Ε, κοίταξε να δεις...
...λέγοντας "αδέξιο", έχω στο μυαλό μου, τον αγγλικό όρο "awkward", που χρησιμοποιείται γενικά στα reviews, για να χαρακτηρίσει ακριβώς αυτή την δυσκολία χειρισμού, που παρατηρείται στα controls και το πόσο "άμεσα" ή όχι είναι...
Όταν για να σκαρφαλώσει, στο Rampage, ο Ralph ας πούμε, που κινείται με το joystick, ένα κτήριο, αρκεί η διαγώνια δεξιά-πάνω φορά του joystick και τότε αυτός, ενώ περπατά κανονικά προς τα δεξιά, με πολύ φυσικότητα και με ροή, fluid less, όπως πάλι λένε οι φίλοι μας οι Άγγλοι, θα αναρριχηθεί άμεσα και χωρίς προσπάθεια από μέρους μας, στο κτήριο που επιλέξαμε, για το θεάρεστο έργο της καταστροφής...
...στο Ramparts, αυτό απλά δεν γίνεται, διότι δεν υπάρχει διαγώνια κίνηση: πρέπει να σταματήσει ο ιππότης την κίνησή του και να σταθεί ακριβώς, μα ακριβώς μιλάμε, pixel perfect, στο σημείο που ορίζει το πρόγραμμα και τότε να πιεστεί το up στο joystick, για να ξεκινήσει την αναρρίχησή του... Αν λοιπόν δεν βρούμε αμέσως αυτό το σημείο, δώσ' του πάλι, λίγο πιο μπροστά ή πιο πίσω και ξανά μανά δοκιμή...
Επίσης πολλά features απουσιάζουν, όπως οι computer controlled σύμμαχοι, το 3 player option, το άλμα και η δυνατότητα αναρρίχησης στην οροφή του κτηρίου -άλλο σπαστικό κι αυτό, οπότε αν έχουμε καταστρέψει την μία πλευρά του κτηρίου, ανεβαίνοντάς την, δεν μας επιτρέπουν να πάμε από την οροφή και να καταστρέψουμε και την άλλη πλευρά κατεβαίνοντας, οοοοοοόχι κύριε, θα ξανακατέβεις, θα πας από την άλλη, θα βρεις το ακριβές pixelάκι-σημείο που έχουμε ορίσει, για να σου επιτρέψουμε να ανέβεις και τόοοοοτε θα συνεχίσεις το γκρέμισμα.
Τέλος, το tune καλό είναι, in game δεν είναι...