freaktmp
Expert
- Joined
- 20 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 10.426
- Αντιδράσεις
- 12.308
Έπαιξα τις προάλλες ένα πάρα πολύ απλό platformer με όνομα Princess Amelia.
Το παιχνίδι έχει 20 πίστες και είναι εντελώς δωρεάν.
Η ηρωίδα σε κάθε πίστα πρέπει να μαζέψει τις ασπίδες με τη σειρά που σχηματίζουν το όνομά της για να περάσει στην επόμενη πίστα.
Το παιχνίδι είναι μετά βίας 2D, μοιάζει περισσότερο 1.5D.
Δεν έχει καθόλου ήχο.
Είναι πάρα πολύ απλό και εύκολο, οπότε μου φαίνεται αστείο ότι υπάρχει +4 trainer για αυτό!
Πιστεύω ότι θα ήταν καλό παιχνίδι για να δείξει κανείς σε ένα μικρό παιδί.
Το παιχνίδι έχει 20 πίστες και είναι εντελώς δωρεάν.
Η ηρωίδα σε κάθε πίστα πρέπει να μαζέψει τις ασπίδες με τη σειρά που σχηματίζουν το όνομά της για να περάσει στην επόμενη πίστα.
Το παιχνίδι είναι μετά βίας 2D, μοιάζει περισσότερο 1.5D.

Δεν έχει καθόλου ήχο.
Είναι πάρα πολύ απλό και εύκολο, οπότε μου φαίνεται αστείο ότι υπάρχει +4 trainer για αυτό!

Πιστεύω ότι θα ήταν καλό παιχνίδι για να δείξει κανείς σε ένα μικρό παιδί.