Retro Fighters - Next Gen N64 controller

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
399
Η Retro Fighters, ειναι μια τιμια αμερικανικη εταιρια, οπου κυκλοφορησε πριν λιγα χρονια το πολυ πετυχημενο Jab Gamepad, ενα χειρηστηριο για το NES και τα συστηματα με συνδεση USB.

Επειτα απο την επιτυχια του Jab Gamepad, ξεκινησαν τον σχεδιασμο για ενα νεο, ποιοτικο και προσιτο χειρηστηριο για το Ν64.

Και αυτο ειναι το αποτελεσμα.

fetch
fetch


Το Next Gen μιμειται στο σχεδιασμο το υπεροχο wavebird και το χειρηστηριο του 360, ειναι απολυτα συμβατο με τα παιχνιδια του N64, καθως υποστηριζει περιφερειακα rumble packs και memory paks, αφου εχει και την απαραιτητη υποδοχη.

Η εταιρια ακομα ανακοινωσε μια ακομα εκδοση με συνδεση USB στον ιδιο σχεδιασμο.

 
Δεν μπορώ να πω πως είναι καλός ο σχεδιασμός για χειριστήριο N64.

Το original design είναι το καλύτερο που μπορείς να έχεις σε χειριστήριο με έναν αναλογικό γιατί είναι στην μέση και έτσι ανάλογα το παιχνίδι, διαλέγεις και πως να το κρατήσεις. Οταν πχ ήθελα να παίξω Goldeneye ή Turok, το κρατούσα από την αριστερή πλευρά ώστε να έχω το look με τον αναλογικό στο δεξί μου χέρι και να τρέχω/strafe με το D-pad με το αριστερό. Οπως δηλαδή γίνεται και με όλα τα shooters (dual analog/KB+mouse).

Αυτό δεν μπορείς να το κάνεις με το χειριστήριο του post. To Dpad αλλά και το αναλογικό είναι και τα δύο αριστερά... Aρα δεν θα μπορείς να παίξεις FPS με τον συνηθισμένο/δοκιμασμένο τρόπο εκτός και αν παίξεις ανάποδα (με τα κίτρινα κουμπιά να τρέχεις και το αναλογικό σαν look. Αλλά είναι ανάποδα, άντε κάθε φορά να ξεσυνηθίζεις. Και τα FPS είναι πολύ σημαντικό κομμάτι όσον αφορά την βιβλιοθήκη του N64.
 
Αδιάφορο εντελώς..δεν θα πλήρωνα για κάτι τέτοιο..

Απόλυτα σωστά όσα αναφέρει ο Imgema.
 
Ευλογες οι αποριες για το κατα ποσο θα ειναι "συμβατο" το χειρηστηριο με παιχνιδια πρωτου προσωπου.

Ωστοσο, μιας και χειρηστηρια οπως της Hori, της Nyko και της InterAct, εχουν παρομοια σχεδιαστικη γραμμη, οπου απεχει μεν του επισημου χειρηστηριου, αλλα ειναι προτιμοτερο σε πολλους, κραταω επιφυλαξεις για το αν θα ειναι προβληματικο η οχι με τετοια παιχνιδια.

Εστειλα μηνυμα με καποιες ερωτησεις και προτασεις, μου ειπαν πως θα υπαρξει ο "οδηγος" στο joystick οπως εχει και το επισημο χειρηστηριο παντως.
 
Ωστοσο, μιας και χειρηστηρια οπως της Hori, της Nyko και της InterAct, εχουν παρομοια σχεδιαστικη γραμμη, οπου απεχει μεν του επισημου χειρηστηριου, αλλα ειναι προτιμοτερο σε πολλους, κραταω επιφυλαξεις για το αν θα ειναι προβληματικο η οχι με τετοια παιχνιδια.
Λιγο καθυστερημένο το post μου αλλά τώρα είδα το response τυχαία.

Κοίτα, σχετικά με το θέμα του σχεδιασμού του original pad και τα FPS.

Αμα συζητήσεις σήμερα με 100 άτομα που παίζανε το Goldeneye στην εποχή του, οι 95 θα σου πουν το κλασσικό "controls haven't aged well" μαζί με το θέμα του frame rate φυσικά. Εχω κάνει άπειρες συζητήσεις με αυτό σε διάφορα forums και έχω καταλήξει στο ότι όλοι μα όλοι παίζανε όλα αυτά τα παιχνίδια με τα default controls. Κανένας δεν μπήκε στον κόπο να δοκιμάσει καποιο άλλο scheme.

Αν λοιπόν βάλει κάποιος το Goldeneye και επιλέξει το "1.2 Solitare" scheme και κρατήσει το pad από τα αριστερά, τότε τα controls είναι ίδια και απαράλλαχτα με το σημερινό dual analog. Και δεν ήταν κάτι που ανακάλυψαν στο Goldeneye, αυτός είναι ο default χειρισμός στο Turok! Απλά το μόνο που ήθελε να κάνεις ήταν να κρατήσεις το pad από τα αριστερά. Αλλά πολύ λίγοι το έκαναν αυτό. Εγώ το είχα ανακαλύψει μόνος μου και γι αυτό μετά όταν βγήκε το dual analog μου ήταν πολύ γνώριμο. Οπότε όταν λέει ο άλλος ότι ο χειρισμός δεν έχει γεράσει καλά μου δίνει αμέσως την πληροφορία ότι έπαιζε μόνο με τα defaults.

Και btw, τo καθαρό dual analog υπήρχε και στο Goldeneye/perfect Dark πολύ πριν από το Halo ή το Alien Resurrection στο PS1... με ένα πολύ προχωρημένο scheme που κρατούσες ένα pad σε κάθε χέρι... κάτι σαν Wiimote + Nunchuck δηλαδή. Και ψιλοβόλευε γιατί κρατούσες τα pad από το μεσαίο πόδι οπότε μοιραζόταν το βάρος. Αρα ούτε αυτό γίνεται με ενα traditional design γιατί το να κρατάς με ένα χέρι το ένα pad από την άκρη δεν βολεύει, ούτε φτάνεις τα κουμπιά που πρέπει. Mπορει να φαινόταν τρελό τότε αλλά ήταν πολύ λειτουργικό. Εξάλλου οπως είπαμε, τα Wiimote + Nunchuck μια χαρά τα κρατούσαμε.

Εφόσον λοιπόν οι περισσότεροι δεν εκμεταλλεύτηκαν αυτές τις ιδιότητες του pad (το να το κρατάς "ανάποδα" ή από την μέση) τότε σαν σχεδιασμός δεν είχε κάποιο νόημα για αυτούς... Γιατί να είναι σαν τρίαινα δηλαδή? Οπότε γι αυτό βλέπεις και τόσο κόσμο να θέλει ένα πιο traditional design. Αλλά για μένα πχ που έπαιζα όλα τα FPS (μεχρι και το DOOM 64) με τους τρόπους που υπέδειξα, το να αντικαταστήσεις το "ειδικό" pad του N64 με ένα traditional (με ένα analog, αν ήταν δύο analog δεν θα το συζητούσα) είναι σαν να απενεργοποιείς κάποιες ιδιότητες που μόνο αυτό είχε.

Τώρα βέβαια αν δεν παίζει κάποιος FPS τότε όλα αυτά δεν έχουν σημασία. Ομως το N64 ήταν κονσόλα κυρίως για 3D Platform, FPS και arcade racers. Οπότε θεωρώ το ιδιαίτερο design του original pad καλύπτει ένα μεγάλο κομμάτι της βιβλιοθήκης της κονσόλας.

Αυτά :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Πολυ ενδιαφερων η τοποθετηση και ο συλλογισμος σου φιλτατε 1@Imgema[/USER]. Δεν ειμαι και ο μεγαλυτερος υπερμαχος του κλασικου χειρηστηριου για το N64, αλλα αναγνωριζω για την εποχη του πως πηγε σε διαφορετικα μονοπατια.

Πιστευω ομως, πως ο παραγοντας νοσταλγια παιζει επισης πολυ μεγαλο ρολο, και οτι δεν ειναι καθολου τυχαιο που δεν ξαναυοθετηθηκε ποτε ουτε κατα προσεγγιση ο σχεδιασμος της "τριαινας" για χειρηστηριο, ουτε και η τεραστια επιτυχια του Hori mini pad. Καποιοι εξοικειώθηκαν με το συγκεκριμενο σχεδιασμο, καποιοι οχι. Το μονο σιγουρο ειναι πως δεν επικρατησε εκτοτε.

Δεν ειμαι ειδικος για τα FPS (ουτε και σε κανενα αλλο ειδος αλλωστε), επαιξα ομως σε εξομοιωση διαφορα με τα χειρηστηρια που εχω για δοκιμη, μπορω να πω οτι δεν αντιμετωπισα προβληματα, ουτε και εχω δει απο τριτους, ας πουμε προβληματα στο χειρισμο λογω του χειριστηριου. Ο καθενας φυσικα για τους λογους του.

Το βασικοτερο συγχρονο παντως προβλημα με την "τριαινα", ειναι το πολυ κακο αναλογικο του. Αν δεν κανω λαθος, δεν εχει υπαρξει ακομα και σημερα σοβαρη εναλλακτικη. Αρα σε καθε περιπτωση, το να επενδυσει κανεις σε ενα NOS ειναι πολυεξοδο, και το να βρει κανεις μεταχειρισμενο σε πολυ καλη κατασταση, ειναι δυσκολη περιπτωση. Κονως, οσοι επαιξαν τοτε με τις καταλληλες συνθηκες, και απο εκει και περα υπαρχουν υποδιεστερες επιλογες.

Περι του retro fighters next gen, υπαρχει δυστυχως προβλημα και ασυμβατοτητα με το transferpack, οπου θα διορθωθει σε μετεπειτα κυκλοφορια. Οσοι ενδιαφερονται για το χειρηστηριο, και θελουνε να χρησιμοποιησουν το transferpack, καλυτερα ας περιμενουν μεχρι να διορθωσουν το προβλημα στην επομενη εκδοση του.

 
Mε τα gamepads εχω τρελα η καλητερα ψυχωση θα μπορουσα να πω.Δανειζα αβερτα σε φιλους κονσολες,παιχνιδια χωρις κανενα δισταγμο αλλα gamepads τους εδεινα μονο καποιο παλιο λειτουργικο φυσικα που ομως ειχε φθαρει απο την πολυ χρηση ειχα παντα τον φοβο πως θα μου ριμαζαν τα gamepads.Φυσικα δεν με δημιουργηθηκε απο το πουθενα αυτος ο φοβος αλλα τον βιωσα στο πετσι μου οταν ολοκαινουργιο σχεδον N64 gamepad με το επεστρεψε αυτος που το εδωσα με σαραβαλιασμενο τον αναλογικο μοχλο και απο τοτε αλαξα και γω μυαλα σαυτο το θεμα.Γιαυτο λοιπον σε καθε κονσολα που εχω απο την πρωτη μερα αγορας της επερνα αλλα δυο gamepads για καβαντζα με αποτελεσμα αυτη την στιγμη να εχω τουλαχιστων απο ενα κουτατο gamepad σε καθε κονσολα που εχω και για το N64 πχ εχω δυο μαυρα κουτατα gamepads.

Για ολα τα παραπανω που λετε συμφωνω και με τους δυο σας γιατι και οι δυο εχετε τα δικεια σας.Το gamepad του Ν64 ειναι ταμαμ και οτι καλητερο για τα fps της κονσολας σαυτο εχει απολυτο δικειο ο imgema αλλα οπως ειπε και ο Getta ο αναλογικος του ειναι για τα μπαζα πραγματικα.Μιλαμε ακομα και εγω που προσεχω σαν παιδια μου τα gamepads o αναλογικος δεν εχει και μεγαλη αντοχη πολυ γρηγορα με χαλασε προσωπικα ασε που η μικρη επιφανεια του ηταν και καπως κουραστικη για πολλες ωρες gaming ειδικα στα zelda κλπ ειχα μαρτυρησει πιο πολυ γουσταρα τα ocarina of time και majoras mask στο Game Cube με την collector's edition με το gamepad του GC παρα στο N64.

Οποτε για μενα προσωπικα που δεν με ενδιαφερουν τα fps ισα ισα που τα απεχθανομαι κιολας μεχρι αηδιας το Retro Fighters ειναι must have και θα τσιμπησω κανα δυο να τα εχω καβαντζα και μολις το παρω θα συνδεσω οπωσδηποτε το Ν64 να τερματισω μερικα παιχνιδια που θελω εδω και καιρο χωρις να με σπαει τα νευρα και να γυρναει το μυαλο με το σπαστικο αναλογικο του N64.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
δεν ειναι καθολου τυχαιο που δεν ξαναυοθετηθηκε ποτε ουτε κατα προσεγγιση ο σχεδιασμος της "τριαινας" για χειρηστηριο, ουτε και η τεραστια επιτυχια του Hori mini pad. Καποιοι εξοικειώθηκαν με το συγκεκριμενο σχεδιασμο, καποιοι οχι. Το μονο σιγουρο ειναι πως δεν επικρατησε εκτοτε.
Με την έλευση των dual analog, το N64 pad δεν είχε πια λόγο ύπαρξης οπότε δεν υπήρχε λόγος να επικρατήσει. Η ιδιαιτερότητά του ήταν ότι μπορούσε να τα κάνει όλα αυτά ενώ ήταν pad με ένα αναλογικό μοχλό. Συγκριτικά λοιπόν με τα pads που έχουν έναν αναλογικό, είναι το μόνο που μπορείς να διαχωρίσεις την κατευθυνση (strafe, μπρος, πίσω) και το aim και να τα έχεις το πρώτο στο αριστερό χέρι και το aim στο δεξί αναλογικά, όπως δηλαδή και με το dual analog σήμερα. Η μόνη διαφορά στην ουσία από ένα σύγχρονο dual analog είναι ότι αντικαθιστάς το αναλογικό κατευθυνσης με ένα D-pad. Δεν είναι τόσο θέμα νοσταλγίας πιστεύω όσο λειτουργικότητας με κάποια συγκεκριμένα παιχνίδια. Σίγουρα εγώ δεν θα μπορούσα να παίξω το Goldeneye πχ με ένα traditional pad ενός μοχλού. Αλλά με ένα dual analog παίζω (με emulator) όπως ακριβώς έπαιζα με του original Ν64. Την ίδια εξοικείωση θα είχε και ένας σύγχρονος gamer με το original N64 pad σήμερα αν έκανε τις σωστές ρυθμίσεις.

Οσον αφορά την ποιότητα κατασκευής του μοχλού, θα συμφωνήσω. Εγώ έχω δύο pads, το πρώτο που ήταν με την κονσόλα είναι πλέον σε μέτρια κατάσταση ο μοχλός καθώς "κρεμάει". Το δεύτερο που είχα πάρει όμως είναι αρκετά καλό ακόμα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για να το κάνω και λίγο visualize, φαντάσου ότι παίζεις ένα FPS σήμερα στο PS4 πχ. Σκέψου πως κρατάς το pad και τι κάνει το κάθε δάχτυλο. Τώρα δες την εικόνα αυτή (την αριστερή):

images


Αριστερός δείκτης - Aiming mode/crosshair

Aριστερός αντίχειρας - Strafe/μπρος/πίσω

Δεξής δείκτης (πισω στο trigger) - Fire

Δεξής αντίχειρας - Direction (aim up/down/left/right). Επίσης φτάνει και τα A/B για αλλαγή όπλου και reload.

Με λίγα λόγια ακριβώς τα ίδια με ένα σύγχρονο scheme οπως το PS4. Οποιοσδήποτε το πιάσει έτσι και παίξει ένα FPS σήμερα θα είναι "right at home" που λενε. ομως με ένα αλλο χειριστήριο όπως το RetroFighters px. θα ήταν αδύνατον αυτό το scheme εκτός και αν το κάνεις ανάποδα (δεξί χέρι movement και αριστερό aim). Και να παίζεις ανάποδα είναι μάλλον λίγο άβολο...

Δυστηχώς όπως είπα ο περισσότερος κόσμος δεν έπαιζε έτσι στο N64 και κρατούσε το pad όπως στην δεξιά φωτό με default schemes, δηλαδή με το αναλογικό έστριβες δεξιά αριστερά και προχωρούσες μπρος πίσω ενώ με τα κίτρινα έκανες strafe και aim πάνω/κάτω. Φέξε μου και γλίστρησα δηλαδη. :p Ε, λογικο είναι μετά να ακούς ότι "το Goldeneye δεν είχε καλό χειρισμό".
 

1@metalcandyman[/USER] Ναι πραγματι ετσι ειναι η κατασταση, θυμαμαι πισω στις παλιες μερες, ουκ ολιγα καταστηματα που ειχαν το μηχανημα με χρονοχρεωση, ειχαν αντικαταστησει τα επισημα χειριστηρια με αλλων εταιρειων, μιας και τα αυθεντικα ειχαν ολα αυτα τα προβληματα. Περαν του αναλογικου παντος, και ο σταυρος του δεν ειναι σε καμια καλυτερη μοιρα. Εξεχει ελαχιστα και φθειρετε επισης γρηγορα. Σοβαρο προβλημα για τα πολλα (και καλα) δισδιαστατα και οχι μονο παιχνιδια του μηχανηματος.

1@Imgema[/USER] Συμφωνω πως κατα απο αυτες τις συνθηκες ηταν καλη επιλογη για τα FPS. Αλλα.. δεν ηταν τα μονα του συστηματος. Πχ περιμενα ποσα χρονια για να απολαυσω το Ocarina of time με αλλο χειρισμο, και αυτο εγινε επι Gamecube. Δεν με βολευε η διαταξη των κουμπιων, ουτε η μορφολογια του χειριστηριου. Δεν το συνηθισα θα πει κανεις.. Ισως. Αλλα ετσι ειναι η πραγματικοτητα. Και το Mario Kart 64 που επαιζα και ελιωνα, το ξαναπαιξα με εξομοιωση και ειναι η μερα με την νυχτα με το usb Hori μου σε σχεση με το Trident pad που εβαλα. Δεν θα ξαναεπεστρεφα στην κλασικη τριαινα για κανενα λογο.

 
E ναι κι εγώ δεν ξανα επιστρέφω στην τρίαινα μιας και με την εξομοίωση έχω πρόσβαση σε dual analog.

Μάλιστα τα Goldeneye + PD δείχνουν την πραγματική τους δύναμη σε ένα σύγχρονο dual analog pad γιατί μπορείς να εξομοιώσεις δύο N64 χειριστήρια και να τα "ενώσεις" μαζί. Κι έτσι εξομοιώνεις το scheme με τα δύο N64 pad κρατώντας μόνο ένα 360 pad ας πούμε. Και έχεις true dual analog και στους δύο μοχλούς, λες και παίζεις καινούριο game ή κάποιο remaster. Ηταν πολύ μπροστά τα παιδιά στην RARE.
 
Κυκλοφορησε τελικα και η ανανεωμενη δευτερη εκδοση.

 
Πολυ καλο φαινεται και αφου οπως ειπα και σε μηνυμα στην προηγουμενη σελιδα δεν με νοιαζουν τα fps το μεσημερι που θα παω σπιτι το παραγγελνω αμεσως.
 
Μια πολύ καλή λύση για να μην καταπονείς τα αυθεντικά χειριστήρια. Πόσο κόστιζε? Πάτησα να δω κι έκαναν sold out οπότε δεν υπάρχει τιμή. Το πήρε κανείς? τα μεταφορικά πόσο έχουν?
 
Μια πολύ καλή λύση για να μην καταπονείς τα αυθεντικά χειριστήρια. Πόσο κόστιζε? Πάτησα να δω κι έκαναν sold out οπότε δεν υπάρχει τιμή. Το πήρε κανείς? τα μεταφορικά πόσο έχουν?
Τα ξεπουλανε διαρκως, πωλουνται παντως στα 29$ και 15$ περιπου ειναι τα μεταφορικα. Δεν ξερω αν θα ειναι η τριτη εκδοση, αλλα με την καινουργια παραλαβη σε λιγες μερες βγαινουν και νεα χρωματα.
 
Ετοιμα και τα νεα χρωματα!​

50815200_2064264903864999_3460397129673998336_o.jpg
 
Μικρη παρουσιαση εδω απο τον Madlittlepixel.




Ομορφα τα νεα χρωματα, δυστυχως ομως δεν προσθεσαν την συμβατοτητα με το transfer pack.
 
Πίσω
Μπλουζα