Planescape Torment [νέα mods, gog κτλ]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Το ειδα και σtο YT ειναι φοβερο!

Υπαρχει καποιο site να μπορω να το αγορασω download ;

help, help, heeeeeeeelp!!!
 
Δεν το έχω παίξει και εγώ. :burn:

Οπότε ευκαιρία είναι! Υποστηρίζει υψηλές αναλύσεις αυτή η έκδοση και τρέχει κανονικά σε σύγχρονα μηχανήματα;;
 
οι μάχες είναι real-time; ή είναι σαν το Baldur's Gate που σταματάει ο χρόνος;
 
Οπότε ευκαιρία είναι! Υποστηρίζει υψηλές αναλύσεις αυτή η έκδοση και τρέχει κανονικά σε σύγχρονα μηχανήματα;;
Η κανονική έκδοση υποστηρίζει 640x480 ανάλυση (αν δεν κάνω λάθος). Αλλά υπάρχει προγραμματάκι που του ανεβάζει την ανάλυση.

οι μάχες είναι real-time; ή είναι σαν το Baldur's Gate που σταματάει ο χρόνος;
Σαν του Baldur's Gate.
 
Θυμάμαι λάθος ότι στο Baldur's Gate και τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς αυτής είχες εσύ την δυνατότητα να ρυθμίζεις σε ποιά events σταματάει ο χρόνος; Πχ Enemy Sighted, Turn End, Spell Cast, Player Wounded κλπ κλπ

Νομίζω ότι αν τα έκανες όλα disable, ήταν ουσιαστικά real time (και κατά την γνώμη μου, αίσχος...). Αν θυμάμαι κάτι λάθος, διορθώστε με.

Και βέβαια, ειδικά το Torment δεν είναι καλή ιδέα να παιχτεί με μάχες, αφού είναι στημένο έτσι που να μπορείς να λύσεις σχεδόν όλα τα προβλήματα με άλλους τρόπους. Όποιος θέλει καθαρή σφαγή, πάει στα Icewind Dale 1+2. :)
 
Θυμάμαι λάθος ότι στο Baldur's Gate και τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς αυτής είχες εσύ την δυνατότητα να ρυθμίζεις σε ποιά events σταματάει ο χρόνος; Πχ Enemy Sighted, Turn End, Spell Cast, Player Wounded κλπ κλπ
Νομίζω ότι αν τα έκανες όλα disable, ήταν ουσιαστικά real time (και κατά την γνώμη μου, αίσχος...). Αν θυμάμαι κάτι λάθος, διορθώστε με.
Έτσι είναι, αλλά για μένα μου ταίριαζε σαν τρόπο παιξίματος, γιατί είχε πολύ λίγους νεκρούς χρόνους. (Τι εννοώ: όταν έπαιξα για πρώτη φορά το X-Com στην έκδοση για CD32, όπου δεν μπορούσες να κάνεις saves μέσα στις μάχες, η μία μάχη μου έπαιρνε κατά μέσο όρο, μία ώρα, ενώ σε κάποιες είχα φτάσει και το δυομισάωρο. Από αυτόν τον χρόνο το 70% το έτρωγα για να κινήσω τους χαρακτήρες, ενώ μόνο το υπόλοιπο 30% ήταν το τακτικό - στρατηγικό κομμάτι). Το real time (paused real time)έτσι όπως το καθιέρωσε η Bioware με την Ιnfinity Engine, είναι για μένα κορυφή.

Και βέβαια, ειδικά το Torment δεν είναι καλή ιδέα να παιχτεί με μάχες, αφού είναι στημένο έτσι που να μπορείς να λύσεις σχεδόν όλα τα προβλήματα με άλλους τρόπους. Όποιος θέλει καθαρή σφαγή, πάει στα Icewind Dale 1+2.
Εδώ συμφωνούμε απόλυτα. Και σε κάποιο σημείο το βαρέθηκα και το σταμάτησα. (Έχασα και τα saves μετά, οπότε δεν το τελείωσα ποτέ). Το έφερε και το GoG.
 
Για να δούμε τί θα δούμε! Πιθανόν να βγάλουν και δω Kickstarter όπως λέει
 
Θα ειμαι απαισιοδοξος αν πω οτι δεν ξερω κατα ποσο θελω να υπαρξει συνεχεια του παιχνιδιου; Υπαρχει ενας πολυ καλος λογος που το παιχνιδι δεν πηρε την αξια που του αξιζε. Ποιος ειναι αυτος; Οι πωλησεις. Το παιχνιδι αν και φοβερο και απιστευτο, εχει κατι το οποιο απεχθανεται το μεγαλυτερο ποσοστο της πλειοψηφιας των παιχνιδαδων. Τεραστιους διαλογους. Ο κοσμος τοτε, αλλα και ειδικα σημερα θελει διαρκεις μαχες, τυρενια υποθεση, γυμνοστηθες πρωταγωνιστριες ετοιμες για ολα, ποικοιλια οπλισμου που θα ζηλευε και ο Ηφαιστος κτλ.

Πραγματα που δεν ητανε το Planescape torment και σε καμια περιπτωση δεν θελω να γινει σε μια υποθετικη συνεχεια του.
 
5 χρονια μετα το ποστ μου για την ειδηση της συνεχειας και το Sequel ειναι ετοιμο,lol.

February 28, on PS4, PC, and Xbox One.

Torment: Tides of Numenera | Legacy and Meaning

[video=youtube_share;-8pPgdQMV0g]

 
To collector's edition λέει πάντως!
 
Πίσω
Μπλουζα