Maddog
Immense Cult RetroFigure
- Joined
- 10 Νοέ 2006
- Μηνύματα
- 4.887
- Αντιδράσεις
- 153
Πρώτο thread για το Dreamcast και το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να υποβάλω τα σέβη μου. 
Kudos λοιπόν στην κονσόλα που:
-Ήταν εμφανώς πολύ μπροστά τεχνολογικά από οτιδήποτε άλλο υπήρχε την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε (Φθινώπορο 1998 στην Ιαπωνία)
-Είχε ένα εξαιρετικό και κατά γενική ομολογία από τα καλύτερα που έχουν γίνει starting lineup με μεγάλη ποικιλία και με αρκετά καταπληκτικά παιχνίδια (Soul Calibur/Sonic Adventure/Powerstone/House Of The Dead 2 μεταξύ τους)
-Ουσιαστικά ξεκίνησε την εποχή του online gaming στις κονσόλες, όντας η πρώτη με ενσωματωμένο modem και σωστή υποδομή για online υπηρεσίες (δίνοντας μαζί δωρεάν web browser κλπ)
-Είχε VGA και PAL 60 Hz έξοδο σήματος σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια, όντας η πρώτη κονσόλα που δεν "έριχνε" χοντρά τους Ευρωπαίους χρήστες στην ποιότητα απεικόνισης-ίσα ίσα που αν είχες και ένα SCART καλώδιο (must!) έβγαινες και καλύτερος από τους Αμερικάνους!
-Τόλμησε να κάνει κάτι περισσότερο από μια απλή "κάρτα μνήμης" με την VMU.
-Είχε ένα εξαιρετικό software library με μεγάλη ποικιλία για όλα τα γούστα και που περιλάμβανε αρκετούς πρωτοποριακούς τίτλους που κανένας άλλος δεν θα τολμούσε να βγάλει. Ενδεικτικά τα Seaman/Seventh Cross Evolution (πρώτες απόπειρες δημιουργίας virtual life), Chu Chu Rocket (πρώτο δημοφιλές online multiplayer game), Shenmue (ακριβότερη παραγωγή παιχνιδιού που έγινε ποτέ και πρώτη απόπειρα δημιουργίας "πραγματικού" κόσμου), Jet Set Radio (πρώτο παιχνίδι με πλήρως cel shaded graphics), Rez (synesthesia. period.). Την ίδια ώρα οι υπόλοιποι απλώς αναμασάνε τα προηγούμενα παιχνίδια τους...πόσα Ridge Racer και Mario έχουν βγει είπαμε;
-Έχει μερικά από τα ποιοτικότερα 2D games ever, παράδεισος για όποιον έχει ελαφρώς retro γούστα (ειδικά σε fighters και shooters)
-Είχε motion sensing controllers κάπου 6 χρόνια πριν από τους "άλλους" (όποιος έχει παίξει Sega Marine Fishing με το fishing rod ή Samba De Amigo με τα maracas ξέρει...). Επίσης είχε camera (Dream Eye) πολύ πριν το Eye Toy!
-6 χρόνια μετά τον επίσημο "θάνατο" της έχει ακόμα νέες αξιόλογες κυκλοφορίες. Αναμένουμε ήδη 2 ακόμα παιχνίδια για το πρώτο τρίμηνο του 2007!
-Είχε εύκολο και "ανοιχτό" developing (Kallisti OS, WinCE) με αποτέλεσμα να έχει μια από τις πιό ζωντανές homebrew communities που υπήρξαν ποτέ σε κονσόλα.
-Στην τελική και σε καθαρά προσωπικό επίπεδο πλέον, μου προσέφερε (και προσφέρει ακόμα) το υψηλότερο ποσοστό διασκέδασης από όλες τις κονσόλες που έχουν περάσει από τα χέρια μου.
Μπορεί τα πράγματα να μην ήρθαν όπως θα ήθελε η Sega αλλά αυτά τα γεγονότα δεν θα πάψουν να ισχύουν! Eίναι πραγματικά κρίμα που ελάχιστοι γνωρίσανε όλες τις δυνατότητες που έγιναν διαθέσιμες στα 2 χρόνια που κυκλοφορούσε κανονικά (σκεφτείτε μόνο πόσα από όσα γράφω παραπάνω έχετε δει/ακούσει ή απλώς αγνοούσατε μέχρι τώρα) και ότι κανένας δεν θα μάθει ποτέ τι θα μπορούσε να γίνει αν "ζούσε" τα συνηθισμένα 4-5 χρόνια που "δικαιούται" μια κονσόλα να έχει πλήρη επίσημη υποστήριξη. Δυστυχώς "σκοτώθηκε" άδικα πριν την ώρα της...
...αλλά θα ζει για πάντα στις καρδιές μας!
Kudos again!
:lotsofolove:
Kudos λοιπόν στην κονσόλα που:
-Ήταν εμφανώς πολύ μπροστά τεχνολογικά από οτιδήποτε άλλο υπήρχε την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε (Φθινώπορο 1998 στην Ιαπωνία)
-Είχε ένα εξαιρετικό και κατά γενική ομολογία από τα καλύτερα που έχουν γίνει starting lineup με μεγάλη ποικιλία και με αρκετά καταπληκτικά παιχνίδια (Soul Calibur/Sonic Adventure/Powerstone/House Of The Dead 2 μεταξύ τους)
-Ουσιαστικά ξεκίνησε την εποχή του online gaming στις κονσόλες, όντας η πρώτη με ενσωματωμένο modem και σωστή υποδομή για online υπηρεσίες (δίνοντας μαζί δωρεάν web browser κλπ)
-Είχε VGA και PAL 60 Hz έξοδο σήματος σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια, όντας η πρώτη κονσόλα που δεν "έριχνε" χοντρά τους Ευρωπαίους χρήστες στην ποιότητα απεικόνισης-ίσα ίσα που αν είχες και ένα SCART καλώδιο (must!) έβγαινες και καλύτερος από τους Αμερικάνους!
-Τόλμησε να κάνει κάτι περισσότερο από μια απλή "κάρτα μνήμης" με την VMU.
-Είχε ένα εξαιρετικό software library με μεγάλη ποικιλία για όλα τα γούστα και που περιλάμβανε αρκετούς πρωτοποριακούς τίτλους που κανένας άλλος δεν θα τολμούσε να βγάλει. Ενδεικτικά τα Seaman/Seventh Cross Evolution (πρώτες απόπειρες δημιουργίας virtual life), Chu Chu Rocket (πρώτο δημοφιλές online multiplayer game), Shenmue (ακριβότερη παραγωγή παιχνιδιού που έγινε ποτέ και πρώτη απόπειρα δημιουργίας "πραγματικού" κόσμου), Jet Set Radio (πρώτο παιχνίδι με πλήρως cel shaded graphics), Rez (synesthesia. period.). Την ίδια ώρα οι υπόλοιποι απλώς αναμασάνε τα προηγούμενα παιχνίδια τους...πόσα Ridge Racer και Mario έχουν βγει είπαμε;
-Έχει μερικά από τα ποιοτικότερα 2D games ever, παράδεισος για όποιον έχει ελαφρώς retro γούστα (ειδικά σε fighters και shooters)
-Είχε motion sensing controllers κάπου 6 χρόνια πριν από τους "άλλους" (όποιος έχει παίξει Sega Marine Fishing με το fishing rod ή Samba De Amigo με τα maracas ξέρει...). Επίσης είχε camera (Dream Eye) πολύ πριν το Eye Toy!
-6 χρόνια μετά τον επίσημο "θάνατο" της έχει ακόμα νέες αξιόλογες κυκλοφορίες. Αναμένουμε ήδη 2 ακόμα παιχνίδια για το πρώτο τρίμηνο του 2007!
-Είχε εύκολο και "ανοιχτό" developing (Kallisti OS, WinCE) με αποτέλεσμα να έχει μια από τις πιό ζωντανές homebrew communities που υπήρξαν ποτέ σε κονσόλα.
-Στην τελική και σε καθαρά προσωπικό επίπεδο πλέον, μου προσέφερε (και προσφέρει ακόμα) το υψηλότερο ποσοστό διασκέδασης από όλες τις κονσόλες που έχουν περάσει από τα χέρια μου.
Μπορεί τα πράγματα να μην ήρθαν όπως θα ήθελε η Sega αλλά αυτά τα γεγονότα δεν θα πάψουν να ισχύουν! Eίναι πραγματικά κρίμα που ελάχιστοι γνωρίσανε όλες τις δυνατότητες που έγιναν διαθέσιμες στα 2 χρόνια που κυκλοφορούσε κανονικά (σκεφτείτε μόνο πόσα από όσα γράφω παραπάνω έχετε δει/ακούσει ή απλώς αγνοούσατε μέχρι τώρα) και ότι κανένας δεν θα μάθει ποτέ τι θα μπορούσε να γίνει αν "ζούσε" τα συνηθισμένα 4-5 χρόνια που "δικαιούται" μια κονσόλα να έχει πλήρη επίσημη υποστήριξη. Δυστυχώς "σκοτώθηκε" άδικα πριν την ώρα της...
...αλλά θα ζει για πάντα στις καρδιές μας!
Kudos again!
:lotsofolove: