παλιά στο PC master. Το μόνο πρόβλημα είναι πως θυμήθηκα ότι όλο λέω στον Άλκη ότι θα πάρω επιτέλους το παιχνίδι κι όλο το ξεχνάω... (καλά, ίσως παίζει και ρόλο το ότι δεν τον είχα δει από κοντά τα τελευταία 3 χρόνια...)
 
Η αλήθεια είναι οτι περίμενα με αγωνία την άποψή σου για το review :)

Ο δεύτερος γρίφος είναι στην κυριολεξία μια ανάσα πριν το τέλος. Εμείς κάναμε ανούσιες βόλτες πίσω από την πλάτη του φρουρού και απορούσαμε πως θα πάρουμε το όπλο.

Στον γρίφο με τα βιβλία εκεί που δυσκολευτήκαμε ήταν στο να τα βρούμε, όσο παράξενο και αν ακούγεται αυτό. Μάλιστα αρχίσαμε από ένα σημείο και μετά να γκουγκλαρουμε τίτλους και συγγραφείς μήπως βρούμε κάποια στοιχεία! Επίσης η δυσκολία μας δεν ήταν να κάνουμε τις αντιστοιχίες και να βρούμε τους κωδικούς. Αυτό το βρήκαμε σχετικά εύκολα θα έλεγα.

Το πρώτο μεγάλο κόλλημα δεν ήταν ουσιαστικά σε γρίφο. Απλά πιστεύαμε οτι είχαμε εξαντλήσει το διάλογο με την Ναντίν αν θυμάμαι καλά και περιμέναμε μάταια στο κιόσκι. Αφού πιστεύαμε οτι πέσαμε σε bug.

Τώρα για αυτό που λες

Και ναι, και αυτό που γράψατε συμπεριλαμβάνεται σε αυτά που μπορείς να ξαναβρείς - σας ξέφυγε.
Είμαι πολύ περίεργη να ακούσω πως! Θα το ξαναπαίξω σε κείνο το σημείο για να το βρω...
Τώρα όσον αφορά την εκούσια τακτική "αργή πλοκή και στο τέλος βομβαρδισμός πληροφοριών" ίσως δεν έπιασε σε μας γιατί παίζαμε το παιχνίδι από Σάββατο σε Σάββατο!

Πάντως ένα είναι σίγουρο. Ο τρόπος με τον οποίο κοιτούσα την οθόνη όταν τελείωσε το παιχνίδι, οι "στροφές" που έπαιρνε ο εγκέφαλός μου προσπαθώντας να επεξεργαστεί όλα όσα διαδραματίστηκαν τα τελευταία λεπτά και την D@redevil να λέει "Ρε συ κατάλαβες τί έκανε?" δεν υπάρχει περίπτωση να το συναντήσω σε άλλο παιχνίδι!

Ετοιμάζω συντομα πμ με 2 -3 ερωτήσεις :)

Πάω να διαβάσω το Dragon Quest
 
Μπραβο μπραβο και παλι μπραβο!

Φοβερο εξωφυλλο, ωραια κειμενα, επαγγελματικη σελιδοποιηση!

Keep it up
 
Πίσω
Μπλουζα