Reset 2014 releases


Είχαμε ωραίες συμμετοχές με tiny intros. https://www.pouet.net/party.php?which=1569&when=2014

Θα πω δύο λόγια για το intro μου σε λίγο.

Και το rechauffe των overlanders είναι καλό. Δεν έχει youtube. Anyway, λέει πολλά από αυτά να τα τρέξετε στο real CPC η emulator (π.χ. το twisty χαλάει από τη συμπίεση στο youtube).

Το Voxel1k είναι η πρώτη μου προσπάθεια για voxel landscape στον CPC. Βασικά είναι sampling σε ένα 2d heightmap και μέτα rendering από κάθετες στήλες σχετικά με τα sampled heights. Είναι ακριβώς όπως το κάνανε σε C64/Spectrum αλλά και στις παλιές engines (π.χ. commanche). Στον CPC είναι η πρώτη προσπάθεια από όσο ξέρω να πετύχουμε αυτό το εφφέ. Το horizontal resolution είναι 64 και τα steps άνα ray είναι 24 (το είχα 32 και το μείωσα σε 24 για speed και επειδή οπτικά δεν είχε μεγάλη διαφορά και επειδή είχα κάνει κάτι μαϊμουνιές για το χορέσω σε ένα k). Σε κάποια φάση χωρίς τον περιορισμό του 1k θα προσπαθήσω να το κάνω optimize, να φτιάξω καλύτερο heightmap που θα το φορτώνεις απο 16k αρχείο, να διορθώσω κάτι με τα rotation vectors, σωστό projection, και κουμπιά για να κινείσαι. Αυτήν την στιγμή δεν είναι τόσο καθαρό και ελπίζω σε ένα μελοντικό remake να σου δίνει πλήρη αίσθηση πως κινείσαι στα βουνά. Από την άλλη είμαι ικανοποιημένος που το χόρεσα σε 1k και μάλιστα 896bytes (+128 bytes header, είμαι λίγο purist, να φαίνεται ένα αρχείο 1k στη δισκέτα).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Opimus ειλικρινα η δικη σου προσπαθεια ειναι η εντυπωσιακοτερη.Δεν μπορω να κρινω τεχνικα, κρινω αισθητικα.

Kudos!
 
Μπραβο Optimus!!wow!ρουτινες σε 1Κ!!! :bow:
 
σκεφτείτε ότι πολλά αγαπημένα παιχνίδια στον cpc ήταν μερικές δεκάδες kb's...αυτό από την μία μας δείχνει πόσο έχουν ξεφύγει στις μέρες μας τα δεδομένα (μιλάμε για παιχνίδια των 50gb συμπιεσμένα) αλλά από την άλλη μας θυμίζει ότι την εποχή εκείνη ο προγραμματιστής έκανε "παπάδες" με τόσο περιορισμένα μέσα. Στο πλαίσιο αυτό είναι εκπληκτικά και τα δείγματα τόσο του optimus όσο και των άλλων με τον αρχικό περιορισμό του 1kb...well done!!!
 
Ωραίο το Voxel και σίγουρα το πιο δύσκολο τεχνικαά. Αλλά έχω μια συμπάθεια στο DLA :)
 
Πίσω
Μπλουζα