Pixel 098 - Απρίλιος 1993

billy

Retromaniax Co-Founder
Joined
8 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.232
Αντιδράσεις
244
Σκαννάρισμα: billy

Aριθμός σελίδων: 140

Mέγεθος αρχείου : 48 mb

Ανάλυση: 100+ dpi

http://www.retromaniax.gr/files/Pixel_issue_98.rar

Pixel_issue_98_cover.jpg


Eπιστροφή στον υπέροχο κόσμο του Pixel, και πάμε χωρίς καθυστέρηση σε μερικά highlights (κατα κόσμον: "το κατεβατό" :D ) του παρόντος τεύχους:

- Νέα στήλη που σκοπό έχει να εισάγει τους νέους παίκτες στα επιτραπέζια RPG. Προσωπικά, παρευρέθηκα ελάχιστες φορές σε τέτοια συγκέντρωση και τελικά δεν εμβάθυνα, για "τεχνικούς" λόγους: αποδείχθηκε δύσκολο να μπορέσει κάθε φορά να συγκεντρώνεται ομάδα: όλο κάποιος αργούσε, άλλος ήθελε να φύγει νωρίτερα, κλπ., - άσε που κάθε φορά έχανες όλο σου το απόγευμα. Γενικά τέτοια παιχνίδια θέλουν μεγάλη αφοσίωση (σαφώς μεγαλύτερη απο κοινά "επιτραπέζια"- τα οποία κατά τα άλλα μου αρέσουν πολύ), οπότε περιόρισα την ενασχόλησή μου με rpg, αποκλειστικά στις computerized εκδόσεις, τις οποίες έπαιζα όποτε με βόλευε και για όσο χρόνο με βόλευε, χωρίς άγχος, βαβούρα και φασαρία. Πάντως *αν* είχα άπλετο ελευθερο χρόνο, *αν* δεν υπήρχαν και τα computer games στη ζωή μου, και *αν* μπορούσαν να βρεθούν αφοσιωμένοι συμπαίκτες με επίσης άπλετο ελεύθερο χρόνο, τότε σίγουρα θα είχα ασχοληθεί πολύ σοβαρά με το συγκεκριμένο "άθλημα" !!

- Game previews, με δυνατούς τίτλους, όπως: Transarctica (γαλλικό strategy όπως περίπου το Storm Master), Waxworks (αξιολογότατο rpg, απο τον μαίτρ του τρόμου, την Horrorsoft), Creatures (μετά απο ένα σχετικό "ρετούς", το πανέμορφο παιχνιδάκι του C64 έρχεται στην Amiga - με μεγάλη όμως καθυστέρηση, και αποδεικνύεται μάλλον "λίγο" για ένα τέτοιο μηχάνημα), Chuck Rock II (πολύ καλό sequel του γνωστού hit), Piracy on the high seas (περίπου σαν ένα "Pirates των φτωχών"), Hired guns (απο τα πολύ καλά rpg της Amiga, που δικαιώνει τα ονόματα των DMA design και Psygnosis), Combat Air Patrol (η ομάδα που μας έδωσε τo εκπληκτικά εθιστικό Armour-Geddon, επιστρέφει με ένα λιγότερο "φουτουριστικό" παιχνίδι, καθαρό flight sim αυτή τη φορά, εξίσου όμως προσεγμένο και αξιόλογο).

- Και τα game reviews όμως δεν πάνε πίσω, με πληθώρα εντυπωσιακών τίτλων:

* Ashes of empire: Ενα ακόμα πολύ καλό Singletonικό παιχνίδι που αναμιγνύει στρατηγική & δράση, στο οποίο θα πρέπει να προσπαθήσετε να φέρετε την ειρήνη και την σταθερότητα ανάμεσα στις διάφορες επαρχίες και επιμέρους πολιτείες μίας "Συνομοσπονδίας Συνδικαλιστικών Δημοκρατιών" (φανερές οι επιρροές απο την διάσπαση της ΕΣΣΔ). Αν σας άρεσαν τα Midwinter, κατά πάσα πιθανότητα θα σας αρέσει και αυτό. (στα θετικά στοιχεία συμπεριλαμβάνεται και η προσθήκη μίας βιντεοκασσέτας στο κουτί του παιχνιδιού, που θα σας βοηθήσει να μάθετε να παίζετε - ειδικά αν είστε απο αυτούς που βαριούνται να διαβάζουν ογκώδη manuals)

* B-17 Flying Fortress: Η βασίλισσα των sims Microprose κυκλοφορεί ένα ακόμα παιχνίδι, στο οποίο αυτή τη φορά ελέγχετε ένα θηριώδες B-17. Οπως είπαμε πρόκειται για εξομοιωτή και όχι action-sim υβρίδιο (όπως π.χ. τα παιχνίδια της Artech), oπότε δεν θα πρέπει να περιμένετε "ακατάπαυστη" δράση. Οι άνθρωποι της Vector Grafix έχουν κάνει αρκετά καλή δουλειά, αλλά θα μπορούσε να γίνει ακόμα καλύτερη (θυμάμαι στον '386 μου υπήρχαν στιγμές που η κίνηση "έσπαγε" - όχι τόσο λόγω των απαιτήσεων του παιχνιδιού σε υπολογιστική ισχύ οι οποίες δεν είναι και πολύ μεγάλες, αλλά λόγω του μάλλον απότομου χειρισμού - ενώ ορισμένες φορές υπήρχαν και θεματάκια όταν η προσγείωση έμπαινε στον "αυτόματο")

* Legends of valour: Eνα ιδιαίτερα ενδιαφέρον RPG, με προοπτική και κίνηση που δεν περιορίζεται σε στροφές 90 μοιρών (όπως π.χ. το Dungeon Master), αλλά είναι πιό "ελεύθερη", θυμίζοντας έτσι RPGs όπως τα Ultima Underworld. Δυστυχώς στην περίπτωσή μου, το παιχνίδι είχε την ίδια μοίρα με άλλα πολύ αξιόλογα RPG (όπως την σειρά των Ishar) τα οποία ποτέ δεν βρήκα χρόνο να παίξω. :( (στα "συν" για μία ακόμη φορά, τα "πλούσια ελέη" του original πακέτου)

* Sleepwalker: Tεχνικά άρτιο action/arcade παιχνιδάκι, στο οποίο χειρίζεστε έναν σκύλο που προσπαθεί να γλυτώσει απο τις διαφορες κακοτοπιές τον νεαρό υπνοβάτη/αφεντικό του. Πολύ διασκεδαστικό !!

* Super cauldron: Συμπαθητικά graphics και χαριτωμένη μουσικούλα συνθέτουν αυτό το γαλλικό παιχνιδάκι της Titus, που όμως δεν καταφέρνει ούτε στο ελάχιστο να ξεφύγει απο "τα συνηθισμένα". Αν και μάλλον "λίγο" για τις δυνατότητες των 16 & 32 bit υπολογιστών, η έκδοση για Amstrad (απο τον Elmar Krieger) είναι εκπληκτική - ειδικά αν αναλογιστούμε ότι μιλάμε για οκτάμπιτο μηχάνημα. Οσο για το αν μπορούμε να θεωρήσουμε το παιχνίδι αυτό ως ανεπίσημο "sequel" των κλασσικών Caudron 1 & 2 που λιώναμε στα μέσα των 80s, διατηρώ αμφιβολίες. (το ύφος του παιχνιδιού παραείναι "χαριτωμένο", χωρίς να αναδίδει την "spookίλα" των αυθεντικών Cauldron)

* Lemmings 2: H DMA design και η Psygnosis επιστρέφουν με την συνέχεια του εκπληκτικού hit, "Lemmings". Η γενική φιλοσοφία παραμένει ίδια, μόνο που αυτή τη φορά έχουμε πίστες χωρισμένες ανα "φυλή" των Lemmings και πολλές περισσότερες ικανότητες. Το παιχνίδι είναι πλέον αποκλειστικά single player, αλλά προσωπικά δεν με ενόχλησε καθόλου. (έτσι κι αλλιώς το πρώτο Lemmings δεν θυμάμαι να το έπαιξα ποτέ μαζί με κάποιον άλλο). Σαν σύνολο το Lemmings 2 είναι θαυμάσιο, και ειδικά οι fans του πρώτου Lemmings θα το λατρέψουν ακόμα περισσότερο.

- Στην στήλη "On line" έχουμε τα νέα της Compulink (η οποία πλέον στεγάζεται στην ίδια διεύθυνση με την Compupress). Μεταξύ άλλων θα δούμε τι σημαίνουν τα διάφορα emoticons, ενώ έχουμε και νέα ενότητα για rpg (ένας απο τους δημιουργούς της οποίας ήταν ένας παλιός και αγαπητός συντάκτης του Pixel, o γνωστός μας B-T).

- Στο play the game του μήνα αναλύονται τακτικές για επιτυχή ολοκλήρωση των stunts, στο εξαιρετικό "Stunt island".

- To επιτραπέζιο του μήνα είναι το The new easy to master Dungeons & Dragons: πρόκειται για ένα βασικό σετ με το οποίο μπορείτε να προχωρήσετε τους χαρακτήρες σας μέχρι το 5ο level. Η εκμάθηση του παιχνιδιού γίνεται με την βοήθεια καρτών, και βέβαια στο πακέτο συμπεριλαμβάνονται και τα απαραίτητα πολύπλευρα ζάρια, ο χάρτης/κάτοψη του dungeon, oι PCs και NPCs (όλοι χάρτινοι), κλπ. Το μόνο που μένει, είναι να καταφέρετε να βρείτε άτομα που να είναι διαθετημένα να περάσουν όλο το απόγευμα παίζοντας, και βέβαια να μπορέσετε να τους μαζέψετε όλους μαζί. (το οποίο απο μόνο του αποτελεί μία ακόμη περιπέτεια :p )

- Παρουσίαση του Devpac-3 assembler της HiSoft. H εταιρία μας ήταν ήδη γνωστή απο την εποχή των οκτάμπιτων, κυρίως για τις γλώσσες της (Turbo Basic, Pascal, C, κλπ) καθώς φυσικά και για τον Devpac, o οποίος παρουσιάζεται μέσα απο τις σελίδες του περιοδικού - αυτή τη φορά στην έκδοση για ST.

- Στην στήλη adventure που επιμελείται ο μαίτρ Ανδρέας, έχουμε:

* Space Quest 5: Eνα ακόμα (καθ' όλα άξιο) sequel της γνωστής διαστημικής/κωμικής σειράς adventure. Πλέον ο Ρότζερ (ως άλλος Κάπταιν Κερκ) έχει καταφέρει επιτέλους να γίνει κυβερνήτης αστρόπλοιου (...το οποίο δεν θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο, παρά σκουπιδιάρικο !!). Αν και οι αποστολές του μοιάζουν αρχικά σαν δουλειά ρουτίνας, σύντομα θα μπλεχτεί σε νέες επικίνδυνες περιπέτειες...

* Spellcasting 301: Και άλλο sequel, αυτή τη φορά δια χειρός Meretzky για λογαριασμό της Legend. Στο καινούριο spellcasting, είστε και πάλι ο Ερνι Ηγκλμπηκ της αδελφότητας των Χ-Δ-Π(ορδών) απο το Sorcerer University, μόνο που τώρα τυχαίνει να βρίσκεστε στην περίοδο των ανοιξιάτικων διακοπών (που συμπίπτουν με τις γιορτές του Πάσχα). Το team, με σκοπό να το ρίξει "λιγάκι" έξω, φεύγει κατευθείαν προς το Fort Naughtytail για να απολαύσει την αμμουδιά και την θάλασσα στην πλαζ. Εκεί όμως θα συναντήσει τα μέλη μίας άλλης αδελφότητας, με την οποία τελικά θα καταλήξει να διαγωνίζεται για το ποιός είναι ο πραγματικός "βασιλιάς της παραλίας". Τον "λυσσασμένο" αυτόν διαγωνισμό συντονίζει και επιβλέπει μία μυστηριώδης καλλονή, η "Δικαστίνα"...

* Ween: Να και ένα adventure με το οποίο δυστυχώς δεν πρόλαβα να ασχοληθώ - αν και φυσικά το ήθελα !! Ενα ακόμα μείον, είναι ότι δεν είχα παίξει ούτε και το προηγούμενο μέρος, δηλαδή το Legend of Djel. (ναί, έχουμε και πάλι review ενός sequel !!).

- SPECIAL REVIEW: X-WING

Μιλάμε φυσικά για το αριστούργημα τoυ Λώρενς Χόλλαντ (Battlehawks 1942, Their Finest Hour, Secret Weapons of the Luftwaffe), που περνάει πλέον στην πολυγωνική 3D εποχή. Οι φίλοι των space sims θα έχουν την τιμή και την χαρά να απολαύσουν ένα θαυμάσιο παιχνίδι. Οι δε fans του Πόλεμου των Αστρων θα δούν αναφορές στην αγαπημένη τους ταινία, που θα τους ξετρελλάνουν.

Και όσο για εκείνους που τυχγάνουν -και- fans του Star Wars, καθώς -και- φανατικοί space-simάδες... ε, αυτοί πιά θα βρεθούν σε έναν επίγειο παράδεισο, βλέποντας *επιτέλους* τα όνειρά τους να γίνονται πραγματικότητα !! Γιατί; Μα απλούστατα διότι για πρώτη φορά στην ιστορία των παιχνιδιών με θέμα τον Πόλεμο των Αστρων, ξεφεύγουμε απο τα "arcade/action" και "arcade/shooter" μονοπάτια του παρελθόντος, και πάμε σε κάτι σοβαρότερο, στιβαρότερο, πολυπλοκότερο, και πολύ, μα -πάρα- πολύ πορωτικότερο !!

"Ενα combat space sim βασισμένο στο Star Wars".

S-p-a-c-e s-i-m ...το λες, και γεμίζει το στόμα σου !! Ενα πραγματικό space sim βασισμένο στην αγαπημένη σου sci-fi ταινία απο τον καιρό που ήσουν μικρό παιδί !! Νιώθεις τον σφυγμό σου να δυναμώνει όλο και περισσότερο... Ψυχραιμία !! Κάθεσαι λοιπόν στο γραφείο σου, ανοίγεις την κουτάρα σου, και ρίχνεις μια ματιά στα περιεχόμενα. Εν συνεχεία βάζεις τις δισκέττες αργά, σχεδόν ευλαβικά στο drive του '386 σου (όπου με χαρά διαπιστώνεις ότι το hardware που έχεις πληρεί τις απαιτήσεις του παιχνιδιού, το οποίο βγάζει την ένδειξη "FAST"), και ξεκινάς την εγκατάσταση.

Επόμενο (τελετουργικό) βήμα: η ανάγνωση των manuals !! Tσεκάρεις τις οδηγίες για τον χειρισμό των μαχητικών, τα κουμπιά, τις ενδείξεις του cockpit και τα διάφορα άλλα βασικά, και αμέσως μετά βυθίζεσαι στην μελέτη των Farlander Papers. Kάθε φορά που γυρίζεις τη σελίδα νιώθεις να σε διαπερνάει κάτι σαν ηλεκτρισμός, ενώ που και που προσπαθείς να θυμηθείς να αλλάζεις και δισκέττα κατά το installation. Είναι πλέον αργά το απόγευμα. Η εγκατάσταση έχει εδώ και πολύ ώρα τελειώσει, αλλά εσύ μόλις τώρα ολοκληρώνεις την ανάγνωση των εγχειριδίων. Το prompt στην οθόνη του PC σου αναβοσβήνει, σαν να σου κλείνει το μάτι. Επιτέλους πιάνεις το πιστό σου αναλογικό joystick, ξεκινάς το παιχνίδι και... αυτό ήταν !! Δεν υπάρχει πλέον επιστροφή...

Πάμε τώρα σε κάποια επιμέρους χαρακτηριστικά του παιχνιδιού: Καταρχάς, τα γραφικά, απο τις διάφορες οθόνες και τα animated transitions μέχρι τα 3D πολύγωνα in-game, είναι απλά υπέροχα. Η μουσική δεν θα μπορούσε να πηγαίνει πίσω (αντλώντας αρκετές φορές "υλικό" απο την μεγάλη μελωδική γκάμα των ταινιών, και "ακολουθώντας" την δράση α-λα Wing Commander, όταν χρειάζεται), ενώ τα ηχητικά εφφέ είναι σε αντίστοιχα υψηλά επίπεδα. Πραγματικά, χωρίς αυτόν τον -εξαίσιο- ήχο που δένει τόσο τέλεια με το υπόλοιπο σύνολο, το παιχνίδι θα "έχανε" κατά πολύ (ακούγωντας το "στρίγγλισμα" των ΤΙΕ ή τον χαρακτηριστικό ήχο των αυτοκρατορικών και συμμαχικών lasers, πολλές φορές θα νιώσετε σαν να παρακολουθείτε τις ταινίες). Αλλωστε όπως είπαμε και παραπάνω, ένα απο τα μεγάλα "ατού" του παιχιδιού είναι οι συχνές αναφορές σε καταστάσεις απο τις ταινίες - όπως π.χ. η δυνατότητα να γυρίσετε τις ασπίδες σας σε διπλή ισχύ μπροστά, να ανοιγοκλείσετε τα S-foils του X-Wing, να χτυπήσετε τα shield generators ενός αστροκαταστροφέα για να του ρίξετε τις ασπίδες - ενώ "πιστά" στο κινηματογραφικό υλικό είναι και οπτικά εφφέ όπως το άλμα στο υπερδιάστημα, τα TIE που στροβιλίζονται πετώντας σπινθήρες λίγο πριν καταστραφούν, κ.α.

Αυτό όμως που πραγματικά κάνει την διαφορά, είναι το σύστημα κατανομής ενέργειας, μέσω του οποίου μπορείτε να αυξομειώνετε την ενέργεια που δίνει η γεννήτρια του σκάφους σας στους διάφορους τομείς (feature το οποίο μιμήθηκαν αρκετά παιχνίδια έκτοτε), και το οποίο δίνει ακόμα περισσότερο "βάθος" στο gameplay. Βέβαια για να είμαστε δίκαιοι, παρόμοιου είδους κατανομή ενέργειας έχουμε δεί και σε άλλα διαστημικά games (το έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν), όπως π.χ στο αξέχαστο PSI-5 Trading Co. - αν και εκεί ο "έλεγχος ροής" της ενέργειας ήταν πιό "έμμεσος". Eνα άλλο αξιόλογο feature ήταν και δυνατότητα καταγραφής/αποθήκευσης της πτήσης μας για θέαση αργότερα - αν και πάλι αυτό ήταν κάτι που το είχαμε δεί αρκετές φορές στο παρελθόν (σε παιχνίδια του Holland καθώς και άλλων δημιουργών). Oσο για τον χειρισμό, αντίθετα με τα προηγούμενα sims του Holland, το mouse δεν ενδείκνυται καθόλου, ενώ η απόκριση των πλήκτρων είναι εντελώς απαράδεκτη. Μονόδρομος λοιπόν, η χρήση αναλογικού joystick.

Υπάρχουν βέβαια και κάποια αρνητικά στο παιχνίδι. Ενα απο αυτά είναι η έλλειψη branching missions - αν και πραγματικά δεν είναι και τόσο "αρνητικό" το σημείο αυτό, κυρίως για δύο λόγους: Πρώτον, σε παιχνίδια όπως το αρχικό Wing Commander, όταν κάποιος έχανε μία αποστολή, συνήθως ξαναφόρτωνε το προηγούμενο save, προκειμένου να μην προχωρήσει στο "losing path" με τις πιό δύσκολες, "συνοδευτικές"/αμυντικές αποστολές. Δεύτερον, και πάλι παίρνοντας ως παράδειγμα το Wing Commander, ένας καλός παίκτης μπορούσε να παίξει το winning path, και ο κόπος που έκανε το team του Chris Roberts για να προσθέσει μονοπάτια με άλλες αποστολές θα πήγαινε χαμένος, αφού ο παίκτης θα έπρεπε σε κάποια σημεία να χάνει επίτηδες - αν ήθελε να δεί όλες τις αποστολές του παιχνιδιού. (Αυτός ήταν ίσως και ο λόγος που στα επόμενα Wing Commander η πρόοδος του παίκτη έγινε σταδιακά πιό "γραμμική").

Το άλλο αρνητικό (αυτή τη φορά με όλη τη σημασία της λέξης !!) ήταν ένα bug που δεν σου επέτρεπε να κερδίζεις πόντους στα tour of duty, απο την στιγμή που είχες ολοκληρώσει έστω και μία historical mission !! Ηταν πραγματικά πολύ άσχημο να "φρενάρεται" ένα τόσο υπέροχο παιχνίδι απο ένα τέτοιο πρόβλημα. (το οποίο προσωπικά με ταλαιπώρησε σε μεγάλο βαθμό) :(

Tέλος, το review του Pixel, αν και ήταν ok σε γενικές γραμμές, είχε και κάποια σημεία που με εκνεύριζαν, όπως π.χ. η αναφορά για "άνω των 100" αποστολών (απο που κι ως πού έβγαλε ο reviewer αυτό το εξωπραγματικό πόρισμα; ), η παράλειψη πολλών απο τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού που παραπέμπουν στις ταινίες (o reviewer ανέφερε με το ζόρι τον ήχο των αυτοκτατορικών TIE), η "απόδοση" κάποιων όρων όπως η Rebel Alliance που έγινε "Ομοσπονδία" (λες και βρισκόμασταν στο Star Trek), αλλά βέβαια η μεγαλύτερη ιεροσυλία ήταν η αναφορά του κινηματογραφικού τίτλου, ως "Star War", πράγμα που έδινε πολύ άσχημη εντύπωση στους fans των ταινιών !! (είχε γίνει πάνω απο μία φορά, οπότε σίγουρα δεν επρόκειτο για τυπογραφικό λάθος)

Θα κλείσω με μία special retro-ανάμνηση: Πηγαίνοντας στην Στουρνάρη για να αγοράσω το παιχνίδι, μπαίνω στο γνωστό γωνιακό κατάστημα "Σύμπαν". Στα ράφια υπήρχαν δύο εκδόσεις του παιχνιδιού, η "κανονική", και μία "limited edition" που περιλάμβανε και τα Farlander Papers. Eξυπακούεται ότι "χτύπησα" την δεύτερη. Λίγο πριν φύγω, μπαίνει στο μαγαζί ένας τύπος, και (κατά διαβολική σύμπτωση) ρωτάει τον υπάλληλο περί X-Wing και συγεκριμένα για την διαφορά των δύο εκδόσεων !! Και υπάλληλος απαντάει: "Δεν ξέρω ποιά ακριβώς είναι η διαφορά, αλλά αυτή που γράφει "limited" προφανώς κάτι της λείπει συγκριτικά με την κανονική" !! :D :D :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επιτελους, μετα απο τοσο καιρο αλλο ενα σκαναρισμα :D

Απο την αναλυση του Billy καταλαβα αμεσως ποιο τευχος ειναι και τι αναμνησεις εχω απο αυτο (δεν το κατεβασα ακομα :Ρ). Οι στηλες του περιοδικου για τα RPG με ειχαν μπριζωσει ασχημα και ανοιγαν ενα μαγικο συμπαν που με αγχωνε, γιατι ηταν τοσο χαωδες που δεν ηξερα απο που να ξεκινησω, και με εκαναν να ζηλευω που δεν ειχα παρεες για να μπορεσω να ασχοληθώ. Οσο για το The new easy to master D&D το ειχα αγορασει στα πλαισια μιας αποπειρας να ξεκινησω το αθλημα, και περασα συναρπαστικες στιγες μαζι του, χαζευοντας το εντυπωσιακα σχεδιασμενο κουτι στο ραφι :p

(τελικα ασχοληθηκα, χρονια μετα)

Ειδα οτι αναφερεις το Hired Guns. Ομολογω οτι δεν ειχα παρατηρησει ποτε τετοιο review στο τευχος (τα RPG γενικως τα προσπερνουσα) ουτε το ειχα ποτε υποψη μου, μεχρι πολυ προσφατα, και το εχω στη "λιστα" :) αυτο ειναι το μαγικο με εμας τους retrogamers. Ανακαλυπτουμε αγνωστα ξεχασμενα διαμαντακια, και μετα ξαναανακαλυπτουμε οτι ηταν ηδη κατω απο τη μυτη μας :p

Το review του Legends of Valour με ειχε εντυπωσιασει με τις εικονες του. Ηταν η εποχη που ειχα ακομα την Αμιγκα (που επνεε τα λοισθια) και ζηλευα τις απιστευτες εικονες των παιχνιδιων για PC. Με εκανε να νομιζω οτι, δεν μπορει, οπως προχωρανε τα πραγματα, εξελισσεται η τεχνολογια που εκανε την Αμιγκα να παιζει τετοια 3d παιχνιδια (τελικα πηρα το πρωτο μου PC λιγους μηνες μετα :Ρ). Το παιχνιδι το ειδα στην εκδοση για PC. Το βρηκα πολλα υποσχομενο αλλα και υπερβολικα πολυπλοκο, με μερες, νυχτες, φυλές, συντεχνίες, φαγητό κλπ, και δεν το προχωρησα ποτε: ωσπου να αποφασισεις οτι πρεπει να πας καπου, πχ σε μια συντεχνια, βλεπεις οτι εχει νυχτωσει και ειναι κλειστα, ή οτι πεινας και πρεπει να ψαξεις να βρεις φαγητο κλπ κλπ. Οπως ειδα κατοπιν, δεν ειχε ιδιαιτερη επιτυχια.

Το Ween το ειχα παιξει βιαστικα με walkthrough. Μου φανηκε ενα μετριοτατο puzzle, με εντυπωσιακα γραφικα κατα καιρους, οπως ολα της Coktel Vision. Δεν ηξερα οτι αποτελει συνεχεια αλλου παιχνιδιου. Ενδιαφερον.

Για το X-wing ο,τι και να πουμε ειναι λιγο :) Ειχα παρατηρησει κι εγω το "Star War" (προφανως ο συντακτης παρασυρθηκε απο την ελληνικη μεταφραση "Πόλεμος των Άστρων" αντι για "Πόλεμοι" :D ) Για να ειμαι ειλικρινης, οσο εντυπωσιακο κι αν ηταν το review, δυσκολευτηκα να καταλαβω τι παιχνιδι ακριβως ειναι!! Δυστυχως ο συντακτης επελεξε να βαλει τις εντυπωσιακοτατες εικονες απο τα cutscenes, και ελαχιστες απο το gameplay, δημιουργωντας μια πολυ ασαφη εικονα: πιστευα οτι ειναι κατι σαν interactive movie βασισμενο στις ταινιες :p το ιδιο κοκομπλοκο ειχα παθει 2 χρονια πριν με το review του Wing Commander. Για καποιο ανεξηγητο λογο και στις δυο περιπτωσεις ομως μου ειχαν προκαλεσει μεγαλη περιεργεια και ενδιαφερον, και τελικα οταν ασχοληθηκα (αργοτερα) με αυτα τα παιχνιδια εφαγα κολλημα.

Το X-wing ηταν πραγματικη αποκαλυψη για μενα. Ηταν ο πρωτος εξομοιωτης που επαιξα, καθως και το παιχνιδι που με εκανε Star Wars fan (μου το ειχε δανεισει ενας φιλος μου, και μαλιστα το limited edition με το απιστευτο βιβλιαρακι Farlander Papers). Πραγματικα η ελλειψη branching ηταν μια "οπισθοδρομηση" σε σχεση με το WC, το οποιο ομως αποδεικνυεται πρακτικα αχρηστο. Ολες οι αποστολες του WC ειναι generic, σε οποιο branch κι αν εισαι ειναι ομοιες μεταξυ τους. Αντθετα, το X-wing βασιζοταν πιο πολυ στη μυθοπλασια: σαν prequel της παλιας ταινιας δειχνει πως ανακαλυφθηκε το Death Star, πως εκλαπησαν τα σχεδιαγραμματα κλπ γεγονοτα που αναφερονται στην πρωτη ταινια, οποτε δεν χωραγε το branching.
 
Οταν ειναι να σκαναριστει ενα τευχος, περισσοτερο περιμενω τα σχολια του master Billy παρα το ιδιο το τευχος!!!

Απολαυση
 
Ευχαριστούμε πολύ για το ανέβασμα. Μερικές παρατηρήσεις στην παρακάτω εικόνα.

Δεν υπάρχει Super Mario Kart στο Game Boy.

Το Tazmania στο Game Gear είναι άθλιο, πως βγήκε 2ο;

Το Karaoke για MD κυκλοφόρησε εκτός Ιαπωνίας;

Super Deck για SNES?

pixel.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To Super deck πραγματικα θα εκανε οτι λεει το αρθρο απλα ακυρωθηκε το ολο project γιατι αργησε η αναπτυξη του με αποτελεσμα η τιμη του NES να πεσει οποτε ηταν δωρον αδωρον να αγορασει καποιος το super deck.To καραοκε δεν κυκλοφορησε ποτε εξω απο την ιαπωνια απλα αυτος που εγραψε το αρθρο ελπιζει οπως γραφει να γινει αυτο.Οσο για τα super mario kart στο game boy και δευτερο το αθλιο tazmania στο game gear απλα γελαει ο κοσμος και μπορει στα home micros το pixel να ξεσκιζε αλλα στης κονσολες και κυριως οσον αφορα την NINTENDO ειχαν μαυρα μεσανυχτα.MΙλαμε το Top 10 στο snes πραγματικα ειναι οτι να ναι και highlight το legend of Gelda. Πρεπει να ψαξω να το βρω να το αποκτησω γιατι δεν το εχω στη συλογη μου και μαλιστα ειναι και τελευταιο στη λιστα χαχαχαχαχαχα :rofl: :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Legend of Gelda χαχα τώρα το πρόσεξα.
 
metalcandyman είπε:
MΙλαμε το Top 10 στοsnes πραγματικα ειναι οτι να ναι και highlight το legend of Gelda.
Αφου η κονσολα ειναι οτι να ναι.... :tease: :tease:

Περα απο τον χαβαλε...

Ο σχολιασμος του billy σε βαζει κατευθειιαν "μεσα" στο τευχος,χωρις καν να το διαβασεις. :)

Ευχαριστουμε πολυ Μπιλακο,να 'σαι καλα!!! :thumbup:

Αναμενουμε το επομενο τευχος. ;)
 
Wally είπε:
Οταν ειναι να σκαναριστει ενα τευχος, περισσοτερο περιμενω τα σχολια του master Billy παρα το ιδιο το τευχος!!!
Απολαυση
To....αυτο!!!Ιδιως οταν αφορα τα 90s οπου το περιοδικο ειχε γινει ...1000 και 1 τροποι για να βαλετε το cartridge στην θεση του :pRESPECT Billy!! :bow: :bow:
 
Τhank you for the kind words, gentlemen !! :headbangdude:

Για εκείνο το "Super Mario Kart" σε gameboy, μάλλον μπλέχτηκαν ονόματα παιχνιδιών απο τις λίστες, ή κάτι παρόμοιο.

Rakeesh:

Για το Hired guns, ήταν λογικό να σου διαφύγει η αναφορά του στο τεύχος, αφού επρόκειτο για ένα μικρό preview. (αν θυμάμαι καλά το έκαναν κανονικό review σε μεταγενέστερο τεύχος...)
 
Wally είπε:
Οταν ειναι να σκαναριστει ενα τευχος, περισσοτερο περιμενω τα σχολια του master Billy παρα το ιδιο το τευχος!!!
Απολαυση
Έλα ντε! Απ' το στόμα μου το πήρες. :)

Btw, τα αρχεία ανέβηκαν πλέον στο server μας! :flower:
 
Τέλεια - thank you D@re !! :headbangdude:
 
Θυμάμαι που διάβαζα το Χωρίς Joystick για το The Laffer Utilities και σκεφτόμουν «whyyy ποιος ο λόγος ύπαρξης του. Ποιος που σέβεται τον εαυτό του θα το αγοράσει και θα το χρησιμοποιήσει στα σοβαρά.» :p
 
Συμφωνώ απόλυτα.

Εγώ μόλις τα είδα, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν "κρίμα τον χώρο που θα πιάνουν στον σκληρό", και βέβαια δεν επεδίωξα ποτέ να τα αποκτήσω. :D (ούτε κανένας γνωστός μου τα είχε, απ' όσο θυμάμαι...)
 
Κάθε φορά που "ανεβαίνει" ένα σκαναρισμένο PIXEL, είναι μια ιδιαίτερη στιγμή, ειδικά αν συνοδεύεται από τη super ανάλυση του billy!

Ευχαριστούμε !!!
 
Thank you, Ντίναρε. :)

Σύντομα θα υπάρχει και άλλο τεύχος έτοιμο.
 
Πίσω
Μπλουζα