RGCD 2015-Game Development Competition entries-10 νέα C64 games !!!

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.694
Αντιδράσεις
1.409
Αν και με εμφανη 3μηνη καθυστερηση πιστoι και φετος στο ετησιο ραντεβου τους οι RGCD-διοργανωτες .

Οι 10 !!! συμμετοχες του πλεον -καθιερωμενου διαγωνισμου( C64 16KB Cartridge Game Development Competition )

για D/LOAD >>> σε ενα αρχειο <<<

Οι φετεινες συμμετοχες συνοπτικα

---------------------------------------------

146979.gif


Code/Graphics MajikeyricMusic NEO

Bug Hunt η μεταφορα σε C64(μετα το Mdrive ,PCE) του γνωστου δημοφιλους single screen PC indie της Lazy Brain Games

Θα ξετρελαθειτε απο το αριθμο των ταυτοχρονων sprites σε συνδιασμο και αδιασπαστη κινηση του main sprite σε σχεση τον αμεσο χειρισμο που ειναι critical για το συγκεκριμμενο ειδος του παιχνιδιου,ενω και η μουσικη του ειναι απο τα ατου του .

Δεν θα ξετρελαθειτε με τις χρωματικες επιλογες/παλετα .

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

146958.gif


Code John Christian LonningdalGraphics/ Music Saul Cross of RGCD

Icicle Race ενα ιδιαιτερα καλοφτιαγμενο single sceen puzzler με ομορφα γραφικα αλλακαι μια επαναλαμβανομενη (ψυχαναγκαστικη?) εκνευριστικη ingame μουσικη την οποια συνειδητοποιεις κυριως οταν κολλησεις , λες και την εβαλε ο δημιουργος επιτηδες για να σου την σπασει/χλευασει οταν δυσκολευεσαι με μια πιστα αλλα και να υποδηλωσει μεσω της επαναληψης οτι ο χρονος ειναι περιορισμενος ...

///////////////////////////////////////////////////////

146983.gif


Code/Design CSixxMusic/Graphics Saul Cross

Pickle's Pod Patrol -η συμμετοχη που BTW ηρθε με καποια χρονοκαθυστερηση μια και προκειται RGCD 2014 entry που δεν τελεσφορησε- ειναι ενα single screen collect them up platform αυτα με χαριτωμενα γραφικα και οπου σκοπος πισω απο το φαινομενικα απλοικο gameplay ειναι να εχετε την υπομονη να "δαμασετε" το δυσκολο χειρισμο του πρωταγωνιστη .

////////////////////////////////////////////////////////

146978.gif


Code/Graphics EndurionMusic Hugo Hoekstra

Alienator ενα φαινομενικα απλοικο invaders clone που κρυβει ενα απαιτητικο και αποτομης καμπυλης αυξανομενης δυσκολιας gameplay ,οπου παρα τα power-ups :!: :!: :!: πολυ γρηγορα καθε σφαιρα οχι μονο μετραει αλλα πρεπει να επιλεξετε στρατηγικα το παραληπτη , ενω πρεπει να προσεξετε και τις σφαιρες των αντιπαλων, οι οποιες ακολουθουν την κινηση εκεινου ,που τις εξαπολυει και αλλαζουν κατευθυνη, οταν αλλαζει και αυτος γραμμη και με δεδομενο ,=οτι κινουνται ολο και γρηγοροτερα οσο προχωρατε levels αλλα και στην εξελιξη του ιδιου του level προαπαιτουν σε καποιο βαθμο να προεξοφλησετε/να σκεφτεστε κινησεις (των αντιπαλων) μπροστα .

Mαλλον δικαιωματικα του απονεμεται το Μetalcandyman's Αward .

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

146964.gif


Code WanaxMusic/Graphics Saul Cross

Platman η μεταφορα σε C64 του public domain της Amiga το οποιο θα μπορουσε να αποτελει τον καρπο της παρανομης σχεσης του monty mole με την ms pacman δηλαδη ενα ακαταπαυστου ρυθμου platform ,ενω παραλληλα αυθυποβαλει η μουσικη μεσω κρουστων/μποτας δινοντας τον απαραιτητο γρηγορο ρυθμο ,διαθετοντας ευτυχως τον απαιτουμενο αμεσης αποκρισης χειρισμο ενω τα καλοσχεδιασμενα γραφικα του αδικουνται εμφανως απο τις χρωματικες επιλογες . Αν ειχε και καλυτερο detection collision στις ακιδες /spikes :(

Απο τα φαβορι (και runner up για το Μetalcalndyman's award και λογω θεματος) .

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

146967.gif


Code OziphantomGraphics/Music Saul Cross

Quack η μεταφορα του C64 2D platform/puzzle του BBC/Acorn (και μετεπειτα της Amiga e.t.c.) με προσεγμενα γραφικα και animation και αρκουντως συνθετο καλα ζυγισμενο gameplay οσο το επαιξα τουλαχιστον και σχετικα light δυσκολιας .Στα πολυ θετικα του συγκαταλεγεται και η ingame μουσικη που θυμιζει λιγο krakout .

Απο τα φαβορι.Και να φαναστειτε οτι ξεκινησε -αν δεν κανω λαθος- απο ενα ... mockup

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////

147007.png



Ring on a String : καλοεκτελεσμενο και εθιστικο single button game -flappy birdοειδες- , οπου μεσω του σωστου timing και κυριως ρυθμου πρεπει να φροντισετε ο δακτυλιος να διατρεξει την μεγιστη δυνατη αποσταση χωρις οι ακρες του να ακουμπησουν στο συρμα που το διαπερνα.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

146984.gif


Code/Graphics/Design/Idea GoatMusic Richard

Thea: ενα απλοικο παιδικο game -που απο οτι καταλαβα- εφτιαξε ο δημιουργος για χατηρι της κορη του.

///////////////////////////////////////////////////////////////////

146955.gif


Code/Music/Graphics /Idea Richard

Blap 'n Bash Revisited ενα υβριδιο pong αλλα και παραλληλα του απογονου του arkanoid και οσον αφορα μαλιστα το δευτερο σκελος του pong περιλαμβανει και τους δυο παικτες ταυτοχρονα ,αλλα με mirroring control η απο πανω ρακετα ......

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

146953.gif


Code/Music/Idea RichardGraphics Alf Yngve

Vortex Crystals η 2η και πιο φιλοδοξη συμμετοχη του Richard "The New Dimension" Bayliss ενα single screen collect them up platform με καποια μικροπινελια του all time classic Classic mission imposible.Φιλοτιμη προσπαθεια του Mr R.Bayliss που δεν σταματα να προσπαθει συνεχως να πειραματιζεται σε αλλα genres/ειδη παιχνιδιων και να βελτιωνεται .Βεβαια εχει καποια θεματακια στην κινηση του main sprite στις πλατφορμες αλλα και στις σκαλες μια και δεν υλοποιηται ιδανικα .

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

146985.png


Code/Graphics Mr. NOPMusic NM156/Richard
Slime Deluxe η δευτερη μολις shoot em up συμμετοχη αφορα την εμπλουτισμενη μεταφορα στον Commodore 64 του ομωνυμου παιχνιδιου του Commodore PET παιχνιδιου του Jim Summers.Mια ακομη αξιολογη αξιολογη και με εμφαση στο gameplay συμμετοχη.

Y.Γ.

Βλεποντας τις συμμετοχες συνολικα , ο λογος της ελαφρα μικροτερης συμμετοχης σε σχεση με προηγουμενες χρονιες αλλα και του ειδους των παιχνιδιων που συμμετειχαν ,περα απο τα οποια εγγενη οργανωτικα προβληματα που φαινεται να ειχαν φετος ,ισως να ειναι οι 2 commodor-οδιαγωνισμοι του γερμανοφωνου Forum64 ο ενας για adventure/rpg που εγινε και ο ενας που τρεχει για strategy και για οσους επικαλεστουν τις αντικειμενικες δυσκολιες του περιορισμου των 16K του RGCDδιαγωνισμου αυτο δεν εμποδισε διαμαντακια οπως το Zelda-esque "Wonderland" & το FF-ish "Penultimate Fantasy".
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:


Qwak, was a bit rushed due to various reasons and had a few bugs...So here is the FINAL 16K Compo version

It fixes

- The graphics corruption post death

- The lives counter corruption over 9 lives

- The title screen menu is easier to use

- Entities no longer get "stuck" on each other

- Circlers handle the MSB and on that one level, it won't appear on the other side, but it does overlap the side bar a - Spiders stop at the bottom of the

- Up and Down Entities no longer get stuck on the right side of the screen

- Entities don't do the L R L R L R flips when stuck in side a bubble making them more their movements more predictable

- NTSC fixed as found by Didi/Laxity

- Intermission is now faster

Η διορθωμένη(bugfixed) έκδοση 1.2 του QWAK 16K Compo Final

D/load :arrow: QWAK 1.2 16K Compo Final

και ο Coder/δημιουργος του oziphantom κλεινει λεγωντας


Υ.Γ. Και Δωθεισης της ευκαιριας(/BTW) μια παραλειψη -περα το QWAK ,οπως ανεφερθηκε και τo PLATMAN ξεκινησε σαν mockup.

148402.gif
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:


και τα αποτελέσματα της τελικής κατάταξης από το C64 Diskmag "Vandalism News #65"

1zeavkx.jpg
 
Nemo είπε:
146967.gif


Quack η μεταφορα του C64 2D platform/puzzle του BBC/Acorn (και μετεπειτα της Amiga e.t.c.) με προσεγμενα γραφικα και animation και αρκουντως συνθετο καλα ζυγισμενο gameplay οσο το επαιξα τουλαχιστον και σχετικα light δυσκολιας .Στα πολυ θετικα του συγκαταλεγεται και η ingame μουσικη που θυμιζει λιγο krakout .

..........................
Qwak (Reset Edition) 1.3 128 :Το Qwak απόκτησε native Commodore 128 version η οποία συνόδευε το πρόσφατo τεύχος του RΕSET Fan magazine

D/load >>> http://csdb.dk/release/download.php?id=196111

Προέλευση >>> http://csdb.dk/release/index.php?id=158598

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

Nemo είπε:
146953.gif









Vortex Crystals η 2η και πιο φιλοδοξη συμμετοχη του Richard "The New Dimension" Bayliss ενα single screen collect them up platform με καποια μικροπινελια του all time classic Classic mission imposible.

.......................


Now features:

- Disk / Tape loader (Disk version Martin Piper's loader, Tape version uses Freeload)

- New front end

- Hi Score table + saver (Complies to disk version, tape version has no hiscore saver enabled)

- Brand new game music with thanks to YogiBear with Renoise

- Major bugfixes

- Missing elements - Where an alien originally appeared from nowhere and killed the player instantly, the aliens now teleport.

- New end sequence

Code/Music .... Richard "The New Dimension" Bayliss

Graphics .... Alf Yngve

Loader .... Martin Piper


Vortex Crystals [2017 final edition]

D/load link >>> http://tnd64.unikat.sk/games/Vortex_Crystals_2017.zip
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
146985.png


Slime Deluxe η δευτερη μολις shoot em up συμμετοχη αφορα την εμπλουτισμενη μεταφορα στον Commodore 64 του ομωνυμου παιχνιδιου του Commodore PET παιχνιδιου του Jim Summers.Mια ακομη αξιολογη αξιολογη και με εμφαση στο gameplay συμμετοχη.
[video=youtube;u7i-rxYEzhA]


H τελική έκδοση του Slime Deluxe


D/load >>>
Slime Deluxe(C64)
 
Πίσω
Μπλουζα