Resonance

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.785
Αντιδράσεις
4.254
Τι ωραιο παιχνιδι!

Δεν θα επειχειρησω review, αλλωστε δεν ειμαι ειδημων του ειδους...ειμαι "ερασιτεχνης"...απλα θα πω τι εντυπωση μου αφησε σε bullets.

Ξεκινας ελεγχοντας ενα χαρακτηρα καθε φορα. Η πλοκη της καθεμιας απο τις τεσσερις πρωτες (επιφανειακα ασχετες μεταξυ τους) ιστοριες οδηγει τους τεσσερις χαρακτηρες σε μια "κοινη μοιρα". Απο εκεινη τη στιγμη, ελεγχεις και τους τεσσερις. Αυτο δινει πρωτοτυπια και λιγο "sandbox" αφου μπορεις να προσπελασεις την πλοκη με διαφορετικους τροπους. Η ιδια η πλοκη δεν ειναι γραμμικη, σου επιτρεπει διαφορες προσεγγισεις.

Ενα στοιχειο που ξεχωριζει το Resonance απο τα περισσοτερα παραδοσιακα point n click ειναι η Long Memory και η Short Memory. Στη πρωτη καταγραφονται αυτοματα σημαντικες στιγμες του καθε χαρακτηρα ενω στη δευτερη τοποθετεις ο ιδιος πραγματα για να χρησιμοποιησεις σε συνομιλιες σε μια σκηνη.

Η ιστορια ειναι εξαιρετικα ενδιαφερουσα με ανατροπες. Οι διαλογοι ειναι πολυ πολυ αξιολογοι, το δε χιουμορ ειναι προσεγμενο,ζυγισμενο και εξαιρετικα ευφυες.

Voice acting απο τα καλυτερα που εχω συναντησει σε τετοιας κλιμακας παραγωγες.

Και μιας και επιασα την παραγωγη. Σε πολλους μπορει το πιξελατο design να τους αποθαρυνει. Δεν μου δημιουργησε θεμα αλλα λυπαμαι που δεν υπηρχε μεγαλυτερο budget ωστε να δουμε καλυτερα γραφικα/αναλυσεις.

Οσο αφορα το gameplay, θα το χαρακτηριζα "οχι δυσκολο" (μονο στο παζλ με το χρηματοκιβωτιο εψαξα βοηθεια). Δεν συναντησα παραλογα παζλς ή αδιεξοδα. Σε κανει να αισθανεσαι συνεχη ικανοποιηση οτι θα καταφερεις να πας παρακατω. Εχει δυο φιναλε που με το εξυπνο autosave μπορεις να δεις και τα δυο. Εχει σκορ και Achievements. Σιγουρα τους επομενους μηνες θα το ξαναπαιξω για να παω για perfect score.

Ξεκινησα το Resonance λιγο πριν τη Πρωτοχρονια. Δυστυχως επαιζα με διαλειματα πολλων ημερων λογω φορτου. Σας προτεινω να το πατε "μονοστεκι". Αφιερωστε μια χειμωνιατικη Κυριακη και αφηστε το να σας ρουφηξει στην ιστορια του.

Ειδικη μνεια πρεπει να γινει στη μουσικη η οποια τα σπαει πραγματικα. Πισω απο τη μουσικη υπαρχει ο Νικος Σιδερης. Ειχαμε παρει συνεντευξη απο αυτον και τον Αλκη Πολυρακη (εδω) το 2008 και εξεπλαγην οταν ξαναδιαβαζοντας την τωρα,ειχε κανει απο τοτε αναφορα στο παιχνιδι! Ιδιαιτερα το κομματι των Credits ειναι ΥΠΕΡΟΧΟ:

 
Το κομματάκι είναι παρα πολύ ωραίοα και βγάζει και μια μελαγχολία που εμένα μου θυμίζει ορισμένα κομμάτια από ταινίες Τζέιμς Μποντ. Το'χω το παιχνίδι μεσω gog αλλα δεν το'χω αγγίξει ακομα (αξιοποίησα μια προσφορά και το πηρα :D ).
 
Παιχνιδάρα. Συμφωνώ με όσα είπες. Vince + Νικόλας = συνταγή επιτυχίας!
 
Το τελείωσα σχετικά πρόσφατα και χωρίς να είμαι ειδικός στο είδος μπορώ να πώ πως μου άρεσε πολύ!

Τα πιξελιασμένα γραφικά δεν ξέρω αν έγιναν λόγω χαμηλού budget (ίσως να ήταν και "άποψη") αλλά όχι μόνο δεν με ενόχλησαν αλλά μου άρεσαν.
 
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχαν να επιλέξουν μεταξύ Full HD και ανάλυσης 640x400 και κατέληξαν στην δεύτερη. :) Ωραίο όμως αυτό με την "άποψη", μπορώ να τους προτείνω να το λένε! :D
 
Καλά, δεν νομίζω ότι στις μέρες μας είναι τόσο πια φθηνότερο/ευκολότερο/γρηγορότερο να καταφύγεις σε pixel art αντί για -υποφερτά, έστω- 3D γραφικά. Άρα -υποθέτω, δεν ξέρω κάτι, προφανώς- είτε όποιος έκανε τα γραφικά είχε ήδη εμπειρία από pixel art άρα ερχόταν σε εκείνον ευκολότερα να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο είτε όντως το έκαναν γιατί αυτή την αισθητική ήθελαν να περάσουν και ίσως έμμεσα να παραπέμψουν σε εποχές Sierra κ.λπ...

//Ας μας διαφωτίσει ο Άλκης που γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις... ;) :p
 
Γενικά μιλώντας, χωρίς να αναφέρομαι αποκλειστικά στην Wadjet Eye Games ή την XII, η φθηνότερη λύση είναι αυτή που έχεις στα χέρια σου. Αν έχεις στην ομάδα σου κάποιον που ξέρει να φτιάχνει παστίτσιο -και δουλεύει με ποσοστά πχ.-, είναι πιο οικονομικό από το να αγοράσεις κάποιον που ξέρει να φτιάχνει ψαρόσουπα. Επίσης, τεράστιο ρόλο παίζει η ανάλυση: Το pixel art σε 1920x1080 σαφώς είναι ακριβότερο/πιο επίπονο από το φθηνό 3D στην ίδια ανάλυση, όμως για τόσο χαμηλές αναλύσεις δεν είναι. Τέλος, η λέξη κλειδί στη φράση σου είναι το "υποφερτά". Πολλές φορές το καλαίσθητο 2D, έστω και πιξελιασμένο, είναι προτιμότερο του χοντροκομμένου 3D (βλέπε Diamonds ;) ).
 
Ακριβώς. Και με εκνευρίζει όταν πολλοί (ακόμα και υποτιθέμενοι αυτοαποκαλούμενοι "ειδικοί") αυτόματα βαφτίζουν συλλήβδην "low-budget" ό,τι είναι παρουσιασμένο μέσω pixel art ή ακόμα και γενικότερα 2D, ενώ ταυτόχρονα αν κάτι είναι 3D, όσο πρόχειρο και χοντροκομμένο κι αν είναι, το παίρνουν περισσότερο στα σοβαρά (και η παραπάνω πρόταση θα μπορούσε κάλλιστα να αφορά όχι μόνο τα γραφικά, αλλά ακόμα και μόνο το gameplay, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

Ειδικά στην εποχή μας, με τόσες εύκολες στη χρήση 3D game engines, το μόνο εύκολο είναι να κάνει κάποιος κάτι απλοϊκό σε 3D απεικόνιση. Ίσως πολύ πιο εύκολο από ό,τι με pixel art (να περιμένουμε δηλαδή πιξελιασμένο DitR2;;; :p ;) )
 
Εντάξει, low budget νομίζω αναφέρονταν οι περισσότεροι στις περιπτώσεις των AGS παιχνιδιών. Εξάλλου, δεν είναι κακό να είναι κάτι low budget, ούτε προδικάζει την ποιότητά του. Ειδικά στα adventures, όπου η φαντασία, το σενάριο και το μεράκι γενικά των δημιουργών, είναι σημαντικότερο απο το 4Χ antialisation και το FSAA που λέει ο λόγος ! Προσωπικά λατρεύω το pixel art, και σε παιχνίδια όπως του locomalito, ή το Retro City Rampage, Hotline Miami και γενικότερα στα indies που "πιάνουν" σωστά την τεχνοτροπία, είναι απόλαυση.

Κατα τα άλλα, φοβερό το Resonance !
 
Φοβερό και τρομερό adventure. Παίζω αυτή την εποχή και έχω κολλήσει άσχημα. 

Επίσης σχετικα με το pixel art είναι σαφως ακριβότερο και χρονοβόρο απο ενα φθηνο-3D. Το παιχνίδι όμως έχει αλλη γοητεία με αυτά τα γραφικά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα