Prince of Persia Συγκριτικο (Computers Versions)

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας vagosgta3
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Gryzor είπε:
Ερμ.... και το VGA είναι 640x480@16/256...
H VGA ήταν 640x480 με 16 χρώματα και 320x200 με 256. Η SVGA υποστήριζε 640x480 με 256 χρώματα. Όταν λοιπόν τα πιο πολλά παιχνίδια χρησιμοποιούσαν 320x200 στον Mac αναγκαστικά έπρεπε να έχεις 640x480. Σε πολλά παιχνίδια υπήρχε ένα απλό upscaling των low res PC γραφικών, αλλά υπήρχαν εξαιρέσεις όπου τα ξαναζωγράφιζαν σε υψηλότερη ανάλυση.
 
Ετοιμες και οι Screenshots του Prince of Persia για κονσολες

Game boy, Game Gear και Game boy Color

picture.php


Master system, Nes και turbografx 16 cd

picture.php


Mega Drive και SNES

picture.php


X68000 και Sega CD

picture.php
 
Την έκδοση για το μονόχρωμο Gameboy, την έχω τερματίσει πάνω από δέκα φορές.

Τρελό κόλλημα!
 
vagosgta3 είπε:
Wally με επιασες αδιαβαστο ποιο Phoenix λες?
Είπαμε, άργησε λίγο το τρίτο τεύχος, αλλά όχι και να ξεχάσουμε ολόκληρη περιοδικάρα!!! :D
 
DINO είπε:
Είπαμε, άργησε λίγο το τρίτο τεύχος, αλλά όχι και να ξεχάσουμε ολόκληρη περιοδικάρα!!! :D
Οπςςς!!!! :confused: πως την πατησα ετσι? τα πρωτα συμπτωματα μεγαλης ηλικιας,και μου κολλησε στο μυαλο οτι ειναι για καποιο game! #) οντως πως κολλησα ετσι απαραδεκτος. :(

Παντως ειμαι μεσα!
 
Anestis είπε:
Νομίζω ότι ξεχάσαμε και την έκδοση για τον Sam Coupe
To hardware του sam, δεν δικαιολογεί την απαράδεκτη ταχύτητα που είχε το συγκεκριμένο port...
 
Και στο GBA ηταν μια απο τις καλυτερες εκδοσεις ,αν και παει στην κατηγορια των remakes,παροτι παραμενει platform.

139240_full.jpg
 
ASiC είπε:
To hardware του sam, δεν δικαιολογεί την απαράδεκτη ταχύτητα που είχε το συγκεκριμένο port...
Δεν παρατηρησα καμια απαραδεκτη ταχυτητα. Περισοτερα frames, ομαλοτερο animation, μεγαλυτερη αναλυση, καλυτερη μουσικη, μεγαλυτερα sprites παρατηρησα. ;)

Η SAM εκδοση ειναι με διαφορα η καλυτερη 8bit εκδοση...φαντασου να ειχε και υποστηριξη...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Vg9YR8qnQWk]Prince of Persia - SAM

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=TQpbCCUquFY]Prince of Persia - Amstrad
 
Μπουχαχαχα.......
icon10.gif


.

.

.

.

Nα συμπληρωσω οτι ειμαι τυχερος κατοχος και της Mega CD version.
 
DINO είπε:
Όντως η έκδοση για Mac, τα σπάει, αλλά μη ξεχνάμε όμως οτι στον Macintosh, το παιχνίδι βγήκε 2 χρόνια μετά (1992) από οτι στον ST και στην Amiga (1990)...
Οβ κόρζ ντάρλινγκ! Δεν έχουν καμια σχέση οι εκδόσεις αυτές με τις 16bites και δεν έχει καμια σχέση με τη διαφορά των δυο χρόνων, αφου το παιχνίδι παίζει και σε hardware που βγήκε το 1989, π.χ. το Mac IIci. Βέβαια, το IIci έπαιρνε και 24bit κάρτες γραφικών.... :P
 
Γι'αυτό το πλήρωνες χρυσό... :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Rygar είπε:
Οβ κόρζ ντάρλινγκ! Δεν έχουν καμια σχέση οι εκδόσεις αυτές με τις 16bites και δεν έχει καμια σχέση με τη διαφορά των δυο χρόνων, αφου το παιχνίδι παίζει και σε hardware που βγήκε το 1989, π.χ. το Mac IIci. Βέβαια, το IIci έπαιρνε και 24bit κάρτες γραφικών.... :P
Σιγά...και η Amiga του '87 έπαιρνε 24 bit κάρτες γραφικών. Πάντως η...αργοπορημένη έκδοση για Mac (γενικά οι Mac εκδόσεις έβγαιναν με πολύ καθυστέρηση) ήταν όντως η καλύτερη. Βέβαια μέχρι να βγει το είχαμε ήδη βαρεθεί το παιχνίδι και περιμέναμε το sequel! :P
 
Άλλο animation, άλλο scrolling.
Φυσικα και είναι άλλο.Στο animation του χαρακτήρα αναφερόμουν.Αλλα μάλλον έχεις δίκιο το κόλλημα του cpc ήταν στο μη ομαλό scrolling τις περισσότερες φορές
 
Προσωπικά, βάζω στη σειρά MAC και μετά Amiga, βάση εικόνων... Βάση προσωπικής εμπειρίας θα έλεγα PC -> Amiga -> SNES -> GameBoy (μόνο εκεί το είδα)... Και για να την σπάσω λίγο, το έχω σφραγισμένο για PC, όπως έχω και το 2 (σφραγισμένο) για PC και Super Nintendo (US version)!

Nαι, είμαι PoP maniac...
 
Η έκδοση για SNES δεν μου άρεσε καθόλου. Τα γραφικά δεν ήταν του γούστου μου και το gameplay ήταν πολύ αλλαγμένο. Ο χάρτης του παιχνιδιού είναι διαφορετικός, έχεις 2 ώρες, αν θυμάμαι καλά, αντί για μία και ο χειρισμός ήταν για τα μπάζα.
 
2 ώρες με 20 πίστες και κάποιες επιπλέον παγίδες (λίγο πιο.. εξελιγμένες για την εποχή!). Ο χειρισμός ήταν κλασικός κονσόλας, όπου το άλμα ήταν πλήκτρο και όχι το "πάνω" του χειριστηρίου. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
vagosgta3 είπε:
Δυστυχως για C64 μονο αυτo το Screenshot βρηκα,Οσο για τον ηρωα μαλλον αποχωρισε λογο γραφικων :D :D

Nemo είπε:
Για τον C64 δυστηχω ς δεν εχει βγει το Prince of Persia .
Τωρα πως θα ηταν ????

Πιθανοτατα κοντυτερα σ΄αυτην του Apple II ...

Οσο για το screenshot

http://gtw64.retro-net.de/Pages/p/Review_Pop.php

http://gtw64.retro-net.de/Pages/p/Shots_Pop.php
Maddog είπε:
EDIT: τώρα κοίταξα και για τον C64, εκεί τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.

(για να μην ψάχνετε που πήγε ο πρίγκηπας!)

A series of stills were released as a slideshow preview, showing various screens of the game on the C64. It was just impressive to see the game making some kind of form on our beloved breadbin, but behind the hype it seems that Prince Of Persia looked a little off colour and plain with its shades of cyan and blue.
And even though a lot of screens were in the preview, there was no main character to look at, or any action whatsoever... just some stills and a good conversion of the game's arabian tune.
Με αφορμη το σχετικο αρθρο στο Phoenix (και ενα p.m.) , θυμηθηκα το σχετικο thread ,....

C64 + Prince of Persia = ????

ΚΡΑΤΑΜΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ ΒΕΒΑΙΑ

Παράθεση:So to make it short: I've been working on a C64 version of PoP for the last couple of months. I've recently reached the milestone of having all level elements working, so I can completely play

through a level. The last big missing thing is the guards and the whole sword-fighting stuff.

I'll tackle that next, but I have to do a good round of optimizations first, before I can continue.

Then I'm feature complete, and the rest should fall into place.

Some people here have already seen it, but I'm not going to release screenshots or movies to the public just yet.

Mainly because I only use a set of automatically converted graphics, which are ok, but need to be redone by a real graphics artist.

I have someone who's working on that (no, it's not STE'86), but until he had at least a chance of doing a

rough first pass, I don't want anyone to get the wrong impression of the visuals.

I also have someone who's hopefully going to do the music/sfx side of things.

That's about it, I'm going to shut up now and go back into underground hacking mode.

I appreciate any comments or suggestions, but I don't have plans to share the development effort with other people at the moment.
http://www.lemon64.com/forum/viewtop...=391647#391647
 
vagosgta3 είπε:
Βαση των Screenshots που βρηκα στο Internet η καλυτερη εκδοση (Σε γραφικα) ειναι του MAC και δευτερο ακολουθει του Atari ST
Κι εγω αυτο πιστευω, βασικα θα ελεγα οτι η εκδοση του MAC εχει βασιστει στα γραφικα του Prince of Persia 2.

Να πω την αληθεια παροτι αντικειμενικα τα γραφικα του 2 ηταν καλυτερα (οσον αφορα πληθος χρωματων, λεπτομερειες κλπ), δεν ηταν τοσο ουαου οσο το 1! Δεν ξερω γιατι, αλλα νομιζω το εκπληκτικο rotoscoped animation αναδεικνυοταν καλυτερα με τα λιτα γραφικα του 1, ενω στο 2, χανοταν.

Το παραπανω πιστευω θα ισχυει και με το Μακ
 
Πίσω
Μπλουζα